Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сарамандық жұмысқа кірісу

Жамбыл облысы.
Талас ауданы.
Майтөбе ауылындағы
А.Дәулетбеков атындағы
орта мектептің технология
пәнінің мұғалімі. Аубакиров А.З.

Тақырыбы:
Сым темір мен қаңылтырдан жасалатын бұйымдарды ию

Мақсаттары:
1. Оқушыларға іс жүзінде сымнан жасалатын бұйымдарды июді,
бұйымдарды, бұйымдардың материалдарын, оны жасау құралдарын
білу,. сақтық шараларын ескеруі.
2. Ойлау, өлшеу, елестету, сақтану, ұлттық ою-өрнектерді сымнан
жасай білу, ізденімпаздық, шығармащылдық қабілеттерін дамыту.
3. Ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа, әсемдікке, батыл жылдам жұмыс
жасауға, еңбекке тәрбиелеу.

Керекті материалдар: оқулық, жұмыс дәптері, металл сымдар диаметрі 2 - 5
мм, алюмен, мыс сымдар, шаблондар.

Құралдар: Мыс, алюмен сымдар, сызғыш, кескіш қайшы,

Сабақ түрі: интеграциялық, сарамандық жұмыс сабағы.

Әдісі: сарамандық жұмыс, ойын-жарыс сабақ.

Көрнекілігі: Мультимедиялық суреттер бұйымдар, слайд-сызбалар, әр
оқушыға технологиялық карта, мақал-мәтелдер, жасалған бұйымдар.

Сабақ барысы:

Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі – 2 мин.
2. Өткен сбаққа қорытынды – 3 мин.
3. Жаңа сабаққа түсінік беру – 5 мин.
4. 1-ші сарамандық жұмыс – 5 мин
5. 2-ші сарамандық жұмыс – 5 мин.
6. 3-ші сарамандық жұмыс – 5мин
7. Бекіту сұрақтары – 3мин
8. Тапсырма – 2мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оұушыларды кабинетке енгізу
2. Сәлемдесу
3. Түгендеу
4. Фартук форма кию
5. Сабаққа дайындығығын тексеру
6. Кабинеттегі жұмысты реттеу
7. Екі бригадаға бөліп отырғызу.
8. Бригадаларға ат қою. «Іскерлер» және
«Шеберлер»

ІІ.Өткен сабаққа қорытынды:
Сұрақтар қою

1. металл негізгі түрлері? 2-
түрі: қара, түсті
2. қара металға жататындар болат,
шойын
3. түсті металғы жататындар алюмен,
мыс, қола, т.б.
4. металды түзетуді қалай жасаймыз? балғамен соғу
арқылы
5. металды қалай иеміз? Арнайы
құралдармен
6. керекті құралдарды ата? Балға,
қысқыш, төс-плита т. Б.
7. металмен жұмыс кезіндегі сақтық шаралар

III.Жаңа сабақ:

1. Сым темірлермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау
2. Екі бригада жарыса отырып, үш срамандық жұмыс жасаймыз
3. 1-ші алюмен сымнан ұлттық ою-өрнектер жасау, оған түсінік
беру.
4. 2-ші мыс жез сымнан адамның іс-қималдағы фигурасын жасау. Оған
түсінік беру
5. 3-ші дайын қаңылтыр жазбасынан, картон қағаздан геометриялық
дене жасау оған түсінік беру.
6. Қорытынды, бағалау

1-ші Сарамандық жұмыс.
«Алюмен сымнан ұлттық оюлар жасау»
Оқушыларға сарамандық жұмыс барысын түсіндіру.

1. Тақтадағы сызба бойынша, немесе алдарыңдағы технологиялық карта
бойынша өлшеп, салу жұмыстарын жасау.
2. Белгіленген нүктелерді қосып, бізбен сызу жұмыстарын жасау.
3. Кескіш құралдарымен кесетін жерлерді кесу жұмыстарын орындау.
4. Алдарыңдағы ою-өрнектерге қарап, ию жұмыстарын жасау. Ол үшін:
5. Ою-өрнек бойынша кесілген сымның бір шетін өлшем бойынша сызба
үстіне қойып, ию жұмыстарын жасау керек.
6. Келесі шетін де дәл солай етіп, ию жұмыстарын орындау.
7. Сызбаға қарап, қайта-қата өлшеп түзетіп отыру қажет.
8. Сарамандық жұмысқа кірісу. Екі бригадаға бірдей жұмысты тапсыру. 3 –
минут уақыт беріледі.
9. Жұмыс барысын бақылап, тексеріп отыру.
10. Қателерін ескертіп, хабарлап отыру. Дұрыстарын мақтап, үлгі ретінде
көрсту.
11. Жұмыс соңында уақыт өте келе жұмысты жинап, қай бригада жұмысты дұрыс
әрі әдемі орындады? Соны ескеру және бағалау.

15
8

26

1 2

3 4

2 – ші Сарамандық жұмыс:
«Сым темірден силует немесе адам фигурасын жасау»

1. Оқушыларға, екі бригадаға 30 – 40 сантиметрлік алюминий сымдар таратып
беру.
2. Осы сымдардан адам силуетін немесе адамның іс қимылдағы әрекетін
қолмен орындау, яғни адам фигурасын жасау.
3. Тақтаға мысал суреттер ілінеді. Уақыт 3 – минут беріледі. Екі топқа да
бірдей тапсырылады.
4. Жұмысқа кірісу.
5. Жұмыс барысында бақылау, ескерту.
6. Қай бригада бірінші, әдемі, әрі тез жасады.
7. Және жеке оқушыларды бағалау.

3 – ші Сарамандық жұмыс:
«Қаңылтырдан немесе қағаздан геометриялық дене жасау»

1. Бұл жұмыста әр бригада оқушылары тапсырылған қаңылтырдан немесе
картон қағаздан алып, геометриялық дене жасауға дайындау.
2. Геометриялық денені әдемі етіп жасап, оны әдемі көркемдеу арқылы
бағаланатынын балаларға ескерту.
3. Геометриялық денені жасауға 3 - минут уақыт беріледі.
4. Жұмысқа кірісіңдер.
5. Әр бригададағы жұмыс барысын бақылау, ескерту.
6. Геометриялық дененің жасалуын әдемілігін есекріп, оны бағалау, қай
бригада жақсы жасады.

IV. Қорытынды бағалау.

Қорытынды, бекіту
тест сұрақтары:

1. Металдың қандай түрлері бар?
А – ақ, қара. В – қара, түсті. С – көк,
түсті.
2. Қара металға не жатады?
А – шойын. В – мыс. С – алюминий
3. Түсті металға не жатады?
А – болат. В – мыс. С – алюминий
4. Алюминий қандай металл?
А – қара. В – ақ. С – түсті
5. Алюминийден не жасадық?
А – сурет. В – силует. С – мүсін
6. Ою-өрнекті қандай металдан жасадық?
А – мыс. В – мырыш. С – алюмен
7. Қағаздан не жасадық?
А – геом. дене. В – ұшақ. С – қайық.

1 – В 1 – 3 сұрақ 3
2 – А 4 – 5 сұрақ 4
3 – С 6 – 7 сұрақ 5
4 – С
5 – В
6 – С
7 – А

| |Үй |1-ші |2-ші Сар.|3-ші | | | |
| |тапсырмасы |Сар. жұм.|Жұм. |Сар. |Тест |Балы |Бағасы |
|Оқушы а.ж. | | | |Жұм. | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |

V. Үйге тапсырма

Тест сұрақтары:
2. Металдың қандай түрлері бар?
А – ақ, қара. В – қара, түсті. С – көк,
түсті.
2. Қара металға не жатады?
А – шойын. В – мыс. С – алюминий
3. Түсті металға не жатады?
А – болат. В – шойын. С – алюминий
4. Мыс қандай металл?
А – қара. В – ақ. С – түсті
5. Мыстан, жезден не жасадық?
А – сурет. В – силует. С – мүсін
6. Ою-өрнекті қандай металдан жасадық?
А – мыс. В – мырыш. С – алюмен
7. Қағаздан не жасадық?
А – геом. дене. В – ұшақ. С – қайық

. Аты-жөні
_____________________________________________бағасы________

Тест жауаптары:
1 – В
2 – А
3 – С
4 – С
5 – В
6 – С
7 – А

1 – 3 сұрақ «3»
4 – 5 сұрақ «4»
6 – 7 сұрақ «5»

№1 сарамандық жұмыс

«Сымнан ою-өрнектер жасау»

15
8

26

1 2

2 – ші сарамандық жұмыс.

«Алюмен сымнан адам іс-қимылындағы
силуетін иіп, жасау»

3 – ші сарамандық жұмыс
«Геометриялық дене жасау»

Ұқсас жұмыстар
EV3 модулі
Мысалды мәнерлеп оқу
Құрылысшылар ойыны
Ағаш материалдарының түрлері және қасиеттері
Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу
Ермексазды үнемді пайдалану
Сабаққа талдау
Ағаш өңдеу. пышақ қойғыш. 9-сынып
Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері
Папье-маше әдісімен бұйым жасау
Пәндер