Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ашық сұрақ
«Бекітемін»
«Келісемін»
Мектеп директоры: Ф.А.Бахтибаева Оқу ісінің
орынбасары: С.О.Абдраимова
Оңтүстік Қазақстан облысы Сайрам ауданы
№84 Т.Тәжібаев атындағы жалпы орта мектеп
Тақырыбы: Сындарлы оқытуда дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Орындаған: Тарих пәнінің мұғалімі Айдарқұлова А.Р
Жаңаталап- 2013 жыл
Сабақтың эпиграфы: Қазақстан Республикасының
Президенті
Н.Ә. Назарбаев өз жолдауында айтқандай:
«Болашақта өркениетті дамыған елдердің
қатарына ену үшін заман талабына сай білім
қажетҚазақстанды дамыған
50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін
тең ететін – білім»
|Тақырыбы |Оқытудағы Кембридж тәсілі арқылы оқушыларды дарындылық |
| |қабілеттерін анықтау. |
|Сілтеме |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Жалпы мақсаттар |Оқушылардың дарындылық және таланттылық көзін ашу, |
| |табиғи саласын анықтау, оқыту арқылы олардың дарындылық |
| |қабілеттерін дамыту,көшбасшы дайындау. Әрбір шәкірттің |
| |жеке дара ерекше қабілеттерін ілгері дамыту, дарындылығы |
| |анықталған оқушыны қабілетіне сай шығармашылықпен ойлай |
| |алатын азамат етіп қалыптастыруға жағдайлар жасау аясында|
| |жұмыстар жүргізу. |
|Күтілетін нәтиже |талантты және дарынды оқушылардың бір бағытқа ғана |
| |бағытталмағандығын ескеру; |
| |неге қызығатындығына көңіл бөлу; |
| |дарынды оқушыларды орта буынға келгенде таңдап алып, |
| |бағдарламаға ғана тоқталмай, жан – жақты қалыптастыру |
|Міндеттері |есте сақтау және білім: олардың есте сақтау қабілеттері |
| |өте жоғары; олар ақпаратты біліп қана қоймай, оны |
| |пайдалана алады; |
| |өз білімін жетілдіру: олар оқыту үдерісінің қалай |
| |жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп , өздерінің оқуын |
| |реттей алады. |
| |ойлау қабілеттінің жылдамдығы: олар жоспарлауға көп уақыт|
| |жұмсауы мүмкін, бірақ жоспардың жүзеге асуына тез жетеді;|
| |мәселені шешу: олар ақпаратты толықтырып, олардың |
| |қайшылықтарын анықтап, мәніне тезірек жетеді; |
| |икемділік: басқаларға қарағанда олардың ойлау қабілеттері|
| |жақсы ұйымдастырылған, дегенмен олар оқуда және |
| |проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай |
| |алады; |
| |күрделілікке деген сүйіспеншілік: қызығушылығын арттыру |
| |үшін олар күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады. |
| |шоғырлану: ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ |
| |уақытқа шоғырлау қабілеттері бар; |
| |ерте символдық белсенділік: олар ерте жасынан сөйлей, оқи|
| |және жаза бастайды |
|Жұмыс жоспары мынадай|- Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау |
|жүйелеу кезеңдеріне |- Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау |
|бөлінеді |- Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру |
| |-Дарынды оқушыларға берілетін тапсырмаларды күрделендіру |
| |\ |
|Мұғалім оқушының | Бұл ұғымның мазмұндық жағы әртүрлі болуы мүмкін. Балалар|
|талантты немесе |бір ғана пәннен емес бірнеше академиялық пәндерден |
|дарынды екенін қалай |олардан күткеннен жоғары деңгей көрсетуі мүмкін: мәселен,|
|анықтайды? |әртістік, спорттық музыкалық және басқа таланаттарымен |
| |танылуы ықтимал.Сонымен қатар олар бір салада дарынды |
| |болса, басқа салада қиындыққа тап болуы мүмкін;олар |
| |дамудың бір кезеңінде өте қабілетті болса, келесі |
| |кезеңдерде қабілеттерін танытпауы мүмкін.Балалардың |
| |қабілеттіліктерін,біліктілігін,әлеуетті мүмкіндіктерін |
| |көрсету үшін оларға жағдай туғызу қажет және де бұл |
| |олардың ерте жасында олар үшін өте қиынға соғуы мүмкін. |
|Талантты немесе | Дарынды әншінің қасиеттері: әнге құштар, зейінді, |
|дарынды оқушылардың |белсенді, икемді, қиялшыл, ізденімпаз, сезімтал,ортаға |
|қасиеттері |бейімді, арқалы. |
| |Дарынды спортшының бойындағы қасиеттері: денсаулығы |
| |мықты, қызығушылығы жоғары, ынта жігерлі, жеңіске жетуде |
| |төзімді, сабырлы, өзін ерекше ұстайды, ашушаң, қызу |
| |қанды, оқуға ынтасы аз. |
| |Гуманитарлық саладағы ерекшеліктері: есте сақтау қабілеті|
| |жоғары,қызуғышылығы жоғары ұзаққа созылады, олар |
| |ақпаратты біліп қана қоймай өз тәжірбиесінде пайдаланады,|
| |ойы ұшқыр, сөзі өткір, саяси, мәдени оқиға ойлайды және |
| |талқылауда мұқият орындайды, пікірін еркін жеткізе алады,|
| |өлең шығарады, әңгіме, ой толғау, мақалалар жазуда |
| |ерекшеленеді. |
| |Дарынды суретшінің қасиеттері: әсершіл, сезімтал, жан |
| |дүниесі нәзік, тұйық, төзімді, табанды еңбекқор, |
| |байқампаз, қиялы жүйрік, шығармашылық шаттығы кең. |
|Тапсырмалар | 1) Экрандағы суретке қарап сұрақтар қоя білу. Ол |
| |сұрақтар ашық сұрақ, жабық сұрақ болуы керек . |
| |Мысалы: Қашан? Кім? Қайда? Не? Не ойлайсың? |
| |- жабық сұрақтар |
| |Неге? Қалай? Не үшін? Неліктен? Неге олай ойлайсың? Қалай|
| |білесің? Оған себебің бар ма? Сенімді бола аласың ба? |
| |Мұның басқа жолы бар ма? - ашық сұрақтар.Сыни тұрғыдан |
| |дамыту үшін екі технология қолданса, баланың дарындылығын|
| |ашамыз. |
| |А) Ашық сұрақ |
| |Б) Проблемалық сұрақ қою керек. |
| |2. 10 суретке бір минут уақыт беріледі, мұқият зер салып,|
| |қай суреттің, қай жерде орналасқанын, не бейнеленгенін |
| |айтып берулеріңізді сұранамын.Бұл әдіс баланың есте |
| |сақтау қабілетін дамытады. |
| |3. Тренинг ( Кедергілерден сүрінбей өту) |
|Қорытынды |Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын |
| |одан әрі жақсы оқи түседі. |
| | |
| |Питер Клайн |
| |Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады: |
| |Дарынды балаларды мектепішілік, аудандық,облыстық, |
| |республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін |
| |дәлелдеу.Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти |
| |отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер ба; |
| |Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, |
| |жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады: |
| |Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы |
| |жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың |
| |мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады. |
|Рефлекция |Мұғалімдерге стикер таратып, өз ұсыныстарын жазып беруді |
| |сұрану. |
«Келісемін»
Мектеп директоры: Ф.А.Бахтибаева Оқу ісінің
орынбасары: С.О.Абдраимова
Оңтүстік Қазақстан облысы Сайрам ауданы
№84 Т.Тәжібаев атындағы жалпы орта мектеп
Тақырыбы: Сындарлы оқытуда дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Орындаған: Тарих пәнінің мұғалімі Айдарқұлова А.Р
Жаңаталап- 2013 жыл
Сабақтың эпиграфы: Қазақстан Республикасының
Президенті
Н.Ә. Назарбаев өз жолдауында айтқандай:
«Болашақта өркениетті дамыған елдердің
қатарына ену үшін заман талабына сай білім
қажетҚазақстанды дамыған
50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін
тең ететін – білім»
|Тақырыбы |Оқытудағы Кембридж тәсілі арқылы оқушыларды дарындылық |
| |қабілеттерін анықтау. |
|Сілтеме |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Жалпы мақсаттар |Оқушылардың дарындылық және таланттылық көзін ашу, |
| |табиғи саласын анықтау, оқыту арқылы олардың дарындылық |
| |қабілеттерін дамыту,көшбасшы дайындау. Әрбір шәкірттің |
| |жеке дара ерекше қабілеттерін ілгері дамыту, дарындылығы |
| |анықталған оқушыны қабілетіне сай шығармашылықпен ойлай |
| |алатын азамат етіп қалыптастыруға жағдайлар жасау аясында|
| |жұмыстар жүргізу. |
|Күтілетін нәтиже |талантты және дарынды оқушылардың бір бағытқа ғана |
| |бағытталмағандығын ескеру; |
| |неге қызығатындығына көңіл бөлу; |
| |дарынды оқушыларды орта буынға келгенде таңдап алып, |
| |бағдарламаға ғана тоқталмай, жан – жақты қалыптастыру |
|Міндеттері |есте сақтау және білім: олардың есте сақтау қабілеттері |
| |өте жоғары; олар ақпаратты біліп қана қоймай, оны |
| |пайдалана алады; |
| |өз білімін жетілдіру: олар оқыту үдерісінің қалай |
| |жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп , өздерінің оқуын |
| |реттей алады. |
| |ойлау қабілеттінің жылдамдығы: олар жоспарлауға көп уақыт|
| |жұмсауы мүмкін, бірақ жоспардың жүзеге асуына тез жетеді;|
| |мәселені шешу: олар ақпаратты толықтырып, олардың |
| |қайшылықтарын анықтап, мәніне тезірек жетеді; |
| |икемділік: басқаларға қарағанда олардың ойлау қабілеттері|
| |жақсы ұйымдастырылған, дегенмен олар оқуда және |
| |проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай |
| |алады; |
| |күрделілікке деген сүйіспеншілік: қызығушылығын арттыру |
| |үшін олар күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады. |
| |шоғырлану: ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ |
| |уақытқа шоғырлау қабілеттері бар; |
| |ерте символдық белсенділік: олар ерте жасынан сөйлей, оқи|
| |және жаза бастайды |
|Жұмыс жоспары мынадай|- Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау |
|жүйелеу кезеңдеріне |- Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау |
|бөлінеді |- Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру |
| |-Дарынды оқушыларға берілетін тапсырмаларды күрделендіру |
| |\ |
|Мұғалім оқушының | Бұл ұғымның мазмұндық жағы әртүрлі болуы мүмкін. Балалар|
|талантты немесе |бір ғана пәннен емес бірнеше академиялық пәндерден |
|дарынды екенін қалай |олардан күткеннен жоғары деңгей көрсетуі мүмкін: мәселен,|
|анықтайды? |әртістік, спорттық музыкалық және басқа таланаттарымен |
| |танылуы ықтимал.Сонымен қатар олар бір салада дарынды |
| |болса, басқа салада қиындыққа тап болуы мүмкін;олар |
| |дамудың бір кезеңінде өте қабілетті болса, келесі |
| |кезеңдерде қабілеттерін танытпауы мүмкін.Балалардың |
| |қабілеттіліктерін,біліктілігін,әлеуетті мүмкіндіктерін |
| |көрсету үшін оларға жағдай туғызу қажет және де бұл |
| |олардың ерте жасында олар үшін өте қиынға соғуы мүмкін. |
|Талантты немесе | Дарынды әншінің қасиеттері: әнге құштар, зейінді, |
|дарынды оқушылардың |белсенді, икемді, қиялшыл, ізденімпаз, сезімтал,ортаға |
|қасиеттері |бейімді, арқалы. |
| |Дарынды спортшының бойындағы қасиеттері: денсаулығы |
| |мықты, қызығушылығы жоғары, ынта жігерлі, жеңіске жетуде |
| |төзімді, сабырлы, өзін ерекше ұстайды, ашушаң, қызу |
| |қанды, оқуға ынтасы аз. |
| |Гуманитарлық саладағы ерекшеліктері: есте сақтау қабілеті|
| |жоғары,қызуғышылығы жоғары ұзаққа созылады, олар |
| |ақпаратты біліп қана қоймай өз тәжірбиесінде пайдаланады,|
| |ойы ұшқыр, сөзі өткір, саяси, мәдени оқиға ойлайды және |
| |талқылауда мұқият орындайды, пікірін еркін жеткізе алады,|
| |өлең шығарады, әңгіме, ой толғау, мақалалар жазуда |
| |ерекшеленеді. |
| |Дарынды суретшінің қасиеттері: әсершіл, сезімтал, жан |
| |дүниесі нәзік, тұйық, төзімді, табанды еңбекқор, |
| |байқампаз, қиялы жүйрік, шығармашылық шаттығы кең. |
|Тапсырмалар | 1) Экрандағы суретке қарап сұрақтар қоя білу. Ол |
| |сұрақтар ашық сұрақ, жабық сұрақ болуы керек . |
| |Мысалы: Қашан? Кім? Қайда? Не? Не ойлайсың? |
| |- жабық сұрақтар |
| |Неге? Қалай? Не үшін? Неліктен? Неге олай ойлайсың? Қалай|
| |білесің? Оған себебің бар ма? Сенімді бола аласың ба? |
| |Мұның басқа жолы бар ма? - ашық сұрақтар.Сыни тұрғыдан |
| |дамыту үшін екі технология қолданса, баланың дарындылығын|
| |ашамыз. |
| |А) Ашық сұрақ |
| |Б) Проблемалық сұрақ қою керек. |
| |2. 10 суретке бір минут уақыт беріледі, мұқият зер салып,|
| |қай суреттің, қай жерде орналасқанын, не бейнеленгенін |
| |айтып берулеріңізді сұранамын.Бұл әдіс баланың есте |
| |сақтау қабілетін дамытады. |
| |3. Тренинг ( Кедергілерден сүрінбей өту) |
|Қорытынды |Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын |
| |одан әрі жақсы оқи түседі. |
| | |
| |Питер Клайн |
| |Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады: |
| |Дарынды балаларды мектепішілік, аудандық,облыстық, |
| |республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін |
| |дәлелдеу.Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти |
| |отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер ба; |
| |Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, |
| |жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады: |
| |Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы |
| |жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың |
| |мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады. |
|Рефлекция |Мұғалімдерге стикер таратып, өз ұсыныстарын жазып беруді |
| |сұрану. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz