Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөйлемдерді көшіріп жаз

Cабақтың тақырыбы: Сан есім.
Сабақтың мақсаты:
1. Сан есімнің заттың санын, ретін білдіретін сөз табы екенін түсіндіру.
Сан есімнің мағынасын дұрыс түсініп, сөйлеу және жазу стилінде дұрыс
қолдана білу дағдыларын арттыру.
2. Оқушылардың ақыл-ойын, сөйлеу тілін дамыту, қиялын ұштау. Танымдық
тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, ығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік, тестілік,
өзіндік жұмыс.

Көрнекілігі: электрондық оқулық, тірек-сызба, мультимедиалық кабинет,
сурет.

Пәнаралық байланыс: дүниетану, математика.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру бөлімі.
- оқушыларды сабаққа әзірлеу;
- балалар, қазақ тілі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарға өзіміздің
білімдерімізді көрсетіп, белсене қатысайық;
- психологиялық даярлау: Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.

2. Үй тапсырмасын тексеру.
- дәптерлерін тексеріп, ауыстыру;
- балалар, бүгінгі сабақта жаңа тапсырмаларымен жұмыс жасай отырып, сан
есім туралы сабақ өтеміз.
- қазақ тілінде неше сөз табы бар?
- біз қандай сөз таптарымен таныстық?
- ендеше, өткен сабақтарға байланысты семантикалық картамен жұмыс жасайық:
Семантикалық карта
|Сөздер |Зат есім |Сын есім |Етістік |
|асхана | | | |
|жасыл | | | |
|күліп отыр | | | |
|қағаз | | | |
|бесеу | | | |
|ұзын | | | |
|жүгіріп жүр | | | |
|қасқыр | | | |

- сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық,

Қане, қанат жасайық,

Қарлығаш боп ұшайық

Ұшып-ұшып қонайық.

3. Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.

Дәптермен жұмыс

- дәптерімізді ашып, бүгінгі күн ді және мен жасырған жұмбақ жауабын
көркем етіп жазайық: Бесте бар, баста жоқ. Бұл қандай әріп?

- көркем жазу минуты: Ее әрпін бір жолға жазамыз да, бес сөзін екінші жолға
жазамыз (Әріптің басталу нүктесі мен байланыстарына назар аудара жазыңдар).

- әдемі, көркем етіп жазып болсақ, маған айтыңдаршы біз қай сөзді көркем
етіп жаздық?

- әрине, бес, бес дегеніміз не?

- бұл сөзге сұрақ қояйықшы қанше? немесе неше? Ал мұндай сұрақтарға жауап
беретін сөз табымен таныстық па?

4. Жаңа сабақ.
- ендеше бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Сан есім».
Заттың санын, ретін білдіретін сөздер сан есім деп аталады. Сан есімдерге
қанша? неше? нешінші? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: жеті, он, жиырма,
сексен бес. (хор)
Оқулықпен жұмыс
182 бет. 1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ
қой. Осы сөздер нені білдіреді? Слайд

183 бет. 3-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлемдерден сан есімдерді
тауып, астын сыз. Оларға сұрақ қой.

Тақтада берілген жаттығуды жазайық. Өлеңді түсініп оқы.Өлеңнен сан
есімдерді тауып, көшіріп жазамыз және бір сан есіммен сөйлем құрастырамыз.
- сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық,

Қане, қанат жасайық,

Қарлығаш боп ұшайық

Ұшып-ұшып қонайық.

5. Қорытындылау.
- балалар, сендерге бүгінгі сабағымыз ұнады ма?
- бүгін қай сөз табымен таныстық?
- ендеше, осы сөз табына байланысты тест жұмысын өткізіп, қаншалықты
түсінгендеріңді көрейік:
Тест.
Сан есім.
|р/с|сұрақтары |нұсқалары |
| | |а |ә |б |в |
|1 |Сан есім нені білдіреді?|заттың сынын |заттың |заттың атын |заттың сапасын|
| | | |санын,ретін | | |
|2 |Сан есімнің сұрақтарын |кім?не? |не |қандай? қай? |қанша?неше? |
| |көрсет |кімдер?нелер? |істеді?қайтт| |нешінші? |
| | | |і? | | |
|3 |Сан есімді көрсет |жасыл |он бес |дала |парта |
|4 |42 саны қай нұсқада |қырық |қырық тоғыз |тоқсан |қырық екі |
| |дұрыс жазылған? | | | | |
|5 |92 саны қай нұсқада |тоқсан үш |тоқсан екі |сексен бір |жетпіс |
| |дұрыс жазылған? | | | | |

- үйге тапсырма: 4-жаттығу,183 бет. Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі
цифрдің тиістісін сөзбен жаз. Үлгі: ...(7,0) жасар Нұрым әжесінің айтқан
ертегісін мұқият тыңдайды. Жеті жасар Нұрым әжесінің айтқан ертегісін
мұқият тыңдайды.

- бағалау: семантикалық карта бағасы
сабаққа белсене қатысқаны үшін баға
беттестіру тестінен алған баға

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Э дыбысы.қазақ тілі 3 сынып
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр
Қазақ тілі сабақ жоспары
Тұрлаулы мүшелер.172-175 жаттығу
Жазылған сөйлемдерді талдау
Бастауыш туралы
Тыныс белгісіне назар аудару
Пәндер