Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөйлемдерді көшіріп жаз
Cабақтың тақырыбы: Сан есім.
Сабақтың мақсаты:
1. Сан есімнің заттың санын, ретін білдіретін сөз табы екенін түсіндіру.
Сан есімнің мағынасын дұрыс түсініп, сөйлеу және жазу стилінде дұрыс
қолдана білу дағдыларын арттыру.
2. Оқушылардың ақыл-ойын, сөйлеу тілін дамыту, қиялын ұштау. Танымдық
тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, ығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік, тестілік,
өзіндік жұмыс.
Көрнекілігі: электрондық оқулық, тірек-сызба, мультимедиалық кабинет,
сурет.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, математика.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
- оқушыларды сабаққа әзірлеу;
- балалар, қазақ тілі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарға өзіміздің
білімдерімізді көрсетіп, белсене қатысайық;
- психологиялық даярлау: Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
- дәптерлерін тексеріп, ауыстыру;
- балалар, бүгінгі сабақта жаңа тапсырмаларымен жұмыс жасай отырып, сан
есім туралы сабақ өтеміз.
- қазақ тілінде неше сөз табы бар?
- біз қандай сөз таптарымен таныстық?
- ендеше, өткен сабақтарға байланысты семантикалық картамен жұмыс жасайық:
Семантикалық карта
|Сөздер |Зат есім |Сын есім |Етістік |
|асхана | | | |
|жасыл | | | |
|күліп отыр | | | |
|қағаз | | | |
|бесеу | | | |
|ұзын | | | |
|жүгіріп жүр | | | |
|қасқыр | | | |
- сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық,
Қане, қанат жасайық,
Қарлығаш боп ұшайық
Ұшып-ұшып қонайық.
3. Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.
Дәптермен жұмыс
- дәптерімізді ашып, бүгінгі күн ді және мен жасырған жұмбақ жауабын
көркем етіп жазайық: Бесте бар, баста жоқ. Бұл қандай әріп?
- көркем жазу минуты: Ее әрпін бір жолға жазамыз да, бес сөзін екінші жолға
жазамыз (Әріптің басталу нүктесі мен байланыстарына назар аудара жазыңдар).
- әдемі, көркем етіп жазып болсақ, маған айтыңдаршы біз қай сөзді көркем
етіп жаздық?
- әрине, бес, бес дегеніміз не?
- бұл сөзге сұрақ қояйықшы қанше? немесе неше? Ал мұндай сұрақтарға жауап
беретін сөз табымен таныстық па?
4. Жаңа сабақ.
- ендеше бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Сан есім».
Заттың санын, ретін білдіретін сөздер сан есім деп аталады. Сан есімдерге
қанша? неше? нешінші? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: жеті, он, жиырма,
сексен бес. (хор)
Оқулықпен жұмыс
182 бет. 1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ
қой. Осы сөздер нені білдіреді? Слайд
183 бет. 3-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлемдерден сан есімдерді
тауып, астын сыз. Оларға сұрақ қой.
Тақтада берілген жаттығуды жазайық. Өлеңді түсініп оқы.Өлеңнен сан
есімдерді тауып, көшіріп жазамыз және бір сан есіммен сөйлем құрастырамыз.
- сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық,
Қане, қанат жасайық,
Қарлығаш боп ұшайық
Ұшып-ұшып қонайық.
5. Қорытындылау.
- балалар, сендерге бүгінгі сабағымыз ұнады ма?
- бүгін қай сөз табымен таныстық?
- ендеше, осы сөз табына байланысты тест жұмысын өткізіп, қаншалықты
түсінгендеріңді көрейік:
Тест.
Сан есім.
|р/с|сұрақтары |нұсқалары |
| | |а |ә |б |в |
|1 |Сан есім нені білдіреді?|заттың сынын |заттың |заттың атын |заттың сапасын|
| | | |санын,ретін | | |
|2 |Сан есімнің сұрақтарын |кім?не? |не |қандай? қай? |қанша?неше? |
| |көрсет |кімдер?нелер? |істеді?қайтт| |нешінші? |
| | | |і? | | |
|3 |Сан есімді көрсет |жасыл |он бес |дала |парта |
|4 |42 саны қай нұсқада |қырық |қырық тоғыз |тоқсан |қырық екі |
| |дұрыс жазылған? | | | | |
|5 |92 саны қай нұсқада |тоқсан үш |тоқсан екі |сексен бір |жетпіс |
| |дұрыс жазылған? | | | | |
- үйге тапсырма: 4-жаттығу,183 бет. Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі
цифрдің тиістісін сөзбен жаз. Үлгі: ...(7,0) жасар Нұрым әжесінің айтқан
ертегісін мұқият тыңдайды. Жеті жасар Нұрым әжесінің айтқан ертегісін
мұқият тыңдайды.
- бағалау: семантикалық карта бағасы
сабаққа белсене қатысқаны үшін баға
беттестіру тестінен алған баға
Сабақтың мақсаты:
1. Сан есімнің заттың санын, ретін білдіретін сөз табы екенін түсіндіру.
Сан есімнің мағынасын дұрыс түсініп, сөйлеу және жазу стилінде дұрыс
қолдана білу дағдыларын арттыру.
2. Оқушылардың ақыл-ойын, сөйлеу тілін дамыту, қиялын ұштау. Танымдық
тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, ығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік, тестілік,
өзіндік жұмыс.
Көрнекілігі: электрондық оқулық, тірек-сызба, мультимедиалық кабинет,
сурет.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, математика.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
- оқушыларды сабаққа әзірлеу;
- балалар, қазақ тілі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарға өзіміздің
білімдерімізді көрсетіп, белсене қатысайық;
- психологиялық даярлау: Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
- дәптерлерін тексеріп, ауыстыру;
- балалар, бүгінгі сабақта жаңа тапсырмаларымен жұмыс жасай отырып, сан
есім туралы сабақ өтеміз.
- қазақ тілінде неше сөз табы бар?
- біз қандай сөз таптарымен таныстық?
- ендеше, өткен сабақтарға байланысты семантикалық картамен жұмыс жасайық:
Семантикалық карта
|Сөздер |Зат есім |Сын есім |Етістік |
|асхана | | | |
|жасыл | | | |
|күліп отыр | | | |
|қағаз | | | |
|бесеу | | | |
|ұзын | | | |
|жүгіріп жүр | | | |
|қасқыр | | | |
- сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық,
Қане, қанат жасайық,
Қарлығаш боп ұшайық
Ұшып-ұшып қонайық.
3. Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.
Дәптермен жұмыс
- дәптерімізді ашып, бүгінгі күн ді және мен жасырған жұмбақ жауабын
көркем етіп жазайық: Бесте бар, баста жоқ. Бұл қандай әріп?
- көркем жазу минуты: Ее әрпін бір жолға жазамыз да, бес сөзін екінші жолға
жазамыз (Әріптің басталу нүктесі мен байланыстарына назар аудара жазыңдар).
- әдемі, көркем етіп жазып болсақ, маған айтыңдаршы біз қай сөзді көркем
етіп жаздық?
- әрине, бес, бес дегеніміз не?
- бұл сөзге сұрақ қояйықшы қанше? немесе неше? Ал мұндай сұрақтарға жауап
беретін сөз табымен таныстық па?
4. Жаңа сабақ.
- ендеше бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Сан есім».
Заттың санын, ретін білдіретін сөздер сан есім деп аталады. Сан есімдерге
қанша? неше? нешінші? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: жеті, он, жиырма,
сексен бес. (хор)
Оқулықпен жұмыс
182 бет. 1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ
қой. Осы сөздер нені білдіреді? Слайд
183 бет. 3-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлемдерден сан есімдерді
тауып, астын сыз. Оларға сұрақ қой.
Тақтада берілген жаттығуды жазайық. Өлеңді түсініп оқы.Өлеңнен сан
есімдерді тауып, көшіріп жазамыз және бір сан есіммен сөйлем құрастырамыз.
- сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық,
Қане, қанат жасайық,
Қарлығаш боп ұшайық
Ұшып-ұшып қонайық.
5. Қорытындылау.
- балалар, сендерге бүгінгі сабағымыз ұнады ма?
- бүгін қай сөз табымен таныстық?
- ендеше, осы сөз табына байланысты тест жұмысын өткізіп, қаншалықты
түсінгендеріңді көрейік:
Тест.
Сан есім.
|р/с|сұрақтары |нұсқалары |
| | |а |ә |б |в |
|1 |Сан есім нені білдіреді?|заттың сынын |заттың |заттың атын |заттың сапасын|
| | | |санын,ретін | | |
|2 |Сан есімнің сұрақтарын |кім?не? |не |қандай? қай? |қанша?неше? |
| |көрсет |кімдер?нелер? |істеді?қайтт| |нешінші? |
| | | |і? | | |
|3 |Сан есімді көрсет |жасыл |он бес |дала |парта |
|4 |42 саны қай нұсқада |қырық |қырық тоғыз |тоқсан |қырық екі |
| |дұрыс жазылған? | | | | |
|5 |92 саны қай нұсқада |тоқсан үш |тоқсан екі |сексен бір |жетпіс |
| |дұрыс жазылған? | | | | |
- үйге тапсырма: 4-жаттығу,183 бет. Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі
цифрдің тиістісін сөзбен жаз. Үлгі: ...(7,0) жасар Нұрым әжесінің айтқан
ертегісін мұқият тыңдайды. Жеті жасар Нұрым әжесінің айтқан ертегісін
мұқият тыңдайды.
- бағалау: семантикалық карта бағасы
сабаққа белсене қатысқаны үшін баға
беттестіру тестінен алған баға
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz