Бірмүшелер және көпмүшелер

Сынып: 7

Тема: Бірмүшелер және көпмүшелер.

Сабақтың типі: өтілген тақырыпты бекіту.

Мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың бірмүшелер және көпмүшелермен жұмыс істеу дағдыларын бекіту.

Дамыту: оқушылардың математикалық тілде сөйлеу дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: о қушыларды дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу

Құрал жабдықтар:

Компьютер, проектор, презентация.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ «ӨЗ ОЙЫНЫМ».

Ойын телевидениялық «Өз ойыным» бағдарламасының элементтерінен тұрады.

Сабақтың презентациясы Power Point бағдарламасы арқылы өткізіледі. Ойын алдында жауаптардың дұрыстығын және ұпай санын есептеп отыруға әділ қазылар алқасы сайланады. Соңында әділ қазылар алқасы нәтижесін шығарады.

Жүргізуші ойында болатын сұрақтардың 4 категориясын атайды:

  • Дәреженің қасиеті;
  • Бірмүшелер;
  • Теориядан
  • Көпмүшелер.

Әрбір категория әр түрлі деңгейдегі 5 сұрақтан тұрады. Әрбір дұрыс жауап үшін топар 100-ден 500-ге дейін ұпай алады. Ойнаушы сұрақтың қатегориясын және «құнын» таңдайды. Жүргізуші сұрақты оқиды. Ойлауға немесе есептеуге сұрақтың қиындығына байланысты 1 -ден 3 минутқа дейін уақыт беріледі. Қай топтың ойыншысы бірінші қол көтерсе, сол топ сұраққа жауап беруге құқылы болады. Егер ол дұрыс жауап берсе және оны негіздей алса, онда топтың ұпайына сұрақтың «құны» қосылады. Егер ойыншы дұрыс жауап бермесе топтың ұпайынан сұрақтың «құны» азайтылады. Егер бір де топ дұрыс жауап бермесе, онда жауапты жүргізуші айтады.

Категория (ұпайлар)
Тапсырма
Жауап
Категория (ұпайлар): Дәреженің қасиеті (100)
Тапсырма:

Түрлендіруді орында:

2 * 3а =

х 21 : х =

Жауап:
Категория (ұпайлар): Дәреженің қасиеті (200)
Тапсырма: Есепте:
Жауап: 12
Категория (ұпайлар): Дәреженің қасиеті (300)
Тапсырма: Есепте :
Жауап: 144
Категория (ұпайлар): Дәреженің қасиеті (400)
Тапсырма: Есепте :
Жауап:
Категория (ұпайлар): Дәреженің қасиеті (500)
Тапсырма:

Сандардың қайсысы артық?

немесе

Жауап:

>

Категория (ұпайлар): Бірмүшелер (100)
Тапсырма:

Бірмүшенің мәнін табыңдар:

егер

Жауап: -1
Категория (ұпайлар): Бірмүшелер (200)
Тапсырма:

Бірмүшенің квадраты түрінде

өрнекте:

Жауап:
Категория (ұпайлар): Бірмүшелер (300)
Тапсырма: Бірмүшелерді көбейту жазбасындағы қателікті табыңдар:
Жауап:
Категория (ұпайлар): Бірмүшелер (400)
Тапсырма:

Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер :

Жауап:
Категория (ұпайлар): Бірмүшелер (500)
Тапсырма:

n-нің қандай мәнінде теңдік тура:

Жауап: n=5
Категория (ұпайлар): Теориядан (100)
Тапсырма:

Бос орынға тиісті сөзді жаз:

Негіздері бірдей дәрежелер көбейтілгенде негізі , ал дәреже көрсеткіштері .

Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізі , ал бөлшектің алымындағы дәреженің көрсеткішінен бөліміндегі дәреженің көрсеткіші .

Жауап:

өзгеріссіз қалады

қосылады

азайтылады

Категория (ұпайлар): Теориядан (200)
Тапсырма: Коэффициент деген не?
Жауап:

Стандарт түрде жазылған

бірмүшенің санды көбейткіші

Категория (ұпайлар): Теориядан (300)
Тапсырма:

Қандай брмүшені

стандарт түрдегі бірмүше

деп атайды?

Жауап:

Бірінші орында тұрған санды көбейткіш

пен негіздері әртүрлі дәрежелердің

көбейтіндісі

Категория (ұпайлар): Теориядан (400)
Тапсырма:

Көпмүшені стандарт түрде

жазу үшін не істеу керек?

Жауап:

1. Көпмүшенің әрбір мүшесін стандарт түрде жазу керек.

2. Ұқсас мүшелерді біріктіру керек.

Категория (ұпайлар): Теориядан (500)
Тапсырма:

Сөйлемді аяқта:

Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін …

Жауап:

Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір көпмүшенің әрбір мүшесін екінші

көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтіндіні қосу керек.

Категория (ұпайлар): Көпмүшелер (100)
Тапсырма:

Ұқсас мүшелерді біріктір:

Жауап:
Категория (ұпайлар): Көпмүшелер (200)
Тапсырма:

Көпмүшені стандарт түрге келтір

Жауап: 0
Категория (ұпайлар): Көпмүшелер (300)
Тапсырма:

Көпмүшелерді көбейтуді орында:

(х+1) (х+2) +2(х+3)

Жауап:
Категория (ұпайлар): Көпмүшелер (400)
Тапсырма:

Теңдеуді шеш:

Жауап:
Категория (ұпайлар): Көпмүшелер (500)
Тапсырма:

Өрнекті ықшамда:

Жауап: 10а

Сабақтың қорытындысы: ойынның соңында қорытынды жасалады. Әділ қазылар алқасы жариялайды: қай топ ең көп ұпай жинады? Әр топ қалай жұмыс жасады? Жеңімпаздарды алған орындарына және белсенділіктеріне сай бағалармен марапаттайды. Және де тәтті сыйлықтар береді.


Ұқсас жұмыстар
Сабақта медиөнімді қолданудың мақсаты - жұмыс жасау кеңістігін ұйымдастыру, танымдық әрекеттерін дамыту
"бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару" алгебра 7-сынып
"бірмүше және көпмүше" тарауына арналынған орташа мерзімді жоспарлау. 7-сынып
Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың соңы
Безу теоремасы, Горнер схемасы
Сабақтың қорытындысы
Бірмүше. бірмүшенің стандарт түрі. 7-сынып
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz