Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әмірқанның ұрыларға кездескен сәтін бейнеле
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Әбу Сәрсенбаев мектебі
Тулемисова Роза Салахиденқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі
Еңбек өтілі : 29 жыл
Санаты :жоғары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| |7- сынып.Әдебиет |
| | |
|Сабақтың тақырыбы |Жүсіпбек Аймауытов «Әнші» әңгімесі |
| | |
|Жалпы мақсаты |Шығарма мазмұнын өмірмен байланыстыра |
| |отырып,талдау.Өз беттерінше шығармада айтылған |
| |ойларға сыни көзқараспен қарап, тұжырым |
| |жасату.Топтық жұмыс арқылы бір-бірінің пікірімен |
| |санасып,өзара сыйласымдылыққа тәрбиелеу. |
| | |
|Оқу нәтижелері |1.Оқушы шығарма мазмұнын терең түсінеді. |
| |2.Еркін сөйлеу дағдылары қалыптасады. |
| |3.Бір-бірін қолдауға үйренеді. |
| |4.Қызығушылықтары артады. |
| |5.Өз жұмыстарына баға беруге үйренеді. |
| | |
|Түйінді идеялар |1.Шығарма мазмұны бойынша талдау жасау. |
| |2.Кейіпкерлер іс-әрекетіне сыни көзқараспен қарау. |
| |3.Ойларын ауызша,жазбаша жүйелі жеткізу. |
| |4.Қиял ұшқырлығына баулу. |
| | |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс.Топтың мүшелерін сайлау.Топтық жұмыстың |
| |ережесін түсіндіру. |
| | |
| |Білу Мазмұнын қысқаша баяндап жеткізу |
| |1-топ 3-бөлім |
| |2-топ 1- бөлім |
| |3-топ 2- бөлім |
| |Бірлесіп бөлімдері бойынша жоспар құрып,сол жоспар ға|
| |сәйкес топтағы 5 мүшесін де сөйлету.10 минут |
| |Түсіну |
| |1-топ. Қазақ жастары Әмірқанды алғаш қайдан көрді? Ол|
| |туралы айтылған пікірлерден мысал келтір. |
| |Әмірқан өмірдегі қай әнші деп ойлайсыңдар? |
| |2- топ Әнші туралы білетіндеріңді ортаға |
| |салыңдар.Қосымша материалдарды пайдаланыңдар. |
| |3-топ Наурыз мерекесін ұйымдастырудағы қазақ |
| |жастарының ұйымшылдығын айтып бер. |
| |Әмірқанды халық қалай қабылдады? Оның сахнаға шыққан |
| |кезде сыпайылылық сақтамау себебі неде деп |
| |ойлайсыңдар?Өз ойларыңды дәлелдеңдер |
| | |
| |Сергіту сәті «Қара жорға» биі (үзінді) |
| | |
| |Қолдану мен талдау |
| |1.Жетішатыр қаласындағы қазақ даласы қалай |
| |суреттелген?Бейнеле.Осы жерден не байқадыңдар? |
| |Бүгінгі өмірмен байланыстырыңдар. |
| |2.Әнші Әмірқанның ән айту сәтін бейнеле.Әмірқанға |
| |мінездеме бер. |
| |3. пен Әмірқанның ұрыларға кездескен сәтін бейнеле. |
| |Жинақтау мен бағалау |
| |Әнші Әмірқанның әнінен қандай әсер алдыңдар?Бүгінгі |
| |әншілерге беретін бағаң қандай? Өз ойың |
| |2.Автордың шығарманы осылай аяқтауымен келісесің бе? |
| |Әлде басқаша аяқтар ма едің? |
| |3.Ақтамақ хикаясын өздеріңше аяқтаңдар |
| |Ж.Аймауытов шығармалары,интернет |
| |материалдары,бағдарлама ІІ деңгей,оқулық |
|Дереккөздері |Шығарма мазмұны бойынша пікір жазып келу |
| | |
| | |
|Үйге тапсырма | |
Құрманғазы ауданы
Әбу Сәрсенбаев мектебі
Тулемисова Роза Салахиденқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі
Еңбек өтілі : 29 жыл
Санаты :жоғары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| |7- сынып.Әдебиет |
| | |
|Сабақтың тақырыбы |Жүсіпбек Аймауытов «Әнші» әңгімесі |
| | |
|Жалпы мақсаты |Шығарма мазмұнын өмірмен байланыстыра |
| |отырып,талдау.Өз беттерінше шығармада айтылған |
| |ойларға сыни көзқараспен қарап, тұжырым |
| |жасату.Топтық жұмыс арқылы бір-бірінің пікірімен |
| |санасып,өзара сыйласымдылыққа тәрбиелеу. |
| | |
|Оқу нәтижелері |1.Оқушы шығарма мазмұнын терең түсінеді. |
| |2.Еркін сөйлеу дағдылары қалыптасады. |
| |3.Бір-бірін қолдауға үйренеді. |
| |4.Қызығушылықтары артады. |
| |5.Өз жұмыстарына баға беруге үйренеді. |
| | |
|Түйінді идеялар |1.Шығарма мазмұны бойынша талдау жасау. |
| |2.Кейіпкерлер іс-әрекетіне сыни көзқараспен қарау. |
| |3.Ойларын ауызша,жазбаша жүйелі жеткізу. |
| |4.Қиял ұшқырлығына баулу. |
| | |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс.Топтың мүшелерін сайлау.Топтық жұмыстың |
| |ережесін түсіндіру. |
| | |
| |Білу Мазмұнын қысқаша баяндап жеткізу |
| |1-топ 3-бөлім |
| |2-топ 1- бөлім |
| |3-топ 2- бөлім |
| |Бірлесіп бөлімдері бойынша жоспар құрып,сол жоспар ға|
| |сәйкес топтағы 5 мүшесін де сөйлету.10 минут |
| |Түсіну |
| |1-топ. Қазақ жастары Әмірқанды алғаш қайдан көрді? Ол|
| |туралы айтылған пікірлерден мысал келтір. |
| |Әмірқан өмірдегі қай әнші деп ойлайсыңдар? |
| |2- топ Әнші туралы білетіндеріңді ортаға |
| |салыңдар.Қосымша материалдарды пайдаланыңдар. |
| |3-топ Наурыз мерекесін ұйымдастырудағы қазақ |
| |жастарының ұйымшылдығын айтып бер. |
| |Әмірқанды халық қалай қабылдады? Оның сахнаға шыққан |
| |кезде сыпайылылық сақтамау себебі неде деп |
| |ойлайсыңдар?Өз ойларыңды дәлелдеңдер |
| | |
| |Сергіту сәті «Қара жорға» биі (үзінді) |
| | |
| |Қолдану мен талдау |
| |1.Жетішатыр қаласындағы қазақ даласы қалай |
| |суреттелген?Бейнеле.Осы жерден не байқадыңдар? |
| |Бүгінгі өмірмен байланыстырыңдар. |
| |2.Әнші Әмірқанның ән айту сәтін бейнеле.Әмірқанға |
| |мінездеме бер. |
| |3. пен Әмірқанның ұрыларға кездескен сәтін бейнеле. |
| |Жинақтау мен бағалау |
| |Әнші Әмірқанның әнінен қандай әсер алдыңдар?Бүгінгі |
| |әншілерге беретін бағаң қандай? Өз ойың |
| |2.Автордың шығарманы осылай аяқтауымен келісесің бе? |
| |Әлде басқаша аяқтар ма едің? |
| |3.Ақтамақ хикаясын өздеріңше аяқтаңдар |
| |Ж.Аймауытов шығармалары,интернет |
| |материалдары,бағдарлама ІІ деңгей,оқулық |
|Дереккөздері |Шығарма мазмұны бойынша пікір жазып келу |
| | |
| | |
|Үйге тапсырма | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz