Сабақтың кезеңдері балл

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 4 топқа бөлінеді.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Интерактивті тақтада шешімі көрсетіледі, сол бойынша оқушылар өзара дәптерлерін тексереді. Дұрыс есепке 2 балл, жартылай дұрыс есепке 1 балл, қате есепке 0 балл қойылады.
ІІІ Жаңа сабақ
- Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-) ∙(+) =(-), (+) ∙(-) =(-)
Мысал: (-4) ∙3=-12 -0, 35∙6=-2, 1 ) =-
- Таңбалары бірдей екі санды көбейту
(-) ∙(-) =(+), (+) ∙(+) =(+)
Мысал: (-0, 2) ∙(-1, 5) =0, 3 (- ) ∙(- ) = =0, 1
- Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8) ∙(-3) ∙(-2) ∙(-0, 5) =24
- Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3) ∙(-7) =-42
а∙0=0, а-рационал сан
ІVБекіту. Оқулықпен жұмыс
№522 ауызша
№523
І топ (1, 2, 3) ІІ топ (4, 5, 6) ІІІ топ(7, 8, 9) ІV топ(10, 11, 12)
-15∙(-6) =90 -27∙0 =0 11∙(-0, 5) =-5, 5 -0, 3∙(-40) =12
2∙(-35) =-70 -24∙(-9) =-216 -2, 8∙(-4) =11, 2 -99∙0, 1 =-9, 9
-12∙(-7) =84 -0, 8∙6 =-4, 8 -100∙0, 81 =-81 -100∙(-1) =100
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі дұрыс болса 3 балл, екеуі дұрыс болса 2 балл, біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.
V а) Семантикалық карта (топтық жұмыс)
Cемантикалық картаны өзара тексеріп, барлығы дұрыс болса 2 балл, жартылай дұрыс болса 1 балл қойылады.
ә) Жеке жұмыс (тақтаға 4 оқушы шығады)
Өрнекті ықшамдап алып, мәнін табыңдар:
- 0, 2∙(а+6) -11, мұндағы а=-7
0, 2∙(а+6) -11=0, 2a+1, 2-11=0, 2a-9, 8=0, 2∙(-7) -9, 8=-1, 4-9, 8=-11, 2
- -3∙(2b-5) -1, 8 мұндағы b=1, 5
-3∙(2b-5) -1, 8=-6b+15-1, 8=-6b+13, 2=-6∙1, 5+13, 2=-9+13, 2=4. 2
- -5, 1+9(-c-4), мұндағы c=-2
-5, 1+9(-c-4) =-5, 1-9c-36=-41, 1-9c=-41, 1-9∙(-2) =-41, 1+18=-23, 1
4) 6∙(d-2 ) +17 мұндағы d=-0, 5
6∙(d-2 ) +17=6d-6 ∙∙ +17=6d-14+17=6d+3=6∙(-0, 5) +3=-3+3=0
Әр оқушы өзін-өзі бағалайды. Дұрыс шығарса 2 балл, қатесі болса 1 балл қойылады.
VI Ойланайық (Слайд арқылы көрсетіледі)
Соған қатысты тарихи мәлімет
VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Теріс сандарды қосу және азайту ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз». Сонымен бірге ежелгі ережелер де бар.
ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР
- Менің досымның досы-менің досым (+Х) ∙(+Х) =(+Х)
- Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х) ∙(+Х) =(-Х)
- Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х) ∙(-Х) =(-Х)
- Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х) ∙(-Х) =(+Х)
VIІ Сергіту сәті . Логикалық есеп
Бұл ойында 1-6 цифрларын қолдану арқылы, қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек.
VIІІ Оқулықпен жұмыс
№526
І топ (1, 5) ІІ топ (2, 6)
=(-11) ∙(-11) =121 =(-0, 7) ∙(-0, 7) =0, 49
=(-0, 2) ∙(-0, 2) ∙(-0, 2) =-0, 008 =-
ІІІ топ(3, 8) ІV топ(4, 7)
= =-64
-1=0, 81-1=-0, 19 +97=100+97=197
IX Графикалық диктант Иә «-», жоқ «^»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz