Сабақтың кезеңдері балл

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы

Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы

Білімге жетелейтін үш жол бар:

Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,

Ойлау жолы- ең игілікті жол,

Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.

Конфуций

Барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 4 топқа бөлінеді.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

Интерактивті тақтада шешімі көрсетіледі, сол бойынша оқушылар өзара дәптерлерін тексереді. Дұрыс есепке 2 балл, жартылай дұрыс есепке 1 балл, қате есепке 0 балл қойылады.

ІІІ Жаңа сабақ

  1. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту

(-) ∙(+) =(-), (+) ∙(-) =(-)

Мысал: (-4) ∙3=-12 -0, 35∙6=-2, 1 2 3 ( 3 5 \frac{2}{3} \bullet ( - \frac{3}{5} 2 3 ( 3 5 \frac{2}{3} \bullet ( - \frac{3}{5} ) =- 2 5 \frac{2}{5} 2 5 \frac{2}{5}

  1. Таңбалары бірдей екі санды көбейту

(-) ∙(-) =(+), (+) ∙(+) =(+)

Мысал: (-0, 2) ∙(-1, 5) =0, 3 (- 3 8 \frac{3}{8} 3 8 \frac{3}{8} ) ∙(- 4 15 \frac{4}{15} 4 15 \frac{4}{15} ) = 1 10 \frac{1}{10} 1 10 \frac{1}{10} =0, 1

  1. Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:

(-8) ∙(-3) ∙(-2) ∙(-0, 5) =24

  1. Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:

-2∙(-3) ∙(-7) =-42

а∙0=0, а-рационал сан

ІVБекіту. Оқулықпен жұмыс

№522 ауызша

№523

І топ (1, 2, 3) ІІ топ (4, 5, 6) ІІІ топ(7, 8, 9) ІV топ(10, 11, 12)

-15∙(-6) =90 -27∙0 =0 11∙(-0, 5) =-5, 5 -0, 3∙(-40) =12

2∙(-35) =-70 -24∙(-9) =-216 -2, 8∙(-4) =11, 2 -99∙0, 1 =-9, 9

-12∙(-7) =84 -0, 8∙6 =-4, 8 -100∙0, 81 =-81 -100∙(-1) =100

Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі дұрыс болса 3 балл, екеуі дұрыс болса 2 балл, біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.

V а) Семантикалық карта (топтық жұмыс)

р/с
а
в
а∙в=-30, 6
а∙в=-100
а∙в=1, 14
а∙в=-0, 2
а∙в=- 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3}
а∙в=-12, 3
р/с: 1
а: 4 5 \frac{4}{5}
в: - 5 12 \frac{5}{12} 5 12 \frac{5}{12}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}: +
а∙в=-12, 3:
р/с: 2
а: -1, 5
в: 8, 2
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3: +
р/с: 3
а: 5, 1
в: -6
а∙в=-30, 6: +
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 4
а: -1, 9
в: -0, 6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14: +
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 5
а: 0, 4
в: - 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2: +
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 6
а: -25
в: 4
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100: +
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:

Cемантикалық картаны өзара тексеріп, барлығы дұрыс болса 2 балл, жартылай дұрыс болса 1 балл қойылады.

ә) Жеке жұмыс (тақтаға 4 оқушы шығады)

Өрнекті ықшамдап алып, мәнін табыңдар:

  1. 0, 2∙(а+6) -11, мұндағы а=-7

0, 2∙(а+6) -11=0, 2a+1, 2-11=0, 2a-9, 8=0, 2∙(-7) -9, 8=-1, 4-9, 8=-11, 2

  1. -3∙(2b-5) -1, 8 мұндағы b=1, 5

-3∙(2b-5) -1, 8=-6b+15-1, 8=-6b+13, 2=-6∙1, 5+13, 2=-9+13, 2=4. 2

  1. -5, 1+9(-c-4), мұндағы c=-2

-5, 1+9(-c-4) =-5, 1-9c-36=-41, 1-9c=-41, 1-9∙(-2) =-41, 1+18=-23, 1

4) 6∙(d-2 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3} ) +17 мұндағы d=-0, 5

6∙(d-2 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3} ) +17=6d-6 ∙∙ 7 3 \frac{7}{3} 7 3 \frac{7}{3} +17=6d-14+17=6d+3=6∙(-0, 5) +3=-3+3=0

Әр оқушы өзін-өзі бағалайды. Дұрыс шығарса 2 балл, қатесі болса 1 балл қойылады.

VI Ойланайық (Слайд арқылы көрсетіледі)

Соған қатысты тарихи мәлімет

VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Теріс сандарды қосу және азайту ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз». Сонымен бірге ежелгі ережелер де бар.

ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР

  1. Менің досымның досы-менің досым (+Х) ∙(+Х) =(+Х)
  2. Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х) ∙(+Х) =(-Х)
  3. Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х) ∙(-Х) =(-Х)
  4. Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х) ∙(-Х) =(+Х)

VIІ Сергіту сәті . Логикалық есеп

Бұл ойында 1-6 цифрларын қолдану арқылы, қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек.

VIІІ Оқулықпен жұмыс

№526

І топ (1, 5) ІІ топ (2, 6)

( 11 ) 2 {( - 11) }^{2} ( 11 ) 2 {( - 11) }^{2} =(-11) ∙(-11) =121 ( 0 , 7 ) 2 {( - 0, 7) }^{2} ( 0 , 7 ) 2 {( - 0, 7) }^{2} =(-0, 7) ∙(-0, 7) =0, 49

( 0 , 2 ) 3 {( - 0, 2) }^{3} ( 0 , 2 ) 3 {( - 0, 2) }^{3} =(-0, 2) ∙(-0, 2) ∙(-0, 2) =-0, 008 ( 1 2 ) 3 ( - {\frac{1}{2}) }^{3} ( 1 2 ) 3 ( - {\frac{1}{2}) }^{3} =- 1 8 \frac{1}{8} 1 8 \frac{1}{8}

ІІІ топ(3, 8) ІV топ(4, 7)

( 2 5 ) 2 {( - \frac{2}{5}) }^{2} ( 2 5 ) 2 {( - \frac{2}{5}) }^{2} = 4 25 \frac{4}{25} 4 25 \frac{4}{25} ( 4 ) 3 {( - 4) }^{3} ( 4 ) 3 {( - 4) }^{3} =-64

( 0 , 9 ) 2 {( - 0, 9) }^{2} ( 0 , 9 ) 2 {( - 0, 9) }^{2} -1=0, 81-1=-0, 19 ( 10 ) 2 {( - 10) }^{2} ( 10 ) 2 {( - 10) }^{2} +97=100+97=197

IX Графикалық диктант Иә «-», жоқ «^»


Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Қорытынды балл
Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Функцияның графигі
Түр. Түрдің критерийлері. Популяция
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Нәтиже сабақ Спорт - денсаулық кепілі , Сын есім
Тест сұрақтарға жауап беру
Оқушылар сұрақтары. Оқушы әрекеті
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.9 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz