Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың «Квадрат түбірлері бар өрнектерді
түрлендіру» тақырыбы бойынша алған білімдерін кеңейтуіне, терең
меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан
жетілуіне ықпал ету;
2. Дамытушылық: Оқушылардың көбейткішті түбір белгісінің алдына
шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, иррационалдықтан босату
сияқты түрлендірулерді есеп шығару кезінде қолдану дағдысын
қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік,
еңбекқор, іскер, білімді және білімін пайдалана білетін, бүгінгіні
түсінетін, кешегіні білетін, алдына мақсат қойып, оған жетер жол
таба білетін ұрпақ тәрбиелеу. Тәуелсіздіктің 20 жылдығына тоқтала
отырып, оқушылардың патроиоттық сезімдерін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Саяхат сабағы

Сабақтың типі: Жаттығу және қайталау сабағы

Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы
элементтері.

Оқытудың формасы: Кіші топпен жұмыс

Пәнаралық байланыс: Саясат, тарих

Сабақтың көрнекілігі: 1. Презентация-слайд
2. Жетондар
3. Үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин).
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;
г) Рефлексия. «Көңіл-күй» шкаласынан өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті
таңдап алып, белгілеп қойыңдар.

Мен сабаққа дайынмын Менің сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.

|№ |
| |
|2 |
|3 |Қолдану. |«Өркендеу» бекеті. |
| | |Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтін ішіндегі сандар квадрат түбірлері бар өрнек түрінде берілген. Өрнекті |
| | |есептеу керек. |

5 |Жинақтау |Үйге тапсырма.
1) «Т,Ә,У,Е,Л,С,І,З,Д,І,К» әріптерінен басталатын математикалық терминдер
жазып келу.
2) №91 есеп | |Ұжым |Шығармашылық |Оқушы |Оқушы ізденеді, зерттеулер
жүргізеді. |Слайд №25 | |1 мин | |6 |Бағалау |Бағалау оқушылардың жинаған
жетондары арқылы жүргізіледі. |«3» бағасы – 2-3 жетон жинау
«4» бағасы – 4-5 жетон жинау
«5» бағасы – 6 –дан көп жетон |Ұжым |Салыстыру |Мұғалім |Өз мүмкіндіктерін
бағалайды |Слайд №26 | |2 мин | | |Қорытындылау |Бүгінгі сабақтан не
түйдіңдер! Рефлексия.

Сабақ яқталды. Сау болыңдар! |Сабақты оқушылар қорытындылайды және көңіл-
күй шкаласынан өз эмоцияларын білдіреді. |Ұжым |Сұрақ-жауап |Оқушы-Мұғалім
|Өз ойын еркін жеткізу, қорытынды жасау |Слайд №27 | |2 мин | |

Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбір
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып
Өрнекті ықшамда
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы
Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталап еске түсіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Пәндер