Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Оқушылардың «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша алған білімдерін кеңейтуіне, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
  2. Дамытушылық: Оқушылардың көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді есеп шығару кезінде қолдану дағдысын қалыптастыру.
  3. Тәрбиелік: Ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, еңбекқор, іскер, білімді және білімін пайдалана білетін, бүгінгіні түсінетін, кешегіні білетін, алдына мақсат қойып, оған жетер жол таба білетін ұрпақ тәрбиелеу. Тәуелсіздіктің 20 жылдығына тоқтала отырып, оқушылардың патроиоттық сезімдерін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Саяхат сабағы

Сабақтың типі: Жаттығу және қайталау сабағы

Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы элементтері.

Оқытудың формасы: Кіші топпен жұмыс

Пәнаралық байланыс: Саясат, тарих

Сабақтың көрнекілігі: 1. Презентация-слайд

2. Жетондар

3. Үлестірмелі материалдар

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин) .

а) Сәлемдесу;

ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;

б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;

в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;

г) Рефлексия. «Көңіл-күй» шкаласынан өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап алып, белгілеп қойыңдар.

Мен сабаққа дайынмын Менің сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме сенімсізбін.

Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№: 1
Мақсаты: Білім
Мұғалімінің әрекеті:

Балалар, дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңдар.

Оң сандарға қол шатырдай Қалпақ болған беделі Квадратасаң егер оны, Жоғалтасың сен оны.

Оқушы әрекеті: Квадрат түбір
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-мұғалім
Тәрбиелік мәні:

Ұйымшылдық

Ұшқыр ойлай білуге, ойын еркін жеткізуге

Көрнекілік: Слайд №4-5
Ұпай:
Уақыт: 2-мин
№:

Әрине, квадрат түбір. Ендеше біз бүгін «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша үйренгенімізді ортаға салып, есептер шығаруды жалғастырамыз.

Олай болса, бүгінгі сабақтың мақсатын өздерің анықтаңдар.

Мақсаты:
  • Түбірге байланысты есептер шығарамыз;
  • Тақырып бойынша біліктіліктерімізді дамытамыз.
  • т. с. с
№:

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Оқушылардың «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша алған білімдерін кеңейтуіне, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
  2. Дамытушылық: Оқушылардың көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді есеп шығару кезінде қолдану дағдысын қалыптастыру.
  3. Тәрбиелік: Ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, еңбекқор, іскер, білімді және білімін пайдалана білетін ұрпақ тәрбиелеу. Қазақстан мемлекеті туралы айта отырып оқушылардың патроиоттық сезімдерін қалыптастыру.

Сабақтың міндеті: визуалды түрде саяхат жасау арқылы, оқушының пәндік білімін жетілдіру.

Мақсаты:
Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№: 1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й
№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті: ҚР Президентінің жарлығымен биылғы 2011 жыл қандай жыл болып жарияланды? Ұраны қандай?
Оқушы әрекеті:

Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жылы.

Ұраны: «Бейбітшіліктің, келісімнің және жасампаздықтың 20 жылы»

Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Коммуникативтік құзіреттілік
Көрнекілік: Слайд №6
Ұпай:
Уақыт: 2 мин
№: Тәуелсіздіктің 20 жылдығына байланысты әр түрлі іс-шаралар жүргізіліп жатқаны мәлім. Осындай шараның бірі - Егемен елдің жетістіктерін халыққа дәріптейтін «Менің Қазақстаным» мерейтойлық-насихат пойызы. Бұл бағдарлама туралы қосарларың бар ма?
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті: Ұжым
Оқушы әрекеті: Таныстыру
Тапсырма түрі: Оқушы-Мұғалім
Әдісі: Ақпараттық құзіреттілік
Жүйесі: Слайд №7
Тәрбиелік мәні:
№: Бүгінгі сабақта, біз «Менің Қазақстаным» білім пойызымен виртуалды саяхатқа шығайық. Пойыз үш вагоннан тұрады. Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі. Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды. Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында жетондарды санау арқылы баға қояды.
Мақсаты: Оқушылар араларынан бір оқушыны жолсерік етіп тандайды.
Мұғалімінің әрекеті: Ұжым
Оқушы әрекеті: Сұрақ-жауап
Тапсырма түрі: Оқушы-Мұғалім
Әдісі: Шешім қабылдау
Жүйесі: Слайд №8
Тәрбиелік мәні:
№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті:

Саяхатқа жолдама алу үшін алдымен үй тапсырмасы тексеріледі . Ауызша есептеулер жүргізе отырып, вагонның атын анықтау керек. Вагон аттарын анықтаған кезде, саяхатқа шығу мүмкіндігіне ие боламыз.

1-вагон «Талап»

2-вагон «Еңбек»

3-вагон «Жігер»

Оқушы әрекеті:

0 , 81 \sqrt{0, 81} 0 , 81 \sqrt{0, 81} 144 \sqrt{144} 144 \sqrt{144} 400 \sqrt{400} 400 \sqrt{400} 36 \sqrt{36} 36 \sqrt{36} 49 \sqrt{49} 49 \sqrt{49}

0 , 36 \sqrt{0, 36} 0 , 36 \sqrt{0, 36} 169 \sqrt{169} 169 \sqrt{169} 100 \sqrt{100} 100 \sqrt{100} 25 \sqrt{25} 25 \sqrt{25} 64 \sqrt{64} 64 \sqrt{64}

0 , 49 \sqrt{0, 49} 0 , 49 \sqrt{0, 49} 225 \sqrt{225} 225 \sqrt{225} 900 \sqrt{900} 900 \sqrt{900} 25 \sqrt{25} 25 \sqrt{25} 81 \sqrt{81} 81 \sqrt{81}

өрнегін ауызша есептейді.

Тапсырма түрі: Жеке дара
Әдісі: Практикалық
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім-көрнекілік
Тәрбиелік мәні: Шапшаңдық, ойлау
Көрнекілік: Слайд №9
Ұпай:
Уақыт: 3мин
Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті: Елбасымыздың биылғы жылғы «Болашақтың іргесін бірге қалаймыз атты» жолдауында «Тәуелсіздік жылдарында Қазақстан жолының - Бостандық, Бірлік, Тұрақтылық, Өркендеу» секілді арқаулық құндылықтары қалыптастырылады» делінген.
Оқушы әрекеті:

Пойызбен саяхаттау мына бағыт бойынша жүргізіледі.

Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Таныстыру
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Ақпараттық құзіреттілік
Көрнекілік: Слайд №10-11
Ұпай:
Уақыт:
№: 2. А л г о р и т м д і к д е ң г е й
№: 2
Мақсаты: Түсіну
Мұғалімінің әрекеті:

«Бостандық» және «Бірлік» бекетінде жолаушылар есеп шығара отырып тәуелсіздіктің алғашқы 10 жылдығындағы айтулы оқиғаларға шолу жасау мүмкіндігіне ие болады.

Есеп слайд түрінде барлық топқа ортақ беріледі.

𝟗𝟗𝟎 + 𝟏𝟎𝟎𝟎 + 𝟏 = \mathbf{990 + 1000 +}\sqrt{\mathbf{1}}\mathbf{=}

𝟏𝟗𝟗 𝟏𝟎 + 𝟒 = \mathbf{199 \bullet 10 +}\sqrt{\mathbf{4}}\mathbf{=}

𝟏𝟗 𝟏𝟎𝟎 + 𝟗𝟎 + 𝟗 = \mathbf{19 \bullet 100 + 90 +}\sqrt{\mathbf{9}}\mathbf{=}

𝟏𝟎 𝟏𝟗𝟗 + 𝟏𝟔 = \mathbf{10 \bullet 199 +}\sqrt{\mathbf{16}}\mathbf{=}

𝟏𝟎𝟎𝟎 + 𝟗𝟗𝟎 + 𝟐𝟓 = \mathbf{1000 + 990 +}\sqrt{\mathbf{25}}\mathbf{=}

𝟏𝟗𝟎𝟎 + 𝟗𝟐𝟏𝟔 \mathbf{1900 +}\sqrt{\mathbf{9216}}

𝟏𝟗𝟎𝟎 + 𝟗𝟒𝟎𝟗 \mathbf{1900 +}\sqrt{\mathbf{9409}}

𝟏𝟗𝟎𝟎 + 𝟗𝟔𝟎𝟒 \mathbf{1900 +}\sqrt{\mathbf{9604}}

𝟏𝟗𝟎𝟎 + 𝟗𝟖𝟎𝟏 \mathbf{1900 +}\sqrt{\mathbf{9801}}

𝟐𝟎 𝟏 \mathbf{20 \bullet}\sqrt{\mathbf{1}}

Оқушы әрекеті:

Есепті бірінші шығарған оқушы жауабын айтады. Оқушылар есепті шығару арқылы есептің жауабына сәйкес келетін жыл бойынша сурет түрінде ақпарат алады.

Осы сурет арқылы қандай елеулі оқиға болғанын айтып кетеді.

Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Практикалық
Жүйесі: Оқушы-көрнекілік
Тәрбиелік мәні:

Ойлау қабілетін дамытады

Коммуникативтік құзіреттілік

Көрнекілік: Слайд №12-17
Ұпай:
Уақыт: 12 мин

Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбір
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып
Өрнекті ықшамда
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы
Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталап еске түсіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz