Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Оқушылардың «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша алған білімдерін кеңейтуіне, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
- Дамытушылық: Оқушылардың көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді есеп шығару кезінде қолдану дағдысын қалыптастыру.
- Тәрбиелік: Ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, еңбекқор, іскер, білімді және білімін пайдалана білетін, бүгінгіні түсінетін, кешегіні білетін, алдына мақсат қойып, оған жетер жол таба білетін ұрпақ тәрбиелеу. Тәуелсіздіктің 20 жылдығына тоқтала отырып, оқушылардың патроиоттық сезімдерін қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақтың типі: Жаттығу және қайталау сабағы
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы элементтері.
Оқытудың формасы: Кіші топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: Саясат, тарих
Сабақтың көрнекілігі: 1. Презентация-слайд
2. Жетондар
3. Үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин) .
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;
г) Рефлексия. «Көңіл-күй» шкаласынан өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап алып, белгілеп қойыңдар.
Мен сабаққа дайынмын Менің сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме сенімсізбін.
Ұпай
Уақыт
Балалар, дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңдар.
Оң сандарға қол шатырдай Қалпақ болған беделі Квадратасаң егер оны, Жоғалтасың сен оны.
Ұйымшылдық
Ұшқыр ойлай білуге, ойын еркін жеткізуге
Әрине, квадрат түбір. Ендеше біз бүгін «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша үйренгенімізді ортаға салып, есептер шығаруды жалғастырамыз.
Олай болса, бүгінгі сабақтың мақсатын өздерің анықтаңдар.
- Түбірге байланысты есептер шығарамыз;
- Тақырып бойынша біліктіліктерімізді дамытамыз.
- т. с. с
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Оқушылардың «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша алған білімдерін кеңейтуіне, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
- Дамытушылық: Оқушылардың көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді есеп шығару кезінде қолдану дағдысын қалыптастыру.
- Тәрбиелік: Ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, еңбекқор, іскер, білімді және білімін пайдалана білетін ұрпақ тәрбиелеу. Қазақстан мемлекеті туралы айта отырып оқушылардың патроиоттық сезімдерін қалыптастыру.
Сабақтың міндеті: визуалды түрде саяхат жасау арқылы, оқушының пәндік білімін жетілдіру.
Ұпай
Уақыт
Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жылы.
Ұраны: «Бейбітшіліктің, келісімнің және жасампаздықтың 20 жылы»
Саяхатқа жолдама алу үшін алдымен үй тапсырмасы тексеріледі . Ауызша есептеулер жүргізе отырып, вагонның атын анықтау керек. Вагон аттарын анықтаған кезде, саяхатқа шығу мүмкіндігіне ие боламыз.
1-вагон «Талап»
2-вагон «Еңбек»
3-вагон «Жігер»
өрнегін ауызша есептейді.
Ұпай
Уақыт
Пойызбен саяхаттау мына бағыт бойынша жүргізіледі.
«Бостандық» және «Бірлік» бекетінде жолаушылар есеп шығара отырып тәуелсіздіктің алғашқы 10 жылдығындағы айтулы оқиғаларға шолу жасау мүмкіндігіне ие болады.
Есеп слайд түрінде барлық топқа ортақ беріледі.
Есепті бірінші шығарған оқушы жауабын айтады. Оқушылар есепті шығару арқылы есептің жауабына сәйкес келетін жыл бойынша сурет түрінде ақпарат алады.
Осы сурет арқылы қандай елеулі оқиға болғанын айтып кетеді.
Ойлау қабілетін дамытады
Коммуникативтік құзіреттілік
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz