Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау
Россовхоз орта мектебі.
Ашық сабақ
11б сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Г.Е.
2013-2014 оқу жылы.
Аты – жөні:Мухамбетова Гулбану Ергалиевна
Мектебі:Россовхоз орта мектебі
Пәні: Алгебра
|Сабақтың |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау. |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын табу, есептер шығаруда қолдана білу. Оқушылардың |
| |ақыл-ойын жан-жақты дамыту, математикалық сауаттылығын арттыру. |
| |Жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылын арттыру. |
|Оқытунәтижесі |-Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын таба біледі, есептер шығаруда қолдана алады. |
| |-Математикалық сауаттылығы артады. |
| |-Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді,бағалай алады. |
| |-Топтасуды үйренеді, мағнаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді, |
|Әдіс-тәсілдер |АКТ, Сыни ойлау, блум таксономиясы, топтық және жұптық тапсырмалар, «Т» кестесі, семантикалық карта |
| |т.б. |
|Ресурстар |Сабақтың мазмұны |
| |Мұғалімдердің іс-әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
| |І.Ұйымдастыру. Сабақты көңіл-күй |Оқушылар көңілді өте жақсы көңіл күймен деп жауап береді. |
|Смайликтер |тренингімен бастау.Оқушыларға үш |Қолдарымен 3 рет шапалақтайды |
| |көңіл-күй бейнеленген смаиликтер |Оқушылар формулаларға сәйкес топтасып отырады. |
| |көрсетіледі, сабағымызды қайсы | |
| |көңіл-күймен бастаймыз деп сұралады. | |
| |«Күліп жүр» тенингін көрсету | |
| | | |
| |Оқушыларды өткен тақырыптарындағы | |
| |формулалары бойынша2 топқа бөлу. | |
|Интерактивті |Еске түсіру. |Оқушылар жасыл, сары қызыл түсті смайликтерді таңдау арқылы одан |
|тақта, |Оқушыларға интерактивті тақтадан |шыққан сұрақтарға жауап береді. |
| |формулаларды еске түсіру. | |
|Интерактивті |Түсіну, тану, білу. Екі топқатапсырма |І топ: семантикалық карта |
|тақта, кесте |беріледі. | |
| |І топқа Семантикалық карта | |
| |ІІ топқа «Т» кестесі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ІІ топ:Сәйкестендіру |
| | |Берілгені:Функцияның туындысын табыңдар: |
| | |жауабы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Слайдтар, |Қолдану. Екі топқаФункциясының |. Ітоп: 1.Функциясының графигіненүктесіндегі |
|карточкалар |графигіне нүктесіндегі жанаманың |жанаманың теңдеуін жазыңдар. |
| |теңдеуін жазуға, функциясы үшін |2.функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы |
| |алғашқы функцияның жалпы түрін |түрін жазыңдар. |
| |анықтауға есептер беріледі. | |
| | |ІІ топ: 1.Функциясының графигіненүктесіндегі |
| | |жанаманың теңдеуін жазыңдар. |
| | |2.функциясы үшін алғашқы функцияның |
| | |жалпы түрін жазыңдар. |
| | | |
|Плакаттар, |Тадау.Топқа берілген қисықтармен |І топ: |
|маркерлер, |шектелген жазық фигураның ауданын |ІІ топ: |
|слайдтар |табуға есептер беріледі. Бірінші екі | |
| |топ өздеріне берілген есептің | |
| |графиктерін салады, содан кейін | |
| |тапсырмаларын ауыстырып, есепті | |
| |шығарады. Есепті шығарып болғаннан | |
| |кейін, өз есептерін өздеріне қайтып | |
| |алып тексеріп, дұрыс-бұрыстығын | |
| |дәлелдейді. | |
|Слайдтар, |Жинақтау: Тест тапсырмалары беріледі. |Шағын тест |
| | |х-тің қандай мәндерінде функциясы оң мәндерді функциясы оң |
| | |мәндерді қабылдамайды? |
| | |А) В)С)Д) |
| | |Функцияның туындысын табыңыз: f(x) = . |
| | |A) -.B) 36e6x.C) -.D) . |
| | | |
| | |3.интегралынның мәнін есептеңдер. |
| | |А)В)С)Д) |
| | | |
| | | |
| | |4. f(x)= функциясының туындысын табыңдар және f ' (0) мәнін |
| | |есептеңдер. |
| | |A) 2B) -2C) -6D) 3E) 5 |
| | |5. функциясының кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәнін |
| | |табыңдар. |
| | |A) 6; 12B) 6е2; 12е.С) 6е; 12е.D) 12е2; 6е |
| |Қорытынды. Екі топ бес жолдыөлең |І топ: туынды |
| |құрастырады |ІІтоп: Интеграл сөздеріне синквейн құрастыру. |
|Плакаттар, |Оқушылар бүгінгі сабақты «Екі жұлдыз, |Әр оқушы тапсырмаларды жақсы орындаған оқушыға өзінің екі жұлдызын |
|стикер |бір тілек» әдісі бойынша бағалайды. |және бір тілегін береді. |
| |Мұғалім сөзі |
| |Сіздер енді 3-4 айда мектеп бітіріп, үлкен өмірге қадам басқалы отырсыздар. Соған қатысты менің сіздерге |
| |арнаған кішкене тілегім бар. (әр оқушыға тарату) |
| |Жас түлекке тілек |
| |▪Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт |
| |▪Сенің жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын |
| |▪Барлық өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар |
| |▪Сенің тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын |
| |▪Жабырқаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс |
| |▪Миллион үміттен жақсылық күт |
| |▪-∞-ден +∞-ке дейін бақыт |
| |▪Өмір-бұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа |
| |▪ Егер қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын |
| |▪ Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр! |
| | |
| | |
-----------------------
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияны дифференциялдау.
Ашық сабақ
11б сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Г.Е.
2013-2014 оқу жылы.
Аты – жөні:Мухамбетова Гулбану Ергалиевна
Мектебі:Россовхоз орта мектебі
Пәні: Алгебра
|Сабақтың |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау. |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын табу, есептер шығаруда қолдана білу. Оқушылардың |
| |ақыл-ойын жан-жақты дамыту, математикалық сауаттылығын арттыру. |
| |Жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылын арттыру. |
|Оқытунәтижесі |-Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын таба біледі, есептер шығаруда қолдана алады. |
| |-Математикалық сауаттылығы артады. |
| |-Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді,бағалай алады. |
| |-Топтасуды үйренеді, мағнаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді, |
|Әдіс-тәсілдер |АКТ, Сыни ойлау, блум таксономиясы, топтық және жұптық тапсырмалар, «Т» кестесі, семантикалық карта |
| |т.б. |
|Ресурстар |Сабақтың мазмұны |
| |Мұғалімдердің іс-әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
| |І.Ұйымдастыру. Сабақты көңіл-күй |Оқушылар көңілді өте жақсы көңіл күймен деп жауап береді. |
|Смайликтер |тренингімен бастау.Оқушыларға үш |Қолдарымен 3 рет шапалақтайды |
| |көңіл-күй бейнеленген смаиликтер |Оқушылар формулаларға сәйкес топтасып отырады. |
| |көрсетіледі, сабағымызды қайсы | |
| |көңіл-күймен бастаймыз деп сұралады. | |
| |«Күліп жүр» тенингін көрсету | |
| | | |
| |Оқушыларды өткен тақырыптарындағы | |
| |формулалары бойынша2 топқа бөлу. | |
|Интерактивті |Еске түсіру. |Оқушылар жасыл, сары қызыл түсті смайликтерді таңдау арқылы одан |
|тақта, |Оқушыларға интерактивті тақтадан |шыққан сұрақтарға жауап береді. |
| |формулаларды еске түсіру. | |
|Интерактивті |Түсіну, тану, білу. Екі топқатапсырма |І топ: семантикалық карта |
|тақта, кесте |беріледі. | |
| |І топқа Семантикалық карта | |
| |ІІ топқа «Т» кестесі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ІІ топ:Сәйкестендіру |
| | |Берілгені:Функцияның туындысын табыңдар: |
| | |жауабы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Слайдтар, |Қолдану. Екі топқаФункциясының |. Ітоп: 1.Функциясының графигіненүктесіндегі |
|карточкалар |графигіне нүктесіндегі жанаманың |жанаманың теңдеуін жазыңдар. |
| |теңдеуін жазуға, функциясы үшін |2.функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы |
| |алғашқы функцияның жалпы түрін |түрін жазыңдар. |
| |анықтауға есептер беріледі. | |
| | |ІІ топ: 1.Функциясының графигіненүктесіндегі |
| | |жанаманың теңдеуін жазыңдар. |
| | |2.функциясы үшін алғашқы функцияның |
| | |жалпы түрін жазыңдар. |
| | | |
|Плакаттар, |Тадау.Топқа берілген қисықтармен |І топ: |
|маркерлер, |шектелген жазық фигураның ауданын |ІІ топ: |
|слайдтар |табуға есептер беріледі. Бірінші екі | |
| |топ өздеріне берілген есептің | |
| |графиктерін салады, содан кейін | |
| |тапсырмаларын ауыстырып, есепті | |
| |шығарады. Есепті шығарып болғаннан | |
| |кейін, өз есептерін өздеріне қайтып | |
| |алып тексеріп, дұрыс-бұрыстығын | |
| |дәлелдейді. | |
|Слайдтар, |Жинақтау: Тест тапсырмалары беріледі. |Шағын тест |
| | |х-тің қандай мәндерінде функциясы оң мәндерді функциясы оң |
| | |мәндерді қабылдамайды? |
| | |А) В)С)Д) |
| | |Функцияның туындысын табыңыз: f(x) = . |
| | |A) -.B) 36e6x.C) -.D) . |
| | | |
| | |3.интегралынның мәнін есептеңдер. |
| | |А)В)С)Д) |
| | | |
| | | |
| | |4. f(x)= функциясының туындысын табыңдар және f ' (0) мәнін |
| | |есептеңдер. |
| | |A) 2B) -2C) -6D) 3E) 5 |
| | |5. функциясының кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәнін |
| | |табыңдар. |
| | |A) 6; 12B) 6е2; 12е.С) 6е; 12е.D) 12е2; 6е |
| |Қорытынды. Екі топ бес жолдыөлең |І топ: туынды |
| |құрастырады |ІІтоп: Интеграл сөздеріне синквейн құрастыру. |
|Плакаттар, |Оқушылар бүгінгі сабақты «Екі жұлдыз, |Әр оқушы тапсырмаларды жақсы орындаған оқушыға өзінің екі жұлдызын |
|стикер |бір тілек» әдісі бойынша бағалайды. |және бір тілегін береді. |
| |Мұғалім сөзі |
| |Сіздер енді 3-4 айда мектеп бітіріп, үлкен өмірге қадам басқалы отырсыздар. Соған қатысты менің сіздерге |
| |арнаған кішкене тілегім бар. (әр оқушыға тарату) |
| |Жас түлекке тілек |
| |▪Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт |
| |▪Сенің жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын |
| |▪Барлық өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар |
| |▪Сенің тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын |
| |▪Жабырқаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс |
| |▪Миллион үміттен жақсылық күт |
| |▪-∞-ден +∞-ке дейін бақыт |
| |▪Өмір-бұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа |
| |▪ Егер қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын |
| |▪ Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр! |
| | |
| | |
-----------------------
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияны дифференциялдау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz