Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау

Россовхоз орта мектебі.

Ашық сабақ

11б сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Г.Е.

2013-2014 оқу жылы.

Аты – жөні:Мухамбетова Гулбану Ергалиевна
Мектебі:Россовхоз орта мектебі
Пәні: Алгебра

|Сабақтың |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау. |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын табу, есептер шығаруда қолдана білу. Оқушылардың |
| |ақыл-ойын жан-жақты дамыту, математикалық сауаттылығын арттыру.    |
| |Жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылын арттыру. |
|Оқытунәтижесі |-Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын таба біледі, есептер шығаруда қолдана алады. |
| |-Математикалық сауаттылығы артады. |
| |-Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді,бағалай алады. |
| |-Топтасуды үйренеді, мағнаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді, |
|Әдіс-тәсілдер |АКТ, Сыни ойлау, блум таксономиясы, топтық және жұптық тапсырмалар, «Т» кестесі, семантикалық карта |
| |т.б. |
|Ресурстар |Сабақтың мазмұны |
| |Мұғалімдердің іс-әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
| |І.Ұйымдастыру. Сабақты көңіл-күй |Оқушылар көңілді өте жақсы көңіл күймен деп жауап береді. |
|Смайликтер |тренингімен бастау.Оқушыларға үш |Қолдарымен 3 рет шапалақтайды |
| |көңіл-күй бейнеленген смаиликтер |Оқушылар формулаларға сәйкес топтасып отырады. |
| |көрсетіледі, сабағымызды қайсы | |
| |көңіл-күймен бастаймыз деп сұралады. | |
| |«Күліп жүр» тенингін көрсету | |
| | | |
| |Оқушыларды өткен тақырыптарындағы | |
| |формулалары бойынша2 топқа бөлу. | |
|Интерактивті |Еске түсіру. |Оқушылар жасыл, сары қызыл түсті смайликтерді таңдау арқылы одан |
|тақта, |Оқушыларға интерактивті тақтадан |шыққан сұрақтарға жауап береді. |
| |формулаларды еске түсіру. | |
|Интерактивті |Түсіну, тану, білу. Екі топқатапсырма |І топ: семантикалық карта |
|тақта, кесте |беріледі. | |
| |І топқа Семантикалық карта | |
| |ІІ топқа «Т» кестесі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |+ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |ІІ топ:Сәйкестендіру |
| | |Берілгені:Функцияның туындысын табыңдар: |
| | |жауабы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Слайдтар, |Қолдану. Екі топқаФункциясының |. Ітоп: 1.Функциясының графигіненүктесіндегі |
|карточкалар |графигіне нүктесіндегі жанаманың |жанаманың теңдеуін жазыңдар. |
| |теңдеуін жазуға, функциясы үшін |2.функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы |
| |алғашқы функцияның жалпы түрін |түрін жазыңдар. |
| |анықтауға есептер беріледі. | |
| | |ІІ топ: 1.Функциясының графигіненүктесіндегі |
| | |жанаманың теңдеуін жазыңдар. |
| | |2.функциясы үшін алғашқы функцияның |
| | |жалпы түрін жазыңдар. |
| | | |
|Плакаттар, |Тадау.Топқа берілген қисықтармен |І топ: |
|маркерлер, |шектелген жазық фигураның ауданын |ІІ топ: |
|слайдтар |табуға есептер беріледі. Бірінші екі | |
| |топ өздеріне берілген есептің | |
| |графиктерін салады, содан кейін | |
| |тапсырмаларын ауыстырып, есепті | |
| |шығарады. Есепті шығарып болғаннан | |
| |кейін, өз есептерін өздеріне қайтып | |
| |алып тексеріп, дұрыс-бұрыстығын | |
| |дәлелдейді. | |
|Слайдтар, |Жинақтау: Тест тапсырмалары беріледі. |Шағын тест |
| | |х-тің қандай мәндерінде функциясы оң мәндерді функциясы оң |
| | |мәндерді қабылдамайды? |
| | |А) В)С)Д) |
| | |Функцияның туындысын табыңыз: f(x) = . |
| | |A) -.B) 36e6x.C) -.D) . |
| | | |
| | |3.интегралынның мәнін есептеңдер. |
| | |А)В)С)Д) |
| | | |
| | | |
| | |4. f(x)= функциясының туындысын табыңдар және f ' (0) мәнін |
| | |есептеңдер. |
| | |A) 2B) -2C) -6D) 3E) 5 |
| | |5. функциясының кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәнін |
| | |табыңдар. |
| | |A) 6; 12B) 6е2; 12е.С) 6е; 12е.D) 12е2; 6е |
| |Қорытынды. Екі топ бес жолдыөлең |І топ: туынды |
| |құрастырады |ІІтоп: Интеграл сөздеріне синквейн құрастыру. |
|Плакаттар, |Оқушылар бүгінгі сабақты «Екі жұлдыз, |Әр оқушы тапсырмаларды жақсы орындаған оқушыға өзінің екі жұлдызын |
|стикер |бір тілек» әдісі бойынша бағалайды. |және бір тілегін береді. |
| |Мұғалім сөзі |
| |Сіздер енді 3-4 айда мектеп бітіріп, үлкен өмірге қадам басқалы отырсыздар. Соған қатысты менің сіздерге |
| |арнаған кішкене тілегім бар. (әр оқушыға тарату) |
| |Жас түлекке тілек |
| |▪Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт |
| |▪Сенің жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын |
| |▪Барлық өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар |
| |▪Сенің тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын |
| |▪Жабырқаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс |
| |▪Миллион үміттен жақсылық күт |
| |▪-∞-ден +∞-ке дейін бақыт |
| |▪Өмір-бұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа |
| |▪ Егер қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын |
| |▪ Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр! |
| | |
| | |

-----------------------
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияны дифференциялдау.

Ұқсас жұмыстар
Курстың міндеті
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Функциялар және графиктер
Көрсеткештік және логарифмдік теңдеулерді шешу.
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Кері тригонометриялық функциялар
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Сағат саны
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Пәндер