Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау

Россовхоз орта мектебі.

Ашық сабақ

11б сынып

Математика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Г. Е.

2013-2014 оқу жылы.

Аты - жөні: Мухамбетова Гулбану Ергалиевна

Мектебі: Россовхоз орта мектебі

Пәні: Алгебра

Сабақтың тақырыбы
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
  • Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын табу, есептер шығаруда қолдана білу. Оқушылардың ақыл-ойын жан-жақты дамыту, математикалық сауаттылығын арттыру.
  • Жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылын арттыру.
Сабақтың тақырыбы: Оқытунәтижесі
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:

-Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын таба біледі, есептер шығаруда қолдана алады.

-Математикалық сауаттылығы артады.

-Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады.

-Топтасуды үйренеді, мағнаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді,

Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: АКТ, Сыни ойлау, блум таксономиясы, топтық және жұптық тапсырмалар, «Т» кестесі, семантикалық карта т. б.
Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: Сабақтың мазмұны
Сабақтың тақырыбы: Мұғалімдердің іс-әрекеті
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: Оқушының іс - әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Смайликтер
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:

І. Ұйымдастыру. Сабақты көңіл-күй тренингімен бастау. Оқушыларға үш көңіл-күй бейнеленген смаиликтер көрсетіледі, сабағымызды қайсы көңіл-күймен бастаймыз деп сұралады.

«Күліп жүр» тенингін көрсету

Оқушыларды өткен тақырыптарындағы формулалары бойынша2 топқа бөлу.

Оқушылар көңілді өте жақсы көңіл күймен деп жауап береді. Қолдарымен 3 рет шапалақтайды

Оқушылар формулаларға сәйкес топтасып отырады.

Сабақтың тақырыбы: Интерактивті тақта,
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:

Еске түсіру.

Оқушыларға интерактивті тақтадан формулаларды еске түсіру.

Оқушылар жасыл, сары қызыл түсті смайликтерді таңдау арқылы одан шыққан сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы: Интерактивті тақта, кесте
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:

Түсіну, тану, білу. Екі топқатапсырма беріледі.

І топқа Семантикалық карта

ІІ топқа «Т» кестесі

І топ: семантикалық карта

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІІ топ:Сәйкестендіру

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
+
+
+
+
+
Берілгені:Функцияның туындысын табыңдар:
жауабы
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.:
Сабақтың тақырыбы: Слайдтар, карточкалар
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: Қолдану. Екі топқа Функциясының графигіне нүктесіндегі жанаманың теңдеуін жазуға, функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы түрін анықтауға есептер беріледі.

. Ітоп: 1. Функциясының графигіне нүктесіндегі

жанаманың теңдеуін жазыңдар.

2. функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы

түрін жазыңдар.

ІІ топ: 1. Функциясының графигіне нүктесіндегі

жанаманың теңдеуін жазыңдар.

2. функциясы үшін алғашқы функцияның

жалпы түрін жазыңдар.

Сабақтың тақырыбы: Плакаттар, маркерлер, слайдтар
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: Тадау. Топқа берілген қисықтармен шектелген жазық фигураның ауданын табуға есептер беріледі. Бірінші екі топ өздеріне берілген есептің графиктерін салады, содан кейін тапсырмаларын ауыстырып, есепті шығарады. Есепті шығарып болғаннан кейін, өз есептерін өздеріне қайтып алып тексеріп, дұрыс-бұрыстығын дәлелдейді.

І топ:

ІІ топ:

Сабақтың тақырыбы: Слайдтар,
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: Жинақтау: Тест тапсырмалары беріледі.

Шағын тест

  1. х-тің қандай мәндеріндефункциясы оң мәндерді функциясы оң мәндерді қабылдамайды?

А) В) С) Д)

  1. Функцияның туындысын табыңыз: f(x) =.

A) - . B) 36e 6x . C ) - . D) .

3. интегралынның мәнін есептеңдер.

А) В) С) Д)

4. f(x) = функциясының туындысын табыңдар және f ' (0) мәнін есептеңдер.

A ) 2B) -2C) -6D) 3E) 5

5. функциясының кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәнін табыңдар.

A) 6; 12B) 6е 2 ; 12е. С) 6е; 12е. D) 12е 2 ; 6е

Сабақтың тақырыбы:
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау.: Қорытынды. Екі топ бес жолдыөлең құрастырады

І топ: туынды

ІІтоп: Интеграл сөздеріне синквейн құрастыру.

Сабақтың тақырыбы: Плакаттар

Ұқсас жұмыстар
Курстың міндеті
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Функциялар және графиктер
Көрсеткештік және логарифмдік теңдеулерді шешу.
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Кері тригонометриялық функциялар
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Сағат саны
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz