Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қиянат жасамау
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп Бітік ОЖББМ Мерзiм__16 11.______ № 9 Тақырып: _Өзіңді де өзгені
де аяла
Құндылық: Қиянат жасамау
Қасиеттер: ізгілік, жанашырлық, қамқорлық,қиянат жасамау
Мұғалiм: Мирманова Толғанай Класс 3 Оқушылар саны__24_
|Сабақ мақсаты: |Ресурстар:(құралдар,|
|Оқушыларға үлкен кісілерге көмектесе отырып, қиянат |мәлiметтер) |
|жасамау құндылығын ұғындыру. | |
| | |
|Міндеттері: | |
| | |
|Сөз бен істің бірлігін ұғындыра отырып, қиянат жасамау | |
|туралы түсіндіру, | |
|Ешкімге қиянат жасамау, өзіне есеп беру, ізгі істерін | |
|дамытуға мүмкіндік жасау; | |
|Жанашырлық ,қамқорлық, ешкімге қиянат жасамауға тәрбиелеу. | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. |талдау: |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|Оқулықтағы 10 сабақ. 43 бет Т.Айдархановтың «Жанашыр» | |
|әңгімесін оқып, талдау. | |
| | |
|1.Дастан қандай адамгершілік сезімін танытты? | |
|2.Дастанды балалар не үшін мақтан тұтты деп ойлайсыңдар? | |
|3.Осы әңгіме мазмұны бойынша қандай ой қорытуға болады? | |
| | |
| | |
|Дәйексөз. | |
|Аялауды табиғаттан үйрен. | |
|Халық мақалы | |
| | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар есте | |
|сақтап қалу үшін үш рет қайталаймыз? Дәптерлеріне | |
|дәйексөзді жазып аламыз. | |
| | |
|Әңгiмелеу. | |
|Аңыз айту. | |
|Асығыс үкім | |
| | |
|Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін | |
|шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнелтеді. | |
|Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты өшеді. Ұзақ | |
|уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште | |
|тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар еді. Біраз демалу | |
|үшін үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі.| |
|Біреу сақтандырғышты өшіріп қойған екен. | |
|Ажыратқышты (рубильник) қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ | |
|мұның мәнісін түсіне алмайды. Жұмысқа қайта кіріскенінде | |
|сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл жолы кінәлі адамды | |
|көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан дыбыссыз, | |
|ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін | |
|дәл алдында көреді. | |
|Әкесі он жасқа енді толған баласының мұндай опасыздығын | |
|кешіре алмайды. Соның кесірінен бір күні босқа кетті. Бір | |
|рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас еді. Шаштарынан | |
|ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған шапалағы| |
|енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз | |
|жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай дейді: | |
|- Мына баланың мектепте кімдермен араласатынын білуіміз | |
|керек! Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы | |
|мүмкін! | |
|Кейін ең оңай жолын табады. Баласының еш қалдырмай ұстап | |
|жүретін күнделігінде достарына қатысты мәлімет бар еді. | |
|Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи | |
|бастайды. Баласының ең соңғы бетте былай жазғанын көреді: | |
|«Бүгін түнде жаман түс көрдім... Цехта жұмыс істеп жатқан | |
|кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп – қатерден аман | |
|болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін істеймін!» | |
| | |
|1. Осы аңыздағы әкенің әрекетін қалай атауға болады? | |
|2.Баласы неліктен осындай әрекетке барды деп ойлайсыңдар? | |
|3. Мұндай әрекеттерге жол бермеу үшін не істеу керек? | |
|4.Өз өмірлеріңде мұндай жағдай болды | |
| | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Келші, келші балашым» өлеңін айту. | |
|Сөзін жазған Қ.Ыдырысов | |
|Әнін жазған Е.Хасанғалиев | |
|7. Үй тапсырмасы. | |
|11 сабақ 48 беттегі « Сүйіспеншілік» оқып, талдау. | |
|Дәптердегі 10 сабақтағы тапсырма берілді. | |
| | |
|8. Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Жай музыка қойылады. | |
|Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді жұмып, | |
|бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерін жүрегіңізге түйіп | |
|алаңыз. | |
| | |
Мектеп Бітік ОЖББМ Мерзiм__16 11.______ № 9 Тақырып: _Өзіңді де өзгені
де аяла
Құндылық: Қиянат жасамау
Қасиеттер: ізгілік, жанашырлық, қамқорлық,қиянат жасамау
Мұғалiм: Мирманова Толғанай Класс 3 Оқушылар саны__24_
|Сабақ мақсаты: |Ресурстар:(құралдар,|
|Оқушыларға үлкен кісілерге көмектесе отырып, қиянат |мәлiметтер) |
|жасамау құндылығын ұғындыру. | |
| | |
|Міндеттері: | |
| | |
|Сөз бен істің бірлігін ұғындыра отырып, қиянат жасамау | |
|туралы түсіндіру, | |
|Ешкімге қиянат жасамау, өзіне есеп беру, ізгі істерін | |
|дамытуға мүмкіндік жасау; | |
|Жанашырлық ,қамқорлық, ешкімге қиянат жасамауға тәрбиелеу. | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. |талдау: |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|Оқулықтағы 10 сабақ. 43 бет Т.Айдархановтың «Жанашыр» | |
|әңгімесін оқып, талдау. | |
| | |
|1.Дастан қандай адамгершілік сезімін танытты? | |
|2.Дастанды балалар не үшін мақтан тұтты деп ойлайсыңдар? | |
|3.Осы әңгіме мазмұны бойынша қандай ой қорытуға болады? | |
| | |
| | |
|Дәйексөз. | |
|Аялауды табиғаттан үйрен. | |
|Халық мақалы | |
| | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар есте | |
|сақтап қалу үшін үш рет қайталаймыз? Дәптерлеріне | |
|дәйексөзді жазып аламыз. | |
| | |
|Әңгiмелеу. | |
|Аңыз айту. | |
|Асығыс үкім | |
| | |
|Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін | |
|шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнелтеді. | |
|Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты өшеді. Ұзақ | |
|уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште | |
|тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар еді. Біраз демалу | |
|үшін үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі.| |
|Біреу сақтандырғышты өшіріп қойған екен. | |
|Ажыратқышты (рубильник) қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ | |
|мұның мәнісін түсіне алмайды. Жұмысқа қайта кіріскенінде | |
|сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл жолы кінәлі адамды | |
|көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан дыбыссыз, | |
|ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін | |
|дәл алдында көреді. | |
|Әкесі он жасқа енді толған баласының мұндай опасыздығын | |
|кешіре алмайды. Соның кесірінен бір күні босқа кетті. Бір | |
|рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас еді. Шаштарынан | |
|ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған шапалағы| |
|енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз | |
|жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай дейді: | |
|- Мына баланың мектепте кімдермен араласатынын білуіміз | |
|керек! Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы | |
|мүмкін! | |
|Кейін ең оңай жолын табады. Баласының еш қалдырмай ұстап | |
|жүретін күнделігінде достарына қатысты мәлімет бар еді. | |
|Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи | |
|бастайды. Баласының ең соңғы бетте былай жазғанын көреді: | |
|«Бүгін түнде жаман түс көрдім... Цехта жұмыс істеп жатқан | |
|кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп – қатерден аман | |
|болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін істеймін!» | |
| | |
|1. Осы аңыздағы әкенің әрекетін қалай атауға болады? | |
|2.Баласы неліктен осындай әрекетке барды деп ойлайсыңдар? | |
|3. Мұндай әрекеттерге жол бермеу үшін не істеу керек? | |
|4.Өз өмірлеріңде мұндай жағдай болды | |
| | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Келші, келші балашым» өлеңін айту. | |
|Сөзін жазған Қ.Ыдырысов | |
|Әнін жазған Е.Хасанғалиев | |
|7. Үй тапсырмасы. | |
|11 сабақ 48 беттегі « Сүйіспеншілік» оқып, талдау. | |
|Дәптердегі 10 сабақтағы тапсырма берілді. | |
| | |
|8. Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Жай музыка қойылады. | |
|Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді жұмып, | |
|бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерін жүрегіңізге түйіп | |
|алаңыз. | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz