Топтық оқулық

Пәні
Қазақ тілі
Сыныбы
5
Күні
19. 05
Пәні: Тақырыбы
Қазақ тілі: Мәтін түрлері
Сыныбы:
5:
Күні:
19. 05:
Пәні: Мақсаты
Қазақ тілі: Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында оқушыларға мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге үйрету. Сөздік қорларын, тіл байлығын, дүниетанымын, ойлау қабілеттерін дамыту. Ана тіліміздің қадір-қасиетіне, тіліміздің тазалығына мән беру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Пәні: Күтілетін нәтиже
Қазақ тілі: Мәтін және оның түрлері жөнінде толық мәлімет алады. Мәтіннің тілдік қолданыстағы аясын біледі. Шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жұмыс түрі
Бағалау
Көрнекілігі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әрбір адам

Әрбір сабақ

Әрбір ісім

Әрбір сөзім

Әр жүректе

Оқушының іс-әрекеті:

Туысым, досым, жұрағат

Үйрену, оқу, ұлағат

Тірлік, бірлік, адамдық

Шындықғ, теңдік, адалдық

Туған елге махаббат,

Туған жерге шапағат.

Жұмыс түрі: Ұжымдық
Бағалау:
Көрнекілігі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әлем әдебиетіндегі әйгілі жүз кітапты

емін-еркін бар бояуымен төгілтіп

түсіретін тіл - қуатты тіл, қазақ тілі - сондай тіл.
Н. Ә. Назарбаев

416-жаттығудың орындалуын тексеру

Оқушының іс-әрекеті:

Төмендегі мәтінді оқиды, мазмұнын түсіндіреді. Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

Мәтін бойынша жоспар құрады.

Жұмыс түрі: Ұжымдық
Бағалау: Әр тапсырма ға жауап беріп отырған оқушы- ларға қоржын-нан асық беріп отыра-мын
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Қызығушылықты ояту.

. . . сөздің мәйегі.

. . . көңілдің ажары.

. . . оттан да ыстық.

. . . тас жарады, тас жармаса бас жарады

Оқу . . . мен құдық қазғандай

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар шешуін табады.

Мақал

Ән

Отан

Тіл

Ине

Жұмыс түрі: Ұжымдық
Бағалау:
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІ. Мағынаны тану.

Бірінші сыныпта оқитын Ғабит таңертең үйінен шықты. Сыртта боран ұйтқып тұр. Ағаштардың шуылы құлақ тұндырады.

Бала шошып кетті. Бір теректің түбіне барып, бұға қалды. Ол енді мектепке бармау жағын ойлады.

І топ Сипаттау мәтіні (қандай?)

ІІ топ Әңгімелеу мәтіні (не істеді?)

ІІІ топ Пайымдау мәтіні (неліктен?)

Оқушының іс-әрекеті: Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Болғасын топ басшылары қорғайды. Әр топ өздеріне берілген мәтінді ойларымен жалғастырып кетеді. Жазған мәтіндерін оқып береді.
Жұмыс түрі: Топтық
Бағалау:
Көрнекілігі: Үлестір-мелі парақша-лар
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәтін дегеніміз не?

Мәтіннің қандай түрлері бар?

Мәтін неден тұрады?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өз жауаптарын береді.
Жұмыс түрі: ұжымдық
Бағалау:
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс .

418-жаттығу

І топ Бұл құстың тіршілігі, ерекшелігі туралы не білесіңдер?

ІІ топ Осы құс туралы айтылатын

тұрақты тіркестерді, мақал-мәтелдерді табыңдар.

ІІІ топ Айтылған мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді қатыстырып диалог құра.

Оқушының іс-әрекеті: Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.
Жұмыс түрі: Топтық
Бағалау:
Көрнекілігі: оқулық
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті «Сәйгүлік»

Сәйгүлік шауып келеді, шауып

келеді тастан өтті.

Құмнан өтті

Судан өтті

Кедергіден өтті

Мәреге жетті

Оқушының іс-әрекеті:

Сандарын соғады

Қолдарын жұмып ысқылайды

Алақандарын ысқылайды

Екі беттерін соғады

Орнынан тұрып секіреді

у-у деп қолдарын шапалақтайды

Жұмыс түрі: ұжымдық
Бағалау:
Көрнекілігі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

419-жаттығу

Мәтінге сүйеніп, судың қасиеттерін санамалап жазыңдар.

Суға қатысты мақал-мәтелдерді, тыйым сөздерді естеріңе түсіріңдер.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар берілген тапсырманы бірлесіп орындайды.
Жұмыс түрі: Ұжымдық
Бағалау:
Көрнекілігі: Оқулық
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІІ. Ой толғау.

І топ “Бүгінгі күн”

ІІ топ “Осы ай”

ІІІ топ “Биылғы жыл”

Оқушының іс-әрекеті:

І топ бүгінгі күннің,

ІІ топ осы айдың

ІІІ топ биылғы жылдың ерекшелігіне тоқталып ой толғайды.

Жұмыс түрі: Топтық
Бағалау:
Көрнекілігі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бес жолды өлең

  1. Зат есім
  2. Сын есім
  3. Етістік
  4. Сөйлем
  5. Мағыналас сөз
Оқушының іс-әрекеті:

Не? Мәтін

Қандай?

Не ңстейді?

Толық сөйлем жазу

Мағыналас сөз табу

Жұмыс түрі: Ұжымдық
Бағалау:
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге тапсырма:

417-жаттығу және 189 беттегі қорытынды сынақ тапсырмалары

Оқушы білімін бағалау

Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыс түрі:
Бағалау: Жина-ған асықта-рын есептеу арқылы білімін бағалаймын Жиынтық бағалау
Көрнекілігі: Қоржын-ға салынған асықтар

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Карта ерекшелігін білу
Ұзақ мерзімді жоспар
Электронды оқулық
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz