Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтық оқулық

|Пәні |Қазақ тілі |Сыныбы |5 |Күні |19.05 |
|Тақырыбы |Мәтін түрлері | | | | |
|Мақсаты |Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында |
| |оқушыларға мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге|
| |үйрету. Сөздік қорларын, тіл байлығын, |
| |дүниетанымын, ойлау қабілеттерін дамыту. Ана |
| |тіліміздің қадір-қасиетіне, тіліміздің |
| |тазалығына мән беру, сөйлеу мәдениетін |
| |қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтін және оның түрлері жөнінде толық мәлімет |
| |алады. Мәтіннің тілдік қолданыстағы аясын |
| |біледі. Шығармашылық қабілеттері шыңдалады. |

|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Жұмыс түрі|Бағалау |Көрнекілі|
| | | | |гі |
|Әрбір адам |Туысым, досым, жұрағат|Ұжымдық | | |
| |Үйрену, оқу, ұлағат | | | |
|Әрбір сабақ |Тірлік, бірлік, | | | |
|Әрбір ісім |адамдық | | | |
| |Шындықғ, теңдік, | | | |
|Әрбір сөзім |адалдық | | | |
| |Туған елге махаббат, | | | |
|Әр жүректе |Туған жерге шапағат. | | | |
|Әлем әдебиетіндегі әйгілі жүз | |Ұжымдық |Әр | |
|кітапты |Төмендегі мәтінді | |тапсырма |Интеракти|
|емін-еркін бар бояуымен |оқиды, мазмұнын | |ға жауап |вті тақта|
|төгілтіп |түсіндіреді. Мәтіннің | |беріп | |
|түсіретін тіл – қуатты тіл, |тақырыбы мен негізгі | |отырған | |
|қазақ тілі – сондай тіл. |ойын анықтайды. | |оқушы- | |
|Н.Ә.Назарбаев |Мәтін бойынша жоспар | |ларға | |
|416-жаттығудың орындалуын |құрады. | |қоржын-на| |
|тексеру | | |н асық | |
| | | |беріп | |
| | | |отыра-мын| |
|І. Қызығушылықты ояту. |Оқушылар шешуін |Ұжымдық | |Интеракти|
|.......... сөздің мәйегі. |табады. | | |вті тақта|
|........... көңілдің ажары. |Мақал | | | |
|........... оттан да ыстық. |Ән | | | |
|........... тас жарады, тас |Отан | | | |
|жармаса бас жарады |Тіл | | | |
|Оқу ............ мен құдық |Ине | | | |
|қазғандай | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|ІІ. Мағынаны тану. |Әр топ өздеріне |Топтық | | |
|Бірінші сыныпта оқитын Ғабит |берілген тапсырмаларды| | |Үлестір-м|
|таңертең үйінен шықты. Сыртта |орындайды. Болғасын | | |елі |
|боран ұйтқып тұр. Ағаштардың |топ басшылары | | |парақша-л|
|шуылы құлақ тұндырады. |қорғайды. Әр топ | | |ар |
|Бала шошып кетті. Бір теректің|өздеріне берілген | | | |
|түбіне барып, бұға қалды. Ол |мәтінді ойларымен | | | |
|енді мектепке бармау жағын |жалғастырып кетеді. | | | |
|ойлады. |Жазған мәтіндерін оқып| | | |
|І топ Сипаттау мәтіні |береді. | | | |
|(қандай?) | | | | |
|ІІ топ Әңгімелеу мәтіні (не | | | | |
|істеді?) | | | | |
|ІІІ топ Пайымдау мәтіні | | | | |
|(неліктен?) | | | | |
|Мәтін дегеніміз не? |Оқушылар өз жауаптарын|ұжымдық | |Интеракти|
|Мәтіннің қандай түрлері бар? |береді. | | |вті тақта|
|Мәтін неден тұрады? | | | | |
|Оқулықпен жұмыс. |Әр топ өздеріне |Топтық | |оқулық |
|418-жаттығу |берілген тапсырмаларды| | | |
|І топ Бұл құстың |орындайды. | | | |
|тіршілігі, ерекшелігі туралы | | | | |
|не білесіңдер? | | | | |
|ІІ топ Осы құс туралы| | | | |
|айтылатын | | | | |
|тұрақты тіркестерді, | | | | |
|мақал-мәтелдерді табыңдар. | | | | |
|ІІІ топ Айтылған | | | | |
|мақал-мәтелдер мен тұрақты | | | | |
|тіркестерді қатыстырып диалог | | | | |
|құра. | | | | |
|Сергіту сәті «Сәйгүлік» |Сандарын соғады |ұжымдық | | |
|Сәйгүлік шауып келеді, шауып |Қолдарын жұмып | | | |
|келеді тастан өтті. |ысқылайды | | | |
|Құмнан өтті |Алақандарын ысқылайды | | | |
|Судан өтті |Екі беттерін соғады | | | |
|Кедергіден өтті |Орнынан тұрып секіреді| | | |
|Мәреге жетті | | | | |
| |у-у деп қолдарын | | | |
| |шапалақтайды | | | |
|419-жаттығу |Оқушылар берілген |Ұжымдық | |Оқулық |
|Мәтінге сүйеніп, судың |тапсырманы бірлесіп | | | |
|қасиеттерін санамалап |орындайды. | | | |
|жазыңдар. | | | | |
|Суға қатысты мақал-мәтелдерді,| | | | |
|тыйым сөздерді естеріңе | | | | |
|түсіріңдер. | | | | |
|ІІІ. Ой толғау. | | | | |
|І топ “Бүгінгі күн” |І топ бүгінгі күннің, |Топтық | | |
|ІІ топ “Осы ай” |ІІ топ осы айдың | | | |
|ІІІ топ “Биылғы жыл” |ІІІ топ биылғы жылдың | | | |
| |ерекшелігіне тоқталып | | | |
| |ой толғайды. | | | |
|Бес жолды өлең | |Ұжымдық | |Интеракти|
|Зат есім |Не? Мәтін | | |вті тақта|
|Сын есім |Қандай? | | | |
|Етістік |Не ңстейді? | | | |
|Сөйлем |Толық сөйлем жазу | | | |
|Мағыналас сөз |Мағыналас сөз табу | | | |
|Үйге тапсырма: | | |Жина-ған |Қоржын-ға|
|417-жаттығу және 189 беттегі | | |асықта-ры|салынған |
|қорытынды сынақ тапсырмалары | | |н есептеу|асықтар |
| | | |арқылы | |
|Оқушы білімін бағалау | | |білімін | |
| | | |бағалаймы| |
| | | |н Жиынтық| |
| | | |бағалау | |

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Карта ерекшелігін білу
Ұзақ мерзімді жоспар
Электронды оқулық
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Пәндер