Көк лента

Сынып: 1 «Ә» Күні: 28.02.12ж

Пән: Математика
Сабақтың тақырыбы: Есеп(қанша қысқа?).
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:оқушыларды есеп және оның құрамды бөліктері,қанша қысқа ұғымына
байланысты амалдар таңдау тәсілдерімен таныстыру.
Сандар құрамы туралы білімдерін кеңейту.Есеп шығаруда еркін пайдалануға
үйрету,
білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылығы:оқушылардың білім, іскерлік,білік дағдыларын қалыптастыру.
Қабылдау,түйісу процестерін,есте сақтау қабілеттерін,қосу және азайту
амалдарының
өзара байланысы негізінде логикалық ойларын дамыту.
Тәрбиелігі:оқушыларды сауаттылыққа,ұқыпты,әдемі,көркем етіп жазуға жетелеу.
Сандарды дұрыс айтуға,орынды сөйлеуге,адамгершілікке,топтық жұмыс жасауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:дәстүрден тыс ертегі ,кіріктірілген сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:түсіндіру, ой қозғау,сұрақ-
жауап,мадақтау,көрнекілік,
практикалық.
Сабақтың көрнекілігі:ертегі кейіпкерлері,сандар жүйесі,таратпа материалдар,
геометриялық фигуралар,сергіту
сәттері,слайд,шығармашылық
тапсырмалар,ойындар.
Сабақтың өту барысы
І.Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық дайындық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақты қайталау,пысықтау.Бүгін біз
математика
сабағымызды ертегімен байланыстырып өтеміз.Біз бәріміз ертегіні ұнатамыз
ба?Ендеше «Мақта қыз бен мысық »ертегісін білеміз бе?Олай болса «Мақта
қыз бен мысықтың » үйін құрастыруға көмектесейік.Ауызша тапсырмалар
орындау.
Әр топқа тапсырмалар беру: 1-топ: 6+2= 2-топ: 7+2= 3-топ:
4+3=
9-3=
5-1= 6-5=
Геометриялық фигураларды қолдана отырып,үй құрастыру.
Біз тапсырманы тез әрі жылдам есептей отырып,үйді жылдам соқтық.
ІІІ.Жаңа сабақ:Олай болса,біз бүгін сабақта есеп және қанша қысқа ұғымына

байланысты есептер шығару арқылы «Мақта қыз бен мысық»ертегісін

тамашалаймыз.Үш топтан бір-бір мүшелері шығып,ертегіні үзіп-үзіп
айтады.
-Ал,енді балалар,бәріміз бірге мысықтың құйрығын қайтып алуына

көмектесейік.Ол үшін алдымен 1- топ сиырдың тапсырмасын орындайды.
Тақтамен жұмыс: Есептерді салыстыру және шығару.
Қызыл лента-10 см
Көк лента-? 5 см қысқа
Шешуі:10 см-5см=5 см
Жауабы:көк лента 5 см қысқа.

-Балалар,мысық сиырдан кейін тағы неге барады?Талға барады.Бірақ, балалар,
талдың
да сендерге арналған тапсырмасы бар екен.Қане оны 2-топтың оқушыларына
арнап отыр.

Тапсырма:Сатып алғаны-10 см
Қиып алғаны-5 см
Қалғаны- ?см
Шешуі:10см-5см=5см
Жауабы:5 см лента қалды.
-Дұрыс балалар,тапсырманы дұрыс орындадыңдар.Енді мысық көмек сұрап тағы
кімге барды?
-Иә ,су әкеле жатқан қыздарға жолығады.Ол қыздардың да мысыққа және
сендерге
3-топ деп дайындаған тапсырмасы бар екен.
Есептерді салыстырады,ұқсастығы мен айырмашылығын табады.
Есептің шартында 10см және 5см ленталар жайында айтылған,шешуі азайту
амалымен орындалады(ұқсастығы).
Есептің айырмашылығы:шарттары әр түрлі,1-ші есептің сұрағы неше сантиметр
лентаның қысқа екендігі айтылған,2-ші есепте неше сантиметр лента қалғаны
жайында айтып отыр.Жауаптары әр түрлі.
Мадақтау әдісін қолдана отырып,оқушыларды мадақтау.
ІV.Сергіту сәті:
Қыздардың берген тапсырмаларын орындадық,ендігі кезекте мысық кімге барды?
-Иә дүкенші апайға барыпты.Ал дүкенші апай мысыққа қандай тапсырма дайындап
қойған екен?Соны біз орындап көрейік.
Қосудың компоненттерін айту.Мәні 4-ке тең болатын қосындыларды
жазу.Мәндерін
табу үшін қолданған қосу кестесін жазу.Топтармен жұмыс:
0+4=4 2+2=4 4+0=4
1+3=4 3+1=4
V.Ойын ойнау: Көбелектердің гүлдерге қонуына көмектес! Көп көмек берген
топты мадақтау.
2+3+1 4+2-3 5-5+4 2+5+3
6+1-4 10-7+2 7-4+3 3+2+5
-Балалар,дүкенші апай мысыққа жұмыртқа алып кел,- деді.Ал жұмыртқаны неге
барып сұрады?(тауыққа)Сонымен тауық мысыққа қандай тапсырма дайындаған
екен,көрелік.
4- тапсырма: Азайтудың компоненттерін атау.Азайғышы 5 болатын айырмаларды
ата.Айырмалардың мәндерін өсу ретімен жаз.
5-5=0 5-3=2 5-1=4
5-4=1 5-2=3 5-0=5
Балалар,сендер білесіңдер тауық жұмыртқа беру үшін оған керек?(тары,бидай).
Мысық бидай іздеп келе жатқанда алдынан не шығады?Тышқан қандай тапсырма
берер екен.
V.Сабақты қорыту: Шығармашылық тапсырма:
Торда жоғалған мысық табу.Мысық отырған тордың түсі әр түрлі.Қай түстің
торындағы мысық жоқ.
Осыдан кейін Мақта қыз мысыққа біреудің еңбегіне қол сұқпа, үлкендердің
тілін ал, әдепті болып жүр, - деп ақылын айтып, екеуі дос болыпты.
- Ал біз қандай болуымыз керек?
- Біз де әдепті, алған затымызды уақытында қайтаратын, үлкенді сыйлайтын
адал болайық!

VІ.Үйге тапсырма: 2-тапсырма 106 бет
VІІ.Бағалау.

№29 Александр Герцен атындағы орта мектеп

Сынып: 1

Бастауыш сынып мұғалімі: Абдрашова Сәуле Ермекбайқызы

Жамбыл облысы
Жуалы ауданы
Б.Момышұлы ауылы

Б.Момышұлы 2012ж

Ұқсас жұмыстар
"жасөспірім және заң" 9-11 класс
Жасыл қала, таза қала-Талдықорған
Квадрат теңсіздік. бір айнымалысы бар квадрат теңсіздікті шешу
Есеп. Қанша қысқа
Брейн-ринг- «не? қайда? қашан?» (7-сыныптар арасында)
Қалдық заттардан жасалынған бұйымдар
Құқық туралы жалпы түсінік
Жіп сурет технологиясының ерекшеліктері
Кеңістікті бағдарлау
Санды пішімдеу жолымен таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz