Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көк лента
Сынып: 1 «Ә» Күні: 28.02.12ж
Пән: Математика
Сабақтың тақырыбы: Есеп(қанша қысқа?).
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:оқушыларды есеп және оның құрамды бөліктері,қанша қысқа ұғымына
байланысты амалдар таңдау тәсілдерімен таныстыру.
Сандар құрамы туралы білімдерін кеңейту.Есеп шығаруда еркін пайдалануға
үйрету,
білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылығы:оқушылардың білім, іскерлік,білік дағдыларын қалыптастыру.
Қабылдау,түйісу процестерін,есте сақтау қабілеттерін,қосу және азайту
амалдарының
өзара байланысы негізінде логикалық ойларын дамыту.
Тәрбиелігі:оқушыларды сауаттылыққа,ұқыпты,әдемі,көркем етіп жазуға жетелеу.
Сандарды дұрыс айтуға,орынды сөйлеуге,адамгершілікке,топтық жұмыс жасауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:дәстүрден тыс ертегі ,кіріктірілген сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:түсіндіру, ой қозғау,сұрақ-
жауап,мадақтау,көрнекілік,
практикалық.
Сабақтың көрнекілігі:ертегі кейіпкерлері,сандар жүйесі,таратпа материалдар,
геометриялық фигуралар,сергіту
сәттері,слайд,шығармашылық
тапсырмалар,ойындар.
Сабақтың өту барысы
І.Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық дайындық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақты қайталау,пысықтау.Бүгін біз
математика
сабағымызды ертегімен байланыстырып өтеміз.Біз бәріміз ертегіні ұнатамыз
ба?Ендеше «Мақта қыз бен мысық »ертегісін білеміз бе?Олай болса «Мақта
қыз бен мысықтың » үйін құрастыруға көмектесейік.Ауызша тапсырмалар
орындау.
Әр топқа тапсырмалар беру: 1-топ: 6+2= 2-топ: 7+2= 3-топ:
4+3=
9-3=
5-1= 6-5=
Геометриялық фигураларды қолдана отырып,үй құрастыру.
Біз тапсырманы тез әрі жылдам есептей отырып,үйді жылдам соқтық.
ІІІ.Жаңа сабақ:Олай болса,біз бүгін сабақта есеп және қанша қысқа ұғымына
байланысты есептер шығару арқылы «Мақта қыз бен мысық»ертегісін
тамашалаймыз.Үш топтан бір-бір мүшелері шығып,ертегіні үзіп-үзіп
айтады.
-Ал,енді балалар,бәріміз бірге мысықтың құйрығын қайтып алуына
көмектесейік.Ол үшін алдымен 1- топ сиырдың тапсырмасын орындайды.
Тақтамен жұмыс: Есептерді салыстыру және шығару.
Қызыл лента-10 см
Көк лента-? 5 см қысқа
Шешуі:10 см-5см=5 см
Жауабы:көк лента 5 см қысқа.
-Балалар,мысық сиырдан кейін тағы неге барады?Талға барады.Бірақ, балалар,
талдың
да сендерге арналған тапсырмасы бар екен.Қане оны 2-топтың оқушыларына
арнап отыр.
Тапсырма:Сатып алғаны-10 см
Қиып алғаны-5 см
Қалғаны- ?см
Шешуі:10см-5см=5см
Жауабы:5 см лента қалды.
-Дұрыс балалар,тапсырманы дұрыс орындадыңдар.Енді мысық көмек сұрап тағы
кімге барды?
-Иә ,су әкеле жатқан қыздарға жолығады.Ол қыздардың да мысыққа және
сендерге
3-топ деп дайындаған тапсырмасы бар екен.
Есептерді салыстырады,ұқсастығы мен айырмашылығын табады.
Есептің шартында 10см және 5см ленталар жайында айтылған,шешуі азайту
амалымен орындалады(ұқсастығы).
Есептің айырмашылығы:шарттары әр түрлі,1-ші есептің сұрағы неше сантиметр
лентаның қысқа екендігі айтылған,2-ші есепте неше сантиметр лента қалғаны
жайында айтып отыр.Жауаптары әр түрлі.
Мадақтау әдісін қолдана отырып,оқушыларды мадақтау.
ІV.Сергіту сәті:
Қыздардың берген тапсырмаларын орындадық,ендігі кезекте мысық кімге барды?
-Иә дүкенші апайға барыпты.Ал дүкенші апай мысыққа қандай тапсырма дайындап
қойған екен?Соны біз орындап көрейік.
Қосудың компоненттерін айту.Мәні 4-ке тең болатын қосындыларды
жазу.Мәндерін
табу үшін қолданған қосу кестесін жазу.Топтармен жұмыс:
0+4=4 2+2=4 4+0=4
1+3=4 3+1=4
V.Ойын ойнау: Көбелектердің гүлдерге қонуына көмектес! Көп көмек берген
топты мадақтау.
2+3+1 4+2-3 5-5+4 2+5+3
6+1-4 10-7+2 7-4+3 3+2+5
-Балалар,дүкенші апай мысыққа жұмыртқа алып кел,- деді.Ал жұмыртқаны неге
барып сұрады?(тауыққа)Сонымен тауық мысыққа қандай тапсырма дайындаған
екен,көрелік.
4- тапсырма: Азайтудың компоненттерін атау.Азайғышы 5 болатын айырмаларды
ата.Айырмалардың мәндерін өсу ретімен жаз.
5-5=0 5-3=2 5-1=4
5-4=1 5-2=3 5-0=5
Балалар,сендер білесіңдер тауық жұмыртқа беру үшін оған керек?(тары,бидай).
Мысық бидай іздеп келе жатқанда алдынан не шығады?Тышқан қандай тапсырма
берер екен.
V.Сабақты қорыту: Шығармашылық тапсырма:
Торда жоғалған мысық табу.Мысық отырған тордың түсі әр түрлі.Қай түстің
торындағы мысық жоқ.
Осыдан кейін Мақта қыз мысыққа біреудің еңбегіне қол сұқпа, үлкендердің
тілін ал, әдепті болып жүр, - деп ақылын айтып, екеуі дос болыпты.
- Ал біз қандай болуымыз керек?
- Біз де әдепті, алған затымызды уақытында қайтаратын, үлкенді сыйлайтын
адал болайық!
VІ.Үйге тапсырма: 2-тапсырма 106 бет
VІІ.Бағалау.
№29 Александр Герцен атындағы орта мектеп
Сынып: 1
Бастауыш сынып мұғалімі: Абдрашова Сәуле Ермекбайқызы
Жамбыл облысы
Жуалы ауданы
Б.Момышұлы ауылы
Б.Момышұлы 2012ж
Пән: Математика
Сабақтың тақырыбы: Есеп(қанша қысқа?).
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:оқушыларды есеп және оның құрамды бөліктері,қанша қысқа ұғымына
байланысты амалдар таңдау тәсілдерімен таныстыру.
Сандар құрамы туралы білімдерін кеңейту.Есеп шығаруда еркін пайдалануға
үйрету,
білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылығы:оқушылардың білім, іскерлік,білік дағдыларын қалыптастыру.
Қабылдау,түйісу процестерін,есте сақтау қабілеттерін,қосу және азайту
амалдарының
өзара байланысы негізінде логикалық ойларын дамыту.
Тәрбиелігі:оқушыларды сауаттылыққа,ұқыпты,әдемі,көркем етіп жазуға жетелеу.
Сандарды дұрыс айтуға,орынды сөйлеуге,адамгершілікке,топтық жұмыс жасауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:дәстүрден тыс ертегі ,кіріктірілген сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:түсіндіру, ой қозғау,сұрақ-
жауап,мадақтау,көрнекілік,
практикалық.
Сабақтың көрнекілігі:ертегі кейіпкерлері,сандар жүйесі,таратпа материалдар,
геометриялық фигуралар,сергіту
сәттері,слайд,шығармашылық
тапсырмалар,ойындар.
Сабақтың өту барысы
І.Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық дайындық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақты қайталау,пысықтау.Бүгін біз
математика
сабағымызды ертегімен байланыстырып өтеміз.Біз бәріміз ертегіні ұнатамыз
ба?Ендеше «Мақта қыз бен мысық »ертегісін білеміз бе?Олай болса «Мақта
қыз бен мысықтың » үйін құрастыруға көмектесейік.Ауызша тапсырмалар
орындау.
Әр топқа тапсырмалар беру: 1-топ: 6+2= 2-топ: 7+2= 3-топ:
4+3=
9-3=
5-1= 6-5=
Геометриялық фигураларды қолдана отырып,үй құрастыру.
Біз тапсырманы тез әрі жылдам есептей отырып,үйді жылдам соқтық.
ІІІ.Жаңа сабақ:Олай болса,біз бүгін сабақта есеп және қанша қысқа ұғымына
байланысты есептер шығару арқылы «Мақта қыз бен мысық»ертегісін
тамашалаймыз.Үш топтан бір-бір мүшелері шығып,ертегіні үзіп-үзіп
айтады.
-Ал,енді балалар,бәріміз бірге мысықтың құйрығын қайтып алуына
көмектесейік.Ол үшін алдымен 1- топ сиырдың тапсырмасын орындайды.
Тақтамен жұмыс: Есептерді салыстыру және шығару.
Қызыл лента-10 см
Көк лента-? 5 см қысқа
Шешуі:10 см-5см=5 см
Жауабы:көк лента 5 см қысқа.
-Балалар,мысық сиырдан кейін тағы неге барады?Талға барады.Бірақ, балалар,
талдың
да сендерге арналған тапсырмасы бар екен.Қане оны 2-топтың оқушыларына
арнап отыр.
Тапсырма:Сатып алғаны-10 см
Қиып алғаны-5 см
Қалғаны- ?см
Шешуі:10см-5см=5см
Жауабы:5 см лента қалды.
-Дұрыс балалар,тапсырманы дұрыс орындадыңдар.Енді мысық көмек сұрап тағы
кімге барды?
-Иә ,су әкеле жатқан қыздарға жолығады.Ол қыздардың да мысыққа және
сендерге
3-топ деп дайындаған тапсырмасы бар екен.
Есептерді салыстырады,ұқсастығы мен айырмашылығын табады.
Есептің шартында 10см және 5см ленталар жайында айтылған,шешуі азайту
амалымен орындалады(ұқсастығы).
Есептің айырмашылығы:шарттары әр түрлі,1-ші есептің сұрағы неше сантиметр
лентаның қысқа екендігі айтылған,2-ші есепте неше сантиметр лента қалғаны
жайында айтып отыр.Жауаптары әр түрлі.
Мадақтау әдісін қолдана отырып,оқушыларды мадақтау.
ІV.Сергіту сәті:
Қыздардың берген тапсырмаларын орындадық,ендігі кезекте мысық кімге барды?
-Иә дүкенші апайға барыпты.Ал дүкенші апай мысыққа қандай тапсырма дайындап
қойған екен?Соны біз орындап көрейік.
Қосудың компоненттерін айту.Мәні 4-ке тең болатын қосындыларды
жазу.Мәндерін
табу үшін қолданған қосу кестесін жазу.Топтармен жұмыс:
0+4=4 2+2=4 4+0=4
1+3=4 3+1=4
V.Ойын ойнау: Көбелектердің гүлдерге қонуына көмектес! Көп көмек берген
топты мадақтау.
2+3+1 4+2-3 5-5+4 2+5+3
6+1-4 10-7+2 7-4+3 3+2+5
-Балалар,дүкенші апай мысыққа жұмыртқа алып кел,- деді.Ал жұмыртқаны неге
барып сұрады?(тауыққа)Сонымен тауық мысыққа қандай тапсырма дайындаған
екен,көрелік.
4- тапсырма: Азайтудың компоненттерін атау.Азайғышы 5 болатын айырмаларды
ата.Айырмалардың мәндерін өсу ретімен жаз.
5-5=0 5-3=2 5-1=4
5-4=1 5-2=3 5-0=5
Балалар,сендер білесіңдер тауық жұмыртқа беру үшін оған керек?(тары,бидай).
Мысық бидай іздеп келе жатқанда алдынан не шығады?Тышқан қандай тапсырма
берер екен.
V.Сабақты қорыту: Шығармашылық тапсырма:
Торда жоғалған мысық табу.Мысық отырған тордың түсі әр түрлі.Қай түстің
торындағы мысық жоқ.
Осыдан кейін Мақта қыз мысыққа біреудің еңбегіне қол сұқпа, үлкендердің
тілін ал, әдепті болып жүр, - деп ақылын айтып, екеуі дос болыпты.
- Ал біз қандай болуымыз керек?
- Біз де әдепті, алған затымызды уақытында қайтаратын, үлкенді сыйлайтын
адал болайық!
VІ.Үйге тапсырма: 2-тапсырма 106 бет
VІІ.Бағалау.
№29 Александр Герцен атындағы орта мектеп
Сынып: 1
Бастауыш сынып мұғалімі: Абдрашова Сәуле Ермекбайқызы
Жамбыл облысы
Жуалы ауданы
Б.Момышұлы ауылы
Б.Момышұлы 2012ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz