Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көрермендер көмегі
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп
Сыныптан тыс жұмыс.
«Математик болғың
келе ме?» ойыны
6 - сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Нүсіпалиева Р.К.
2012-2013 оқу жылы
Белбасар ауылы
«Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ»
атты математика пәні апталығы аясында өткізілген
«Математикалық болғың келе ме?» ойынының
ЖОСПАРЫ
Тақырыбы: «Математик болғың келе ме?»
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың зеректік қабілетін дамытып ой
өрісін кеңейту, білімге деген құштарлығын арттыру, озық ойлы
оқушыны анықтау.
2. Дамытушылық: оқушылардың дүниетанымын, білімге қызығушылығын
және ойлау, ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зейінді
тұлғаны тәрбиелеу, құзыреттілікке бейімдеу, лидер болуға
ұмтылдыру, шешім қабылдай білуге үйрету.
Түрі: Ойын
Формасы: Ойын технологиясын және АКТ қолдану арқылы
Көрнекілігі: Слайд.
Құралдар: Интерактивті тақта
Кіріспе:
«Математик болғың келе ме?» ойынын бастаймыз. Сіздердің
белсенділіктеріңіз, алғырлықтарыңыз ойынның сәнін келтіріп, оны қызықты,
мазмұнды және есте қаларлықтай өтуіне септігін тигізеді. Ойынға залда
отырған оқушылардың барлығының қатысу құқы бар.
.
Ойын ережесі:
1. Ойын 3 кезеңнен тұрады. Әр кезеңге 1 ойыншыдан қатысып отырады.
Ойыншыларды залдан сұрақ қою арқылы таңдайды.
2. Математик болу үшін берілген 10 сұраққа дұрыс жауап беру керек.
Ұпайлар сұрақ нөміріне сәйкес қосылып отырады. Мысалы 1-сұраққа 1
ұпай, 7- сұраққа 7 ұпай. Ең көп ұпай саны 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10=55
болады.
3. Ойын барысында 3 көмекті пайдалануға болады:
достың көмегі
50/50
Көрермендер көмегі
4. Ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңімпаз болады.
Ойын барысы:
Экранда слайдтар пайда болады.
Іріктеу сұрақтары арқылы 1 оқушы ойынға шығады. Оқушы 10 сұраққа
жауап беру арқылы ұпай жинайды. Осы тәртіппен ойын 3 кезеңде өтеді. Ұпай
көп жинаған оқушы жеңімпаз атанады.
Бағалау парағы
|Ойыншының |Сұрақтар |Барлық |
|аты-жөні | |ұпай |
| | |саны (55|
| | |ұпай) |
| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
Сыныптан тыс жұмыс.
«Математик болғың
келе ме?» ойыны
6 - сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Нүсіпалиева Р.К.
2012-2013 оқу жылы
Белбасар ауылы
«Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ»
атты математика пәні апталығы аясында өткізілген
«Математикалық болғың келе ме?» ойынының
ЖОСПАРЫ
Тақырыбы: «Математик болғың келе ме?»
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың зеректік қабілетін дамытып ой
өрісін кеңейту, білімге деген құштарлығын арттыру, озық ойлы
оқушыны анықтау.
2. Дамытушылық: оқушылардың дүниетанымын, білімге қызығушылығын
және ойлау, ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зейінді
тұлғаны тәрбиелеу, құзыреттілікке бейімдеу, лидер болуға
ұмтылдыру, шешім қабылдай білуге үйрету.
Түрі: Ойын
Формасы: Ойын технологиясын және АКТ қолдану арқылы
Көрнекілігі: Слайд.
Құралдар: Интерактивті тақта
Кіріспе:
«Математик болғың келе ме?» ойынын бастаймыз. Сіздердің
белсенділіктеріңіз, алғырлықтарыңыз ойынның сәнін келтіріп, оны қызықты,
мазмұнды және есте қаларлықтай өтуіне септігін тигізеді. Ойынға залда
отырған оқушылардың барлығының қатысу құқы бар.
.
Ойын ережесі:
1. Ойын 3 кезеңнен тұрады. Әр кезеңге 1 ойыншыдан қатысып отырады.
Ойыншыларды залдан сұрақ қою арқылы таңдайды.
2. Математик болу үшін берілген 10 сұраққа дұрыс жауап беру керек.
Ұпайлар сұрақ нөміріне сәйкес қосылып отырады. Мысалы 1-сұраққа 1
ұпай, 7- сұраққа 7 ұпай. Ең көп ұпай саны 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10=55
болады.
3. Ойын барысында 3 көмекті пайдалануға болады:
достың көмегі
50/50
Көрермендер көмегі
4. Ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңімпаз болады.
Ойын барысы:
Экранда слайдтар пайда болады.
Іріктеу сұрақтары арқылы 1 оқушы ойынға шығады. Оқушы 10 сұраққа
жауап беру арқылы ұпай жинайды. Осы тәртіппен ойын 3 кезеңде өтеді. Ұпай
көп жинаған оқушы жеңімпаз атанады.
Бағалау парағы
|Ойыншының |Сұрақтар |Барлық |
|аты-жөні | |ұпай |
| | |саны (55|
| | |ұпай) |
| | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz