Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалімнің сұрақтарына жауап

Қызылорда қаласы, №173 Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Салходжинова Баянның

қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспары

|2014 жыл |Қазақ тілі |6 сынып |
|Сабақ тақырыбы: |Грамматикалық тақырып:Дауысты дыбыстардың жіктелуі. |
| |Лексикалық тақырып:Менің жанұям |
|Жалпы мақсат: |Буын, дауысты дыбыстардың жіктелуі туралы ақпарат беру; |
| |Жанұя мәтініне қатысты айтылған ақпараттарды тыңдап |
| |түсіну, арқылы коммуникативтік сөйлеу дағдыларын |
| |қалыптастыру. |
|Сілтеме: | «Қазақ тілі оқыту әдістемесі» Т.Артықова, А.Жақанбаева |
| |6- сыныпқа арналған оқулық |
|Оқушылар үшін |Дауысты дыбыстардың жіктелуін үйренеді, фонетикалық |
|күтілетін |талдау жасайды. |
|нәтижелері: |«Менің жанұям» тақырыбы бойынша сөз тіркестерін дұрыс |
| |айтуға, сауатты жазуға үйренеді, |
|Сабақта |Интерактивті тақта |
|қолданылатын |Power Point –та жасалған презентация |
|материалдар: |Плакат, стикер,маркерлер |
|Оқыту әдістері: |Жаңа әдістер |1. Диалог |
| |АКТ ақпараттық ком |2. Жеке жұмыс |
| |тех |3. Топтық жұмыс |
| |СТО сыни тұрғыдан | |
| |ойлау | |
|Дерек көздері: |Оқушы анықтамалығы |
| |6-сыныпқа арналған электрон кітапшасы |
|Тапсырмалар: |Сұрақтарға жауап беру, талдау, ««Тыңдап отырған бестік»»|
| |ойыны. |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-
әрекеті:

|Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық | | |
|ахуал туғызу | | |
|(3 мин) | | |
| |Шаттық шеңберін құрғызады. |Шаттық шеңберін құрып, |
| | |бір-біріне жылы лебіз айтады. |
|«Суреттер аллеясы»|Сыныпты топқа бөлу. |Сурет қиындыларын жинау арқылы |
|сергіту сәті |Оқушыларға сурет қиындылары |топ құралады. |
| |таратылып беріледі. | |
| |(Ата-әжелердің, | |
| |ата-аналардың, әртүрлі | |
| |жастағы балалардың суреттері | |
| |таратылады) | |
|Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|сұрау (7 мин)| | |
| |Әр топқа тапсырма беріледі. |1.Топ болып үйге берілген |
| |1. Үндестік заңы. |ережені айтады. |
| |2. Буын үндестігі |2. Тақырыпты қорғайды. |
| |3. Дыбыс үндестігі |Топтар «Бағдаршам» әдісі |
| | |бойынша бірін-бірі бағалайды. |
|Жаңа тақырып |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|(20 мин) | | |
| |Мұғалім тақтада берілген |Оқушылар осы сызбаларды |
| |сызбалар бойынша |дәптерлеріне көшіріп жазады. |
| |грамматикалық тақырыпты | |
| |түсіндіреді. |оқушылар сұрақтарға жауап |
| | |береді. |
| |Грамматикалық тақырып бойынша| |
| |сұрақтар қояды | |
| Сергіту сәті |«пан Америка» әнін қосады. |Оқушылар билейді. |
|(2 минут) | | |
| Қорытындылау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|(5 мин) | | |
| |Фонетикалық талдауды үйретеді| Оқулықта берілген фонетикалық |
| | |талдауды негізге ала отырып, |
| | |оқушылар берілген сөздерге |
| | |фонетикалық талдау жасайды. Әр |
| | |топқа әр түрлі сөздер беріледі.|
| | | |
| | |1-топ:мамандық; |
| | |2-топ: заңгер; |
| | |3-топ: шөбере . |
| | |Дайындыққа 4 минут уақыт. |
| | |Содан кейін оқушылар жауап |
| | |үлгісі бойынша бір-бірінің |
| | |тапсырмаларын тексереді. |
| | |1.Бір-бірін бағалау |
| | |2.топтық бағалау |
|Сөздікпен жұмыс. |Жаңа сөздермен таныстырады. |оқушылар мұғалімнен кейін |
| |1.Осы сөздердің мағыналарын |сөздерді дауыстап оқиды; |
| |түсіндіреді,аударады. |- тізбекпен оқиды. |
| |2.Дұрыс айтуға |Жаңа сөздерді сөздік дәптерге |
| |дағдыландырады. |жазу. |
|Дәптермен жұмыс |Жазбаша тапсырма береді |1.Жаңа сөздермен сөз |
| | |тіркестерін құрайды. |
| | |Онша үлкен емес,жеке меншік |
| | |үй,балалар дәрігері болып |
| | |істейді,... |
| | |2. Сөйлемдер құрау. |
| | |1.Менің отбасым онша үлкен |
| | |емес. |
| | |2. |
| | |3. |
| | |Екі жұлдыз, бір ұсыныспен топты|
| | |бағалайды |
|Сергіту жаттығу. |Кітаптан өлеңді оқытады. |Әли Ысқабайдың өлеңін хормен |
| | |мәнерлеп оқиды. |
|Лексикалық |Тақтада берілген сызба |а)Оқушылар тақтадағы сызбаға |
|тақырып: |бойынша жаңа тақырыпты |қарап, жаңа тақырыпты мұқият |
|«Менің жанұям» |түсіндіреді. |тыңдайды.Сызбаны дәптерлеріне |
|Топпен жұмыс. | |көшіріп жазады. |
| | |ә) Содан кейін оқулықта |
| | |берілген мәтінді іштей бір рет |
| | |оқиды. |
| | | |
| | |б) Мәтін бойынша |
| | |«Тыңдап отырған бестік» ойыны. |
| | |Ұйымдастыру: |
| | |Оқушылар бесеуден отырады, |
| | |екеу-екеуден қарсы, ал біреуі |
| | |сәл алшақта – сөйлесуге |
| | |қатыспайды, бірақ бақылайды. |
| | |Жаттығудың сипаттамасы: |
| | |Оқушылар топта бесеуден |
| | |отырады. Әр оқушы сөйлеуші, |
| | |сұрақ қоюшы және жазып алушы |
| | |рөлін атқарады. Сөйлеуші бір |
| | |нәрсені айтады, сұрақты |
| | |түсіндіреді немесе пікірін |
| | |білдіреді. Сұрақ қоюшы |
| | |көмектесіп айтып отырады және |
| | |түсініктеме беруді сұрайды. |
| | |Жазып алушы қажетті жерлерін |
| | |түртіп алып, әңгіме соңында |
| | |қорытынды береді.Келесі жолы |
| | |рөлдер ауысады. |
| | |Критерий бойынша бағалау |
|Сұрақты ұстап ал! |Мұғалімнің сұрақтарына жауап |Оқушылар ойынның шарты бойынша |
| |беру |жүреді |
| |1.Сенің отбасың үлкен бе? | |
| |2.Отбасыңда қанша адам бар? | |
| |3.Сенің ата-анаң қай жерде | |
| |жұмыс істейді? | |
| |4.Сенің | |
| |әпкең,ағаң,інің,сіңлің | |
| |(қарындасың) бар ма? | |
| |5.Олар неше жаста? | |
| |6.Олар не істейді? | |
|Жұппен жұмыс |Мұғалім оқушыларға жұппен |Сыныптағы оқушылар екі-екіден |
| |тапсырма береді. |отырады.Әр оқушы өз тапсырмасын|
| | |алады.Дайындыққа 5-7 минут |
| |№1. Сұрақтарды аударыңдар |уақыт беріледі. |
| |1.Как тебя зовут? |Жұп сұрақтарды аударады. |
| |2.У тебя есть бабушка и | |
| |дедушка? | |
| |3.Чем они занимаются? | |
| |4.Сколько лет твоему отцу? | |
| |5.Где он работает? | |
| |6.Сколько лет твоей маме? | |
| |7.Как ее зовут? | |
| |8.У тебя есть братишка | |
| |(сестренка)? | |
| |9.Что они делают? | |
| |10.Где ты живешь? | |
| |№2 Сөйлемдерді аяқтаңдар |Жұп сөйлемдерді аяқтайды. |
| |1.Менің..... . | |
| |2.Менің..... | |
| |3.Олар.... | |
| |4. Әкем...... | |
| |5.Ол...... | |
| |6.Анам... | |
| |7.Оның........ | |
| |8. Менің....... | |
| |9.Олар........ | |
| |10.Мен....... | |
| |Соңынан бірін-бірі тексеру |Содан соң оқушылар бір-бірінің |
| |үшін жауап үлгісін таратады. |тапсырмасын жауап үлгісі |
| | |бойынша тексереді. |
|Үйге тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|беру (2 мин) | | |
| |Сөздерді жаттау.Сызба бойынша|Үй тапсырмасын білу, түртіп алу|
| |мәтінді әңгімелеу. | |
|Бағалау (4 мин) |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | | |
| | формативті бағалау | |
|Рефлексия |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|(2 мин ) | | |
| |Сабақ бойынша кері |Сабақ қаншалықты қиын болды? |
| |байланыс парағы арқылы |Бүгінгі сабақтың соңында қандай |
| |«Бүгінгі сабақ саған ұнады|сезімде болдым? деген сұрақтарға |
| |ма?» тақырыбында жауап |жауап береді. |
| |алу. | |

Ұқсас жұмыстар
Сан есім жайлы ақпарат ( 3 – сынып )
Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Зат есім 2 сынып
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Бөлімді қайталау
Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
Электрондық кестемен жұмыс. қысқа мерзімді сабақ жоспары. 8 класс
Күз.
Мақтақыз бен мысық
Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы
Пәндер