Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топқа мұғаліммен бөлу


Қысқа мерзімді жұмыс жоспары.
|Мерзімі: 19.11.14ж |Мектебі:№68 |Пәні: Биология |Сыныбы: 10 |
|Сабақтың |§21. Вирустар және фагтар |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Жалпы биология 10-сынып. Т.Қасымбаева. К.Мұхамбетжанов. |
| |Ресурстар презентация, кестелер, үлестірмелер, плакаттар, |
| |тақырыптық суреттер, ғалымдар суреттері, әдістемелік журналдар, |
| |МАН |
|Мақсаты: |Танымдық: оқушылардың вирустар мен бактериофагтардың құрылысы |
| |туралы білімдерін толықтыра отырып, вирус арқылы таралатын |
| |аурулар түрлері туралы білімдерін қалыптастыру. |
| |Эмоциялық: жеке бас гигиенасын сақтауға, дұрыс тамақтануға, |
| |салауатты өмір сүруге, ұжымдасып еңбек етуге үйрету және сыни |
| |ойлау дағдыларын қалыптастыру. |
| |Әлеуметтік: оқушылар мен мұғалім арасында ынтымақтастық атмосфера|
| |қалыптастыру. |
|Оқыту нәтижесі: |Оқушылар тақырып мазмұнын топпен, жұппен, жеке талдаулар арқылы |
| |меңгеруге дағдыланады. Талдау, пікіралмасу арқылы сыни ойлау |
| |дағдылары қалыптасады. |
|Негізгі идеялар |Вирустар арқылы таралатын аурулар түрлері туралы білдіре отырып, |
| |салауатты өмір сүруге дағдыландыру. |
|Дереккөздер: |Оқулық, электронды оқулық, слайд презентация, үлестірмелер, |
| |кестелер, “Биология және салауаттылық негізі”, “Биолог |
| |анықтамалығы” әдістемелік журналдары, МАН (Мұғалімге арналған |
| |нұсқаулық, ІІІ негізгі деңгей). |
|Тапсырмалар: | Семантикалық кесте |
| |Тест тапсырмасы |
| |«Жигсо» стратегиясы |
| |«Екі жақты түсіндірме күнделігі» әдісі |
| |Сандар сыры |
| |«Топтастыру» стратегиясы |
|Кейінгі |ЖИТС вирусы. |
|тапсырмалар: | |
|Уақыты |Мұғалімнің іс – әрекеті |Оқушылардың іс – |
| | |әрекеті |
| |Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, |Оқушылар |
|минут |түгелдеу, оқушы назарын сабаққа аудару. Топқа |мұғаліммен |
| |бөлу. Тренинг (сабақ басталарда оқушыларға |амандасады, топқа|
| |психологиялық дайындық жасаймын) |бірігеді. Сабаққа|
| |Менің көңіл – күйім жақсы |психологиялық |
| |Мен сабақты жылдам орындаймын |дайындық жасайды.|
| |Мен сабақты жақсы оқимын | |
| |Менің тәртібім жақсы т.б. | |
|Минут |Үй тапсырмасын пысықтау: | |
| |1 - тапсырма. Семантикалық кесте | |
| |Прокариоттық және эукариоттық жасушалардың |Топ мүшелері |
| |ұқсастықтары мен айырмашылықтарын кестеге |берілген |
| |толтыру. |тапсырманы |
| |Құрылымы |орындайды, |
| |Эукариоттық |сұрақтарға жауап |
| |Прокариоттық |береді. |
| | | |
| |Хромосомалар | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Эндоплазмалық тор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Рибосомалар | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Гольджи жиынтығы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Лизосомалар | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Митохондриялар | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Вакуольдер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |
|Минут |2-тапсырма. Тест. |
| |1.Өсімдік жасушасының қабықшасы неден тұрады? |
| |А)жасұнықтан Ә)гликогеннен Б)Крахмалдан |
| |В)нуклеин қышқылдарынан |
| |2. Жануар жасушасының қабықшасы неден тұрады? |
| |А)липидтер мен нәруыздардан |
| |Ә) сыртқы қабаттан және астыңғы жағында орналасқан плазма |
| |мембранасынан |
| |Б) вакуольдерден В) гликокаликстен |
| |3. Өсімдіктердің жасуша қабықшасымен салыстырғанда жануарлар |
| |жасушасының қабықшасы қандай? |
| |А)қалың Ә) жұқа Б) орташа В)тегіс |
| |4. Плазмалық мембрана жасушаның тіршілігі үшін қандай қызмет |
| |атқарады? |
| |А) тасымалдау Ә) өткізгіштік Б) қорғаныштық |
| |В)зат алмасу |
| |5. Цитоплазмамен жанасып жататын жасушаның астыңғы қабаты? |
| |А) вакуоль Ә)ядро Б) плазмалық мембрана |
| |В)қабықша |
| |6. Нәруыз бен полисахаридтердің ірі молекулалары, тағамның ірілеу|
| |түйіршіктері, |
| |бактериялар жасушаға қандай жолмен өтеді? |
| |А) пиноцитоз Ә)фагоцитоз Б)осмос В)диффузия |
| |7. Цитоплазманың құрамына нелер кіреді? А) органоидтар |
| |Ә) организм тіршілігіне қажетті органоидтар, гиалоплазма және |
| |матрица |
| |Б)ферменттер В)май қышқылдары |
| |8. жарық микроскобының көмегімен жасушаның қандай бөлімдері |
| |табылған? |
| |А) ядро Ә)сыртқы мембрана Б)ядро қабықшасы |
| |В)цитоплазма |
| |9. Электрондық микроскоптың көмегімен жасушаның қандай бөлімдері |
| |анықталған? |
| |А) жасуша орталығы Ә)ядро Б) ядрошық |
| |В)митохондрия |
| |10. Жасуша органоидтеріне не жатады? |
| |А) цитоплазма Ә) митохондрия Б)мембрана |
| |В)ядро |
| |11. жасушаның қандай органоидтерінде нәруыз синтезі жүреді? |
| |А) митохондрияда Ә)рибосомада Б) ЭПТ-да |
| |В)ядрода |
| |12. Қандай органикалық зат жасушада негізгі энергия көзі болып |
| |табылады? |
| |А) нәруыз Ә)май Б)көмірсулар В)АТФ |
| |13. Энергияның босап шығу процесі жасушаның қандай органоидінде |
| |жүреді? |
| |А) митохондрияда Ә) рибосомада Б) ядрода |
| |В)лизосомада |
| |14. Жасушадағы матрицаның рөлін қандай макромолекула атқарады? |
| |А) ДНҚ Ә) АТФ Б) РНҚ В)НАДФ |
| |15. Адам жасушасының ядросында қанша хромосома болады? |
| |А)48 Ә) 36 Б) 46 В)32 |
| |16. Вирустарды қандай ғалым ашты? |
| |А) Д.И.Ивановский Ә)Л.Пастер Б)И.И.Мечников |
| |В)С.Н.Виноградский |
| |17. Өсімдіктер мен жануар жасушасының тұрақты құрамды бөлігі? |
| |А) митохондрия Ә)лизосома Б) цитоплазма |
| |В)ядро |
| |18. Хромосоманың алғашқы кермесі қалай аталады? |
| |А) хроматида Ә) центромера Б) гистон |
| |В)метацентрлі хромосома |
| |19. Жасушаның «асқорыту мүшесі» деп аталатын органоид? |
| |А)Гольджи жиынтығы Ә) Лизосома Б)рибосома В)ЭПТ|
| |20. Өсімдіктер мен жануар жасушасының цитоплазмасындағы |
| |сұйықтыққа толы қуыс? |
| |А) цитоплазма Ә) жасуша орталығы Б)вакуоль |
| |В)митохондрия |
| | |
|Минут |«Мағынаны тану» бөлімі. Жаңа сабақ. |
| |«Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе - БІЛІМ» |
| |М.Әуезов. |
| |Жигсо әдісі бойынша тапсырма: Оқушылар жаңа тақырыпты оқып |
| |шығып, жұбымен пікір алмасып, топта талқылайды. |
|Минут |3-тапсырма. |
| |«Екі жақты түсіндірме күнделігі» әдісі. (Тақырыпта берілген |
| |термин сөздердің анықтамасын немесе мағынасын жазу) |
| |Вирус – |
| |Virus – |
| |Бактериофаг – |
| |Бірқалыпты фагтар – |
| |Лизогенді бактериялар - |
|Минут |4- тапсырма. Сандар сыры. |
| |(Тақырыпты пайдалана отырып, берілген сандардың не екенін жазу) |
| | |
| |ХІХ ғасыр - |
| |1898 жыл - |
| |1915 жыл - |
| |1917 жыл – |
| |1935 жыл – |
| |20-22 нм – |
| |30-90 минут – |
| |40 нм – |
| |100º - |
| | |
| |5-тапсырма. «Топтастыру» стратегиясы. |
| |(Топтық жұмыс кезінде оқушылар «Вирус арқылы таралатын аурулар |
| |түрлері» тақырыбында постер жасап қорғайды) |
| |Ұсынылатын критерийлер:1) тақырыптың нақтылығы |
| |2) тақырыпты жеткізу шеберлігі |
| минут |Рефлексиялық бағалау. Екі | Әр оқушы бүгінгі сабақ туралы |
| |жұлдыз, бір ұсыныс парағын өз |алған әсерлерін, ұсыныстарын |
| |пікірлерін жазуға беремін. |жазады |
| |Дөңгелек белгілер таратып | |
| |беремін, оқушылар таңдағанын | |
| |парағына жабыстырады. | |
| |Қызыл дөңгелек – маған сабақ ұнаған жоқ, уақытым босқа өтті. |
| |Жасыл дөңгелек – сабақ ұнады, әлі де ізденуім керек. |
| |Сары дөңгелек – сабақ маған қатты ұнады, жақсы қатыстым деп |
| |ойлаймын. |
| минут | Қорытындылау. Бағалау. Кері байланыс: рефлексия. |
| минут|Үйге тапсырма: 1) ЖИТС вирусы тақырыбын оқу |
| |2)«Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл»тақырыбында эссе жазу. |
| | |

-----------------------
Сүйіндікова Жазира Аманжанқызы

Қызылорда облысы, Арал ауданы

№68 орта мектебінің ІІ санатты биология пәні мұғалімі

Ұқсас жұмыстар
7.1.Процент
Топпен бағалау. Сабақтың түрі
Farm animals
Сұрақтардың түрлері
Кестені баспаға дайындау
Векторлық және растрлық графикаларды өңдеу
Информатика пәнінен 2 класқа арналған іі тоқсанның қысқа мерзімді жоспары
Булану және конденсация 8 сынып
Тапсырмаларды топтарда бөліп орындау
Жұмыс, қуат, энергия тарауы бойынша есептер шығару
Пәндер