Қарлығаш қанатынан

Қалжанова Ұлия
Даярлық тобы тәрбиешісі
Қызылорда облысы
Жалағаш ауданы
Ақсу ауылы,
№116 орта мектеп
Білім беру саласы: «Қатынас»
Оқу іс-әрекетінің түрі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: Т.Тайбазарұлы «Қайтпай қалған қарлығаш» әңгімесін оқу.
Мақсаты: Білімділік : Әңгіме мазмұнын меңгере отырып,оны айта білуге
дағдыландыру. Ойын тиянақты жеткізе білуге уйрету.
Дамытушылық:Балалардың ой-өрісін кеңейту,шығармашылық қаділеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Әңгіме кейіпкерлерінің сипаты арқылы жақсы қасиеттерге баулу.
Әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері,әңгімелеу,түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,ойын.

|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті. |
|кезеңдері | | |
|Мотевациялық |Шаттық шеңбері.Балаларға |Балалар кезекпен: |
|қозғаушы. |«Сиқырлы таяқша» беріп,егер |«Егер мен сиқыршы |
| |сен сиқыршы болсаң құстарға |болсам,құстармен сөйлесер |
| |не істер едің? деген сұраққа |едім», «Құс болып ұшар едім», |
| |жауап беру тапсырылады. |б жауаптары. |
| |-Қазір жылдың қай мезгілі? |-Қыс. |
| |-Қыс мезгілінде аулада қандай|Қарға,сауысқан |
| |құстарды көресіңдер? |Кептер,торғай, |
| |-Ал қандай құстар жылы жаққа |қарлығаш,тырна,қаз, |
| |ұшып кетті? |үйрек. |
| |-Ал,бүгін көркем әдебиет оқу | |
| |іс-әрекетінде мен сендерге | |
| |жылы жаққа ұшпай қалған | |
| |қарлығаш туралы әңгіме оқып | |
| |беремін,Әңгіме «Қайтпай | |
| |қалған қарлығаш» деп |Тыңдайды. |
|Іздену-ұйымда|аталады.Әңгімені оқып беру. |Мазмұнын түсінеді. |
|стырушы |Түсіндіру. | |
| |Слайдтан бірнеше әңгіме |Қарлығашты және оған қамқорлық|
| |мазмұнына сай суреттер |жасаған баланы көріп қуанады. |
| |көрсетіледі. | |
| |-Әңгіме мазмұнын бекіту | |
| |мақсатында топтарға | |
| |тапсырмалар беріледі. | |
| |І- топ тапсырмасы. Әңгіме | |
| |мазмұны бойынша сөйлемдерді | |
| |аяақтайды. | |
| |-Асан ертемен тұрып,.... |(қораға кірді) |
| |Қорадан өзі асыраған.... |(қарлығашты көрді) |
| |Ол қарлығашты аяғына | |
| |кигізілген.. |(сақинадан таныды) |
| |Қарлығаш қанатынан....... |(жараланған екен) |
| |Асан оны........ |(үйге әкелді,күтті, |
| |Көктемде қарлығашты....... |ұшырып жіберді) |
| |Қарлығаш қораға.. |(ұя салды) |
| |Жазда қораға..... |(мекендейді) |
| |Күзде құстар ұшып | |
| |кеткенде,.... |(қарлығаш ұясына оралды) |
| |ІІ- топ тапсырмасы.Қарлығаш | |
| |сөзіне сөйлем құрап айту. | |
| |ІІІ-топ тапсырмасы. | |
| |Қима сурет бөліктерінен | |
| |қарлығаш суретін құрастыру. | |
| |-Сергіту сәті. | |
| |Қане,қанат жазайық, |Балалар құстардың |
| |Қарлығаш болып ұшайық. |қимыл-қозғалыстарын жасайды. |
| |Ұшып-ұшып алайық, | |
| |Орнымызға қонайық. | |
| |Қарлығаш боп ұшайық, | |
| |Торғай болыпқонайық. | |
| |Сауысқан болып секіріп, | |
| |Тоқылдақ боп шоқиық. | |
| |ІІ. Айналым тапсырмалары. | |
| |1.Жұмбақ шешу. | |
| |-Бұлдыр-бұлдыр балшықты, | |
| |Жинады да талшықты. | |
| |Ұқсатып қамытқа, | |
| |Үй салады жабыққа. | |
| |-Көкте ұшады тізіліп, | |
| |Біз қараймыз қызығып. |(қарлығаш) |
| |-Қонып алып жарға | |
| |қарқылдайды...... |(тырна) |
| |-Дуадақ құс шөлде | |
| |Аққу-қаздар.... |(қарға) |
| |2.Қарлығаш туралы тақпақтар | |
| |айту. |(көлде) |
| | |Әсем. |
| | |Қарлығаштар қаптап жүр. |
| | |Өз еңбегін ақтап жүр. |
| | |Ұяларын бұздырмай. |
| | |Тыныштығын сақтап жүр. |
| | |Мирас. |
| | |Адамзаттың жақыны, |
| | |Қарлығаш та ақылды. |
| |3. Қарлығаштың басқа дара |Көгершінмен екеуі, |
|Рефлексивті |құстарынан айырмашылығы неде?|Жайлайды бір шатырды. |
|коррекциялауш|«Ұшты-ұшты» ойыны. |Дана. |
|ы. |Ұшты-ұшты,қарлығаш ұшты! |Күн аязды,боранды, |
| |Ұшты-ұшты,қарындаш ұшты. |Жер ақ қарға оранды. |
| |Ұшты-ұшты қарға ұшты! |Жылы жақтан келген құс, |
| |Ұшты-ұшты арба ұшты. |Жылы жаққа оралды. |
| |Қорытынды. |Балалардың жауаптары. |
| |Әңгіме кейіпкері Асан қандай | |
| |бала? Оның іс-әрекетін қалай | |
| |айтуға болады? сұрақтарына |Балалар құстарды атағанда |
| |берілген жауаптарды |қолдарын көтереді. |
| |толықтыру. | |
| |Құстар –адамға дос.Оларға | |
| |қамқорлық көрсету |Балалардың жауаптары. |
| |керек.Қарлығаш ұясын үй | |
| |маңына салады.Олар адамдардан| |
| |қамқорлық күтеді. | |
| |Құстың ұясын | |
| |бұзуға,жұмыртқасын ұстауға | |
| |болмайды. | |
| |Оқу іс-әрекеті барысында ғы | |
| |балалар белсенділіктерін | |
| |атап,мадақтау. | |
| Күтілетін нәтиже: |
|Білуі керек: Құстар –адамға дос.Оларға қамқорлық көрсету керек. |
|Меңгеру керек: Әңгімені мазмұндап айтуы ,толық жауап беруі,тапсырманы |
|орындай алуы керек. |
|Үйренуі керек: Адамгершілікке,еңбексүйгіштікке,белсенді әрекет етуге |
|үйренуі керек. |

Ұқсас жұмыстар
"Құстар қалай қыстайды?."
Есіңе мені алғайсың
ҮНДЕСКЕН СЕМСЕР ЖЫРЛАР
Етістіктен өткенді қайталау. 6 сынып
Дарынды тұлға, жүйрік ақын
Желтоқсан – тәуелсіздіктің бастауы
Қадыр Мырза Әли Кәрі қыран
Қарлығаш пен Дәуіт ертегісін балаларға оқып таныстыру
Қарлығаш киелі құс
Өтебай Тұрманжанов. Қарлығаш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz