Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қарлығаш қанатынан
Қалжанова Ұлия
Даярлық тобы тәрбиешісі
Қызылорда облысы
Жалағаш ауданы
Ақсу ауылы,
№116 орта мектеп
Білім беру саласы: «Қатынас»
Оқу іс-әрекетінің түрі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: Т.Тайбазарұлы «Қайтпай қалған қарлығаш» әңгімесін оқу.
Мақсаты: Білімділік : Әңгіме мазмұнын меңгере отырып,оны айта білуге
дағдыландыру. Ойын тиянақты жеткізе білуге уйрету.
Дамытушылық:Балалардың ой-өрісін кеңейту,шығармашылық қаділеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Әңгіме кейіпкерлерінің сипаты арқылы жақсы қасиеттерге баулу.
Әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері,әңгімелеу,түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,ойын.
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті. |
|кезеңдері | | |
|Мотевациялық |Шаттық шеңбері.Балаларға |Балалар кезекпен: |
|қозғаушы. |«Сиқырлы таяқша» беріп,егер |«Егер мен сиқыршы |
| |сен сиқыршы болсаң құстарға |болсам,құстармен сөйлесер |
| |не істер едің? деген сұраққа |едім», «Құс болып ұшар едім», |
| |жауап беру тапсырылады. |б жауаптары. |
| |-Қазір жылдың қай мезгілі? |-Қыс. |
| |-Қыс мезгілінде аулада қандай|Қарға,сауысқан |
| |құстарды көресіңдер? |Кептер,торғай, |
| |-Ал қандай құстар жылы жаққа |қарлығаш,тырна,қаз, |
| |ұшып кетті? |үйрек. |
| |-Ал,бүгін көркем әдебиет оқу | |
| |іс-әрекетінде мен сендерге | |
| |жылы жаққа ұшпай қалған | |
| |қарлығаш туралы әңгіме оқып | |
| |беремін,Әңгіме «Қайтпай | |
| |қалған қарлығаш» деп |Тыңдайды. |
|Іздену-ұйымда|аталады.Әңгімені оқып беру. |Мазмұнын түсінеді. |
|стырушы |Түсіндіру. | |
| |Слайдтан бірнеше әңгіме |Қарлығашты және оған қамқорлық|
| |мазмұнына сай суреттер |жасаған баланы көріп қуанады. |
| |көрсетіледі. | |
| |-Әңгіме мазмұнын бекіту | |
| |мақсатында топтарға | |
| |тапсырмалар беріледі. | |
| |І- топ тапсырмасы. Әңгіме | |
| |мазмұны бойынша сөйлемдерді | |
| |аяақтайды. | |
| |-Асан ертемен тұрып,.... |(қораға кірді) |
| |Қорадан өзі асыраған.... |(қарлығашты көрді) |
| |Ол қарлығашты аяғына | |
| |кигізілген.. |(сақинадан таныды) |
| |Қарлығаш қанатынан....... |(жараланған екен) |
| |Асан оны........ |(үйге әкелді,күтті, |
| |Көктемде қарлығашты....... |ұшырып жіберді) |
| |Қарлығаш қораға.. |(ұя салды) |
| |Жазда қораға..... |(мекендейді) |
| |Күзде құстар ұшып | |
| |кеткенде,.... |(қарлығаш ұясына оралды) |
| |ІІ- топ тапсырмасы.Қарлығаш | |
| |сөзіне сөйлем құрап айту. | |
| |ІІІ-топ тапсырмасы. | |
| |Қима сурет бөліктерінен | |
| |қарлығаш суретін құрастыру. | |
| |-Сергіту сәті. | |
| |Қане,қанат жазайық, |Балалар құстардың |
| |Қарлығаш болып ұшайық. |қимыл-қозғалыстарын жасайды. |
| |Ұшып-ұшып алайық, | |
| |Орнымызға қонайық. | |
| |Қарлығаш боп ұшайық, | |
| |Торғай болыпқонайық. | |
| |Сауысқан болып секіріп, | |
| |Тоқылдақ боп шоқиық. | |
| |ІІ. Айналым тапсырмалары. | |
| |1.Жұмбақ шешу. | |
| |-Бұлдыр-бұлдыр балшықты, | |
| |Жинады да талшықты. | |
| |Ұқсатып қамытқа, | |
| |Үй салады жабыққа. | |
| |-Көкте ұшады тізіліп, | |
| |Біз қараймыз қызығып. |(қарлығаш) |
| |-Қонып алып жарға | |
| |қарқылдайды...... |(тырна) |
| |-Дуадақ құс шөлде | |
| |Аққу-қаздар.... |(қарға) |
| |2.Қарлығаш туралы тақпақтар | |
| |айту. |(көлде) |
| | |Әсем. |
| | |Қарлығаштар қаптап жүр. |
| | |Өз еңбегін ақтап жүр. |
| | |Ұяларын бұздырмай. |
| | |Тыныштығын сақтап жүр. |
| | |Мирас. |
| | |Адамзаттың жақыны, |
| | |Қарлығаш та ақылды. |
| |3. Қарлығаштың басқа дара |Көгершінмен екеуі, |
|Рефлексивті |құстарынан айырмашылығы неде?|Жайлайды бір шатырды. |
|коррекциялауш|«Ұшты-ұшты» ойыны. |Дана. |
|ы. |Ұшты-ұшты,қарлығаш ұшты! |Күн аязды,боранды, |
| |Ұшты-ұшты,қарындаш ұшты. |Жер ақ қарға оранды. |
| |Ұшты-ұшты қарға ұшты! |Жылы жақтан келген құс, |
| |Ұшты-ұшты арба ұшты. |Жылы жаққа оралды. |
| |Қорытынды. |Балалардың жауаптары. |
| |Әңгіме кейіпкері Асан қандай | |
| |бала? Оның іс-әрекетін қалай | |
| |айтуға болады? сұрақтарына |Балалар құстарды атағанда |
| |берілген жауаптарды |қолдарын көтереді. |
| |толықтыру. | |
| |Құстар –адамға дос.Оларға | |
| |қамқорлық көрсету |Балалардың жауаптары. |
| |керек.Қарлығаш ұясын үй | |
| |маңына салады.Олар адамдардан| |
| |қамқорлық күтеді. | |
| |Құстың ұясын | |
| |бұзуға,жұмыртқасын ұстауға | |
| |болмайды. | |
| |Оқу іс-әрекеті барысында ғы | |
| |балалар белсенділіктерін | |
| |атап,мадақтау. | |
| Күтілетін нәтиже: |
|Білуі керек: Құстар –адамға дос.Оларға қамқорлық көрсету керек. |
|Меңгеру керек: Әңгімені мазмұндап айтуы ,толық жауап беруі,тапсырманы |
|орындай алуы керек. |
|Үйренуі керек: Адамгершілікке,еңбексүйгіштікке,белсенді әрекет етуге |
|үйренуі керек. |
Даярлық тобы тәрбиешісі
Қызылорда облысы
Жалағаш ауданы
Ақсу ауылы,
№116 орта мектеп
Білім беру саласы: «Қатынас»
Оқу іс-әрекетінің түрі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: Т.Тайбазарұлы «Қайтпай қалған қарлығаш» әңгімесін оқу.
Мақсаты: Білімділік : Әңгіме мазмұнын меңгере отырып,оны айта білуге
дағдыландыру. Ойын тиянақты жеткізе білуге уйрету.
Дамытушылық:Балалардың ой-өрісін кеңейту,шығармашылық қаділеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Әңгіме кейіпкерлерінің сипаты арқылы жақсы қасиеттерге баулу.
Әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері,әңгімелеу,түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,ойын.
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті. |
|кезеңдері | | |
|Мотевациялық |Шаттық шеңбері.Балаларға |Балалар кезекпен: |
|қозғаушы. |«Сиқырлы таяқша» беріп,егер |«Егер мен сиқыршы |
| |сен сиқыршы болсаң құстарға |болсам,құстармен сөйлесер |
| |не істер едің? деген сұраққа |едім», «Құс болып ұшар едім», |
| |жауап беру тапсырылады. |б жауаптары. |
| |-Қазір жылдың қай мезгілі? |-Қыс. |
| |-Қыс мезгілінде аулада қандай|Қарға,сауысқан |
| |құстарды көресіңдер? |Кептер,торғай, |
| |-Ал қандай құстар жылы жаққа |қарлығаш,тырна,қаз, |
| |ұшып кетті? |үйрек. |
| |-Ал,бүгін көркем әдебиет оқу | |
| |іс-әрекетінде мен сендерге | |
| |жылы жаққа ұшпай қалған | |
| |қарлығаш туралы әңгіме оқып | |
| |беремін,Әңгіме «Қайтпай | |
| |қалған қарлығаш» деп |Тыңдайды. |
|Іздену-ұйымда|аталады.Әңгімені оқып беру. |Мазмұнын түсінеді. |
|стырушы |Түсіндіру. | |
| |Слайдтан бірнеше әңгіме |Қарлығашты және оған қамқорлық|
| |мазмұнына сай суреттер |жасаған баланы көріп қуанады. |
| |көрсетіледі. | |
| |-Әңгіме мазмұнын бекіту | |
| |мақсатында топтарға | |
| |тапсырмалар беріледі. | |
| |І- топ тапсырмасы. Әңгіме | |
| |мазмұны бойынша сөйлемдерді | |
| |аяақтайды. | |
| |-Асан ертемен тұрып,.... |(қораға кірді) |
| |Қорадан өзі асыраған.... |(қарлығашты көрді) |
| |Ол қарлығашты аяғына | |
| |кигізілген.. |(сақинадан таныды) |
| |Қарлығаш қанатынан....... |(жараланған екен) |
| |Асан оны........ |(үйге әкелді,күтті, |
| |Көктемде қарлығашты....... |ұшырып жіберді) |
| |Қарлығаш қораға.. |(ұя салды) |
| |Жазда қораға..... |(мекендейді) |
| |Күзде құстар ұшып | |
| |кеткенде,.... |(қарлығаш ұясына оралды) |
| |ІІ- топ тапсырмасы.Қарлығаш | |
| |сөзіне сөйлем құрап айту. | |
| |ІІІ-топ тапсырмасы. | |
| |Қима сурет бөліктерінен | |
| |қарлығаш суретін құрастыру. | |
| |-Сергіту сәті. | |
| |Қане,қанат жазайық, |Балалар құстардың |
| |Қарлығаш болып ұшайық. |қимыл-қозғалыстарын жасайды. |
| |Ұшып-ұшып алайық, | |
| |Орнымызға қонайық. | |
| |Қарлығаш боп ұшайық, | |
| |Торғай болыпқонайық. | |
| |Сауысқан болып секіріп, | |
| |Тоқылдақ боп шоқиық. | |
| |ІІ. Айналым тапсырмалары. | |
| |1.Жұмбақ шешу. | |
| |-Бұлдыр-бұлдыр балшықты, | |
| |Жинады да талшықты. | |
| |Ұқсатып қамытқа, | |
| |Үй салады жабыққа. | |
| |-Көкте ұшады тізіліп, | |
| |Біз қараймыз қызығып. |(қарлығаш) |
| |-Қонып алып жарға | |
| |қарқылдайды...... |(тырна) |
| |-Дуадақ құс шөлде | |
| |Аққу-қаздар.... |(қарға) |
| |2.Қарлығаш туралы тақпақтар | |
| |айту. |(көлде) |
| | |Әсем. |
| | |Қарлығаштар қаптап жүр. |
| | |Өз еңбегін ақтап жүр. |
| | |Ұяларын бұздырмай. |
| | |Тыныштығын сақтап жүр. |
| | |Мирас. |
| | |Адамзаттың жақыны, |
| | |Қарлығаш та ақылды. |
| |3. Қарлығаштың басқа дара |Көгершінмен екеуі, |
|Рефлексивті |құстарынан айырмашылығы неде?|Жайлайды бір шатырды. |
|коррекциялауш|«Ұшты-ұшты» ойыны. |Дана. |
|ы. |Ұшты-ұшты,қарлығаш ұшты! |Күн аязды,боранды, |
| |Ұшты-ұшты,қарындаш ұшты. |Жер ақ қарға оранды. |
| |Ұшты-ұшты қарға ұшты! |Жылы жақтан келген құс, |
| |Ұшты-ұшты арба ұшты. |Жылы жаққа оралды. |
| |Қорытынды. |Балалардың жауаптары. |
| |Әңгіме кейіпкері Асан қандай | |
| |бала? Оның іс-әрекетін қалай | |
| |айтуға болады? сұрақтарына |Балалар құстарды атағанда |
| |берілген жауаптарды |қолдарын көтереді. |
| |толықтыру. | |
| |Құстар –адамға дос.Оларға | |
| |қамқорлық көрсету |Балалардың жауаптары. |
| |керек.Қарлығаш ұясын үй | |
| |маңына салады.Олар адамдардан| |
| |қамқорлық күтеді. | |
| |Құстың ұясын | |
| |бұзуға,жұмыртқасын ұстауға | |
| |болмайды. | |
| |Оқу іс-әрекеті барысында ғы | |
| |балалар белсенділіктерін | |
| |атап,мадақтау. | |
| Күтілетін нәтиже: |
|Білуі керек: Құстар –адамға дос.Оларға қамқорлық көрсету керек. |
|Меңгеру керек: Әңгімені мазмұндап айтуы ,толық жауап беруі,тапсырманы |
|орындай алуы керек. |
|Үйренуі керек: Адамгершілікке,еңбексүйгіштікке,белсенді әрекет етуге |
|үйренуі керек. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz