Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу технологиясы

Оқу пəнінің 6-сыныптағы базалық білім мазмұны

Технология (ұл балаларға арналған)
6-сынып

|№ |Бөлімдердің атауы |Сағат саны |
| | |барлығы |теория |практика |
|1 |Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау |1 |1 | |
|2 |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен |2 |1 |1 |
| |технологиясы | | | |
|3 |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және |8 |1 |7 |
| |механикалық түрде өңдеу технологиясы | | | |
|4 |Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу |8 |1 |7 |
|5 |Сәндік-қолданбалы өнер элементтерін қоса |6 |1 |5 |
| |отырып, материалдарды көркем өңдеу | | | |
| |технологиясы | | | |
|6 |Электротехника және электроника негіздері |3 |1 |2 |
|7 |Үй мәдениеті. Тұрмыстағы жөндеу жұмыстары |1 | |1 |
|8 |Шығармашылық жобалау іс-әрекеті |5 | |5 |
| |Барлығы: |34 |6 |28 |

Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, мектеп шеберханасындағы тəртіптің
жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы, шеберхананың жабдықталуы жəне
ағашты қолмен өңдеу кезінде еңбек қауіпсіздігінің ережелері.
Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы – 2 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, өсімдік шаруашылығы туралы түсінік.
Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары: егін шаруашылығы, көкөніс
шаруашылығы, жеміс шаруашылығы, сəндік бау-бақша шаруашылығы мен гүл
шаруашылығы;
2) жеміс-көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы, көкөніс
шаруашылығындағы күзгі жұмыстары, жеміс-жидек дақылдарын вегетативтік
əдіспен көбейту;
3) практикалық жұмыстар: көкөніс шаруашылығындағы күзгі жұмыстары,
жемістердің піскенін анықтау, өнімді жинау, оған есеп жүргізу жəне жеміс-
көкөніс дақылдарын сақтау, тұқымдықтарды іріктеп алып, оларды сақтау,
көкөніс дақылдарына арналған жеріне күзгі өңдеу жұмыстарын жүргізу, көкөніс
дақылдарын зиянды жəндіктерден қорғау;
4) еңбек нысандарының түрлері: сəбіз, ақжелкен, асхана қызылшасы, қияр
тұқымдары.
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу
технологиясы – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, жұмыс орнының жабдықталуы жəне
ұйымдастырылуы, ағашты дайындау, ағаштың қасиеттері, құрылымы жəне
кемшілігі, кесілген ағаш дайындамаларын алу жəне оларды қолдану;
2) жасанды ағаш материалдары, ағашты қолмен өңдеуге арналған
саймандар;
3) призма қалпындағы бұйымның сызбасы;
4) құрылымдау жəне модельдеу, цилиндр қалпындағы бұйымдардың
графикалық бейнесі, қол сайманымен цилиндр тəрізді бұйымдар жасау;
5) практикалық жұмыстар: ағаш бұйымын құрылымдау, бұйымның бір
бөлшегінен технологиялық картасын құру, ағашты аралау, сүргілеу жəне
бұрғылау əдістерімен өңдеу, технологиялық карта бойынша бұйым жасап шығару;

6) еңбек нысандарының түрлері: ағаш шеберінің саймандарына арналған
тұтқалар, түю аспабы, швабра, стусло, планшет, дидактикалық материалдарға
арналған жәшік.
Металды қолмен жəне механикалық түрде өңдеу – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, металдардың табиғи жəне механикалық
қасиеттері;
2) металдар мен олардың қорытпалары, сорттық прокат, сорттық прокатты
алу жəне қолдану, белгі қою саймандары;
3) сорттық прокаттың графикалық бейнелеуі жəне дайындамаларға белгі
қою;
4) темір ұста қол арасымен дайындамаларды кесу, жазық беттерді егеу,
қозғалыс беріліс механизмы, машина жəне оның негізгі бөлшектері, бұрғылау
станогінің құрылысы жəне онымен жұмыс істеу, металл дайындамаларын
бұрғылау;
5) практикалық жұмыстар: сорттық прокат үлгілерінің эскиздерін жəне
сызбаларын орындау: алты қырлы, бұрыштық металл бұйымдарының, жұмыр болат
шыбықтың жəне швеллердің. Металды кесу, егеу, бұрғылау əдістерін қолдануды
қажет ететін сорттық прокаттан жасалатын бұйымдарды технологиялық карта
жəне сызбасы бойынша дайындау. Пішінді бұрыштық металл бұйымынан
тойтармаларға арналған тетіктерді жасау, тойтарма қосылыстарын қолдану
арқылы қаңылтырдан қалақ жасау, бұрғылау станогінің құрылысымен танысып,
онымен жұмыс істеу, сəндік-қолданбалы элементтерін қолдануымен тұрмыстық
міндеті бар заттарды жасап шығару;
6) еңбек нысандарының түрлері: тойтармаларға арналған тетіктер, қалақ,
бұрыштық металл бұйымы, шаруашылық-тұрмыстық міндеті бар заттар.
Сəндік-қолданбалы өнер элементтерін қоса отырып, материалдарды көркем
өңдеу технологиясы – 6 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, қазақтардың жəне Қазақстан
Республикасындағы басқа ұлт халықтарының қолданбалы өнері;
2) ағашты ою түрлері;
3) ағашты ою əдістері мен техникасы, ағаш оюын қолданып бұйымдарды
əшекейлеу;
4) металды көркем өңдеу, қанылтырды бедерлеу, шекіме, тері өңдеу жəне
теріден бұйым жасаудың халықтық əдістері, балшықтан көркем сомдау, өру;
5) практикалық жұмыстар: ағаш бетіне геометриялық оюды орындау,
бедерлі жəне пішінді шекіме элементтерін орындау, теріден кəдесый
бұйымдарын жасау, сəндік себет өру;
6) еңбек нысандарының түрлері: ойыншықтар, кəдесыйлар, тұрмыстық
бұйымдар.
Электротехника жəне электроника негіздері – 3 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. Негізгі электр мөлшерлерін өлшеуге
арналған құралдар: тоқты (I), кернеуді (U), кедергіні (R). Амперметр,
вольтметр, омметр, мегомметр, байқау жəне құрама құралдарының құрылысы.
Сол құралдарды пайдалану ережелері, схемалардағы белгілер,
электромагниттер және оларды қолдану, электромагнитті жасау;
2) электрқозғалтқыштардың құрылымы, міндеттері, жұмыс істеу жəне
құрылу принциптері, техника мен тұрмыс жағдайларында электрқозғалтқыштарын
пайдалану;
3) электрмонтаждау жұмыстарын жүргізу барысында электр қауіпсіздігін
сақтау ережелері;
4) практикалық жұмыстар: тізбектегі амперметр, вольтметр, конденсатор
мен резисторларды жалғау əдістері. Тоқтың, кернеудің, кедергінің қуатын
анықтау;
5) еңбек нысандарының түрлері: электрқоңырауды, электромагнитті жасау.

Үй мəдениеті, тұрмыстағы жөндеу жұмыстары – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, тұрғын бөлмелердің интерьері,
интерьердегі заманауи стилдер, бөлмедегі жиһаз бен жабдықтарды тиімді
орналастыру, бөлмелерді функционалды аймақтарға бөлу, тұрғын үйдің жарығы;
2) практикалық жұмыстар: тұрғын бөлмелердің ішкікөрініс элементтерінің
эскизін орындау;
3) еңбек нысандарының түрлері: ішкікөрініс эскиздері, сəндік-
қолданбалы мақса тындағы бұйымдар.
Шығармашылық жобалау іс-əрекеті – 5 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер;
2) шығармашылық жобалау іс-əрекетінің талаптары мен негізгі кезеңдері;

3) өзіндік жобалау іс-əрекетін жасау.

Технология 6 сынып аптасына 1 сағат, жылына – 34 сағат

|Рет|Саб|Сабақ тақырыбы |Саға|Мерзімі |ескерту |
|№ |ақ | |т | | |
| |№ | | | | |
|I | |Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау|1 | | |
|1 |1 |Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы |1 | | |
| | |ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы | | | |
|II | |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы |2 | | |
| | |мен технологиясы | | | |
|2 |1 |Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары:|1 | | |
| | |егін шаруашылығы, көкөніс шаруашылығы | | | |
| | |Тансысу. Пәнге кіріспе. «Біздің әлеміміз»| | | |
|3 |2 |Көкөніс шаруашылығындағы күзгі жұмыстары,|1 | | |
| | |жемістердің піскенін анықтау, өнімді | | | |
| | |жинау | | | |
|III| |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне |8 | | |
| | |механикалық түрде өңдеу технологиясы | | | |
|4 |1 |Жұмыс орнының жабдықталуы жəне |1 | | |
| | |ұйымдастырылуы, ағашты дайындау | | | |
| | |«Қажеттілік», «Отбасы», «Менің қалам» | | | |
| | |блоктары | | | |
|5 |2 |Ағаштың қасиеттері, құрылымы жəне |1 | | |
| | |кемшілігі, кесілген ағаш дайындамаларын | | | |
| | |алу жəне оларды қолдану | | | |
|6 |3 |Жасанды ағаш материалдары, ағашты қолмен |1 | | |
| | |өңдеуге арналған саймандар | | | |
| | |«Біздің еліміз» тақырыптарын блоктар | | | |
| | |бойынша қайталау | | | |
|7 |4 |Призма қалпындағы бұйымның сызбасы |1 | | |
|8 |5 |Құрылымдау жəне модельдеу, цилиндр |1 | | |
| | |қалпындағы бұйымдардың графикалық бейнесі| | | |
| | |Экономиканың негізгі проблеммаларын | | | |
| | |қарастыру. Балама құн | | | |
|9 |6 |Қол сайманымен цилиндр тəрізді бұйымдар |1 | | |
| | |жасау | | | |
|10 |7 |Ағаш бұйымын құрылымдау, бұйымның бір |1 | | |
| | |бөлшегінен технологиялық картасын құру | | | |
| | |Рынок не нәрсесіз әрекет ете алмайды? | | | |
|11 |8 |Ағашты аралау, сүргілеу жəне бұрғылау |1 | | |
| | |əдістерімен өңдеу, технологиялық карта | | | |
| | |бойынша бұйым жасап шығару | | | |
|IV | |Металды қолмен жəне механикалық түрде |8 | | |
| | |өңдеу | | | |
|12 |1 |Металдардың табиғи жəне механикалық |1 | | |
| | |қасиеттері | | | |
| | |Жеке меншік және бәсеке | | | |
|13 |2 |Металдар мен олардың қорытпалары, сорттық|1 | | |
| | |прокат, сорттық прокатты алу жəне | | | |
| | |қолдану, белгі қою саймандары | | | |
|14 |3 |Темір ұста қол арасымен дайындамаларды |1 | | |
| | |кесу, жазық беттерді егеу, қозғалыс | | | |
| | |беріліс механизмы | | | |
| | |Бизнесті ұйымдастыру нысандары | | | |
|15 |4 |Машина жəне оның негізгі бөлшектері, |1 | | |
| | |бұрғылау станогінің құрылысы жəне онымен | | | |
| | |жұмыс істеу | | | |
|16 |5 |Металл дайындамаларын бұрғылау |1 | | |
| | |Бизнес жоспарымен танысу | | | |
|17 |6 |Металды кесу, егеу, бұрғылау, |1 | | |
| | |технологиялық карта жəне сызбасы бойынша | | | |
| | |дайындау | | | |
|18 |7 |Тойтарма қосылыстарын қолдану арқылы |1 | | |
| | |қаңылтырдан қалақ жасау | | | |
| | |Бизнес жоспарымен танысу | | | |
|19 |8 |Сəндік-қолданбалы элементтерін |1 | | |
| | |қолдануымен тұрмыстық міндеті бар | | | |
| | |заттарды жасап шығару | | | |
|V | |Сəндік-қолданбалы өнер элементтерін қоса |6 | | |
| | |отырып, материалдарды көркем өңдеу | | | |
| | |технологиясы | | | |
|20 |1 |Қазақтардың жəне Қазақстан |1 | | |
| | |Республикасындағы басқа ұлт халықтарының | | | |
| | |қолданбалы өнері | | | |
| | |Өндірі пен өнімділік | | | |
|21 |2 |Ағашты ою түрлері |1 | | |
|22 |3 |Ағашты ою əдістері мен техникасы, ағаш |1 | | |
| | |оюын қолданып бұйымдарды əшекейлеу | | | |
| | |Өндірі пен өнімділік | | | |
|23 |4 |Ағаш бетіне геометриялық оюды орындау |1 | | |
|24 |5 |Бедерлі жəне пішінді шекіме элементтерін |1 | | |
| | |орындау | | | |
| | |Сен – тұтынушысың! | | | |
|25 |6 |Теріден кəдесый бұйымдарын жасау, сəндік |1 | | |
| | |себет өру | | | |
|VI | |Электротехника жəне электроника негіздері|3 | | |
|26 |1 |Негізгі электр мөлшерлерін өлшеуге |1 | | |
| | |арналған құралдар: тоқты (I), кернеуді | | | |
| | |(U), кедергіні (R). | | | |
| | |Сен – тұтынушысың! | | | |
|27 |2 |Амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, |1 | | |
| | |байқау жəне құрама құралдарының құрылысы | | | |
|28 |3 |Тізбектегі амперметр, вольтметр, |1 | | |
| | |конденсатор мен резисторларды жалғау | | | |
| | |əдістері | | | |
| | |Ұсыныс. Ұсыныс заңы | | | |
|VII| |Үй мəдениеті, тұрмыстағы жөндеу жұмыстары|1 | | |
|29 |1 |Тұрғын бөлмелердің ішкікөрініс | | | |
| | |элементтерінің эскизін орындау | | | |
| | |Шығармашылық жобалау іс-əрекеті |5 | | |
|30 |1 |Негізгі теориялық мəліметтер |1 | | |
| | |Сұраныс. Сұраныс заңы. | | | |
|31 |2 |Шығармашылық жобалау іс-əрекетінің |1 | | |
| | |талаптары мен негізгі кезеңдері | | | |
|32 |3 |Өзіндік жобалау іс-əрекетін жасау |1 | | |
| | |Рыноктік тепе-тендік. | | | |
|33 |4 |Өзіндік жобалау іс-əрекетін жасау |1 | | |
|34 |5 |Жобаны қорғау | | | |
| | |Рыноктік тепе-тендік. Қайталау. | | | |
| | |барлығы |34 | | |

6 сыныптың оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
6-сыныптың соңында оқушылар:
1) мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелерін жəне еңбектің
жеке гигиенасын, шеберхана жабдықтарын жəне ағашты қолмен өңдеу кезеңіндегі
еңбек қауіпсізідігі ережелерін;
2) өсімдік шаруашылығының негізгі салаларын, жеміс-көкөніс дақылдарын
өсіру технологиясын;
3) табиғи ағаштың қасиеттерін, құрылысын жəне кемістіктерін, жасанды
ағаш материалдардың негізгі түрлері мен қасиеттерін;
4) цилиндр қалпындағы бөлшектің графикалық бейнелеуін;
5) цилиндр тəрізді бөлшекті қол сайманымен жасау технологиясын;
6) қозғалыс берілісінің механизмінжəне бұрғылау станогінің құрылысын;
7) амперметрдің, вольтметрдің, омметрдің құрылыстарын жəне осы
құрылғыларды пайдалану ережелерін;
8) қазақтардың жəне Қазақстан Республикасының басқа халықтарының
қолданбалы өнерін;
9) ағашты ою түрлерін жəне ағашты оюдың техникасы мен əдістерін;
10) металл мен теріні көркем өңдеу түрлерін;
11) тұрғын жай интерьерінің əр-түрлі стильдерін;
12) шығармашылық жобаны орындау кезеңінде құрылымдау жəне модельдеу
негіздерін
білу/түсіну тиіс.
1) жұмыс орнын ұйымдастыруды;
2) тұқымдарды, егуге арналған көшет материалдарын дайындау, оқу-
тəжірибелік учаскесінде көкөніс дақылдарына арналған жерді өңдеуді;
3) технологиялық қасиеттеріне, суретіне, эскизге байланысты материал
таңдау, оларды өңдеуге арналған құрал-саймандарын іріктеп алуды;
4) қол саймандары көмегімен цилиндр тəрізді бөлшек жасауды;
5) бұйым жасау барысында материалдарды өңдеудің заманауи əдістерін
жəне инновациялық технологияларын қолдануды;
6) технологиялық карта бойынша металлдан бұйым жасауды;
7) тоқтың, кернеудің жəне кедергінің қуатын өлшейтін құралдарын
пайдалана білуді;
8) құрылымдау жəне модельдеу əдістері мен принциптерін анықтау, бұйым
композициясы қасиеттерін ажырату жəне пайдалануды;
9) тауарлар мен қызметердің тұтынушылық қасиеттерін бағалауды;
10) еңбек өнімін жасау жəне таратуға бағытталған іс-əрекет жоспарларын
құрастыруды;
11) тұрғын жай интерьері элементтерінің эскиздерін жасауды;
12) əр-түрлі материалдардан сəндік-қолданбалы мақсатындағы бұйымдарды
жасап шығаруды;
13) технологиялық іс-əрекеті кезеңінде шығармашылық мақсаттарды шешу
əдістерін қолдануды меңгеруі тиіс.

Ұқсас жұмыстар
Технология (ұл балаларға арналған) 9-сынып
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен және механикалық түрде өңдеу технологиясы
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен
Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу
Технология пəнінен оқу бағдарламасы
Тағам әзірлеу технологиясы
Киімді әшекейлеу
Технологиялық карта бойынша ағаштан бұйым жасап шығару
Жаға сызбасының құрылымы
Ағаш өңдеу жұмыстарымен айналысатын кәсіп иесі
Пәндер