Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қытайлық есептеу құрылғысы
Ташходжаев Султанмурат Акмалович
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі және ішкі құрылғылары
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютердің негізгі және ішкі құрылғыларымен таныстыру.
2.Оқушылардың ой-өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын
арттыру.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, қоршаған ортаны аялауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ауызша, жазбаша.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі карточкалар, сызба, интерактивті
тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық:
“Әр cұраққа-бір жауап”
«Кім шапшаң?»
ІІІ. Жаңа сабақ.
Слайд бойынша ассоциация жүргізу.
1 слайд
2 слайд Сабақтың тақырыбы
3 слайд “Әр cұраққа-бір жауап”
4 слайд Есептеуіш техникасының даму кезеңдерін жаз:
5 слайд Б.з. 30 мың жыл бұрын адамдар есептеу үшін
нені
6 слайд Қытайлық есептеу құрылғысы
Жапондықтарда осы құрылғы не деп аталған?
7 слайд XV ғасырда пайда болған санау құралы қалай
аталады?
8 слайд Блез Паскаль кім? Нені ойлап шығарды?
9 слайд 1673 жылы Г.В.Лейбниц құрастырған машина қалай
аталады?
10 слайд Аналитикалық машина жобасын жасаған кім?
11 слайд Джон фон Нейманның архитектурасымен жасалған ЭЕМ қалай
аталады?
12 слайд Ең алғашқы компьютер "Эниак"(ENIAC)
қай жылы, қайда жасалды?
13 слайд Алғашқы отандық ЭЕМ. КЭЕМ және ҮЭЕМ ойлап шығарған кім?
14 слайд ЭЕМ буындарын және элементтік базасын атап
көрсетіңдер.
15 слайд «Кім шапшаң?»
16 слайд Компьютер дегеніміз не?
17 слайд Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғыларды
белгіле.
18 слайд Негізгі; Қосымша құрылғылар
19 слайд Жүйелік блок қандай құрылғылардан тұрады?
20 слайд Жүйелік блок: жад
21 слайд Үлестірмелі материалдармен жұмыс
22 слайд Құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін
анықта
23 слайд ПРОЦЕССОР үшін дұрыс тұжырымдарды белгіле:
24 слайд ТЕСТ
25 слайд Үйге тапсырма:
ІV. Қорытынды
Сабақты қорытындылау және оқушыларды бағалау.
Сабақ кезінде белсенділік көрсетіп, ерекшеленген оқушыларды сәйкесінше
бағалау. Сабақты қорытындылау.
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі және ішкі құрылғылары
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютердің негізгі және ішкі құрылғыларымен таныстыру.
2.Оқушылардың ой-өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын
арттыру.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, қоршаған ортаны аялауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ауызша, жазбаша.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі карточкалар, сызба, интерактивті
тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық:
“Әр cұраққа-бір жауап”
«Кім шапшаң?»
ІІІ. Жаңа сабақ.
Слайд бойынша ассоциация жүргізу.
1 слайд
2 слайд Сабақтың тақырыбы
3 слайд “Әр cұраққа-бір жауап”
4 слайд Есептеуіш техникасының даму кезеңдерін жаз:
5 слайд Б.з. 30 мың жыл бұрын адамдар есептеу үшін
нені
6 слайд Қытайлық есептеу құрылғысы
Жапондықтарда осы құрылғы не деп аталған?
7 слайд XV ғасырда пайда болған санау құралы қалай
аталады?
8 слайд Блез Паскаль кім? Нені ойлап шығарды?
9 слайд 1673 жылы Г.В.Лейбниц құрастырған машина қалай
аталады?
10 слайд Аналитикалық машина жобасын жасаған кім?
11 слайд Джон фон Нейманның архитектурасымен жасалған ЭЕМ қалай
аталады?
12 слайд Ең алғашқы компьютер "Эниак"(ENIAC)
қай жылы, қайда жасалды?
13 слайд Алғашқы отандық ЭЕМ. КЭЕМ және ҮЭЕМ ойлап шығарған кім?
14 слайд ЭЕМ буындарын және элементтік базасын атап
көрсетіңдер.
15 слайд «Кім шапшаң?»
16 слайд Компьютер дегеніміз не?
17 слайд Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғыларды
белгіле.
18 слайд Негізгі; Қосымша құрылғылар
19 слайд Жүйелік блок қандай құрылғылардан тұрады?
20 слайд Жүйелік блок: жад
21 слайд Үлестірмелі материалдармен жұмыс
22 слайд Құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін
анықта
23 слайд ПРОЦЕССОР үшін дұрыс тұжырымдарды белгіле:
24 слайд ТЕСТ
25 слайд Үйге тапсырма:
ІV. Қорытынды
Сабақты қорытындылау және оқушыларды бағалау.
Сабақ кезінде белсенділік көрсетіп, ерекшеленген оқушыларды сәйкесінше
бағалау. Сабақты қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz