Топқа бөлу, бағалау

«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А. С.
- Сұраққа жауап беру, мысал келтіру
- Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі
- Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу
Мұғалімнің жазбасы
Кіріспе
(4минут)
- Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау
- Түгендеу
- Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
- Қызығушылығын ояту
My box of colours red and brown
My box of colours green and yellow
My box of colours violet and blue
My box of colours pink and orange
- Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
- Кезекші жауап береді
- Музыкалық инструменттердің суреті арқылы топтарға бөлінеді
- Тыңдап, айтады
Тұсаукесер
(8минут)
Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді
- New words
- Modal verb “can”, “can’t”
- Identifying who can play and what instrument he can play
- Жаңа тақырып түсінікті ме?
Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру
Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады
Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді
Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды
Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім
Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар
Төмен түсірілген-түсінбедім
Негізгі бөлім
(15минут)
Жұптық жұмыстар (ауызша)
Ex. 2. Мұғалім оқиды
Ex. 5.
Ex. 7.
Ex. 10
Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады
Тыңдап, рольге бөлініп оқиды
Бір-бірімен әңгімелеседі
- Can you play the … ?
- Yes, I can. / No, I can’t
Бір-біріне сұрақ қояды
- What instrument can you play?
- I can play the … .
Суреттерге қарап, жұпта “can you…?” деп бастап, сұрақ қойып, әңгімелеседі
Сергіту сәті
(3минут)
“Cleanboard” ойыны. Есте сақтау қабілетіне арналған ойын
Интерактивті тақтада екі колоннада жаңа сөздер жазылған, мұғалім курсормен әрбір сөзді көрсетіп тұрады
Қорытынды бөлім
(10минут)
Жеке жұмыс (жазбаша)
Ex. 12. Talk to other friends and find out how many students can …
Ex. 13.
Сыныптағы барлық оқушымен сұхбат жүргізеді де дәптерге жазып алады. Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді
Мұғалімге сыныпта қанша оқушының қандай қабілеттері бар екендігі жайлы айтып береді
Бағалау
(2минут)
Рефлексия
(2минут)
Үй жұмысы
(1минут)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz