Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топқа бөлу, бағалау
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |Can you play the guitar? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға «can», “can't” модальді етістігін түсіндіру және |
| |қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрауды |
| |үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар «can», “can't” модальді етістіктерін пайдалана отырып, |
| |қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрай |
| |алатын болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу |
|Кейінгі оқу |14-жаттығу, жаңа сөздер |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
|(4минут) |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Музыкалық инструменттердің суреті |
| |парақшаларын тарату |арқылы топтарға бөлінеді |
| |Қызығушылығын ояту | |
| |My box of colours red and |Тыңдап, айтады |
| |brown | |
| |My box of colours green and | |
| |yellow | |
| |My box of colours violet and | |
| |blue | |
| |My box of colours pink and | |
| |orange | |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты | |
|(8минут) |түсіндіреді | |
| |New words |Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге|
| |Modal verb “can”, “can’t” |жазып алады |
| |Identifying who can play and |Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа |
| |what instrument he can play |жауап береді |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? |Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды |
| |Сары және жасыл түсті |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, |Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз |
| |түсінбегендерін түсіндіру |жерлер бар |
| | |Төмен түсірілген-түсінбедім |
|Негізгі бөлім |Жұптық жұмыстар (ауызша) | |
|(15минут) |Ex.2. Мұғалім оқиды |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды |
| |Ex.5. |Бір-бірімен әңгімелеседі |
| | |Can you play the … ? |
| | |Yes, I can. / No, I can’t |
| |Ex.7. |Бір-біріне сұрақ қояды |
| | |What instrument can you play? |
| | |I can play the … . |
| |Ex.10 |Суреттерге қарап, жұпта “can you…?” |
| | |деп бастап, сұрақ қойып, әңгімелеседі|
| |Әр жаттығу орындалғанда | |
| |оқушыларды формативті бағалап| |
| |отырады | |
|Сергіту сәті |“Cleanboard” ойыны. Есте |Оқушылар бір рет оқиды, екінші рет |
|(3минут) |сақтау қабілетіне арналған |оқығанда бір сөз жоғалады, жоғалған |
| |ойын |сөзді де оқи береді, үшінші оқығанда |
| |Интерактивті тақтада екі |үшінші сөз жоғалады, тақтада барлық |
| |колоннада жаңа сөздер |сөз жоғалып кеткенше оқушылар оқи |
| |жазылған, мұғалім курсормен |береді, соңында тақтада ешқандай сөз |
| |әрбір сөзді көрсетіп тұрады |қалмайды, оқушылар жоғалған сөздерді |
| | |жатқа айтады |
|Қорытынды бөлім |Жеке жұмыс (жазбаша) |Сыныптағы барлық оқушымен сұхбат |
|(10минут) |Ex.12. Talk to other friends |жүргізеді де дәптерге жазып алады. |
| |and find out how many |Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл|
| |students can … |түсін көтереді |
| |Ex.13. |Мұғалімге сыныпта қанша оқушының |
| | |қандай қабілеттері бар екендігі жайлы|
| | |айтып береді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, |
|(2минут) | |мұғалімге өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2минут) | |кетеді |
|Үй жұмысы |14-жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |
|(1минут) | | |
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |Can you play the guitar? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға «can», “can't” модальді етістігін түсіндіру және |
| |қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрауды |
| |үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар «can», “can't” модальді етістіктерін пайдалана отырып, |
| |қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрай |
| |алатын болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу |
|Кейінгі оқу |14-жаттығу, жаңа сөздер |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
|(4минут) |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Музыкалық инструменттердің суреті |
| |парақшаларын тарату |арқылы топтарға бөлінеді |
| |Қызығушылығын ояту | |
| |My box of colours red and |Тыңдап, айтады |
| |brown | |
| |My box of colours green and | |
| |yellow | |
| |My box of colours violet and | |
| |blue | |
| |My box of colours pink and | |
| |orange | |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты | |
|(8минут) |түсіндіреді | |
| |New words |Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге|
| |Modal verb “can”, “can’t” |жазып алады |
| |Identifying who can play and |Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа |
| |what instrument he can play |жауап береді |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? |Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды |
| |Сары және жасыл түсті |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, |Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз |
| |түсінбегендерін түсіндіру |жерлер бар |
| | |Төмен түсірілген-түсінбедім |
|Негізгі бөлім |Жұптық жұмыстар (ауызша) | |
|(15минут) |Ex.2. Мұғалім оқиды |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды |
| |Ex.5. |Бір-бірімен әңгімелеседі |
| | |Can you play the … ? |
| | |Yes, I can. / No, I can’t |
| |Ex.7. |Бір-біріне сұрақ қояды |
| | |What instrument can you play? |
| | |I can play the … . |
| |Ex.10 |Суреттерге қарап, жұпта “can you…?” |
| | |деп бастап, сұрақ қойып, әңгімелеседі|
| |Әр жаттығу орындалғанда | |
| |оқушыларды формативті бағалап| |
| |отырады | |
|Сергіту сәті |“Cleanboard” ойыны. Есте |Оқушылар бір рет оқиды, екінші рет |
|(3минут) |сақтау қабілетіне арналған |оқығанда бір сөз жоғалады, жоғалған |
| |ойын |сөзді де оқи береді, үшінші оқығанда |
| |Интерактивті тақтада екі |үшінші сөз жоғалады, тақтада барлық |
| |колоннада жаңа сөздер |сөз жоғалып кеткенше оқушылар оқи |
| |жазылған, мұғалім курсормен |береді, соңында тақтада ешқандай сөз |
| |әрбір сөзді көрсетіп тұрады |қалмайды, оқушылар жоғалған сөздерді |
| | |жатқа айтады |
|Қорытынды бөлім |Жеке жұмыс (жазбаша) |Сыныптағы барлық оқушымен сұхбат |
|(10минут) |Ex.12. Talk to other friends |жүргізеді де дәптерге жазып алады. |
| |and find out how many |Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл|
| |students can … |түсін көтереді |
| |Ex.13. |Мұғалімге сыныпта қанша оқушының |
| | |қандай қабілеттері бар екендігі жайлы|
| | |айтып береді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, |
|(2минут) | |мұғалімге өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2минут) | |кетеді |
|Үй жұмысы |14-жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |
|(1минут) | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz