Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топқа бөлу, бағалау

«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.

|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |Can you play the guitar? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға «can», “can't” модальді етістігін түсіндіру және |
| |қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрауды |
| |үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар «can», “can't” модальді етістіктерін пайдалана отырып, |
| |қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрай |
| |алатын болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу |
|Кейінгі оқу |14-жаттығу, жаңа сөздер |

Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
|(4минут) |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Музыкалық инструменттердің суреті |
| |парақшаларын тарату |арқылы топтарға бөлінеді |
| |Қызығушылығын ояту | |
| |My box of colours red and |Тыңдап, айтады |
| |brown | |
| |My box of colours green and | |
| |yellow | |
| |My box of colours violet and | |
| |blue | |
| |My box of colours pink and | |
| |orange | |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты | |
|(8минут) |түсіндіреді | |
| |New words |Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге|
| |Modal verb “can”, “can’t” |жазып алады |
| |Identifying who can play and |Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа |
| |what instrument he can play |жауап береді |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? |Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды |
| |Сары және жасыл түсті |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, |Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз |
| |түсінбегендерін түсіндіру |жерлер бар |
| | |Төмен түсірілген-түсінбедім |
|Негізгі бөлім |Жұптық жұмыстар (ауызша) | |
|(15минут) |Ex.2. Мұғалім оқиды |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды |
| |Ex.5. |Бір-бірімен әңгімелеседі |
| | |Can you play the … ? |
| | |Yes, I can. / No, I can’t |
| |Ex.7. |Бір-біріне сұрақ қояды |
| | |What instrument can you play? |
| | |I can play the … . |
| |Ex.10 |Суреттерге қарап, жұпта “can you…?” |
| | |деп бастап, сұрақ қойып, әңгімелеседі|
| |Әр жаттығу орындалғанда | |
| |оқушыларды формативті бағалап| |
| |отырады | |
|Сергіту сәті |“Cleanboard” ойыны. Есте |Оқушылар бір рет оқиды, екінші рет |
|(3минут) |сақтау қабілетіне арналған |оқығанда бір сөз жоғалады, жоғалған |
| |ойын |сөзді де оқи береді, үшінші оқығанда |
| |Интерактивті тақтада екі |үшінші сөз жоғалады, тақтада барлық |
| |колоннада жаңа сөздер |сөз жоғалып кеткенше оқушылар оқи |
| |жазылған, мұғалім курсормен |береді, соңында тақтада ешқандай сөз |
| |әрбір сөзді көрсетіп тұрады |қалмайды, оқушылар жоғалған сөздерді |
| | |жатқа айтады |
|Қорытынды бөлім |Жеке жұмыс (жазбаша) |Сыныптағы барлық оқушымен сұхбат |
|(10минут) |Ex.12. Talk to other friends |жүргізеді де дәптерге жазып алады. |
| |and find out how many |Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл|
| |students can … |түсін көтереді |
| |Ex.13. |Мұғалімге сыныпта қанша оқушының |
| | |қандай қабілеттері бар екендігі жайлы|
| | |айтып береді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, |
|(2минут) | |мұғалімге өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2минут) | |кетеді |
|Үй жұмысы |14-жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |
|(1минут) | | |

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Квадрат түбір
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Ақпаратты сығу
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпараттың қасиеттері
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу
Пәндер