Топқа бөлу, бағалау

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А. С.

Пән мұғалімі
Пәні
Сабақтың тақырыбы
Сыныбы
Күні
Пән мұғалімі: Нурмуратова А. М.
Пәні: Ағылшын тілі
Сабақтың тақырыбы: Can you play the guitar?
Сыныбы: 5 «а»
Күні:
Пән мұғалімі: Сілтеме
Пәні: Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т. Атамұра баспасы, 2010ж.
Пән мұғалімі: Жалпы мақсаты
Пәні: Оқушыларға «can», “can't” модальді етістігін түсіндіру және қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрауды үйрету
Пән мұғалімі: Күтілетін нәтиже
Пәні: Оқушылар «can», “can't” модальді етістіктерін пайдалана отырып, қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрай алатын болады
Пән мұғалімі: Ресурстар
Пәні: Бағдаршам, смайликтер, суреттер
Пән мұғалімі: Тапсырмалар
Пәні:
  • Сұраққа жауап беру, мысал келтіру
  • Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі
  • Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу
Пән мұғалімі: Кейінгі оқу
Пәні: 14-жаттығу, жаңа сөздер

Мұғалімнің жазбасы

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Кіріспе

(4минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау
  • Түгендеу
  • Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
  • Қызығушылығын ояту

My box of colours red and brown

My box of colours green and yellow

My box of colours violet and blue

My box of colours pink and orange

Оқушының іс-әрекеті:
  • Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
  • Кезекші жауап береді
  • Музыкалық инструменттердің суреті арқылы топтарға бөлінеді
  • Тыңдап, айтады
Сабақ кезеңдері:

Тұсаукесер

(8минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді

  • New words
  • Modal verb “can”, “can’t”
  • Identifying who can play and what instrument he can play
  • Жаңа тақырып түсінікті ме?

Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті:

Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады

Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді

Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды

Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім

Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар

Төмен түсірілген-түсінбедім

Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

(15минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жұптық жұмыстар (ауызша)

Ex. 2. Мұғалім оқиды

Ex. 5.

Ex. 7.

Ex. 10

Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады

Оқушының іс-әрекеті:

Тыңдап, рольге бөлініп оқиды

Бір-бірімен әңгімелеседі

  • Can you play the … ?
  • Yes, I can. / No, I can’t

Бір-біріне сұрақ қояды

  • What instrument can you play?
  • I can play the … .

Суреттерге қарап, жұпта “can you…?” деп бастап, сұрақ қойып, әңгімелеседі

Сабақ кезеңдері:

Сергіту сәті

(3минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

“Cleanboard” ойыны. Есте сақтау қабілетіне арналған ойын

Интерактивті тақтада екі колоннада жаңа сөздер жазылған, мұғалім курсормен әрбір сөзді көрсетіп тұрады

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бір рет оқиды, екінші рет оқығанда бір сөз жоғалады, жоғалған сөзді де оқи береді, үшінші оқығанда үшінші сөз жоғалады, тақтада барлық сөз жоғалып кеткенше оқушылар оқи береді, соңында тақтада ешқандай сөз қалмайды, оқушылар жоғалған сөздерді жатқа айтады
Сабақ кезеңдері:

Қорытынды бөлім

(10минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жеке жұмыс (жазбаша)

Ex. 12. Talk to other friends and find out how many students can …

Ex. 13.

Оқушының іс-әрекеті:

Сыныптағы барлық оқушымен сұхбат жүргізеді де дәптерге жазып алады. Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді

Мұғалімге сыныпта қанша оқушының қандай қабілеттері бар екендігі жайлы айтып береді

Сабақ кезеңдері:

Бағалау

(2минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Өзін-өзі бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парақшаларын толтырып, мұғалімге өткізеді
Сабақ кезеңдері:

Рефлексия

(2минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Кері байланыс
Оқушының іс-әрекеті: “Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып кетеді
Сабақ кезеңдері:

Үй жұмысы

(1минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: 14-жаттығу, жаңа сөздер
Оқушының іс-әрекеті: Жазбаша орындау, жаттау

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Квадрат түбір
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Ақпаратты сығу
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпараттың қасиеттері
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz