Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар қайда

«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |When is your birthday? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға реттік сан есімдерін таныстыру, «қашан?» сұүрағын қойып, |
| |апта күндері, ай аттары және туған күн жайлы сұрауды үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар «қайда?» сұрағы мен орынды көрсететін шылауларды |
| |пайдаланып, орналасу жайлы әңгімелесе алатын болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер, А3 форматта тапсырмалар, маркерлер,|
| |магнит |
|Тапсырмалар |Жұптық жұмыстар: 8,10,15 жаттығулар |
| |Топтық жұмыс: суретпен жұмыс, қорғау, бағалау |
| |Жеке жұмыс: сұрақтарға жауап береді |
|Кейінгі оқу |Ex.17 |

Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер |
|(3минут) |Түгендеу |арқылы көрсетеді |
| |Топқа бөлу, бағалау парақшаларын|Кезекші жауап береді |
| |тарату |Топқа бөлінеді |
| |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады |
| |Can you jump? I | |
| |can jump | |
| |Can you swim? I | |
| |can swim | |
| |Can you ride a horse? I can| |
| |ride a bike | |
| |Can you ride a bike? But I| |
| |cannot ride a horse | |
|Үй |Ex.14. Write what you can do and|Оқушылар оқиды |
|тапсырмасын |what you cannot do. |I can _________. |
|сұрау | |I cannot ____________. |
|(4 минут) |New words |Бір-бірлеріне сұрақ қояды |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты | |
|(7минут) |түсіндіреді |Тыңдайды, қайталайды, дәптерге жазып |
| |Prepositions of place: in, on, |алады |
| |under. In front of, behind, | |
| |between |Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа |
| | |жауап береді |
| | |Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды |
| | |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім |
| | |Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз |
| | |жерлер бар |
| | |Төмен түсірілген-түсінбедім |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Question: where? | |
| |Asking and talking about | |
| |position. | |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? | |
| |Сары және жасыл түсті | |
| |көтергендерге сұрақ қойып, | |
| |түсінбегендерін түсіндіру | |
|Негізгі бөлім|Жұптық жұмыс: | |
|(19минут) |Ex.8. Talk to your friend about |Жұптасып, жекеше және көпше түрде |
| |your things in the singular. |заттардың орналасуы туралы бір-біріне |
| |Ex.10. Talk to your friend about|сұрақ қойып, жауап береді |
| |your things in the plural. | |
| |Ex.15. Read the dialogue |Диалогті рольге бөліп оқиды |
| |Топтық жұмыс: |Топта тапсырманы орындап, сыныпқа оқып |
| |Look at the pictures, write |береді, топтар бірін-бірі бағалайды |
| |about the positions of the | |
| |pictures. Read | |
| |Әр тапсырма сайын мұғалім | |
| |формативті бағалап отырады | |
|Сергіту |«Саяхатқа барамыз» |Жаттығу жасап тұрып, тақпақты айтады |
|(2мин) | | |
|Қорытынды |Сыныптағы заттарды пайдаланып, |Жауап береді |
|бөлім |сұрақ қояды | |
|(5минут) | | |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы бағаларды |
|(2мин) | |дәлелдейді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2мин) | |кетеді |
|Үй жұм.(1мин)|Ex.17 |Жазбаша орындау |

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың барысы. Сабақтың кезеңдері
Тұрлаусыз мүшелер. 176-179 жаттығулар
Бастауышым-балбұлағым жайлы
Ана бақыты кім
Қазақстанның Қызыл кітабы
Тамақ өнеркәсібі. 9 сынып
Д.Бабатайұлы. Аягөз, қайда барасың толғауы
Орыс әдеб математ дүнипетан еңбек
Кремний және оның қосылыстарының химиялық қасиеттерінің сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза білу
Семей қаласы
Пәндер