Оқушылар қайда

«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |When is your birthday? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға реттік сан есімдерін таныстыру, «қашан?» сұүрағын қойып, |
| |апта күндері, ай аттары және туған күн жайлы сұрауды үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар «қайда?» сұрағы мен орынды көрсететін шылауларды |
| |пайдаланып, орналасу жайлы әңгімелесе алатын болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер, А3 форматта тапсырмалар, маркерлер,|
| |магнит |
|Тапсырмалар |Жұптық жұмыстар: 8,10,15 жаттығулар |
| |Топтық жұмыс: суретпен жұмыс, қорғау, бағалау |
| |Жеке жұмыс: сұрақтарға жауап береді |
|Кейінгі оқу |Ex.17 |

Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер |
|(3минут) |Түгендеу |арқылы көрсетеді |
| |Топқа бөлу, бағалау парақшаларын|Кезекші жауап береді |
| |тарату |Топқа бөлінеді |
| |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады |
| |Can you jump? I | |
| |can jump | |
| |Can you swim? I | |
| |can swim | |
| |Can you ride a horse? I can| |
| |ride a bike | |
| |Can you ride a bike? But I| |
| |cannot ride a horse | |
|Үй |Ex.14. Write what you can do and|Оқушылар оқиды |
|тапсырмасын |what you cannot do. |I can _________. |
|сұрау | |I cannot ____________. |
|(4 минут) |New words |Бір-бірлеріне сұрақ қояды |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты | |
|(7минут) |түсіндіреді |Тыңдайды, қайталайды, дәптерге жазып |
| |Prepositions of place: in, on, |алады |
| |under. In front of, behind, | |
| |between |Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа |
| | |жауап береді |
| | |Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды |
| | |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім |
| | |Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз |
| | |жерлер бар |
| | |Төмен түсірілген-түсінбедім |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Question: where? | |
| |Asking and talking about | |
| |position. | |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? | |
| |Сары және жасыл түсті | |
| |көтергендерге сұрақ қойып, | |
| |түсінбегендерін түсіндіру | |
|Негізгі бөлім|Жұптық жұмыс: | |
|(19минут) |Ex.8. Talk to your friend about |Жұптасып, жекеше және көпше түрде |
| |your things in the singular. |заттардың орналасуы туралы бір-біріне |
| |Ex.10. Talk to your friend about|сұрақ қойып, жауап береді |
| |your things in the plural. | |
| |Ex.15. Read the dialogue |Диалогті рольге бөліп оқиды |
| |Топтық жұмыс: |Топта тапсырманы орындап, сыныпқа оқып |
| |Look at the pictures, write |береді, топтар бірін-бірі бағалайды |
| |about the positions of the | |
| |pictures. Read | |
| |Әр тапсырма сайын мұғалім | |
| |формативті бағалап отырады | |
|Сергіту |«Саяхатқа барамыз» |Жаттығу жасап тұрып, тақпақты айтады |
|(2мин) | | |
|Қорытынды |Сыныптағы заттарды пайдаланып, |Жауап береді |
|бөлім |сұрақ қояды | |
|(5минут) | | |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы бағаларды |
|(2мин) | |дәлелдейді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2мин) | |кетеді |
|Үй жұм.(1мин)|Ex.17 |Жазбаша орындау |

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың барысы. Сабақтың кезеңдері
Тұрлаусыз мүшелер. 176-179 жаттығулар
Бастауышым-балбұлағым жайлы
Ана бақыты кім
Қазақстанның Қызыл кітабы
Тамақ өнеркәсібі. 9 сынып
Сау пания
Д.Бабатайұлы. Аягөз, қайда барасың толғауы
Орыс әдеб математ дүнипетан еңбек
Кремний және оның қосылыстарының химиялық қасиеттерінің сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза білу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz