Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кітапхана бағдарламасы

Қарағанды обл.
Сәтбеав қаласы
«С.Сейфуллин атындағы гимназия»КММ
кітапхана меңгерушісі
Абишева С.И.
Кітапхана бағдарламасы.

Түсінік хат

Қазіргі таңда ақпараттық - кітапханалық жүйеде орын алып отырған
инновациялық үдерістер әсері мектеп кітапханасынан да заман талабына сай
жаңаша келбет, жаңаша серпін қажет етеді.
Бағдарламада мектеп кітапханасының ақпараттық - оқырмандық мәдениетін
қалыптастыру орталығының ролі жаңаша берілген. Берілген курс ғылыми,
тарихи, әдеби шығармаларды және қазақ жазушыларының еңбектерін өз бетінше
оқуға бағыттайды.
Оқу – тәрбие үрдісі әлеуметтік - психологиялық, нұсқаулық - әдістемелік
мәселелерді, іс - әрекеттік тәсілді жүзеге асыруды қамтамасыз етеді.
Мектеп кітапханасы, біріншіден, оқу үрдісін қажетті ақпараттармен, және
құжаттармен, әдебиетпен қамтамасыз етеді, екіншіден, ол арнаулы кітапхана,
үшіншіден, ол сол мектептің бүкіл педагогикалық ұжымын, мектеп оқушыларын
мектеп бағдарламасына қосымша және бағдарламадан тыс ақпараттармен
қамтамасыз етеді әр оқырманның мүмкіндігі мен дағдыларын жетілдіруге жағдай
жасайды.
Курсы кітап оқуға деген ынтаны, сүйіспеншілікті оятатын ақпараттық
дерек көздерді іздестіруге және оларды тиімді пайдалануға машықтандырады.
Сондықтан оқушылардың өзіне қажетті ақпаратты дұрыс анықтауына,
анықталған ақпаратты талдай отырып ең қажеттісін іріктеуіне және оған оны
қолдана білуге үйретеді.

Мақсаты:
«Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру» курсының негізгі мақсаты:
Бәсекеге қабілетті ұрпақтың терең білім алуына жағдай жасау,
оқушылардың коммуникативтік және ақпараттық біліктері мен дағдыларын
дамыту, ұлттық саясаты насихаттау, қалыптастыру және оның қолдануын,
сақталуын ұйымдастыру.
Міндеті:
- Білім беру үрдісінде оқырмандардың танымдық әрекетін белсендіру
мақсатында ақпараттық қызмет көрсету.
- Мектеп бағыты мен ерекшелігіне сай оқу - тәрбие ісін толық қамтамасыз
ету үшін кітап қорын ұйымдастыру, жинақтау, сақтау.
- Біртұтас ақпараттық кітапханалық жүйені қалыптастыру, ғаламтор
жұмыстарын кеңейту.
Оқушының біліктілік деңгейіне қойылатын талаптар.

- Оқушы алған білімін теориялық тұрғыдан толық меңгере білу.
-Теориялық білімді негізге ала отырып, тәжірибелік зерттеу жүргізе білу.
Бағдарламаның мазмұны
(барлығы 34 сағат)

І бөлім.
1. Кіріспе.
Кітап және кітапхана. Кітап туралы түсінік.
Мектеп кітапханасы. Оқырман мен кітапхана.

ІІ бөлім.
Кітапхана туралы түсінік.
Этика туралы түсінік беру. Кітапхана этикасы мен ережесі. Кітапхана
құрылымымен жұмысы.Кітапхана білім жинағы.Электронды оқулық, бейнетаспа,
аудио ақпараттар пайдалану жолдары.

ІІІ бөлім.
Кітап құрлымы.
Қағаз өнеркәсібі. Кітаптың шығу тарихына түсінік. Кітапты түптеу, терілу
жұмыстары туралы түсінік. Кітап- ақыл мен ойдың негізі.

IV бөлім.

Баспасөз орталықтары.
Қазақстандағы кітап басылым баспасөз орталығы туралы мәліметтер беру

V бөлім.
Анықтама әдебиеттерімен жұмыс .
Сөздікпен жұмыс. Сөздік кітапша жасау.

VI бөлім.
Ғаламтормен жұмыс
Оқытудың компьютерлік технологиясын, ақпаратпен жұмыс істей білуді
қалыптастыру және қатынас қабілеттерін дамытуда ақпараттық кеңістікті,
компьютерлік Windоws – HP, Microsoft Word, Exsel, Internet Explorer
тақырыптары сабаққа қажетті материалдарды интернеттегі Google.kz,
www.pushkinlibrary.kz, www.buninlib.orel.ru, www.library.mephi.ru, http://
library.bmstu.ru сайттардан алып пайдалану.

VII бөлім.
Қорытынды.
Баспасөз конференциясы. Қалалық кітапханаға топ серуен.

«Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру» курсының күнтізбелік жоспары
6 cынып (34 сағат)
|р/с |Сабақ тақырыбы |Сағат |Сабақтың өтілу |Мерзімі |
| | |саны |формасы | |
|І |Кіріспе | | | |
| |Кітап және кітапхана |2 |лекция | |
|ІІ |Кітапхана туралы түсінік |6 | | |
| |1.Этика туралы түсінік беру. | | | |
| |Кітапхана этикасы | |лекция | |
| |2-3.Аудио ақпараттар түрлері оны| | | |
| |пайдалану жолдары. | |практикалық | |
| |4-5.Бейнетаспа, электронды | | | |
| |оқулық | |практикалық | |
| |6. Кітапхана білім жинағы | |практикалық | |
|ІІІ |Кітап құрлымы |6 | | |
| |1.Қағаз өнеркәсібі. | |лекция | |
| |2.Кітаптың шығу тарихы | |прак. жұмыс | |
| |3.Кітапты түптеу, терілу , | | | |
| |мұқабасындайындау жұмыстары. | |прак. жұмыс | |
| |4.Менің алғашқы кітабым. | | | |
| |5-6. «Кітап патшалығының сүйікті| |мәнерлеп оқу | |
| |кейіпкерлері шақырады» | | | |
| | | |сахыналық көрініс | |
|ІV |Баспасөз орталықтары. |6 | | |
| |1-2.Ақпараттың –негізі баспасөз.| | | |
| |3-4.Қазақстан Республикасындағы | | | |
| |кітап басылым орталығы. | | | |
| |5-6. Балалар басылымы. | |тәрбие сағаты | |
|V |Анықтама әдебиеттерімен жұмыс |5 | | |
| |1-2.Сөздікпен жұмыс | |ойын сабақ | |
| |3-4.Сөздік кітапша жасау | |ойын сабақ | |
| |5. Жоба құру | |шығармашылық жұмыс | |
|VI |Ғаламтормен жұмыс |6 | | |
| |1-2.Презентацияларды қарау. | | | |
| |3-4.Қазақстан Республикасының | |іздену | |
| |кітапханалық сайты кітапханалық | | | |
| |сайты. | |іздену | |
| |5-6.Ақпарат іздеу | | | |
|VII |Қорытынды. |3 |Баспасөз | |
| |Қайталау. | |конференциясы. | |
| | | |Қалалық кітапханаға| |
| | | |саяхат | |

Пайдаланған әдебиеттер

1.Ол кім. Бұл не. Энциклопедия 2 том, 133 бет.
2.Google.kz, www.pushkinlibrary.kz,www.buninlib.orel.ru,
www.library.mephi.ru, http:// library.bmstu.ru
3.Библиотечно-библиографические знания-школьникам
4. Кітапханада библиографиялық жұмысты ұйымдастыру.Алматы:Мектеп,1986.-113
бет.
5.Кітапхана Библиотека
6.Мектептегі кітапхана №3. 2008ж
7.Мектептегі кітапхана №2. 2009ж
№3.2007ж; №1.2004ж
8.Школьная библиотека №5-6.2000 г ; № 8, 2002; №3-4, 2000; №7-8, 2000.

Ұқсас жұмыстар
Кітап - рухани қазына
Білім беруді ақпараттандыра отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту жолдары
Информатика 8 сынып. excel тарауына омж
Кітапхана сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану
Кітапхана меңгерушісі
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Интеграцияланған өңдеу ортасы. lazarus бағдарламасы. бағдарлама интерфейсі. 10 сынып,
Ақпаратық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Кітапхана көшбасшысы (Интеллектуалды сайыс)
Интерактивті тақта құрылғылары
Пәндер