Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дене пішіні тұрақты Дене пішіні тұрақсыз
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектептің биология пәні
мұғалімі
Келімбердиева Сымбат Нитзамадиновна
Тақырыбы: § 39. «Қарапайымдар- біржасушалы жәндіктер».
Мақсаты:
Білімділік: Біржасушалылардың көптүрлілігін, солардың ішіндегі саркодиналар
немесе тамыраяқтылар типінің негізгі ерешеліктерін ұғындыру,тіршілігі
және сыртқы, ішкі мүшелерінің қызметін толық меңгерту.
Дамытушылық: Сабақта оқытудың жаңа технология элементтерін қолданып, оқушы
белсенділігін арттыру, оқушылардың іс - әрекетін басқару арқылы ой
таласын туғызу, білім – білікітілігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастыру,ойлау қабілетін
дамыту.
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, баяндау.
Көрнекілігі: суреттер топтамасы, слайд, т.б.
Құралдар: интерактивті тақта, компьютер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесіп, түгендеп, назарын сабаққа аударамын.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
А). Ой толғаныс
Ә). Тест арқылы..
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Қарапайымдар(біржасушалылар)
типі
саркоталшықтылар кірпікшелілер споралылар
Саркодиналар(тамыраяқтылар типі)
Дене пішіні тұрақты Дене пішіні тұрақсыз
ІV.Тапсырма:
V. Бағалау:
VІ.Үйге тампсырма:
§ 39. оқып, сұрақтарға жауап беру, біржасушалы жәндіктер туралы мәліметтер
жинақтау.
№8 орта мектептің биология пәні
мұғалімі
Келімбердиева Сымбат Нитзамадиновна
Тақырыбы: § 39. «Қарапайымдар- біржасушалы жәндіктер».
Мақсаты:
Білімділік: Біржасушалылардың көптүрлілігін, солардың ішіндегі саркодиналар
немесе тамыраяқтылар типінің негізгі ерешеліктерін ұғындыру,тіршілігі
және сыртқы, ішкі мүшелерінің қызметін толық меңгерту.
Дамытушылық: Сабақта оқытудың жаңа технология элементтерін қолданып, оқушы
белсенділігін арттыру, оқушылардың іс - әрекетін басқару арқылы ой
таласын туғызу, білім – білікітілігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастыру,ойлау қабілетін
дамыту.
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, баяндау.
Көрнекілігі: суреттер топтамасы, слайд, т.б.
Құралдар: интерактивті тақта, компьютер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесіп, түгендеп, назарын сабаққа аударамын.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
А). Ой толғаныс
Ә). Тест арқылы..
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Қарапайымдар(біржасушалылар)
типі
саркоталшықтылар кірпікшелілер споралылар
Саркодиналар(тамыраяқтылар типі)
Дене пішіні тұрақты Дене пішіні тұрақсыз
ІV.Тапсырма:
V. Бағалау:
VІ.Үйге тампсырма:
§ 39. оқып, сұрақтарға жауап беру, біржасушалы жәндіктер туралы мәліметтер
жинақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz