8-сыныпқа арналған Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және есептерді шешу

№ 18 Ж. Еділбаев атындағы мектеп-гимназиясы

АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.

Пән мұғалімі: Полатбаева А

Сыныбы: 8 А

Түркістан қаласы.

Cабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын қолданып, әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.
2. Дамытушылығы: Қосымша тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылығын логикалық есептер шығару арқылы фунцияналдық ойлау қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелігі: Бірлесе жұмыс істеуге, бір-бірлерін тыңдауға, шапшаңдылыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа, бәсекеге қабілеттілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білік пен дағдыны қалыптастыру сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, баяндау, жеке, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, проектор, кеспе қағаздар, презентация, жұмыс парағы.

Сабақтың барысы:

І-Кісіспе бөлім

1 Ұйымдастыру:

2 . Үй жұмысын тексеру. Қайталау-білім анасы. Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын.

3. Үй тапсырмасын пысықтау . Миға шабуыл (толықтыру тесті) Топтық жұмыс

ІІ-негізгі бөлім

4. Оқулықтан есептер шығару.

5. "Бәйге" ойыны

ІІІ-Қорытынды бөлім

6. Тест жұмысы

7. Үйге тапсырма

8. Рефлексия

9. Сабақты қорытындылап, бағалау.

І-Кіріспе бөлім
1. Ұйымдастыру:

А) Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Ә) . Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу, топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту.

б) Жүректен жүрекке жылы лебіз білдіру.
2. Үй жұмысын тексеру. а ) Топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп, толықтыру.

ә) Қайталау-білім анасы. Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын.

3. Үй тапсырмасын пысықтау . Миға шабуыл (толықтыру тесті)

ІІ-негізгі бөлім

4. Оқулықтан есептер шығару.

\[{\sqrt{232}},4\not\in\!{3},1\backslash j{\widehat{23}}7\,,2\widehat{]}\]
Мақалдардың астындағы тапсырмалар: оқулықтағы есептер.

\[\sqrt{232}\,,2\Big),\sqrt{233}\,,3\Big/3237\,,1\Big/\]

5. "Бәйге" ойыны

Бәйге ойыны - ат жарысы. Оған жүйрік бапталған ат пен шабандоздар қатысқан. Ал біздің мақсатымыз өткен материялға байланысты қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беру.

Геометрия

20-Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 5см, ал оның бір катеті 3см. Екінші катетін табыңдар.

30-Трапецияның табандары
6, 4 см және 8, 6 см.
Орта сызығы неге тең?

40-Қабырғасы

\[6{\sqrt{3}}\]
см және
\[8{\sqrt{3}}\]
см тік
төртбұрыштың периметрі неге тең?

Логика

20-“ п ” әріпінен басталатын
7 математикалық сөздерді ата.

30-Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың бірі 130°. Қалған бұрыштарын табыңдар.

40-Қорада тауықтар мен қояндар жүр. Олардың барлығы 17 бас, 46 аяқ болса, неше тауық, неше қоян бар.

Квадрат үшмүше

20-Көбейткіштерге жіктеңдер
x 2 -5x+6

30-Көбейткіштерге жіктеңдер

3x 2 -2x-1

40-Бөлшекті қысқартыңдар:

\[\frac{m^{2}-8m+15}{m^{2}-25}\]

ІІІ-Қорытынды бөлім

6. Тест жұмысы

1-нұсқа

1. Есептеңдер: 4Sin30 0 +Cos60 0

А) 2, 5 В) 1, 5 С) 0 Д) -1 Е) 2

2. Теңдеуді шешіңдер:

\[{\sqrt{\bar{\sigma}+1}}=6\]

А) 24 В) түбірі жоқ С) 35 Д) -24 Е) 4

3. Көбейткіштерге жіктеңдер: 2х 2 -3х-2

А) 2(х+ ) (х-2) В) 2(х- ) (х+2) С) 2(х-1) (х+2) Д) 2(х+1) (х-2) Е) 2(х+1)

4. Бөлшекті қысқартыңыз:

\[\frac{{\tilde{\sigma}}+4}{{\tilde{\sigma}}^{2}+5{\tilde{\sigma}}+4}\]

A) 1 B)

\[\frac{1}{x-4}\]
C)
\[\frac{1}{x{-}1}\]
Д)
\[\frac{1}{x+4}\]
E)
\[\frac{1}{x+1}\]

5. Теңсідікті шешеңіз:

\[{\frac{\ddot{\sigma}\cdot7}{3}}~\leq4\]

А) (12; +

\[\infty\]
) B) (-
\[\infty\]
; 13] C) (-
\[\infty\]
; 6, 5) Д) (-
\[\infty\]
; 19] E) 0

2-нұсқа

1. Есептеңіз:

\[\frac{52+8.52}{52}\]
А) 8 В) 9 С) -1 Д) 2 Е) 0, 5

2. Теңдңуді шешіңіз: 2, 5(х-3) =0, 5(х-7) А)

\[3{\frac{2}{3}}\]
В)
\[1{\frac{}{}}\]
С)
\[\frac{\prod}{\neq}\]
Д) 2 Е) -1

3. Көбейткіштерге жіктеңдер 2х 2 +3х-9

А) 2(х-3) (х+1, 5) В) (х-3) (х+1, 5) С) 2(х+3) (х-1, 5) Д) (х-3) (х+3) Е) (х-3) 2

4. Бөлшекті қысқартыңыз

\[\frac{a^{2}-10a+9}{a-9}\]

А) а-1 В) (а-9) С) а+9 Д) а+1 Е)

\[\frac{1}{a\!-\!1}\]

5. Теңсіздікті шешіңіз:4х-3

\[\underline{{\gg}}\]
9

А) (

\[\infty\]
; 2] В) (2; +
\[\infty\]
) С) [3; +
\[\infty\]
) Д) (-2; 2) Е) (0; +
\[\infty\]
)

1-нұсқа 1А. 2С, 3А, 4Е, 5Д 2-нұсқа 1В, 2Д, 3С, 4А, 5С

Үйге тапсырма №234, №235, №236

8. Рефлексия, кері байланыс

9. Сабақты қорытындылап, бағалау


Ұқсас жұмыстар
8-сынып Алгебра: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және есептерді шығару
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу (8-сынып, алгебра)
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу: түбірлер, әдістер және тапсырмалар (8-сынып)
8-сынып: квадрат үшмүше және оны көбейткіштерге жіктеу
Квадрат үшмүше және оны көбейткішке жіктеу: 8-сыныпқа арналған сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
8-сынып математика: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру және есептерді шешу
Квадрат үшмүше және оны көбейткішке жіктеу: 8-сынып алгебра сабақ жоспары
Квадрат: анықтама, қасиеттері және есептерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz