Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат үшмүше
№ 18 Ж.Еділбаев атындағы мектеп-гимназиясы
АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:Квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Пән мұғалімі: Полатбаева А
Сыныбы: 8 А
Түркістан қаласы.
Cабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділігі: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын
қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.
2.Дамытушылығы: Қосымша тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылығын
логикалық есептер шығару арқылы фунцияналдық ойлау қабілеттерін дамыту
3.Тәрбиелігі: Бірлесе жұмыс істеуге,бір-бірлерін тыңдауға,
шапшаңдылыққа,жауапкершілікке,ұйымшылдыққа, бәсекеге қабілеттілікке
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білік пен дағдыны қалыптастыру сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, баяндау, жеке, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, проектор, кеспе қағаздар,
презентация, жұмыс парағы.
Сабақтың барысы:
І-Кісіспе бөлім
1 Ұйымдастыру:
2. Үй жұмысын тексеру. Қайталау-білім анасы. Өтілген тақырыптар бойынша
сұрақтар қоямын.
3. Үй тапсырмасын пысықтау .Миға шабуыл (толықтыру тесті)Топтық жұмыс
ІІ-негізгі бөлім
4.Оқулықтан есептер шығару.
5."Бәйге" ойыны
ІІІ-Қорытынды бөлім
6.Тест жұмысы
7.Үйге тапсырма
8. Рефлексия
9. Сабақты қорытындылап, бағалау.
І-Кіріспе бөлім
1.Ұйымдастыру:
А) Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Ә).Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу,
топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту.
б) Жүректен жүрекке жылы лебіз білдіру.
2. Үй жұмысын тексеру.а) Топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп,
толықтыру.
ә) Қайталау-білім анасы. Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын.
3. Үй тапсырмасын пысықтау .Миға шабуыл (толықтыру тесті)
ІІ-негізгі бөлім
4.Оқулықтан есептер шығару.
Мақалдардың астындағы тапсырмалар: оқулықтағы есептер.
5."Бәйге" ойыны
Бәйге ойыны – ат жарысы. Оған жүйрік бапталған ат пен шабандоздар
қатысқан.Ал біздің мақсатымыз өткен материялға байланысты қойылған
сұрақтарға дұрыс жауап беру.
Геометрия
20-Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 5см, ал оның бір катеті 3см.Екінші
катетін табыңдар.
30-Трапецияның табандары
6,4 см және 8,6 см.
Орта сызығы неге тең?
40-Қабырғасы см және см тік
төртбұрыштың периметрі неге тең?
Логика
20-“ п ” әріпінен басталатын
7 математикалық сөздерді ата.
30-Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың бірі 130°.Қалған
бұрыштарын табыңдар.
40-Қорада тауықтар мен қояндар жүр. Олардың барлығы 17 бас, 46 аяқ болса,
неше тауық, неше қоян бар.
Квадрат үшмүше
20-Көбейткіштерге жіктеңдер
x2-5x+6
30-Көбейткіштерге жіктеңдер
3x2-2x-1
40-Бөлшекті қысқартыңдар:
ІІІ-Қорытынды бөлім
6.Тест жұмысы
1-нұсқа
1.Есептеңдер: 4Sin300+Cos600
А)2,5 В)1,5 С)0
Д)-1 Е)2
2.Теңдеуді шешіңдер:
А)24 В)түбірі жоқ С)35 Д)-
24 Е)4
3.Көбейткіштерге жіктеңдер: 2х2-3х-2
А)2(х+)(х-2) В) 2(х-)(х+2) С) 2(х-1)(х+2) Д)
2(х+1)(х-2) Е) 2(х+1)
4.Бөлшекті қысқартыңыз:
A)1 B) C) Д)
E)
5.Теңсідікті шешеңіз:
А)(12;+) B)(-;13] C) (-;6,5)
Д) (-;19] E)0
2-нұсқа
1.Есептеңіз: А)8 В)9 С)-1
Д)2 Е)0,5
2.Теңдңуді шешіңіз: 2,5(х-3)=0,5(х-7) А) В) С)
Д)2 Е)-1
3.Көбейткіштерге жіктеңдер 2х2+3х-9
А)2(х-3)(х+1,5) В)(х-3)(х+1,5) С)2(х+3)(х-1,5) Д)(х-3)(х+3)
Е)(х-3)2
4. Бөлшекті қысқартыңыз
А)а-1 В)(а-9) С)а+9 Д)а+1 Е)
5.Теңсіздікті шешіңіз:4х-39
А)(;2] В)(2;+) С) [3;+) Д)(-
2;2) Е)(0;+)
1-нұсқа 1А.2С,3А,4Е,5Д 2-нұсқа 1В,2Д,3С,4А,5С
Үйге тапсырма №234,№235,№236
8. Рефлексия,кері байланыс
9. Сабақты қорытындылап, бағалау
-----------------------
АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:Квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Пән мұғалімі: Полатбаева А
Сыныбы: 8 А
Түркістан қаласы.
Cабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділігі: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын
қолданып,әртүрлі есептерді шешу әдістерін үйрету.
2.Дамытушылығы: Қосымша тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылығын
логикалық есептер шығару арқылы фунцияналдық ойлау қабілеттерін дамыту
3.Тәрбиелігі: Бірлесе жұмыс істеуге,бір-бірлерін тыңдауға,
шапшаңдылыққа,жауапкершілікке,ұйымшылдыққа, бәсекеге қабілеттілікке
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білік пен дағдыны қалыптастыру сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, баяндау, жеке, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, проектор, кеспе қағаздар,
презентация, жұмыс парағы.
Сабақтың барысы:
І-Кісіспе бөлім
1 Ұйымдастыру:
2. Үй жұмысын тексеру. Қайталау-білім анасы. Өтілген тақырыптар бойынша
сұрақтар қоямын.
3. Үй тапсырмасын пысықтау .Миға шабуыл (толықтыру тесті)Топтық жұмыс
ІІ-негізгі бөлім
4.Оқулықтан есептер шығару.
5."Бәйге" ойыны
ІІІ-Қорытынды бөлім
6.Тест жұмысы
7.Үйге тапсырма
8. Рефлексия
9. Сабақты қорытындылап, бағалау.
І-Кіріспе бөлім
1.Ұйымдастыру:
А) Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Ә).Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу,
топ басшыларын анықтау. Топтардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту.
б) Жүректен жүрекке жылы лебіз білдіру.
2. Үй жұмысын тексеру.а) Топтар бір-бірін тексеру, қателерін түзеп,
толықтыру.
ә) Қайталау-білім анасы. Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын.
3. Үй тапсырмасын пысықтау .Миға шабуыл (толықтыру тесті)
ІІ-негізгі бөлім
4.Оқулықтан есептер шығару.
Мақалдардың астындағы тапсырмалар: оқулықтағы есептер.
5."Бәйге" ойыны
Бәйге ойыны – ат жарысы. Оған жүйрік бапталған ат пен шабандоздар
қатысқан.Ал біздің мақсатымыз өткен материялға байланысты қойылған
сұрақтарға дұрыс жауап беру.
Геометрия
20-Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 5см, ал оның бір катеті 3см.Екінші
катетін табыңдар.
30-Трапецияның табандары
6,4 см және 8,6 см.
Орта сызығы неге тең?
40-Қабырғасы см және см тік
төртбұрыштың периметрі неге тең?
Логика
20-“ п ” әріпінен басталатын
7 математикалық сөздерді ата.
30-Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың бірі 130°.Қалған
бұрыштарын табыңдар.
40-Қорада тауықтар мен қояндар жүр. Олардың барлығы 17 бас, 46 аяқ болса,
неше тауық, неше қоян бар.
Квадрат үшмүше
20-Көбейткіштерге жіктеңдер
x2-5x+6
30-Көбейткіштерге жіктеңдер
3x2-2x-1
40-Бөлшекті қысқартыңдар:
ІІІ-Қорытынды бөлім
6.Тест жұмысы
1-нұсқа
1.Есептеңдер: 4Sin300+Cos600
А)2,5 В)1,5 С)0
Д)-1 Е)2
2.Теңдеуді шешіңдер:
А)24 В)түбірі жоқ С)35 Д)-
24 Е)4
3.Көбейткіштерге жіктеңдер: 2х2-3х-2
А)2(х+)(х-2) В) 2(х-)(х+2) С) 2(х-1)(х+2) Д)
2(х+1)(х-2) Е) 2(х+1)
4.Бөлшекті қысқартыңыз:
A)1 B) C) Д)
E)
5.Теңсідікті шешеңіз:
А)(12;+) B)(-;13] C) (-;6,5)
Д) (-;19] E)0
2-нұсқа
1.Есептеңіз: А)8 В)9 С)-1
Д)2 Е)0,5
2.Теңдңуді шешіңіз: 2,5(х-3)=0,5(х-7) А) В) С)
Д)2 Е)-1
3.Көбейткіштерге жіктеңдер 2х2+3х-9
А)2(х-3)(х+1,5) В)(х-3)(х+1,5) С)2(х+3)(х-1,5) Д)(х-3)(х+3)
Е)(х-3)2
4. Бөлшекті қысқартыңыз
А)а-1 В)(а-9) С)а+9 Д)а+1 Е)
5.Теңсіздікті шешіңіз:4х-39
А)(;2] В)(2;+) С) [3;+) Д)(-
2;2) Е)(0;+)
1-нұсқа 1А.2С,3А,4Е,5Д 2-нұсқа 1В,2Д,3С,4А,5С
Үйге тапсырма №234,№235,№236
8. Рефлексия,кері байланыс
9. Сабақты қорытындылап, бағалау
-----------------------
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz