Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
АКШ ЖКШ
Пәні: Математика Сыныбы: 8А Күні: 05.12.2014
Пән мұғалімі: Мусипова Ғ.О.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: өткен тақырып бойынша оқушылардың білім мен біліктілігін
сөйлеу арқылы нақты бекіту.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыру,шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге
тәрбиелеу.
б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік – ұжымдық
парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра
отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші
ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы, интерактивті тақта,
мультимедиялық подиум
Әдіс - тәсілі: « БжС » технологиясы
Картасы: «Биоинтернет»
Сабақтың барысы:
2 тип. Іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация >
жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және
өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше
қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > түйсіну.
| | | | |
| | |ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау |Жұмыстың реті |
| | | |карта бойынша |
|1 |Ұйымдастыру | |түсіндіріледі. |
| |кезең. Түйсіну | |ООМ бойынша |
| | | |жұмыс барысын |
| | | |жетілдіру. |
| | | |Сыныпты |
| | | |белсендіру үшін |
| | | |сөз көшбасшыға |
| | | |беріледі. |
| | | | |
|2 |Жетекші білімдері|Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз|Сыныптағы |
| |мен іс-әрекет |ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде |оқушылар, |
| |тәсілдерін |жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы:|сарапшылар |
| |өзектілендіру |шақырылады. Терминологиялық дұрыс |тарапынан |
| | |сөйлеуге баса көңіл аудару. |тексерілетін, |
| | |Терминологиялық және арнайы ереже |олардың |
| | |бойынша дұрыс сөйлеу барысында |сөйлеуіне |
| | |оқушының психикалық дұрыс дамуына |қойылатын |
| | |ықпал жасау. |талаптарды білуі|
| | | |тиіс |
| | | | |
|3 |1 цикл. |Сынып үш тапсырма алады ТКШ- АКШ –ЖКШ |Жұмыстың |
| |Стандартты және | |аяқталуы 5+30 |
| |өзгермелі |ТКШ: 2 |формуласы |
| |жағдаятта білімді| |бойынша. Сыныпты|
| |қолдану үлгісін | |үш топқа бөлу – |
| |құрау |АКШ: |Альфа: |
| | | |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | | |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |ЖКШ: |Гамма: ТКШ |
| | | |тапсырмаларын |
| | | |орындау арқылы |
| | | |жүзеге асыру. |
| | | | |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар | |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы | |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы | |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың | |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы | |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. | |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» | |
| | |каратасындағыдай жүргізіледі. | |
| | | | |
| | | | |
|4 |Білімді өз |Орындалған жұмыстар бойынша қатемен |Сынып ОӘЖӘ |
| |бетінше қолдану |жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ|сызбасы |
| | |толтырады және «Бета» топтарына |негізінде сол |
| | |сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды. |тақырып бойынша |
| | | |жұмыс істейді. |
| | | | |
|5 |Бақылау және |«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары |Жұмыстың |
| |өздік бақылау |ООМ толтырады және «Гамма» тобына |аяқталғаны ООМ |
| | |түсіндіруге көшеді немесе өз |ұяшықтарының |
| | |топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс |толтырылуы |
| | |жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз |бойынша |
| | |отырмайды, тіпті сарапшылар қасына |анықталады. |
| | |тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы |Сынақ |
| | |бойынша айтуға үйрету. |тапсырғандар мен|
| | | |сарапшыларды |
| | | |қосқанда 63% кем|
| | | |болмауы тиіс. |
| | | | |
|6 |Түзету |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ. |Жұмыстың |
| | | |аяқталуы тек |
| | |ТКШ: |«Бета» және |
| | | |«Гамма» топтары |
| | |АКШ: 18- |үшін 5+30 |
| | |ЖКШ |формуласы |
| | | |бойынша. Сыныпты|
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар |үш топқа бөлу – |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы |Альфа: |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы |Гамма: ТКШ |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. |тапсырмаларын |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» |орындау арқылы |
| | |каратасындағыдай жүргізіледі. |жүзеге |
| | | |асырылады. |
| | | | |
|7 |Түйсіну |Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын|Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары |оқушыларды |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттау. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.|кемшіліктерін |
| | | |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|8 |2 цикл. |Орындалған жұмыстар бойынша қатемен |Сынып ОӘЖӘ |
| |Стандартты және |жұмыс. «Альфа» тобының срапшылары ООМ |сызбасы |
| |өзгермелі |толтырады және «Бета» топтарына |негізінде сол |
| |жағдаятта білімді|сыныппен жұмыс жасауына бағыттау. |тақырып бойынша |
| |қолдану үлгісін | |жұмыс істейді. |
| |құрау | | |
| | | | |
|9 |Білімді өз |«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары |Жұмыстың |
| |бетінше қолдану |ООМ толтырады және «Гамма» тобына |аяқталғаны ООМ |
| | |түсіндіруге көшеді немесе оз |ұяшықтарының |
| | |топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс |толтырылуы |
| | |жасау. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды,|бойынша |
| | |тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да |анықталады. |
| | |өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға|Сынақ |
| | |үйрету. |тапсырғандар мен|
| | | |сарапшыларды |
| | | |қосқанда 63% кем|
| | | |болмауы тиіс. |
| | | | |
| | | | |
|10 |Бақылау және |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ. |Жұмыстың |
| |өздік бақылау | |аяқталуы тек |
| | |ТКШ: 3 |«Бета» және |
| | | |«Гамма» топтары |
| | |АКШ: |үшін 5+30 |
| | | |формуласы |
| | | |бойынша. Сыныпты|
| | |ЖКШ: |үш топқа бөлу – |
| | | |Альфа: |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы |Гамма: ТКШ |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың |тапсырмаларын |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы |орындау арқылы |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. |жүзеге |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» |асырылады. |
| | |картасындағыдай жүргізу. | |
| | | | |
|11 |Түйсіну |Екінші айналымның (цикл) қорытындысын |Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары |оқушыларды |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттау. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.|кемшіліктерін |
| | | |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|10 | |Екінші айналымның (цикл) қорытындысын | |
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары | |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға | |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды | |
| | |(Салтанат пен Айгерім) қайта сол | |
| | |оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау. | |
| | |Жауапкершілік және кері байланыс | |
| | |заңдылығы бойынша әрекет ету. | |
| | | | |
|11 |Түйсіну |Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын|Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Мұғалім, өткен цикл бойынша |оқушыларды |
| | |жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттайды. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы әрекет етуі керек. |кемшіліктерін |
| | |ООМ – жаңартылады. |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|12 |Түсінік беру |Цикл саны шектелмейді. Барлық сынып |Карта бойынша |
| | |бойынша және сарапшылардың жұмысын |жұмыстың |
| | |карта бойынша барлық жұмыс барысына |аяқталуы: |
| | |бағыт беріп отыру. Оқушылардың |оқушылардың 63% |
| | |түсіндіру және тапсырманы дұрыс шешу |«Альфа» тобына |
| | |біліктерін қатаң түрде тексеру. |өтуі міндетті. |
| | | | |
|13 |Бағалау |Бағалау деңгей бойынша жүргізіледі: |Мұғалім |
| | |Альфа – 5 ұпай, Бета – 4 ұпай, Гамма –|сыныптық-команда|
| | |3 ұпай. «Биоинтернет» картасы бойынша |мен көшбасшының |
| | |жұмыстың аяқталуы, «Альфа» тобына |тырысып күш |
| | |өткізуге оқушыларды ұсынған |салуы жұмысының |
| | |сарапшылардың жұмысы әсерлі болуы үшін|сапасын |
| | |сыныптың заң шығарушылары бонустар |ескереді. |
| | |қояды. | |
| | | | |
|14 |Үй тапсырмасы |1. «Альфа» тобы ЖКШ 10 тапсырмасынан |Карта бойынша |
| | |кем емес орындайды. Сарапшылар ЖКШ 30|жұмыс барысының |
| | |тапсырмасын орындайды. Бұл сарапшылар |аяқталуы және |
| | |«Жаттықтырғыш» картасында мұғалімнің |«Жаттықтырғыш» |
| | |көмекшісі болады және де сабақта |картасы бойынша |
| | |барлық топтың оқушыларының |мәліметтер |
| | |тапсырмаларының дұрыс орындалуын |болжамын |
| | |тексереді. |беріледі. |
| | |2. «Бета» тобы АКШ 10 тапсырма және | |
| | |ЖКШ 5 тапсырма орындауы тиіс. | |
| | |3. «Гамма» тобы ТКШ тапсырмасы 10 кем | |
| | |емес және АКШ 5 тапсырма орындауы | |
| | |тиіс. | |
Пән мұғалімі: Мусипова Ғ.О.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: өткен тақырып бойынша оқушылардың білім мен біліктілігін
сөйлеу арқылы нақты бекіту.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыру,шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге
тәрбиелеу.
б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік – ұжымдық
парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра
отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші
ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы, интерактивті тақта,
мультимедиялық подиум
Әдіс - тәсілі: « БжС » технологиясы
Картасы: «Биоинтернет»
Сабақтың барысы:
2 тип. Іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация >
жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және
өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше
қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > түйсіну.
| | | | |
| | |ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау |Жұмыстың реті |
| | | |карта бойынша |
|1 |Ұйымдастыру | |түсіндіріледі. |
| |кезең. Түйсіну | |ООМ бойынша |
| | | |жұмыс барысын |
| | | |жетілдіру. |
| | | |Сыныпты |
| | | |белсендіру үшін |
| | | |сөз көшбасшыға |
| | | |беріледі. |
| | | | |
|2 |Жетекші білімдері|Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз|Сыныптағы |
| |мен іс-әрекет |ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде |оқушылар, |
| |тәсілдерін |жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы:|сарапшылар |
| |өзектілендіру |шақырылады. Терминологиялық дұрыс |тарапынан |
| | |сөйлеуге баса көңіл аудару. |тексерілетін, |
| | |Терминологиялық және арнайы ереже |олардың |
| | |бойынша дұрыс сөйлеу барысында |сөйлеуіне |
| | |оқушының психикалық дұрыс дамуына |қойылатын |
| | |ықпал жасау. |талаптарды білуі|
| | | |тиіс |
| | | | |
|3 |1 цикл. |Сынып үш тапсырма алады ТКШ- АКШ –ЖКШ |Жұмыстың |
| |Стандартты және | |аяқталуы 5+30 |
| |өзгермелі |ТКШ: 2 |формуласы |
| |жағдаятта білімді| |бойынша. Сыныпты|
| |қолдану үлгісін | |үш топқа бөлу – |
| |құрау |АКШ: |Альфа: |
| | | |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | | |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |ЖКШ: |Гамма: ТКШ |
| | | |тапсырмаларын |
| | | |орындау арқылы |
| | | |жүзеге асыру. |
| | | | |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар | |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы | |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы | |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың | |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы | |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. | |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» | |
| | |каратасындағыдай жүргізіледі. | |
| | | | |
| | | | |
|4 |Білімді өз |Орындалған жұмыстар бойынша қатемен |Сынып ОӘЖӘ |
| |бетінше қолдану |жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ|сызбасы |
| | |толтырады және «Бета» топтарына |негізінде сол |
| | |сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды. |тақырып бойынша |
| | | |жұмыс істейді. |
| | | | |
|5 |Бақылау және |«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары |Жұмыстың |
| |өздік бақылау |ООМ толтырады және «Гамма» тобына |аяқталғаны ООМ |
| | |түсіндіруге көшеді немесе өз |ұяшықтарының |
| | |топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс |толтырылуы |
| | |жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз |бойынша |
| | |отырмайды, тіпті сарапшылар қасына |анықталады. |
| | |тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы |Сынақ |
| | |бойынша айтуға үйрету. |тапсырғандар мен|
| | | |сарапшыларды |
| | | |қосқанда 63% кем|
| | | |болмауы тиіс. |
| | | | |
|6 |Түзету |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ. |Жұмыстың |
| | | |аяқталуы тек |
| | |ТКШ: |«Бета» және |
| | | |«Гамма» топтары |
| | |АКШ: 18- |үшін 5+30 |
| | |ЖКШ |формуласы |
| | | |бойынша. Сыныпты|
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар |үш топқа бөлу – |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы |Альфа: |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы |Гамма: ТКШ |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. |тапсырмаларын |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» |орындау арқылы |
| | |каратасындағыдай жүргізіледі. |жүзеге |
| | | |асырылады. |
| | | | |
|7 |Түйсіну |Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын|Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары |оқушыларды |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттау. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.|кемшіліктерін |
| | | |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|8 |2 цикл. |Орындалған жұмыстар бойынша қатемен |Сынып ОӘЖӘ |
| |Стандартты және |жұмыс. «Альфа» тобының срапшылары ООМ |сызбасы |
| |өзгермелі |толтырады және «Бета» топтарына |негізінде сол |
| |жағдаятта білімді|сыныппен жұмыс жасауына бағыттау. |тақырып бойынша |
| |қолдану үлгісін | |жұмыс істейді. |
| |құрау | | |
| | | | |
|9 |Білімді өз |«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары |Жұмыстың |
| |бетінше қолдану |ООМ толтырады және «Гамма» тобына |аяқталғаны ООМ |
| | |түсіндіруге көшеді немесе оз |ұяшықтарының |
| | |топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс |толтырылуы |
| | |жасау. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды,|бойынша |
| | |тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да |анықталады. |
| | |өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға|Сынақ |
| | |үйрету. |тапсырғандар мен|
| | | |сарапшыларды |
| | | |қосқанда 63% кем|
| | | |болмауы тиіс. |
| | | | |
| | | | |
|10 |Бақылау және |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ. |Жұмыстың |
| |өздік бақылау | |аяқталуы тек |
| | |ТКШ: 3 |«Бета» және |
| | | |«Гамма» топтары |
| | |АКШ: |үшін 5+30 |
| | | |формуласы |
| | | |бойынша. Сыныпты|
| | |ЖКШ: |үш топқа бөлу – |
| | | |Альфа: |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы |Гамма: ТКШ |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың |тапсырмаларын |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы |орындау арқылы |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. |жүзеге |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» |асырылады. |
| | |картасындағыдай жүргізу. | |
| | | | |
|11 |Түйсіну |Екінші айналымның (цикл) қорытындысын |Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары |оқушыларды |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттау. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.|кемшіліктерін |
| | | |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|10 | |Екінші айналымның (цикл) қорытындысын | |
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары | |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға | |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды | |
| | |(Салтанат пен Айгерім) қайта сол | |
| | |оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау. | |
| | |Жауапкершілік және кері байланыс | |
| | |заңдылығы бойынша әрекет ету. | |
| | | | |
|11 |Түйсіну |Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын|Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Мұғалім, өткен цикл бойынша |оқушыларды |
| | |жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттайды. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы әрекет етуі керек. |кемшіліктерін |
| | |ООМ – жаңартылады. |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|12 |Түсінік беру |Цикл саны шектелмейді. Барлық сынып |Карта бойынша |
| | |бойынша және сарапшылардың жұмысын |жұмыстың |
| | |карта бойынша барлық жұмыс барысына |аяқталуы: |
| | |бағыт беріп отыру. Оқушылардың |оқушылардың 63% |
| | |түсіндіру және тапсырманы дұрыс шешу |«Альфа» тобына |
| | |біліктерін қатаң түрде тексеру. |өтуі міндетті. |
| | | | |
|13 |Бағалау |Бағалау деңгей бойынша жүргізіледі: |Мұғалім |
| | |Альфа – 5 ұпай, Бета – 4 ұпай, Гамма –|сыныптық-команда|
| | |3 ұпай. «Биоинтернет» картасы бойынша |мен көшбасшының |
| | |жұмыстың аяқталуы, «Альфа» тобына |тырысып күш |
| | |өткізуге оқушыларды ұсынған |салуы жұмысының |
| | |сарапшылардың жұмысы әсерлі болуы үшін|сапасын |
| | |сыныптың заң шығарушылары бонустар |ескереді. |
| | |қояды. | |
| | | | |
|14 |Үй тапсырмасы |1. «Альфа» тобы ЖКШ 10 тапсырмасынан |Карта бойынша |
| | |кем емес орындайды. Сарапшылар ЖКШ 30|жұмыс барысының |
| | |тапсырмасын орындайды. Бұл сарапшылар |аяқталуы және |
| | |«Жаттықтырғыш» картасында мұғалімнің |«Жаттықтырғыш» |
| | |көмекшісі болады және де сабақта |картасы бойынша |
| | |барлық топтың оқушыларының |мәліметтер |
| | |тапсырмаларының дұрыс орындалуын |болжамын |
| | |тексереді. |беріледі. |
| | |2. «Бета» тобы АКШ 10 тапсырма және | |
| | |ЖКШ 5 тапсырма орындауы тиіс. | |
| | |3. «Гамма» тобы ТКШ тапсырмасы 10 кем | |
| | |емес және АКШ 5 тапсырма орындауы | |
| | |тиіс. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz