Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

АКШ ЖКШ

Пәні: Математика Сыныбы: 8А Күні: 05.12.2014

Пән мұғалімі: Мусипова Ғ.О.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: өткен тақырып бойынша оқушылардың білім мен біліктілігін
сөйлеу арқылы нақты бекіту.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыру,шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге
тәрбиелеу.
б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік – ұжымдық
парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра
отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші
ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы, интерактивті тақта,
мультимедиялық подиум
Әдіс - тәсілі: « БжС » технологиясы

Картасы: «Биоинтернет»
Сабақтың барысы:
2 тип. Іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация >
жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және
өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше
қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > түйсіну.

| | | | |
| | |ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау |Жұмыстың реті |
| | | |карта бойынша |
|1 |Ұйымдастыру | |түсіндіріледі. |
| |кезең. Түйсіну | |ООМ бойынша |
| | | |жұмыс барысын |
| | | |жетілдіру. |
| | | |Сыныпты |
| | | |белсендіру үшін |
| | | |сөз көшбасшыға |
| | | |беріледі. |
| | | | |
|2 |Жетекші білімдері|Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз|Сыныптағы |
| |мен іс-әрекет |ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде |оқушылар, |
| |тәсілдерін |жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы:|сарапшылар |
| |өзектілендіру |шақырылады. Терминологиялық дұрыс |тарапынан |
| | |сөйлеуге баса көңіл аудару. |тексерілетін, |
| | |Терминологиялық және арнайы ереже |олардың |
| | |бойынша дұрыс сөйлеу барысында |сөйлеуіне |
| | |оқушының психикалық дұрыс дамуына |қойылатын |
| | |ықпал жасау. |талаптарды білуі|
| | | |тиіс |
| | | | |
|3 |1 цикл. |Сынып үш тапсырма алады ТКШ- АКШ –ЖКШ |Жұмыстың |
| |Стандартты және | |аяқталуы 5+30 |
| |өзгермелі |ТКШ: 2 |формуласы |
| |жағдаятта білімді| |бойынша. Сыныпты|
| |қолдану үлгісін | |үш топқа бөлу – |
| |құрау |АКШ: |Альфа: |
| | | |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | | |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |ЖКШ: |Гамма: ТКШ |
| | | |тапсырмаларын |
| | | |орындау арқылы |
| | | |жүзеге асыру. |
| | | | |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар | |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы | |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы | |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың | |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы | |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. | |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» | |
| | |каратасындағыдай жүргізіледі. | |
| | | | |
| | | | |
|4 |Білімді өз |Орындалған жұмыстар бойынша қатемен |Сынып ОӘЖӘ |
| |бетінше қолдану |жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ|сызбасы |
| | |толтырады және «Бета» топтарына |негізінде сол |
| | |сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды. |тақырып бойынша |
| | | |жұмыс істейді. |
| | | | |
|5 |Бақылау және |«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары |Жұмыстың |
| |өздік бақылау |ООМ толтырады және «Гамма» тобына |аяқталғаны ООМ |
| | |түсіндіруге көшеді немесе өз |ұяшықтарының |
| | |топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс |толтырылуы |
| | |жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз |бойынша |
| | |отырмайды, тіпті сарапшылар қасына |анықталады. |
| | |тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы |Сынақ |
| | |бойынша айтуға үйрету. |тапсырғандар мен|
| | | |сарапшыларды |
| | | |қосқанда 63% кем|
| | | |болмауы тиіс. |
| | | | |
|6 |Түзету |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ. |Жұмыстың |
| | | |аяқталуы тек |
| | |ТКШ: |«Бета» және |
| | | |«Гамма» топтары |
| | |АКШ: 18- |үшін 5+30 |
| | |ЖКШ |формуласы |
| | | |бойынша. Сыныпты|
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар |үш топқа бөлу – |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы |Альфа: |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы |Гамма: ТКШ |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. |тапсырмаларын |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» |орындау арқылы |
| | |каратасындағыдай жүргізіледі. |жүзеге |
| | | |асырылады. |
| | | | |
|7 |Түйсіну |Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын|Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары |оқушыларды |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттау. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.|кемшіліктерін |
| | | |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|8 |2 цикл. |Орындалған жұмыстар бойынша қатемен |Сынып ОӘЖӘ |
| |Стандартты және |жұмыс. «Альфа» тобының срапшылары ООМ |сызбасы |
| |өзгермелі |толтырады және «Бета» топтарына |негізінде сол |
| |жағдаятта білімді|сыныппен жұмыс жасауына бағыттау. |тақырып бойынша |
| |қолдану үлгісін | |жұмыс істейді. |
| |құрау | | |
| | | | |
|9 |Білімді өз |«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары |Жұмыстың |
| |бетінше қолдану |ООМ толтырады және «Гамма» тобына |аяқталғаны ООМ |
| | |түсіндіруге көшеді немесе оз |ұяшықтарының |
| | |топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс |толтырылуы |
| | |жасау. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды,|бойынша |
| | |тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да |анықталады. |
| | |өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға|Сынақ |
| | |үйрету. |тапсырғандар мен|
| | | |сарапшыларды |
| | | |қосқанда 63% кем|
| | | |болмауы тиіс. |
| | | | |
| | | | |
|10 |Бақылау және |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ. |Жұмыстың |
| |өздік бақылау | |аяқталуы тек |
| | |ТКШ: 3 |«Бета» және |
| | | |«Гамма» топтары |
| | |АКШ: |үшін 5+30 |
| | | |формуласы |
| | | |бойынша. Сыныпты|
| | |ЖКШ: |үш топқа бөлу – |
| | | |Альфа: |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар |ТКШ–АКШ-ЖКШ, |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы |Бета: АКШ-ТКШ, |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы |Гамма: ТКШ |
| | |беріледі. Тапсырмаларды орындаудың |тапсырмаларын |
| | |кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы |орындау арқылы |
| | |әрбір деңгейде жеке анықталады. |жүзеге |
| | |Тексеру регламенті «Алгоритм» |асырылады. |
| | |картасындағыдай жүргізу. | |
| | | | |
|11 |Түйсіну |Екінші айналымның (цикл) қорытындысын |Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары |оқушыларды |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттау. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.|кемшіліктерін |
| | | |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|10 | |Екінші айналымның (цикл) қорытындысын | |
| | |шығару. Өткен цикл бойынша жоғары | |
| | |деңгейге жетпеген оқушыларға | |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды | |
| | |(Салтанат пен Айгерім) қайта сол | |
| | |оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау. | |
| | |Жауапкершілік және кері байланыс | |
| | |заңдылығы бойынша әрекет ету. | |
| | | | |
|11 |Түйсіну |Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын|Сынып көшбасшысы|
| | |шығару. Мұғалім, өткен цикл бойынша |оқушыларды |
| | |жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға |белсендіріп, |
| | |бастапқыда тағайындалған сарапшыларды |әрбір оқушының |
| | |қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына |басқалардан |
| | |бағыттайды. Жауапкершілік және кері |басымдылығы мен |
| | |байланыс заңдылығы әрекет етуі керек. |кемшіліктерін |
| | |ООМ – жаңартылады. |ескертіп, атап |
| | | |көрсетеді. |
| | | | |
|12 |Түсінік беру |Цикл саны шектелмейді. Барлық сынып |Карта бойынша |
| | |бойынша және сарапшылардың жұмысын |жұмыстың |
| | |карта бойынша барлық жұмыс барысына |аяқталуы: |
| | |бағыт беріп отыру. Оқушылардың |оқушылардың 63% |
| | |түсіндіру және тапсырманы дұрыс шешу |«Альфа» тобына |
| | |біліктерін қатаң түрде тексеру. |өтуі міндетті. |
| | | | |
|13 |Бағалау |Бағалау деңгей бойынша жүргізіледі: |Мұғалім |
| | |Альфа – 5 ұпай, Бета – 4 ұпай, Гамма –|сыныптық-команда|
| | |3 ұпай. «Биоинтернет» картасы бойынша |мен көшбасшының |
| | |жұмыстың аяқталуы, «Альфа» тобына |тырысып күш |
| | |өткізуге оқушыларды ұсынған |салуы жұмысының |
| | |сарапшылардың жұмысы әсерлі болуы үшін|сапасын |
| | |сыныптың заң шығарушылары бонустар |ескереді. |
| | |қояды. | |
| | | | |
|14 |Үй тапсырмасы |1. «Альфа» тобы ЖКШ 10 тапсырмасынан |Карта бойынша |
| | |кем емес орындайды. Сарапшылар ЖКШ 30|жұмыс барысының |
| | |тапсырмасын орындайды. Бұл сарапшылар |аяқталуы және |
| | |«Жаттықтырғыш» картасында мұғалімнің |«Жаттықтырғыш» |
| | |көмекшісі болады және де сабақта |картасы бойынша |
| | |барлық топтың оқушыларының |мәліметтер |
| | |тапсырмаларының дұрыс орындалуын |болжамын |
| | |тексереді. |беріледі. |
| | |2. «Бета» тобы АКШ 10 тапсырма және | |
| | |ЖКШ 5 тапсырма орындауы тиіс. | |
| | |3. «Гамма» тобы ТКШ тапсырмасы 10 кем | |
| | |емес және АКШ 5 тапсырма орындауы | |
| | |тиіс. | |

Ұқсас жұмыстар
Тапсырмаларды іріктеу
Жай бөлшектерді көбейту туралы
Негізгі тригонометриялық теңбе - теңдіктер
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
Жаңа технология арқылы білім сапасын арттыру
Сабақтың көрінекілігі
Сынып көшбасшысы. Сабақтың тақырыбы
Қиылысқан түзулер. параллель түзулер
Шәйнектің спираліндегі ток күшін анықта
Зат мөлшері
Пәндер