АКШ ЖКШ

Пәні: Математика Сыныбы: 8А Күні: 05. 12. 2014

Пән мұғалімі: Мусипова Ғ. О.

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: өткен тақырып бойынша оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу арқылы нақты бекіту.

ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу.

б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік - ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.

Сабақтың түрі: бекіту

Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы, интерактивті тақта, мультимедиялық подиум

Әдіс - тәсілі: « БжС » технологиясы

Картасы: «Биоинтернет»

Сабақтың барысы:

2 тип. Іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация > жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > түйсіну.

1
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.

ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.

Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.

1: 2
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Жетекші білімдері мен іс-әрекет тәсілдерін өзектілендіру
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы: шақырылады. Терминологиялық дұрыс сөйлеуге баса көңіл аудару. Терминологиялық және арнайы ереже бойынша дұрыс сөйлеу барысында оқушының психикалық дұрыс дамуына ықпал жасау.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сыныптағы оқушылар, сарапшылар тарапынан тексерілетін, олардың сөйлеуіне қойылатын талаптарды білуі тиіс
1: 3
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну:

1 цикл .

Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау

ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау:

Сынып үш тапсырма алады ТКШ- АКШ -ЖКШ

ТКШ: 2 х 2 + 3 х + 1 = 0 х^{2} + 3х + 1 = 0 х 2 + 3 х + 1 = 0 х^{2} + 3х + 1 = 0

АКШ:
( х + 3 ) ( х 4 ) = 12 (х + 3) (х - 4) = - 12

ЖКШ:
( 2 х + 3 ) ( 3 х + 1 ) = 11 х + 30 (2х + 3) (3х + 1) = 11х + 30

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыстың аяқталуы 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу - Альфа: ТКШ-АКШ-ЖКШ, Бета: АКШ-ТКШ, Гамма: ТКШ тапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асыру.
1: 4
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Білімді өз бетінше қолдану
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Орындалған жұмыстар бойынша қатемен жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ толтырады және «Бета» топтарына сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сынып ОӘЖӘ сызбасы негізінде сол тақырып бойынша жұмыс істейді.
1: 5
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Бақылау және өздік бақылау
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: «Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары ООМ толтырады және «Гамма» тобына түсіндіруге көшеді немесе өз топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды, тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға үйрету.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыстың аяқталғаны ООМ ұяшықтарының толтырылуы бойынша анықталады. Сынақ тапсырғандар мен сарапшыларды қосқанда 63% кем болмауы тиіс.
1: 6
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Түзету
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау:

Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ.

ТКШ: 9 х 2 + 6 х + 1 = 0 9х^{2} + 6х + 1 = 0 9 х 2 + 6 х + 1 = 0 9х^{2} + 6х + 1 = 0

АКШ: 18- ( х 5 ) ( х 4 ) = 2 (х - 5) (х - 4) = - 2 ( х 5 ) ( х 4 ) = 2 (х - 5) (х - 4) = - 2

ЖКШ
х 4 х + 3 = 2 х + 4 х 3 \frac{х - 4}{х + 3} = \frac{2х + 4}{х - 3}

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыстың аяқталуы тек «Бета» және «Гамма» топтары үшін 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу - Альфа: ТКШ-АКШ-ЖКШ, Бета: АКШ-ТКШ, Гамма: ТКШ тапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асырылады.
1: 7
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Түйсіну
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару. Өткен цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау. Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сынып көшбасшысы оқушыларды белсендіріп, әрбір оқушының басқалардан басымдылығы мен кемшіліктерін ескертіп, атап көрсетеді.
1: 8
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: 2 цикл . Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Орындалған жұмыстар бойынша қатемен жұмыс. «Альфа» тобының срапшылары ООМ толтырады және «Бета» топтарына сыныппен жұмыс жасауына бағыттау.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сынып ОӘЖӘ сызбасы негізінде сол тақырып бойынша жұмыс істейді.
1: 9
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Білімді өз бетінше қолдану
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: «Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары ООМ толтырады және «Гамма» тобына түсіндіруге көшеді немесе оз топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс жасау. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды, тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға үйрету.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыстың аяқталғаны ООМ ұяшықтарының толтырылуы бойынша анықталады. Сынақ тапсырғандар мен сарапшыларды қосқанда 63% кем болмауы тиіс.
1: 10
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Бақылау және өздік бақылау
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау:

Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ.

ТКШ: 3 х 2 6 х + 3 = 0 х^{2} - 6х + 3 = 0 х 2 6 х + 3 = 0 х^{2} - 6х + 3 = 0

АКШ:
х 2 5 = ( х 5 ) ( ) х^{2} - 5 = (х - 5) ()

ЖКШ: х 2 ( 5 + 3 ) х + 3 = 0 х^{2} - \left( 5 + \sqrt{3} \right) х + \sqrt{3 = 0} х 2 ( 5 + 3 ) х + 3 = 0 х^{2} - \left( 5 + \sqrt{3} \right) х + \sqrt{3 = 0}

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» картасындағыдай жүргізу.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:

Жұмыстың аяқталуы тек «Бета» және «Гамма» топтары үшін 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу - Альфа: ТКШ-АКШ-ЖКШ, Бета: АКШ-ТКШ, Гамма: ТКШ тапсырмаларын

орындау арқылы жүзеге асырылады.

1: 11
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Түйсіну
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Екінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару. Өткен цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау. Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сынып көшбасшысы оқушыларды белсендіріп, әрбір оқушының басқалардан басымдылығы мен кемшіліктерін ескертіп, атап көрсетеді.
1: 10
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну:
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Екінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару. Өткен цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды (Салтанат пен Айгерім) қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау. Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:
1: 11
Ұйымдастыру кезең. Түйсіну: Түйсіну
ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау: Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару. Мұғалім, өткен цикл бойынша жоғары

Ұқсас жұмыстар
Тапсырмаларды іріктеу
Жай бөлшектерді көбейту туралы
Негізгі тригонометриялық теңбе - теңдіктер
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
Жаңа технология арқылы білім сапасын арттыру
Сабақтың көрінекілігі
Сынып көшбасшысы. Сабақтың тақырыбы
Қиылысқан түзулер. параллель түзулер
Шәйнектің спираліндегі ток күшін анықта
Зат мөлшері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz