Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Соңғы аялдама балалар Дөңгелек аялдамасы

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
Талшық селосы
«Балдырған» балалар бөбек бақшасы
І санатты тәрбиеші
Хамитова Күлжауар Фазылқызы

Ұйымдастырылған оқу – іс әрекетінің технологиялық картасы

Ортаңғы №2 тобы
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер әлеміне саяхат
Мақсаты: Геометриялық фигураларды үш сипаттама (түсі, пішіні,көлемі) арқылы
сұраптау білу.
Міндеттер: 1-5 ке дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту.Геометриялық
пішіндерді айырып, салыстыруын бекіту.
Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Зейінділікке, ойшылдыққа, қамқорлыққа, бір-бірімен қарым-қатынас жасау білу
тәрбиелеу.
Әдіc–тәсілдері: Көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар.
Көрнекіліrі: Әдемі түстермен геометриялық пішіндердің суреті.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|Мотивациялық қозғаушы |Шаттық шеңбер: | |
| |Сәлем деймін достарға, |Жылулық шеңберге |
| |Сәлем деймін құстарға, |тұрады. Үлкенмен де, |
| |Сәлем деймін қонақтарға, |кішімен де бас иіп, |
| |Сәлем деймін апайға. |амандасады. |
| |- Үлкенге де “Сіз”, |Жылы лебіздерін |
| |- Кішіге де “Сіз”, |бір-біріне білдіреді. |
| |- Баршаңызды құрметтеп, | |
| |- Бас иеміз “ Біз”! | |
|Ұйымдастырушылық |Жаңа іс-әрекет тақырыбы: | |
|-ізденіс |Сендердің алдарыңда күннің көзі | |
| |тұр, оның шуақтары жоқ. Балалар, | |
| |сендер жақсы лебіздеріңді айтып, | |
| |күннің шуағын жасайсындар. | |
| |Қане балалар сендер қандай жақсы | |
| |лебіздер білесіңдер? | |
| | |-Деніміз сау болсын! |
| | |-Күніміз күлімдесің! |
| | |-Еліміз аман болсың! |
| | | |
| | |-Ата-анамыз қасымызда |
| | |болсың! |
| | |-Бәріміз дос болайық |
| | |-Бәріміз бақытты |
| | |болайық! |
| | |-Аспанымыз ашық болсын!|
| | |-Қазақстанымыз гүлдей |
| | |берсің! |
| | |-Нанымыз көп болсын! |
| | |-Отанымыз тыныш болсын!|
| | |-Жақсылық болсын! |
| |Тәрбиеші балаларға билет | |
| |таратады. | |
| |Қане балалар барлығымыз поезға | |
| |мініп геометриялық пішіндер | |
| |әлеміне саяхат жасаймыз. | |
| |-Балалар, міне біз көңілді | |
| |пішіндер әлеміне келдік (тақтада | |
| |әр түрлі пішіндермен салынған | |
| |үйлер, ағаштар ілінген). | |
| |Тосын сый: | |
| |-Балалар, қарандаршы есікті біреу| |
| |қаққандай болды ма?. | |
| |Тәрбиеші: Сен кімсің? | |
| |Патшайым: -Мен осы қалады тұратын| |
| |Математика Патшайымымын, мен | |
| |сендерді қалаға кіргізбеймін. | |
| |Тәрбиеші: Неге кіргізбейсін? | |
| |Патшайым: Менің тапсырмаларымды | |
| |орындасандар ғана кіргіземін. | |
| |Тәрбиеші: Балалар, біз | |
| |патшайымның тапсырмаларын | |
| |орындаймыз ба? | |
| |Енді балалар бәріміз өз | |
| |билеттеріміз бойынша | |
| |орындарымызға отырамыз. |-Ия, орындаймыз. |
| |Патшайым: 1-ші аялдамаларың | |
| |«Төртбұрыш» аялдамасы. Осындағы | |
| |тапсырмаларды орыңдасандар келесі| |
| |аялдамаға жіберемін. | |
| |1-тапсырма: (1-5 ке дейін санау) | |
| |тура-кері. | |
| |«Сұрақ-жауап» | |
| |1.Бағдаршамның неше көзі бар? | |
| |2.Қолғапта неше саусқ бар? | |
| |3.Адамда қанша көз бар? | |
| |4. Жұлдыздың неше бұрышы бар? | |
| |5.Аспанда неше күн бар? | |
| |6.Бір жылда неше мезгіл бар? | |
| |7.Бір аптада неше күн бар? |3 |
| |8.Оң қолымызда неше саусақ бар? |5 |
| |9. Сол қолымызда неше саусақ бар?|2 |
| |Балалар, жауаптарға жақсы жауап |5 |
| |бердіңдер. | |
| |2-тапсырма: «Салыстырып-толықтыр»|1 |
| |ойыны. |4 |
| |Кейбір геометриялық пішіндер |7 |
| |жоғалып қалыпты біз оларды тауып,|5 |
| |орнындарына орналастыру керекпіз.| |
| |Тәрбиеші: балалар, өте жақсы. |5 |
| |Дөңгелек аялдамасының тапсырмасын| |
| |орындап бердік. | |
| |Келесі қандай аялдама екен, | |
| |көрейікші? | |
| |Үшбұрыш аялдамасы (ілінеді). | |
| |-Қандай аялдама, балалар? | |
| |Бұл аялдаманың тапсырмасы; | |
| |«Кім жылдам ойыны» Шығыршықтын | |
| |ішіне | |
| |1.Тек қана дөңгелектерді | |
| |салыңдар. | |
| |2.Тек қана сопақшаларды салыңдар.| |
| |3.Тек қана төртбұрыштарды | |
| |салындар. | |
| |Балалар ойынды жақсы ойнадындар. |Үшбұрыш. |
| |Енді балалар орындарымыздан | |
| |тұрып, біраз сергіп алайық | |
| |Сергіту сәті: | |
| |«Аңқайма, қайтала» | |
| |Қане, достым, аңқайма, | |
| |Менен кейін қайтала. | |
| |Барша қимыл үш-үштен: | |
| |Көзіңді қыс үш рет: 1,2,3, | |
| |Басыңды еңкейт үш рет: 1,2,3, | |
| |Иықты көтер үш рет: 1,2,3, | |
| |Солға –оңға иіл үш рет: 1,2,3, | |
| |Орнында секір үш рет: 1,2,3, | |
| |Ентігімізді басамыз және | |
| |орнымызға отырамыз. | |
| |Соңғы аялдама балалар «Дөңгелек| |
| |аялдамасы». | |
| |1-тапсырма: Ойын «Шатасқан» | |
| |Тәрбиеші: Балалар, мен сөйлемді | |
| |дұрыс айтсам, қолдаынды | |
| |шапалақтайсындар, егер дұрыс | |
| |айтпасам шапалақтамайсындар. | |
| |1.Таңертен ұйықтауға жатамыз | |
| |2Түнде қыдыруға шығамыз | |
| |3.Кешке балабақшадан ата-анамыз | |
| |әкетеді | |
| |4.Түнде біз түскі тамақты ішеміз | |
| |5.Таңертең біз балабақшаға | |
| |барамыз | |
| |6.Күндіз біз таңертеңгі тамақты | |
| |ішеміз. | |
| |2-тапсырма; «Қар адамды» | |
| |жапысыру. |Жоқ |
| |Көк түрлі-түсті қағазға, ақ |Жоқ |
| |қағаздан жұмалап қар адамды | |
| |жапысыру. |Ия |
| |Балалар, жарайсындар! Менің |Жоқ |
| |тапсырмаларымды бәрін өте жақсы | |
| |орындап бердініздер, сендерге | |
| |рахмет. Мен сендерге ризамын, қай|Ия |
| |уақытта осы қалаға келсендер мен | |
| |сендерді кіргіземін.Маған |Жоқ |
| |сабақтарын өте ұнады | |
|Рефлексивті-түзету. | -Балалар бүгін біз қайда |-Пішіндер әлеміне. |
| |саяхатқа бардық? | |
| |-Жолда қандай аялдамаларға |-Төртбұрыш, үшбырыш, |
| |тоқтадық? |дөңгелек. |
| |-Осы аялдамаларда қандай |Балалардың жауаптары. |
| |тапсырмалар орындадындар? | |
| |Патшайым:Менің сендерге | |
| |сыйлықтарым бар. | |
| |Ал, енді балалар бүгінгі біздің | |
| |іс-әрекетіміз аяқталды, | |
| |поезымызға отырып тобымызға | |
| |оралайық. | |

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Геометриялық пішіндерді ажыратып, әр түрлі заттар жасауға
болатынын білу қажет._
Түсінігі қалыптасты: Түстер туралы ұғымы, түсінігі қалыптасады.
Айта – орындай алады: Геометриялық пішінді және түстерін ажыратады. Зейіні,
есте сақтау қабілеттері артады, ой өрісі дамиды .

Ұқсас жұмыстар
Жемістер, көкөністер
Абай және табиғат аялдамасы
Біздің мемлекет қандай мемлекет
Сауат ашу әлеміне саяхат
Бірінші аялдама
Таңбалары әртүрлі сандарға амалдар қолдану
Бейнелеу өнері - шығармашылықпен оқытудың бір түрі
3 - ті қосу кестесі
Суреттер аялдамасы
Сабақтың тақырыбы. АШЫҚ САБАҚ
Пәндер