Тәрбиеші балаларға тапсырма

№ 5 «Жеткіншек» балабақшасы
Ашық оқу іс - әрекеті
Өткізген: Каресова Н. С.
Қараша айы
2013-2014 оқу жылы
Тақырыбы: «Ертегілер елінде»
Білім беру саласы: Таным, қатынас, шығармашылық.
Бөлімдері: Сенсорика, көркем әдебиет, құрастыру.
Мақсаты: Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол, астында, үстінде, жоғары, төмен т. б. ) анықтау, балаларды салыстыруға үйрету.
Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту.
Көрнекілігі: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап.
Үлестірмелі құрал: Сәбіз
Баланың
іс-әрекеті
Шаттық шеңбері:
Бізқандаймыз, қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз
Ренжуді білмейміз
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
- Балалар, сендер ертегілерді ұнатасыздар ғой. Қане, «Үйшік» ертегісін есімізге түсіріп, ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақырайық.
- Алаңда бір үйшік тұр. (Суретті көрсетеді) Жертесер тышқан оны көріп қалып, неткен керемет үйшік, бұл кімдікі, - деп сұрайды. (тышқанның карточкасы қойылады) .
- Үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді: Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.
- Балалар тышқанға көмектесеміз бе?
Тәрбиеші балаларға тапсырманы ұсынады:
1. Суреттегі заттардың қайсысы үстелдің үстінде, қайсысы астында орналасқан?
Тапсырманы дұрыс орындадыңдар, тышқанға үйшіктің есігі ашылады. Жарайсыңдар!
Тышқан үйшікке кіріп тұра бастайды.
Секеңдеп, секіріп қоян келеді.
- Неткен үйшік! Үйшікте кім тұрады? Сол кезде үйшіктен
ғажайып дауыс жауап береді: Менің тапсырмаларымды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.
Тәрбиеші балаларға тапсырма ұсынады:
1. Балалар қоян не жейді? Дұрыс айтасыңдар. Ал, енді тапсырманы орындайық. Мына қиынды қағаздарды құрастырайық. Балалар ненің суреті шықты? Жарайсыңдар, қоянға үйшікке кіруге көмектестіңдер.
Орнымыздан тұрып, бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Жоғары қарап күн көрдім,
Төмен қарап жер көрдім.
Оңға, солға бұрылдым
Егеменді ел көрдім.
- Үйшікке жүгіріп көкжал қасқыр келеді.
- Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік?
Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді:
- Менің тапсырмамды орындаған-дарға ғана үйшік өз есігін ашады.
- Балалар қасқырға көмектесеміз бе?
Тәрбиеші балаларға тапсырма ұсынады.
Дидактикалық ойын:
«Не артық?»
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру.
Дұрыс таптыңдар, сиқырлы үйшіктің есігі қасқыр үшін де ашылды. Жарайсыңдар!
Қасқыр үйшікте тұра бастады.
Қутыңдап түлкі келіп:
- Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік? (тышқан, қоян, қасқыр өздерін таныстырады) . Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді:
- Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.
Тәрбиеші балаларға сұрақ қояды.
- Үйшікте қандай аңдар бар?
- Олардың қайсысы бұрын келді?
- Қайсысы соңынан келді?
- Қасқырдан бұрын қай аң келді?
Үйшіктің есігі түлкіге де ашылады. Содан
бері барлық аңдар тату-тәтті өмір сүріпті.
Ия. Көмектесеміз.
Қолдарын жоғары көтереді.
Қолдарын төмен түсіреді.
Оңға, солға бұрылады,
Қолын алға созады.
Ия, көмектесеміз.
Ия.
Тышқан, қоян, қасқыр, түлкі.
Күтілетін нәтиже:
Баланың білуі: Заттардың қалай орналасқанын ажырату.
Баланың меңгеруі: Салыстырулар жайлы түсінік.
Баланың жасай алуы: Бірлесе жұмыс жасауды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz