Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәрбиеші балаларға тапсырма
№ 5 «Жеткіншек» балабақшасы
Ашық оқу іс - әрекеті
Өткізген: Каресова Н.С.
Қараша айы
2013-2014 оқу жылы
Тақырыбы: «Ертегілер елінде»
Білім беру саласы: Таным, қатынас, шығармашылық.
Бөлімдері: Сенсорика, көркем әдебиет, құрастыру.
Мақсаты: Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол,
астында, үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды салыстыруға
үйрету.
Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық
қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге
достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту.
Көрнекілігі: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап.
Үлестірмелі құрал: Сәбіз
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Баланың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
| | Шаттық шеңбері: | |
|Себепті |Бізқандаймыз, қандаймыз. |Балалар бір-біріне жылы |
|қызығушылығын |Шұғылалы таңдаймыз |тілектерін білдіреді. |
|ояту кезеңі |Күлімдеген күндейміз | |
| |Ренжуді білмейміз | |
| |Қуанамын мен де, | |
| |Қуанасың сен де. | |
| |Қуанайық достарым, | |
| |Арайлап атқан күнге. | |
| |- Балалар, сендер ертегілерді | |
|Іздену-ұйымдастыр|ұнатасыздар ғой. Қане, «Үйшік» | |
|у кезеңі |ертегісін есімізге түсіріп, | |
| |ертегі кейіпкерлерін қонаққа | |
| |шақырайық. | |
| |- Алаңда бір үйшік тұр.(Суретті | |
| |көрсетеді) Жертесер тышқан оны | |
| |көріп қалып, неткен керемет | |
| |үйшік, бұл кімдікі,- деп | |
| |сұрайды. (тышқанның карточкасы |Ия. Көмектесеміз. |
| |қойылады). | |
| |- Үйшіктен ғажайып дауыс жауап | |
| |береді: Менің тапсырмамды | |
| |орындағандарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |- Балалар тышқанға көмектесеміз | |
| |бе? | |
| |Тәрбиеші балаларға тапсырманы | |
| |ұсынады: | |
| |1.Суреттегі заттардың қайсысы | |
| |үстелдің үстінде, қайсысы | |
| |астында орналасқан? | |
| |Тапсырманы дұрыс орындадыңдар, | |
| |тышқанға үйшіктің есігі ашылады.| |
| |Жарайсыңдар! | |
| |Тышқан үйшікке кіріп тұра | |
| |бастайды. | |
| |Секеңдеп, секіріп қоян келеді. | |
| |- Неткен үйшік! Үйшікте кім | |
| |тұрады? Сол кезде үйшіктен | |
| |ғажайып дауыс жауап береді: | |
| |Менің тапсырмаларымды | |
| |орындағандарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |Тәрбиеші балаларға тапсырма | |
| |ұсынады: | |
| |1.Балалар қоян не жейді? Дұрыс | |
| |айтасыңдар. Ал, енді тапсырманы | |
| |орындайық. Мына қиынды | |
| |қағаздарды құрастырайық. Балалар| |
| |ненің суреті шықты? Жарайсыңдар,| |
| |қоянға үйшікке кіруге | |
| |көмектестіңдер. | |
| |Орнымыздан тұрып, бойымызды | |
| |сергітіп алайық. | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Жоғары қарап күн көрдім, | |
| |Төмен қарап жер көрдім. | |
| |Оңға, солға бұрылдым | |
| |Егеменді ел көрдім. |Қолдарын жоғары көтереді.|
| | |Қолдарын төмен түсіреді. |
| |- Үйшікке жүгіріп көкжал қасқыр |Оңға, солға бұрылады, |
| |келеді. |Қолын алға созады. |
| |- Неткен үйшік! Кімдікі бұл | |
| |үйшік? | |
| |Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс| |
| |жауап береді: | |
| |- Менің тапсырмамды | |
| |орындаған-дарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |- Балалар қасқырға көмектесеміз | |
| |бе? | |
| |Тәрбиеші балаларға тапсырма |Ия, көмектесеміз. |
| |ұсынады. | |
| |Дидактикалық ойын: | |
| |«Не артық?» | |
| |Мақсаты: Балалардың логикалық | |
| |ойлау қабілетін арттыру. | |
| |Дұрыс таптыңдар, сиқырлы | |
| |үйшіктің есігі қасқыр үшін де | |
| |ашылды. Жарайсыңдар! | |
| |Қасқыр үйшікте тұра бастады. | |
| |Қутыңдап түлкі келіп: | |
| |- Неткен үйшік! Кімдікі бұл | |
| |үйшік? (тышқан, қоян, қасқыр | |
| |өздерін таныстырады). Сол кезде | |
| |үйшіктен ғажайып дауыс жауап | |
| |береді: | |
| |- Менің тапсырмамды | |
| |орындағандарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |Тәрбиеші балаларға сұрақ қояды. | |
| |- Үйшікте қандай аңдар бар? | |
| |- Олардың қайсысы бұрын келді? | |
| |- Қайсысы соңынан келді? | |
| |- Қасқырдан бұрын қай аң келді? | |
| |Үйшіктің есігі түлкіге де | |
| |ашылады. Содан | |
| |бері барлық аңдар тату-тәтті | |
| |өмір сүріпті. | |
| |- Балалар, сендерге | |
|Іс-әрекетті |ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |Ия. |
|бақылау кезеңі |ұнады ма? Ертегіде қандай |Тышқан, қоян, қасқыр, |
| |кейіпкерлер болды? Аңдарға |түлкі. |
| |үйшікке кіруге кім көмектесті? | |
| |Әрине сендер. Жарайсыңдар! | |
| |Барлығың да тапсырманы дұрыс | |
| |орындадыңдар. Аңдар сендерге | |
| |риза болып, дәмді сыйлық беріп | |
| |жіберіпті. | |
Күтілетін нәтиже:
Баланың білуі: Заттардың қалай орналасқанын ажырату.
Баланың меңгеруі: Салыстырулар жайлы түсінік.
Баланың жасай алуы: Бірлесе жұмыс жасауды.
Ашық оқу іс - әрекеті
Өткізген: Каресова Н.С.
Қараша айы
2013-2014 оқу жылы
Тақырыбы: «Ертегілер елінде»
Білім беру саласы: Таным, қатынас, шығармашылық.
Бөлімдері: Сенсорика, көркем әдебиет, құрастыру.
Мақсаты: Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол,
астында, үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды салыстыруға
үйрету.
Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық
қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге
достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту.
Көрнекілігі: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап.
Үлестірмелі құрал: Сәбіз
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Баланың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
| | Шаттық шеңбері: | |
|Себепті |Бізқандаймыз, қандаймыз. |Балалар бір-біріне жылы |
|қызығушылығын |Шұғылалы таңдаймыз |тілектерін білдіреді. |
|ояту кезеңі |Күлімдеген күндейміз | |
| |Ренжуді білмейміз | |
| |Қуанамын мен де, | |
| |Қуанасың сен де. | |
| |Қуанайық достарым, | |
| |Арайлап атқан күнге. | |
| |- Балалар, сендер ертегілерді | |
|Іздену-ұйымдастыр|ұнатасыздар ғой. Қане, «Үйшік» | |
|у кезеңі |ертегісін есімізге түсіріп, | |
| |ертегі кейіпкерлерін қонаққа | |
| |шақырайық. | |
| |- Алаңда бір үйшік тұр.(Суретті | |
| |көрсетеді) Жертесер тышқан оны | |
| |көріп қалып, неткен керемет | |
| |үйшік, бұл кімдікі,- деп | |
| |сұрайды. (тышқанның карточкасы |Ия. Көмектесеміз. |
| |қойылады). | |
| |- Үйшіктен ғажайып дауыс жауап | |
| |береді: Менің тапсырмамды | |
| |орындағандарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |- Балалар тышқанға көмектесеміз | |
| |бе? | |
| |Тәрбиеші балаларға тапсырманы | |
| |ұсынады: | |
| |1.Суреттегі заттардың қайсысы | |
| |үстелдің үстінде, қайсысы | |
| |астында орналасқан? | |
| |Тапсырманы дұрыс орындадыңдар, | |
| |тышқанға үйшіктің есігі ашылады.| |
| |Жарайсыңдар! | |
| |Тышқан үйшікке кіріп тұра | |
| |бастайды. | |
| |Секеңдеп, секіріп қоян келеді. | |
| |- Неткен үйшік! Үйшікте кім | |
| |тұрады? Сол кезде үйшіктен | |
| |ғажайып дауыс жауап береді: | |
| |Менің тапсырмаларымды | |
| |орындағандарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |Тәрбиеші балаларға тапсырма | |
| |ұсынады: | |
| |1.Балалар қоян не жейді? Дұрыс | |
| |айтасыңдар. Ал, енді тапсырманы | |
| |орындайық. Мына қиынды | |
| |қағаздарды құрастырайық. Балалар| |
| |ненің суреті шықты? Жарайсыңдар,| |
| |қоянға үйшікке кіруге | |
| |көмектестіңдер. | |
| |Орнымыздан тұрып, бойымызды | |
| |сергітіп алайық. | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Жоғары қарап күн көрдім, | |
| |Төмен қарап жер көрдім. | |
| |Оңға, солға бұрылдым | |
| |Егеменді ел көрдім. |Қолдарын жоғары көтереді.|
| | |Қолдарын төмен түсіреді. |
| |- Үйшікке жүгіріп көкжал қасқыр |Оңға, солға бұрылады, |
| |келеді. |Қолын алға созады. |
| |- Неткен үйшік! Кімдікі бұл | |
| |үйшік? | |
| |Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс| |
| |жауап береді: | |
| |- Менің тапсырмамды | |
| |орындаған-дарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |- Балалар қасқырға көмектесеміз | |
| |бе? | |
| |Тәрбиеші балаларға тапсырма |Ия, көмектесеміз. |
| |ұсынады. | |
| |Дидактикалық ойын: | |
| |«Не артық?» | |
| |Мақсаты: Балалардың логикалық | |
| |ойлау қабілетін арттыру. | |
| |Дұрыс таптыңдар, сиқырлы | |
| |үйшіктің есігі қасқыр үшін де | |
| |ашылды. Жарайсыңдар! | |
| |Қасқыр үйшікте тұра бастады. | |
| |Қутыңдап түлкі келіп: | |
| |- Неткен үйшік! Кімдікі бұл | |
| |үйшік? (тышқан, қоян, қасқыр | |
| |өздерін таныстырады). Сол кезде | |
| |үйшіктен ғажайып дауыс жауап | |
| |береді: | |
| |- Менің тапсырмамды | |
| |орындағандарға ғана үйшік өз | |
| |есігін ашады. | |
| |Тәрбиеші балаларға сұрақ қояды. | |
| |- Үйшікте қандай аңдар бар? | |
| |- Олардың қайсысы бұрын келді? | |
| |- Қайсысы соңынан келді? | |
| |- Қасқырдан бұрын қай аң келді? | |
| |Үйшіктің есігі түлкіге де | |
| |ашылады. Содан | |
| |бері барлық аңдар тату-тәтті | |
| |өмір сүріпті. | |
| |- Балалар, сендерге | |
|Іс-әрекетті |ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |Ия. |
|бақылау кезеңі |ұнады ма? Ертегіде қандай |Тышқан, қоян, қасқыр, |
| |кейіпкерлер болды? Аңдарға |түлкі. |
| |үйшікке кіруге кім көмектесті? | |
| |Әрине сендер. Жарайсыңдар! | |
| |Барлығың да тапсырманы дұрыс | |
| |орындадыңдар. Аңдар сендерге | |
| |риза болып, дәмді сыйлық беріп | |
| |жіберіпті. | |
Күтілетін нәтиже:
Баланың білуі: Заттардың қалай орналасқанын ажырату.
Баланың меңгеруі: Салыстырулар жайлы түсінік.
Баланың жасай алуы: Бірлесе жұмыс жасауды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz