Оқушылардың сабаққа дайындығы

Солтүстік Қазақстан облысы.
Петропавл қаласы.
Қазақ мектеп-гимназиясының
тарих пәні мұғалімі
Шакенова Зауреш Казизқызы.
Сабақ: 10 сынып
Пән: дүниежүзі тарихы
Тақырып: Екінші дүние жүзілік соғыс.
Оқыту мен тәрбие берудің міндеттері:
1. Білімдік – адамзат тарихын өзгерткен ІІ дүниежүзілік соғыстың сипатын
анықтау және қорытындыларын оқып үйрену, соғыстың шығу себептерін, соғысқа
қатысқан елдердің көздеген мақсатын білу.
2. Дамытушылық – оқушыларды тарихи фактілерді талдап, қорытынды жасауға,
тарихи ұғымдарға анықтама беруге баулу, ой-өрістерін дамыту.
3. Тәрбиелік - отаншылдыққа, патриотизмге, елін, жерін қорғауға, сүюге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру, бекіту.
Сабақтың әдісі: әңгіме, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: дүниежүзінің картасы, интерактивті
тақта, бейнетаспа, слайд, кесте, электронды оқулық, қосымша әдебиеттер
Пәнаралық байланыс: география, Қазақстан тарихы, әдебиет, химия, АӘД
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1.Амандасу
2.Түгендеу
3.Кабинеттің сабаққа дайындығы
4.Оқушылардың сабаққа дайындығы
5.Оқушыларды сабаққа бейімдеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1.Қиыр Шығыстағы соғыс ошағының құрылуы туралы айтыңыздар.
2.Фашистік Италияның Эфиопияны басып алуы.
3.Испанияда фашистік тәртіптің орнауы.
4.Соғыс қарсаңындағы КСРО-ның жүргізген саясаты қандай?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Жоспары:
1.Соғыстың ауқымы, сипаты, кезеңдері.
2.Германияның Польшаға шабуылы.
3.Германияның КСРО-ға шабуылы.
4.Кеңес-герман майданы.
Миға шабуыл: Соғыс деген не?

Cаяси сөздікте (cабақтың ғылымилылығы) : соғыс сөзі мынадай мағына береді –
мемлекетпен қоғамдық жүйелердің арасындағы қарулы күрес, олардың
экономикалық және саяси мақсатта күшпен билік жүргізуі, соғыстың сипаты -
әділетті және әділетсіз болып екіге бөлінеді
Академик Манаш Қозыбаев: «Соғыс арқылы халықты бостандығынан,
тәуелсіздігінен, бақытынан қарулы күрестің күшімен айыру қылмыс».

КСРО
Германия

И.Сталин
А.Гитлер

Жұмыс ережесін сақтау;
Қызығушылықты ояту;
Мағынаны ажырату – түртіп алу стратегиясы;
5 жол өлең;
Ой қорыту;
Сабақты рецензиялау;

І топ ІІ топ
ІІІ топ

Соғыс қарсаңы Ұлы Отан соғысы Жапонияның тізе бүгуі

«Инсерт стратегиясы»
топтардың жауабы:

|білемін |білгім келеді |мен үшін жаңа ақпарат |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

- Ұлы Отан соғысының басталуына байланысты слайд көрсету.
ІІ. Ой қорыту.
- Бірінші және екінші дүниежүзілік соғысты кесте бойынша салыстыру.
|І ДЖС |Ұқсастықтары |ІІ ДЖС |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Үй тапсырмасы: §14 оқу, сұрақтарға жауап беру, эссе жазу, тест құрастыру.
Бағалау.

-----------------------
Соғыс

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Күнделік сабақ жоспары
Ыбырай жырлары - жүрегімде
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Теңдеуді мүшелеп көбейтіндер
Дене шынықтыру пәні мұғалімі
ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Музыка пәні мұғалімінің аспаптық дайындығы
Борсықтың қысқа дайындығы
Балтық маңы елдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz