Оқушылардың сабаққа дайындығы

Солтүстік Қазақстан облысы.
Петропавл қаласы.
Қазақ мектеп-гимназиясының
тарих пәні мұғалімі
Шакенова Зауреш Казизқызы.
Сабақ: 10 сынып
Пән: дүниежүзі тарихы
Тақырып: Екінші дүние жүзілік соғыс.
Оқыту мен тәрбие берудің міндеттері:
1. Білімдік - адамзат тарихын өзгерткен ІІ дүниежүзілік соғыстың сипатын анықтау және қорытындыларын оқып үйрену, соғыстың шығу себептерін, соғысқа қатысқан елдердің көздеген мақсатын білу.
2. Дамытушылық - оқушыларды тарихи фактілерді талдап, қорытынды жасауға, тарихи ұғымдарға анықтама беруге баулу, ой-өрістерін дамыту.
3. Тәрбиелік - отаншылдыққа, патриотизмге, елін, жерін қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру, бекіту.
Сабақтың әдісі: әңгіме, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: дүниежүзінің картасы, интерактивті тақта, бейнетаспа, слайд, кесте, электронды оқулық, қосымша әдебиеттер
Пәнаралық байланыс: география, Қазақстан тарихы, әдебиет, химия, АӘД
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу
2. Түгендеу
3. Кабинеттің сабаққа дайындығы
4. Оқушылардың сабаққа дайындығы
5. Оқушыларды сабаққа бейімдеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Қиыр Шығыстағы соғыс ошағының құрылуы туралы айтыңыздар.
2. Фашистік Италияның Эфиопияны басып алуы.
3. Испанияда фашистік тәртіптің орнауы.
4. Соғыс қарсаңындағы КСРО-ның жүргізген саясаты қандай?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Жоспары:
1. Соғыстың ауқымы, сипаты, кезеңдері.
2. Германияның Польшаға шабуылы.
3. Германияның КСРО-ға шабуылы.
4. Кеңес-герман майданы.
Миға шабуыл: Соғыс деген не?
Cаяси сөздікте (cабақтың ғылымилылығы) : соғыс сөзі мынадай мағына береді - мемлекетпен қоғамдық жүйелердің арасындағы қарулы күрес, олардың экономикалық және саяси мақсатта күшпен билік жүргізуі, соғыстың сипаты - әділетті және әділетсіз болып екіге бөлінеді
Академик Манаш Қозыбаев: «Соғыс арқылы халықты бостандығынан, тәуелсіздігінен, бақытынан қарулы күрестің күшімен айыру қылмыс».
КСРО Германия
И. Сталин А. Гитлер
Жұмыс ережесін сақтау;
Қызығушылықты ояту;
Мағынаны ажырату - түртіп алу стратегиясы;
5 жол өлең;
Ой қорыту;
Сабақты рецензиялау;
І топ ІІ топ ІІІ топ
Соғыс қарсаңы Ұлы Отан соғысы Жапонияның тізе бүгуі
«Инсерт стратегиясы»
топтардың жауабы:
- Ұлы Отан соғысының басталуына байланысты слайд көрсету.
ІІ. Ой қорыту.
- Бірінші және екінші дүниежүзілік соғысты кесте бойынша салыстыру.
Үй тапсырмасы: §14 оқу, сұрақтарға жауап беру, эссе жазу, тест құрастыру.
Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz