Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың сабаққа дайындығы

Солтүстік Қазақстан облысы.
Петропавл қаласы.
Қазақ мектеп-гимназиясының
тарих пәні мұғалімі
Шакенова Зауреш Казизқызы.
Сабақ: 10 сынып
Пән: дүниежүзі тарихы
Тақырып: Екінші дүние жүзілік соғыс.
Оқыту мен тәрбие берудің міндеттері:
1. Білімдік – адамзат тарихын өзгерткен ІІ дүниежүзілік соғыстың сипатын
анықтау және қорытындыларын оқып үйрену, соғыстың шығу себептерін, соғысқа
қатысқан елдердің көздеген мақсатын білу.
2. Дамытушылық – оқушыларды тарихи фактілерді талдап, қорытынды жасауға,
тарихи ұғымдарға анықтама беруге баулу, ой-өрістерін дамыту.
3. Тәрбиелік - отаншылдыққа, патриотизмге, елін, жерін қорғауға, сүюге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру, бекіту.
Сабақтың әдісі: әңгіме, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: дүниежүзінің картасы, интерактивті
тақта, бейнетаспа, слайд, кесте, электронды оқулық, қосымша әдебиеттер
Пәнаралық байланыс: география, Қазақстан тарихы, әдебиет, химия, АӘД
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1.Амандасу
2.Түгендеу
3.Кабинеттің сабаққа дайындығы
4.Оқушылардың сабаққа дайындығы
5.Оқушыларды сабаққа бейімдеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1.Қиыр Шығыстағы соғыс ошағының құрылуы туралы айтыңыздар.
2.Фашистік Италияның Эфиопияны басып алуы.
3.Испанияда фашистік тәртіптің орнауы.
4.Соғыс қарсаңындағы КСРО-ның жүргізген саясаты қандай?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Жоспары:
1.Соғыстың ауқымы, сипаты, кезеңдері.
2.Германияның Польшаға шабуылы.
3.Германияның КСРО-ға шабуылы.
4.Кеңес-герман майданы.
Миға шабуыл: Соғыс деген не?

Cаяси сөздікте (cабақтың ғылымилылығы) : соғыс сөзі мынадай мағына береді –
мемлекетпен қоғамдық жүйелердің арасындағы қарулы күрес, олардың
экономикалық және саяси мақсатта күшпен билік жүргізуі, соғыстың сипаты -
әділетті және әділетсіз болып екіге бөлінеді
Академик Манаш Қозыбаев: «Соғыс арқылы халықты бостандығынан,
тәуелсіздігінен, бақытынан қарулы күрестің күшімен айыру қылмыс».

КСРО
Германия

И.Сталин
А.Гитлер

Жұмыс ережесін сақтау;
Қызығушылықты ояту;
Мағынаны ажырату – түртіп алу стратегиясы;
5 жол өлең;
Ой қорыту;
Сабақты рецензиялау;

І топ ІІ топ
ІІІ топ

Соғыс қарсаңы Ұлы Отан соғысы Жапонияның тізе бүгуі

«Инсерт стратегиясы»
топтардың жауабы:

|білемін |білгім келеді |мен үшін жаңа ақпарат |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

- Ұлы Отан соғысының басталуына байланысты слайд көрсету.
ІІ. Ой қорыту.
- Бірінші және екінші дүниежүзілік соғысты кесте бойынша салыстыру.
|І ДЖС |Ұқсастықтары |ІІ ДЖС |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Үй тапсырмасы: §14 оқу, сұрақтарға жауап беру, эссе жазу, тест құрастыру.
Бағалау.

-----------------------
Соғыс

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Ыбырай жырлары - жүрегімде
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Теңдеуді мүшелеп көбейтіндер
Дене шынықтыру пәні мұғалімі
ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Музыка пәні мұғалімінің аспаптық дайындығы
Борсықтың қысқа дайындығы
Балтық маңы елдері
Ұлттық ойындар 6 сынып , қазақ тілі ( орыс мектебі)
Пәндер