Сапқа тұру, мұз

Жоспар - конспект

Дене шынықтыру пәнінен 8в сыныпқа ашық сабақ.

Сабақтың тақырыбы: Бұрылыстан бұрылу және қайшылап бұрылу.

Өтетін жерлері: мұз айдыны.

Керек жарақтар: секундомер, ысқырғыш.

Өтетін мерзімі: 18. 01. 14ж

Мұғалімі: Құдабаев. Е. Б.

2014-2015 оқу жылы

Сабақ бөлімі
Сабақ мазмұны
Д
Ұйымдастырушылық әдістемелік құрал.
Сабақ бөлімі: I
Сабақ мазмұны:

Дайындық бөлімі :

1. Оқушылардың мұз айдынына шығуға спорттық құрал - жабдықтарын дайындауы.

2. Оқушылардың мұз айдынына сапқа тұру, сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау.

3. Әртүрлі жүгіріс және еркін сырғанау.

Д:

15

6

3

Ұйымдастырушылық әдістемелік құрал.:

Құрал жабдықтарының қауіпсіздік ережесін сақтады.

Сапқа тұру, мұз үстіндегі қауіпсіздік ережесін айту. Бір бағытқа жүгіру және сырғанау, сағат тіліне қарсы.

Сабақ бөлімі: II
Сабақ мазмұны:

Негізгі бөлім :Конькимен қайшылап бұрылу. Тіке және бұрылыстағы жылдамдыққа жүгіруді үйрену және жетілдіру.

1. Сөрелік қалып: сөре орны, жарыса жүгіру басталатын жері. Алғашқы қозғалыста күштің пайда болуыоқушының мәредегі тұрысына байланысты, ауырлық орталығы тіреу аяққа түсу керек. Сөредегі бастапқы қалып - сол аяққа түсу керек. Сөредегі бастапқы қалып - сол аяқ бүгіңкі болады, дене алға еңкейіңкі сол қол төменде, оң қол көлденең жағдайда орналасқан.

2. Сөреден (шығу) жүгіру: ( сөреден жүгірудің мақсаты) Қажетті жылдамдықты алу сөреден жүгірудің мақсаты болып табылады және осы қарқында жүгіруді сақтау керек, жүгіруге үйренуді екі адамнан басталады. 1- адам ысқырық белгісімен оқушы оң аяғын жазажы және сол аяғымен сырғанайды. 2- адамның 1- адамның айырмашылығы сырғанаған аяғымен итеріледі барлық қозғалыстың үлкен амплитудасымен.

3. Ара қашықтағы жүгіру: Тіке жүгіруге ауысу дененің алға еңкеюінің ұлғаюымен отырады. Бұрылысқа айналу оң аяқпен соңғы қадам болып айқындалады.

Оң аяқпен итеруі кезінде сол аяқтың ұшы орталық күшпен қозғалу бағытына байланысты. Бүрылу кезінде дене әрдайым алға қарайды, жүгіру кезінде қолдың қозғалысы доға бағытында.

4. Еркін сырғанау және мұз айдынындағы қимылды ойындар ойнау.

Д:

25

5

3

8

7

Ұйымдастырушылық әдістемелік құрал.:

Түсініндіру әдісән қолдану және жаттығу көрсету.

Аяқтың, қолдың жіне дененің бұрылуына көңіл бөлу.

Топтық әдіс

Дене жағдайын жіне қолдың жұмысын, аяқтың дұрыс қойылуын қадағалау.

Мұғалімнің қарауына байланысты демалыс жасау. Мұз ортасында сырғанау және ойындар.

Сабақ бөлімі: III
Сабақ мазмұны:

Қорытынды бөлім:

Оқушыларды сапқа тұрғызу, сабақты қорытындылау, спорт залға кіру, спорттық құрал жабдықтарды тапсыру.

Д: 8
Ұйымдастырушылық әдістемелік құрал.: Белсенді оқушыларды мақтау, жіберілген кемшіліктерді айту. Үй тапсырмасы:ЖДЖ (жалпы дамыту жаттығулары), сырғанау.

Ұқсас жұмыстар
Конькимен бұрылыстардан оңға, солға бұрылу
Конькиден эстафеталық ойындар
Сапқа және қатарға тұру жаттығулары
Сабақ жаттығулары
Ауыр доппен жаттығулар
Бір қатарлы саптан екі қатарлы сапқа тұру және керісінше
. Жүрелей отырып, алдыға және артқа аунау, жауырынға тұру
Дене тәрбиесі
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz