Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сапқа тұру, мұз

Жоспар – конспект
Дене шынықтыру пәнінен 8в сыныпқа ашық сабақ.
Сабақтың тақырыбы: Бұрылыстан бұрылу және қайшылап бұрылу.
Өтетін жерлері: мұз айдыны.
Керек жарақтар: секундомер, ысқырғыш.
Өтетін мерзімі: 18.01.14ж
Мұғалімі: Құдабаев.Е.Б.

2014-2015 оқу жылы

|Сабақ |Сабақ мазмұны |Д |Ұйымдастырушылық |
|бөлімі | | |әдістемелік құрал. |
|I |Дайындық бөлімі: |15 |Құрал жабдықтарының |
| |1.Оқушылардың мұз айдынына шығуға| |қауіпсіздік ережесін |
| |спорттық құрал – жабдықтарын |6 |сақтады. |
| |дайындауы. | |Сапқа тұру, мұз |
| |2. Оқушылардың мұз айдынына сапқа|3 |үстіндегі қауіпсіздік |
| |тұру,сәлемдесу, сабақ мақсатын | |ережесін айту.Бір |
| |хабарлау. | |бағытқа жүгіру және |
| |3. Әртүрлі жүгіріс және еркін | |сырғанау,сағат тіліне |
| |сырғанау. | |қарсы. |
|II |Негізгі бөлім:Конькимен қайшылап|25 |Түсініндіру әдісән |
| |бұрылу. Тіке және бұрылыстағы | |қолдану және жаттығу |
| |жылдамдыққа жүгіруді үйрену және | |көрсету. |
| |жетілдіру. | | |
| |1.Сөрелік қалып: сөре орны, | | |
| |жарыса жүгіру басталатын жері. | | |
| |Алғашқы қозғалыста күштің пайда |5 | |
| |болуыоқушының мәредегі тұрысына | |Аяқтың,қолдың жіне |
| |байланысты, ауырлық орталығы | |дененің бұрылуына көңіл|
| |тіреу аяққа түсу керек. Сөредегі | |бөлу. |
| |бастапқы қалып – сол аяққа түсу | | |
| |керек. Сөредегі бастапқы қалып – | | |
| |сол аяқ бүгіңкі болады, дене | | |
| |алға еңкейіңкі сол қол төменде, | | |
| |оң қол көлденең жағдайда | |Топтық әдіс |
| |орналасқан. | | |
| |2. Сөреден (шығу) жүгіру: ( | | |
| |сөреден жүгірудің мақсаты) |3 | |
| |Қажетті жылдамдықты алу сөреден | |Дене жағдайын жіне |
| |жүгірудің мақсаты болып табылады | |қолдың жұмысын,аяқтың |
| |және осы қарқында жүгіруді сақтау| |дұрыс қойылуын |
| |керек, жүгіруге үйренуді екі | |қадағалау. |
| |адамнан басталады. 1- адам | | |
| |ысқырық белгісімен оқушы оң аяғын| | |
| |жазажы және сол аяғымен | |Мұғалімнің қарауына |
| |сырғанайды. 2- адамның 1- адамның| |байланысты демалыс |
| |айырмашылығы сырғанаған аяғымен | |жасау.Мұз ортасында |
| |итеріледі барлық қозғалыстың | |сырғанау және ойындар. |
| |үлкен амплитудасымен. | | |
| |3. Ара қашықтағы жүгіру: Тіке | | |
| |жүгіруге ауысу дененің алға |8 | |
| |еңкеюінің ұлғаюымен отырады. | | |
| |Бұрылысқа айналу оң аяқпен соңғы | | |
| |қадам болып айқындалады. | | |
| |Оң аяқпен итеруі кезінде сол | | |
| |аяқтың ұшы орталық күшпен қозғалу| | |
| |бағытына байланысты.Бүрылу | | |
| |кезінде дене әрдайым алға | | |
| |қарайды, жүгіру кезінде қолдың |7 | |
| |қозғалысы доға бағытында. | | |
| |4. Еркін сырғанау және мұз | | |
| |айдынындағы қимылды ойындар | | |
| |ойнау. | | |
|III |Қорытынды бөлім: | |Белсенді оқушыларды |
| |Оқушыларды сапқа тұрғызу, сабақты| |мақтау,жіберілген |
| |қорытындылау, спорт залға кіру, |8 |кемшіліктерді айту.Үй |
| |спорттық құрал жабдықтарды | |тапсырмасы:ЖДЖ (жалпы |
| |тапсыру. | |дамыту |
| | | |жаттығулары),сырғанау. |

Ұқсас жұмыстар
Конькимен бұрылыстардан оңға, солға бұрылу
Конькиден эстафеталық ойындар
Сапқа және қатарға тұру жаттығулары
Сабақ жаттығулары
Ауыр доппен жаттығулар
Бір қатарлы саптан екі қатарлы сапқа тұру және керісінше
. Жүрелей отырып, алдыға және артқа аунау, жауырынға тұру
Дене тәрбиесі
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Пәндер