Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Білімді жүйелеу сабағы
|Сыныбы: |8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы |
|Сабақ тақырыбы: |Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау |
|Мақсаты: |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі |
| |ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен |
| |ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы |
| |логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу. |
|Оқыту нәтижелері: |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі |
| |ерекшеліктерін салыстырып, анализдейді |
| |Есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады |
| |шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше |
| |ізденеді; |
| |білімдерін жүйелейді, жетілдіреді; |
|Әдіс-тәсілдері: |Мозайка, Кластер, Венн диаграмасы, Фишбоун, Синквейін, Эссе, |
| |Досыма хат, Болжау кестесі, Ойлаудың алты қалпағы |
|Сабақтың түрі: |Білімді жүйелеу сабағы |
|Көрнекі құралдары: |АКТ, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар, |
|Негізгі ресурстар: |Химия оқулығы 8 сынып Н.Нұрахметов, К,Сарманова, К.Жексембина|
| |2012ж, Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі |
|Негізгі идеялар |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары жайлы |
| |білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, |
| |есеп шығару дағдылары қалыптасады. |
|Қамтылған модульдер |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың |
| |жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару |
| |және көшбасшылық |
| | |
Сабақтың барысы
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |мин |Амандасу. |1. Оқушылар амандасады. |
|кезеңі | | | |
| | |Топқа бөліну: |2.Оқушылар мозайка |
| | |мозайка әдісі бойынша |әдісі бойынша бейорганикалық |
| | |бейорганикалық |қосылыстардың маңызды кластары|
| | |қосылыстардың маңызды |арқылы (оксидтер, қышқылдар, |
| | |кластары арқылы (оксидтер,|тұздар , негіздер топтарға |
| | |қышқылдар, тұздар , |бөлінеді |
| | |негіздер) | |
| | |3 топқа бөлу | |
|Қызығушылықты |5 мин |3. Оқушыларға |3. Оқушыларға бейорганикалық |
|ояту | |бейорганикалық |қосылыстардың формулаларын |
| | |қосылыстардың формулаларын|таратылып беріліп, кластарға |
| | |таратылып беріліп, |жіктеу. |
| | |кластарға жіктеу. | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4. Сәйкестендіру |4. Сәйкестендіру тапсырмасы |
| | |тапсырмасы бойынша |бойынша теориялық білімдерін |
| | |теориялық білімдерін |жүйелеу, топ басшысы |
| | |жүйелейді, топ басшысы |тағайындау. |
| | |тағайындалады | |
|Мағынаны тану |10 мин |5. Теориялық білімдерін, |5. Берілген тапсырамаларды |
| | |жүйелеу мақсатында |орындай отырып теориялық |
| | |топтарға тапсырмалар |білімдерін жетілдіреді. |
| | |беріледі, жұмыстарын |I-топ. «Кластер» Оксидтер мен |
| | |қорғайды |негіздер класы |
| | | |II-топ. «Венн диаграммасы» |
| | | |негіздер мен қышқылдар класы |
| | | |III-топ. Тұздар класы |
| | | |ІҮ топ «Фишбоун» |
| | | |бейорганикалық қосылыстардың |
| | | |негізгі кластары |
| | | |Топтар бір-бірін формативті |
| | | |бағалайды. |
| | | |«10 баллдық жүйе» |
| | | |«бутерброд» |
| | | |«5 шапалақ» арқылы бағалау |
| | | |«Смайлк арқылы бағалау» |
| |10 мин | | |
| | |6. «Білім баспалдағы» |6. «Білім баспалдағы» |
| | |деңгейлік тапсырмалар |деңгейлік тапсырамаларды |
| | |(А,В,С,) бойынша есептер |орындайды, топта талдайды, |
| | |беріледі. |тақтаға шығарып қорғайды. |
| | | |есеп: Реакция теңдеулерін |
| | | |жүзеге асырыңыз: |
| | | |S→ SO2→SO3→H2SO4→СаSO4→Са(ОН)2|
| | | |2 есеп: Массасы 8,9 гфосфор |
| | | |(V) оксиді судың артық |
| | | |мөлшерімен әрекеттескенде |
| | | |түзілетін ортофосфор |
| | | |қышқылының массасын табыңдар 3|
| | | |есеп: 8г мыс (ІІ) оксиді |
| | | |күкірт қышқылымен |
| | | |әрекеттескенде мыс (ІІ) |
| | | |сульфаты түзіледі. Массасы |
| | | |осындай мыс сульфатын алу үшін|
| | | |неше грамм мыс (ІІ) |
| | | |гидроксидін күкірт қышқылымен |
| | | |әрекеттестіру керек екенін |
| | | |есепте |
|Сергіту сәті |5 мин | «Сенесіңбе, сенбейсің |7.Оқушыларға сұрақ қойылады, |
| | |бе?» |егер сұрақ дұрыс болса «ия» |
| | | |деп қолын алға созып эмоциямен|
| | | |жауап береді, ал «жоқ» болса |
| | | |басын шақап қолын оң, солға |
| | | |сермейді |
|Ойтолғаныс |5 мин |8.«Синквейін» «Эссе» |8.Топтарға жеке жұмыс |
| | |«Досыма хат», «Болжау |беріледі |
| | |кестесі» | |
|Бағалау |2 мин |9.Сабаққа қатысуы, |9.Топ басшының бағасын ескере |
| | |тапсырмаларды орындауымен |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |қорытынды бағасы |бағасы |
|Үйге тапсырма |1 мин |10.Тарауды қайталап, |10.Тарауды қайталап, бақылауға|
| | |бақылауға дайындалу |дайындалу |
|Рефлексия |3 имн |11.Кері байланыс. Эдвард |11.Эдвард де Бононың «ойлаудың|
| | |де Бононың «ойлаудың алты |алты қалпағы» әдісін |
| | |қалпағы» әдісін |пайдаланып, оқушылардың сабақ |
| | |пайдаланып, оқушылардың |бойынша пікірлерін тыңдау. |
| | |ой-пікірін білу. | |
|Сабақ тақырыбы: |Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау |
|Мақсаты: |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі |
| |ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен |
| |ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы |
| |логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу. |
|Оқыту нәтижелері: |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі |
| |ерекшеліктерін салыстырып, анализдейді |
| |Есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады |
| |шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше |
| |ізденеді; |
| |білімдерін жүйелейді, жетілдіреді; |
|Әдіс-тәсілдері: |Мозайка, Кластер, Венн диаграмасы, Фишбоун, Синквейін, Эссе, |
| |Досыма хат, Болжау кестесі, Ойлаудың алты қалпағы |
|Сабақтың түрі: |Білімді жүйелеу сабағы |
|Көрнекі құралдары: |АКТ, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар, |
|Негізгі ресурстар: |Химия оқулығы 8 сынып Н.Нұрахметов, К,Сарманова, К.Жексембина|
| |2012ж, Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі |
|Негізгі идеялар |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары жайлы |
| |білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, |
| |есеп шығару дағдылары қалыптасады. |
|Қамтылған модульдер |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың |
| |жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару |
| |және көшбасшылық |
| | |
Сабақтың барысы
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |мин |Амандасу. |1. Оқушылар амандасады. |
|кезеңі | | | |
| | |Топқа бөліну: |2.Оқушылар мозайка |
| | |мозайка әдісі бойынша |әдісі бойынша бейорганикалық |
| | |бейорганикалық |қосылыстардың маңызды кластары|
| | |қосылыстардың маңызды |арқылы (оксидтер, қышқылдар, |
| | |кластары арқылы (оксидтер,|тұздар , негіздер топтарға |
| | |қышқылдар, тұздар , |бөлінеді |
| | |негіздер) | |
| | |3 топқа бөлу | |
|Қызығушылықты |5 мин |3. Оқушыларға |3. Оқушыларға бейорганикалық |
|ояту | |бейорганикалық |қосылыстардың формулаларын |
| | |қосылыстардың формулаларын|таратылып беріліп, кластарға |
| | |таратылып беріліп, |жіктеу. |
| | |кластарға жіктеу. | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4. Сәйкестендіру |4. Сәйкестендіру тапсырмасы |
| | |тапсырмасы бойынша |бойынша теориялық білімдерін |
| | |теориялық білімдерін |жүйелеу, топ басшысы |
| | |жүйелейді, топ басшысы |тағайындау. |
| | |тағайындалады | |
|Мағынаны тану |10 мин |5. Теориялық білімдерін, |5. Берілген тапсырамаларды |
| | |жүйелеу мақсатында |орындай отырып теориялық |
| | |топтарға тапсырмалар |білімдерін жетілдіреді. |
| | |беріледі, жұмыстарын |I-топ. «Кластер» Оксидтер мен |
| | |қорғайды |негіздер класы |
| | | |II-топ. «Венн диаграммасы» |
| | | |негіздер мен қышқылдар класы |
| | | |III-топ. Тұздар класы |
| | | |ІҮ топ «Фишбоун» |
| | | |бейорганикалық қосылыстардың |
| | | |негізгі кластары |
| | | |Топтар бір-бірін формативті |
| | | |бағалайды. |
| | | |«10 баллдық жүйе» |
| | | |«бутерброд» |
| | | |«5 шапалақ» арқылы бағалау |
| | | |«Смайлк арқылы бағалау» |
| |10 мин | | |
| | |6. «Білім баспалдағы» |6. «Білім баспалдағы» |
| | |деңгейлік тапсырмалар |деңгейлік тапсырамаларды |
| | |(А,В,С,) бойынша есептер |орындайды, топта талдайды, |
| | |беріледі. |тақтаға шығарып қорғайды. |
| | | |есеп: Реакция теңдеулерін |
| | | |жүзеге асырыңыз: |
| | | |S→ SO2→SO3→H2SO4→СаSO4→Са(ОН)2|
| | | |2 есеп: Массасы 8,9 гфосфор |
| | | |(V) оксиді судың артық |
| | | |мөлшерімен әрекеттескенде |
| | | |түзілетін ортофосфор |
| | | |қышқылының массасын табыңдар 3|
| | | |есеп: 8г мыс (ІІ) оксиді |
| | | |күкірт қышқылымен |
| | | |әрекеттескенде мыс (ІІ) |
| | | |сульфаты түзіледі. Массасы |
| | | |осындай мыс сульфатын алу үшін|
| | | |неше грамм мыс (ІІ) |
| | | |гидроксидін күкірт қышқылымен |
| | | |әрекеттестіру керек екенін |
| | | |есепте |
|Сергіту сәті |5 мин | «Сенесіңбе, сенбейсің |7.Оқушыларға сұрақ қойылады, |
| | |бе?» |егер сұрақ дұрыс болса «ия» |
| | | |деп қолын алға созып эмоциямен|
| | | |жауап береді, ал «жоқ» болса |
| | | |басын шақап қолын оң, солға |
| | | |сермейді |
|Ойтолғаныс |5 мин |8.«Синквейін» «Эссе» |8.Топтарға жеке жұмыс |
| | |«Досыма хат», «Болжау |беріледі |
| | |кестесі» | |
|Бағалау |2 мин |9.Сабаққа қатысуы, |9.Топ басшының бағасын ескере |
| | |тапсырмаларды орындауымен |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |қорытынды бағасы |бағасы |
|Үйге тапсырма |1 мин |10.Тарауды қайталап, |10.Тарауды қайталап, бақылауға|
| | |бақылауға дайындалу |дайындалу |
|Рефлексия |3 имн |11.Кері байланыс. Эдвард |11.Эдвард де Бононың «ойлаудың|
| | |де Бононың «ойлаудың алты |алты қалпағы» әдісін |
| | |қалпағы» әдісін |пайдаланып, оқушылардың сабақ |
| | |пайдаланып, оқушылардың |бойынша пікірлерін тыңдау. |
| | |ой-пікірін білу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz