Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білімді жүйелеу сабағы

|Сыныбы: |8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы |
|Сабақ тақырыбы: |Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау |
|Мақсаты: |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі |
| |ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен |
| |ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы |
| |логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу. |
|Оқыту нәтижелері: |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі |
| |ерекшеліктерін салыстырып, анализдейді |
| |Есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады |
| |шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше |
| |ізденеді; |
| |білімдерін жүйелейді, жетілдіреді; |
|Әдіс-тәсілдері: |Мозайка, Кластер, Венн диаграмасы, Фишбоун, Синквейін, Эссе, |
| |Досыма хат, Болжау кестесі, Ойлаудың алты қалпағы |
|Сабақтың түрі: |Білімді жүйелеу сабағы |
|Көрнекі құралдары: |АКТ, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар, |
|Негізгі ресурстар: |Химия оқулығы 8 сынып Н.Нұрахметов, К,Сарманова, К.Жексембина|
| |2012ж, Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі |
|Негізгі идеялар |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары жайлы |
| |білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, |
| |есеп шығару дағдылары қалыптасады. |
|Қамтылған модульдер |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың |
| |жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару |
| |және көшбасшылық |
| | |

Сабақтың барысы
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |мин |Амандасу. |1. Оқушылар амандасады. |
|кезеңі | | | |
| | |Топқа бөліну: |2.Оқушылар мозайка |
| | |мозайка әдісі бойынша |әдісі бойынша бейорганикалық |
| | |бейорганикалық |қосылыстардың маңызды кластары|
| | |қосылыстардың маңызды |арқылы (оксидтер, қышқылдар, |
| | |кластары арқылы (оксидтер,|тұздар , негіздер топтарға |
| | |қышқылдар, тұздар , |бөлінеді |
| | |негіздер) | |
| | |3 топқа бөлу | |
|Қызығушылықты |5 мин |3. Оқушыларға |3. Оқушыларға бейорганикалық |
|ояту | |бейорганикалық |қосылыстардың формулаларын |
| | |қосылыстардың формулаларын|таратылып беріліп, кластарға |
| | |таратылып беріліп, |жіктеу. |
| | |кластарға жіктеу. | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4. Сәйкестендіру |4. Сәйкестендіру тапсырмасы |
| | |тапсырмасы бойынша |бойынша теориялық білімдерін |
| | |теориялық білімдерін |жүйелеу, топ басшысы |
| | |жүйелейді, топ басшысы |тағайындау. |
| | |тағайындалады | |
|Мағынаны тану |10 мин |5. Теориялық білімдерін, |5. Берілген тапсырамаларды |
| | |жүйелеу мақсатында |орындай отырып теориялық |
| | |топтарға тапсырмалар |білімдерін жетілдіреді. |
| | |беріледі, жұмыстарын |I-топ. «Кластер» Оксидтер мен |
| | |қорғайды |негіздер класы |
| | | |II-топ. «Венн диаграммасы» |
| | | |негіздер мен қышқылдар класы |
| | | |III-топ. Тұздар класы |
| | | |ІҮ топ «Фишбоун» |
| | | |бейорганикалық қосылыстардың |
| | | |негізгі кластары |
| | | |Топтар бір-бірін формативті |
| | | |бағалайды. |
| | | |«10 баллдық жүйе» |
| | | |«бутерброд» |
| | | |«5 шапалақ» арқылы бағалау |
| | | |«Смайлк арқылы бағалау» |
| |10 мин | | |
| | |6. «Білім баспалдағы» |6. «Білім баспалдағы» |
| | |деңгейлік тапсырмалар |деңгейлік тапсырамаларды |
| | |(А,В,С,) бойынша есептер |орындайды, топта талдайды, |
| | |беріледі. |тақтаға шығарып қорғайды. |
| | | |есеп:  Реакция теңдеулерін |
| | | |жүзеге асырыңыз: |
| | | |S→ SO2→SO3→H2SO4→СаSO4→Са(ОН)2|
| | | |2 есеп: Массасы 8,9 гфосфор |
| | | |(V) оксиді судың артық |
| | | |мөлшерімен әрекеттескенде |
| | | |түзілетін ортофосфор |
| | | |қышқылының массасын табыңдар 3|
| | | |есеп: 8г мыс (ІІ) оксиді |
| | | |күкірт қышқылымен |
| | | |әрекеттескенде мыс (ІІ) |
| | | |сульфаты түзіледі. Массасы |
| | | |осындай мыс сульфатын алу үшін|
| | | |неше грамм мыс (ІІ) |
| | | |гидроксидін күкірт қышқылымен |
| | | |әрекеттестіру керек екенін |
| | | |есепте |
|Сергіту сәті |5 мин | «Сенесіңбе, сенбейсің |7.Оқушыларға сұрақ қойылады, |
| | |бе?» |егер сұрақ дұрыс болса «ия» |
| | | |деп қолын алға созып эмоциямен|
| | | |жауап береді, ал «жоқ» болса |
| | | |басын шақап қолын оң, солға |
| | | |сермейді |
|Ойтолғаныс |5 мин |8.«Синквейін» «Эссе» |8.Топтарға жеке жұмыс |
| | |«Досыма хат», «Болжау |беріледі |
| | |кестесі» | |
|Бағалау |2 мин |9.Сабаққа қатысуы, |9.Топ басшының бағасын ескере |
| | |тапсырмаларды орындауымен |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |қорытынды бағасы |бағасы |
|Үйге тапсырма |1 мин |10.Тарауды қайталап, |10.Тарауды қайталап, бақылауға|
| | |бақылауға дайындалу |дайындалу |
|Рефлексия |3 имн |11.Кері байланыс. Эдвард |11.Эдвард де Бононың «ойлаудың|
| | |де Бононың «ойлаудың алты |алты қалпағы» әдісін |
| | |қалпағы» әдісін |пайдаланып, оқушылардың сабақ |
| | |пайдаланып, оқушылардың |бойынша пікірлерін тыңдау. |
| | |ой-пікірін білу. | |

Ұқсас жұмыстар
Пернетақта аралдарына саяхат сабағы
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Жазған хаттарымызды оқиық
Бастауыш сыныптарда технология сабағын оқыту әдістері
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Сабаққа талдау
Жарықтың кванттық қасиеттері
Дәстүрлі емес сабақтар
Абай, «әсемпаз болма әрнеге»
Сабақтың типтері
Пәндер