8-сынып: Бейорганикалық қосылыстар тарауын жүйелеу және қорытындылау сабағы

Сыныбы:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы
Сыныбы:: Сабақ тақырыбы:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау
Сыныбы:: Мақсаты:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу.
Сыныбы:: Оқыту нәтижелері:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы:
  • Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктерін салыстырып, анализдейді
  • Есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады
  • шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше ізденеді;
  • білімдерін жүйелейді, жетілдіреді;
Сыныбы:: Әдіс-тәсілдері:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Мозайка, Кластер, Венн диаграмасы, Фишбоун, Синквейін, Эссе, Досыма хат, Болжау кестесі, Ойлаудың алты қалпағы
Сыныбы:: Сабақтың түрі:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Білімді жүйелеу сабағы
Сыныбы:: Көрнекі құралдары:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: АКТ, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар,
Сыныбы:: Негізгі ресурстар:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Химия оқулығы 8 сынып Н. Нұрахметов, К, Сарманова, К. Жексембина 2012ж, Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі
Сыныбы:: Негізгі идеялар
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары жайлы білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, есеп шығару дағдылары қалыптасады.
Сыныбы:: Қамтылған модульдер
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық
Сыныбы::
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы:

Сабақтың барысы

Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:

Ұйымдастыру

кезеңі

Уақыты:
  1. мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Амандасу.
  1. Топқа бөліну:

мозайка әдісі бойынша бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары арқылы (оксидтер, қышқылдар, тұздар, негіздер)

3 топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті:

1. Оқушылар амандасады.

2. Оқушылар мозайка

әдісі бойынша бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары арқылы (оксидтер, қышқылдар, тұздар, негіздер топтарға бөлінеді

Кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Уақыты:

5 мин

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулаларын таратылып беріліп, кластарға жіктеу.
Оқушының іс-әрекеті: 3. Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулаларын таратылып беріліп, кластарға жіктеу.
Кезеңдері: 4. Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша теориялық білімдерін жүйелейді, топ басшысы тағайындалады
Уақыты: 4. Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша теориялық білімдерін жүйелеу, топ басшысы тағайындау.
Кезеңдері: Мағынаны тану
Уақыты:

10 мин

10 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: 5. Теориялық білімдерін, жүйелеу мақсатында топтарға тапсырмалар беріледі, жұмыстарын қорғайды
Оқушының іс-әрекеті:

5. Берілген тапсырамаларды орындай отырып теориялық білімдерін жетілдіреді.

I-топ. «Кластер» Оксидтер мен негіздер класы

II-топ. «Венн диаграммасы» негіздер мен қышқылдар класы

III-топ. Тұздар класы

ІҮ топ «Фишбоун» бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары

Топтар бір-бірін формативті бағалайды.

«10 баллдық жүйе»

«бутерброд»

«5 шапалақ» арқылы бағалау

«Смайлк арқылы бағалау»

Кезеңдері: 6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырмалар (А, В, С, ) бойынша есептер беріледі.
Уақыты:

6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырамаларды орындайды, топта талдайды, тақтаға шығарып қорғайды.

  1. есеп:Реакция теңдеулерін жүзеге асырыңыз:

S→ SO 2 →SO 3 →H 2 SO 4 →СаSO 4 →Са(ОН) 2

2 есеп: Массасы 8, 9 гфосфор (V) оксиді судың артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілетін ортофосфор қышқылының массасын табыңдар 3 есеп: 8г мыс (ІІ) оксиді күкірт қышқылымен әрекеттескенде мыс (ІІ) сульфаты түзіледі. Массасы осындай мыс сульфатын алу үшін неше грамм мыс (ІІ) гидроксидін күкірт қышқылымен әрекеттестіру керек екенін есепте

Кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. «Сенесіңбе, сенбейсің бе?»
Оқушының іс-әрекеті: 7. Оқушыларға сұрақ қойылады, егер сұрақ дұрыс болса «ия» деп қолын алға созып эмоциямен жауап береді, ал «жоқ» болса басын шақап қолын оң, солға сермейді
Кезеңдері: Ойтолғаныс
Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 8. «Синквейін» «Эссе» «Досыма хат», «Болжау кестесі»
Оқушының іс-әрекеті: 8. Топтарға жеке жұмыс беріледі
Кезеңдері: Бағалау
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 9. Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауымен қорытынды бағасы
Оқушының іс-әрекеті: 9. Топ басшының бағасын ескере отырып, мұғалімнің суммативті бағасы
Кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 10. Тарауды қайталап, бақылауға дайындалу
Оқушының іс-әрекеті: 10. Тарауды қайталап, бақылауға дайындалу
Кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 3 имн
Мұғалімнің іс-әрекеті: 11. Кері байланыс. Эдвард де Бононың «ойлаудың алты қалпағы» әдісін пайдаланып, оқушылардың ой-пікірін білу.
Оқушының іс-әрекеті: 11. Эдвард де Бононың «ойлаудың алты қалпағы» әдісін пайдаланып, оқушылардың сабақ бойынша пікірлерін тыңдау.

Ұқсас жұмыстар
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын жүйелеу және қорытындылау
Бейорганикалық қосылыстар кластары арасындағы генетикалық байланыстар (8-сынып, ашық сабақ)
Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
Сақтар: білімді жүйелеу және қорытындылау сабағы
10-сынып математикасы: Туынды тарауын қорытындылау сабағы
Бейорганикалық қосылыстар кластарын қайталау: сайыс түріндегі сабақ жоспары
10-сынып алгебрасы: Туынды тарауын қорытындылау сабағы
8-сынып: Квадрат түбірлер тарауын қорытындылау сабағының оқу-жоспары
Туынды тарауын қорытындылау: математика пәні бойынша бекіту сабағы
8-сынып физикасы: Тұрақты электр тогы тарауын қорытындылау сабақ жоспары және бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz