Білімді жүйелеу сабағы

Сыныбы:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы
Сыныбы:: Сабақ тақырыбы:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау
Сыныбы:: Мақсаты:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу.
Сыныбы:: Оқыту нәтижелері:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы:
  • Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктерін салыстырып, анализдейді
  • Есеп шығару арқылы логикалық қабілетін дамытады
  • шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады, өзбетінше ізденеді;
  • білімдерін жүйелейді, жетілдіреді;
Сыныбы:: Әдіс-тәсілдері:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Мозайка, Кластер, Венн диаграмасы, Фишбоун, Синквейін, Эссе, Досыма хат, Болжау кестесі, Ойлаудың алты қалпағы
Сыныбы:: Сабақтың түрі:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Білімді жүйелеу сабағы
Сыныбы:: Көрнекі құралдары:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: АКТ, постерлер, таратпа қазғаздар, карточкалар,
Сыныбы:: Негізгі ресурстар:
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Химия оқулығы 8 сынып Н. Нұрахметов, К, Сарманова, К. Жексембина 2012ж, Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі
Сыныбы:: Негізгі идеялар
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары жайлы білімдерін жүйелеу, ерекшеліктерін саралай білуге үйрену, есеп шығару дағдылары қалыптасады.
Сыныбы:: Қамтылған модульдер
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, ОүБ, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық
Сыныбы::
8 «А» Пән мұғавлімі Абдрахманова Айнур Серікқызы:

Сабақтың барысы

Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:

Ұйымдастыру

кезеңі

Уақыты:
  1. мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Амандасу.
  1. Топқа бөліну:

мозайка әдісі бойынша бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары арқылы (оксидтер, қышқылдар, тұздар, негіздер)

3 топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті:

1. Оқушылар амандасады.

2. Оқушылар мозайка

әдісі бойынша бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары арқылы (оксидтер, қышқылдар, тұздар, негіздер топтарға бөлінеді

Кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Уақыты:

5 мин

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулаларын таратылып беріліп, кластарға жіктеу.
Оқушының іс-әрекеті: 3. Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулаларын таратылып беріліп, кластарға жіктеу.
Кезеңдері: 4. Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша теориялық білімдерін жүйелейді, топ басшысы тағайындалады
Уақыты: 4. Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша теориялық білімдерін жүйелеу, топ басшысы тағайындау.
Кезеңдері: Мағынаны тану
Уақыты:

10 мин

10 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: 5. Теориялық білімдерін, жүйелеу мақсатында топтарға тапсырмалар беріледі, жұмыстарын қорғайды
Оқушының іс-әрекеті:

5. Берілген тапсырамаларды орындай отырып теориялық білімдерін жетілдіреді.

I-топ. «Кластер» Оксидтер мен негіздер класы

II-топ. «Венн диаграммасы» негіздер мен қышқылдар класы

III-топ. Тұздар класы

ІҮ топ «Фишбоун» бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары

Топтар бір-бірін формативті бағалайды.

«10 баллдық жүйе»

«бутерброд»

«5 шапалақ» арқылы бағалау

«Смайлк арқылы бағалау»

Кезеңдері: 6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырмалар (А, В, С, ) бойынша есептер беріледі.
Уақыты:

6. «Білім баспалдағы» деңгейлік тапсырамаларды орындайды, топта талдайды, тақтаға шығарып қорғайды.

  1. есеп:Реакция теңдеулерін жүзеге асырыңыз:

S→ SO 2 →SO 3 →H 2 SO 4 →СаSO 4 →Са(ОН) 2

2 есеп: Массасы 8, 9 гфосфор (V) оксиді судың артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілетін ортофосфор қышқылының массасын табыңдар 3 есеп: 8г мыс (ІІ) оксиді күкірт қышқылымен әрекеттескенде мыс (ІІ) сульфаты түзіледі. Массасы осындай мыс сульфатын алу үшін неше грамм мыс (ІІ) гидроксидін күкірт қышқылымен әрекеттестіру керек екенін есепте

Кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. «Сенесіңбе, сенбейсің бе?»
Оқушының іс-әрекеті: 7. Оқушыларға сұрақ қойылады, егер сұрақ дұрыс болса «ия» деп қолын алға созып эмоциямен жауап береді, ал «жоқ» болса басын шақап қолын оң, солға сермейді
Кезеңдері: Ойтолғаныс
Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 8. «Синквейін» «Эссе» «Досыма хат», «Болжау кестесі»
Оқушының іс-әрекеті: 8. Топтарға жеке жұмыс беріледі
Кезеңдері: Бағалау
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 9. Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауымен қорытынды бағасы
Оқушының іс-әрекеті: 9. Топ басшының бағасын ескере отырып, мұғалімнің суммативті бағасы
Кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 10. Тарауды қайталап, бақылауға дайындалу
Оқушының іс-әрекеті: 10. Тарауды қайталап, бақылауға дайындалу
Кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 3 имн
Мұғалімнің іс-әрекеті: 11. Кері байланыс. Эдвард де Бононың «ойлаудың алты қалпағы» әдісін пайдаланып, оқушылардың ой-пікірін білу.
Оқушының іс-әрекеті: 11. Эдвард де Бононың «ойлаудың алты қалпағы» әдісін пайдаланып, оқушылардың сабақ бойынша пікірлерін тыңдау.

Ұқсас жұмыстар
Пернетақта аралдарына саяхат сабағы
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Жазған хаттарымызды оқиық
Бастауыш сыныптарда технология сабағын оқыту әдістері
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Сабаққа талдау
Жарықтың кванттық қасиеттері
Дәстүрлі емес сабақтар
Абай, «әсемпаз болма әрнеге»
Сабақтың типтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz