Теңдеу тақырыбы

Қалжанов Бауыржан Аманбекұлы

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы,

№34 Ә. Бердаулетов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Пәні: Математика
Күні:
Сынып: 5
Пәні: Математика: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Теңдеу
Пәні: Математика: Сабақтың мақсаты:
Күні::
  1. Санды теңдік негізінде теңдеу құрастыра білу;
  2. Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәнін түсіну;
  3. Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізу;
  4. Теңдеу құрауыштарын ажырата алу.
Пәні: Математика:

Оқытуда қолданылатын

әдіс - тәсілдер

Күні:: «Лездеме», «Жаңа білімге көпір салу», АКТ пайдалану, «Топтардағы өзара бағалау», «Өзіндік мысал»
Пәні: Математика: Оқыту нәтижесі:
Күні::
  1. Санды теңдік негізінде теңдеу құрастыра білетін болады;
  2. Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәнін түсінетін болады;
  3. Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізеді;
  4. Теңдеу құрауыштарын ажырата алатын болады.
Пәні: Математика: Негізгі идеялар
Күні:: Теңдеу, теңдеу шешу, теңдеудің түбірі, тура теңдік, теңдеу құрауыштары.
Пәні: Математика: Негізгі дерек көздері, көрнекіліктер
Күні::

Математика: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық/ А. Алдамұратова, Е. Байшоланов. -Алматы: Атамұра, 2005.

Электронды оқулық, 5-сынып, Суреттер, плакат, стикер, оқушылардан кеңес алу таратпалары

Пәні: Математика: Сабақтың барысы
Пәні: Математика: Сабақтың кезеңдері
Күні:: Мұғалімнің іс - әрекеті
Сынып: 5: Оқушының іс - әрекеті
Пәні: Математика:

І. Ұйымдастыру

2 мин

Күні::

Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Мұғалім бастап шеңбері бойымен математикалық термин сөздерді айтады.

Топқа бөлу - әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы бөледі.

Оқушыларға бірлесіп топтық жұмыс жасайтындығын айтады.

Сынып: 5:

Оқушылар шеңбер бойымен математикалық термин сөздерді кезектесіп айтады.

Оқушылар шеңбер бойымен айнала отырып ұшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыштарды алып топтарға бөлінеді.

Топ басшысы сайланып, өзге топ мүшелерінің қызметі анықталады.

Пәні: Математика:

ІІ. Өтілген материалды жинақтау, жүйелеу

8 мин

Күні::

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау тақырыбындағы 70-есептің шығарылуын тексеру.

«Лездеме» әдісі арқылы интерактивті тақтаға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, топ мүшелері кезекпен жауап беруі сұралады

10 10 10

20 20 20

30 30 30

Бағалау үшін :

береді.

Сынып: 5:

70-есепке үш топтан бір-бір оқушыдан тақтаға шығып, өрнектің мәнін табады.

  1. 8(2х+5) +4(6+7х), мұндағы х=3;

Жауабы: 196

  1. 12(3х+8) +5(2х-1), мұндағы х=2;

Жауабы: 183

  1. 24(х+2) +6(5х-2), мұндағы х=1;

Жауабы: 90

Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы бағаланады.

Пәні: Математика:

Оқушылар интерактивті тақтадан топқа берілген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді.

10 - үшбұрыштың периметрін ата?

10 - төртбұрыштың периметрін ата?

10 - шаршының периметрін ата?

20 - натурал сандар дегеніміз не?

20-Санды өрнек дегеніміз не?

20 -Әріпті өрнек дегеніміз не ?

30-Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысал келтір.

30-Қосудың терімділік қасиетіне мысал келтір.

30 - Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіне мысал келтір.

Пәні: Математика:

ІІІ. Тұсаукесер.

3 мин

Күні::

«Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастыру. Суретпен жұмыс.

Асқабақтың массасын табыңдар.

Сынып: 5:

Оқушылар сурет бойынша асқабақтың массасын анықтайды.

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Әр топ өз жауаптарын тақтаға іліп, оқиды.

Мадақтау, жылы шырай арқылы

бағалау

Пәні: Математика:

IV. Жаңа материал

10 мин

Күні::

Электрондық оқулық арқылы «теңдеу» ұғымына анықтама беремін.

Жаңа тақырыпты «Топтардағы өзара бағалау» (2-стратегия) арқылы жүргіземін.

І топ: 1-мысал

ІІ топ: 2-мысал

ІІІ топ: 3-мысал

Оқушылар жұмыстарын қорғап болған соң мен өзім ережелерді қайталап түсіндіріп өтемін.

Сынып: 5:

Оқушылар алдымен жеке талдайды, кейін жұппен ақылдасады, қабылданған шешімді топта талқылап, топтық шешім қабылдап топ баяндамашысы постерде қорғайды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушылар критерий арқылы өзге топтың жұмысын бағалайды.

І топ

1-мысал

ІІ топ

2-мысал

ІІІ топ

3-мысал

(45-х) * 3=93

Шешуі:

45-х=93:3

45-х=31

х=45-31

х=14

Теңдеудің түбірі

14-ке тең

(х-13) :7=2

Шешуі:

х-13=2 * 7

х-13=14

х=14+13

х=27

Теңдеудің түбірі

27-ге тең

72:(х+12) =4

Шешуі:

х+12 =72:4

х+12 =18

х=18-12

х=6

Теңдеудің түбірі

6-ға тең

Критерий
балл
І
Амалдардың реті
3
ІІ
Белгісізді табу
3
ІІІ
Тексеру
3
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:

V. Сергіту сәті

1 мин

Күні:: Физминутка «Cute Froggy Dance»
Сынып: 5: Оқушылар би билеу арқылы дене жаттығуын жасап сергиді.
Пәні: Математика:

VІ. Білімді жинақтау және жүйелеу

15

мин

Күні::

«Артық білім кітапта»

Әр топқа оқулықтан деңгейлік тапсырмалар беріледі.

«А» деңгейі

І топ №73 (1, 4)

ІІ топ №74 (2, 5)

ІІІ топ №75 (3, 6)

«В» деңгейі

І топ №83 (1, 2)

ІІ топ №84 (1, 2)

ІІІ топ №85 (1, 2)

«С» деңгейіне мәселе есеп беремін.

Есептің шешімдері 1-қосымшада көрсетілген.

Сынып: 5:

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:

Есеп дұрыс шығарылса - 2 ұпай

Есепте қателіктер жіберілсе - 1 ұпай

Есеп шығарылмаса - 0 ұпай

«А» деңгейі

«В»

деңгейі

«С»

деңгейі

балл
1
2
3
4
5
6
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:

VІІ . «Өзіндік мысал»

3 мин

Күні:: «Өзіндік мысал» әдісі арқылы теңдеу тақырыбына мысал келтіріңдер.
Сынып: 5:

Теңдеу тақырыбына оқушылар өз мысалдарын


Ұқсас жұмыстар
Теңдеу шығару
Толымсыз квадрат теңдеу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. 8 сынып
Теңдеу, оны шешу. жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Дифференциалдық теңдеулер
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеуді шешу
Квадрат теңдеу 8сынып алгебра
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz