Теңдеу тақырыбы

Қалжанов Бауыржан Аманбекұлы
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы,
№34 Ә. Бердаулетов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі
- Санды теңдік негізінде теңдеу құрастыра білу;
- Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәнін түсіну;
- Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізу;
- Теңдеу құрауыштарын ажырата алу.
Оқытуда қолданылатын
әдіс - тәсілдер
- Санды теңдік негізінде теңдеу құрастыра білетін болады;
- Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәнін түсінетін болады;
- Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізеді;
- Теңдеу құрауыштарын ажырата алатын болады.
Математика: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық/ А. Алдамұратова, Е. Байшоланов. -Алматы: Атамұра, 2005.
Электронды оқулық, 5-сынып, Суреттер, плакат, стикер, оқушылардан кеңес алу таратпалары
І. Ұйымдастыру
2 мин
Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Мұғалім бастап шеңбері бойымен математикалық термин сөздерді айтады.
Топқа бөлу - әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы бөледі.
Оқушыларға бірлесіп топтық жұмыс жасайтындығын айтады.
Оқушылар шеңбер бойымен математикалық термин сөздерді кезектесіп айтады.
Оқушылар шеңбер бойымен айнала отырып ұшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыштарды алып топтарға бөлінеді.
Топ басшысы сайланып, өзге топ мүшелерінің қызметі анықталады.
ІІ. Өтілген материалды жинақтау, жүйелеу
8 мин
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау тақырыбындағы 70-есептің шығарылуын тексеру.
«Лездеме» әдісі арқылы интерактивті тақтаға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, топ мүшелері кезекпен жауап беруі сұралады
10 10 10
20 20 20
30 30 30
Бағалау үшін :
береді.
70-есепке үш топтан бір-бір оқушыдан тақтаға шығып, өрнектің мәнін табады.
- 8(2х+5) +4(6+7х), мұндағы х=3;
Жауабы: 196
- 12(3х+8) +5(2х-1), мұндағы х=2;
Жауабы: 183
- 24(х+2) +6(5х-2), мұндағы х=1;
Жауабы: 90
Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы бағаланады.
Оқушылар интерактивті тақтадан топқа берілген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді.
10 - үшбұрыштың периметрін ата?
10 - төртбұрыштың периметрін ата?
10 - шаршының периметрін ата?
20 - натурал сандар дегеніміз не?
20-Санды өрнек дегеніміз не?
20 -Әріпті өрнек дегеніміз не ?
30-Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысал келтір.
30-Қосудың терімділік қасиетіне мысал келтір.
30 - Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіне мысал келтір.
ІІІ. Тұсаукесер.
3 мин
«Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастыру. Суретпен жұмыс.
Асқабақтың массасын табыңдар.
Оқушылар сурет бойынша асқабақтың массасын анықтайды.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Әр топ өз жауаптарын тақтаға іліп, оқиды.
Мадақтау, жылы шырай арқылы
бағалау
IV. Жаңа материал
10 мин
Электрондық оқулық арқылы «теңдеу» ұғымына анықтама беремін.
Жаңа тақырыпты «Топтардағы өзара бағалау» (2-стратегия) арқылы жүргіземін.
І топ: 1-мысал
ІІ топ: 2-мысал
ІІІ топ: 3-мысал
Оқушылар жұмыстарын қорғап болған соң мен өзім ережелерді қайталап түсіндіріп өтемін.
Оқушылар алдымен жеке талдайды, кейін жұппен ақылдасады, қабылданған шешімді топта талқылап, топтық шешім қабылдап топ баяндамашысы постерде қорғайды.
Оқушылар критерий арқылы өзге топтың жұмысын бағалайды.
І топ
1-мысал
ІІ топ
2-мысал
ІІІ топ
3-мысал
(45-х) * 3=93
Шешуі:
45-х=93:3
45-х=31
х=45-31
х=14
Теңдеудің түбірі
14-ке тең
(х-13) :7=2
Шешуі:
х-13=2 * 7
х-13=14
х=14+13
х=27
Теңдеудің түбірі
27-ге тең
72:(х+12) =4
Шешуі:
х+12 =72:4
х+12 =18
х=18-12
х=6
Теңдеудің түбірі
6-ға тең
V. Сергіту сәті
1 мин
VІ. Білімді жинақтау және жүйелеу
15
мин
«Артық білім кітапта»
Әр топқа оқулықтан деңгейлік тапсырмалар беріледі.
«А» деңгейі
І топ №73 (1, 4)
ІІ топ №74 (2, 5)
ІІІ топ №75 (3, 6)
«В» деңгейі
І топ №83 (1, 2)
ІІ топ №84 (1, 2)
ІІІ топ №85 (1, 2)
«С» деңгейіне мәселе есеп беремін.
Есептің шешімдері 1-қосымшада көрсетілген.
Бағалау парағы
Есеп дұрыс шығарылса - 2 ұпай
Есепте қателіктер жіберілсе - 1 ұпай
Есеп шығарылмаса - 0 ұпай
«В»
деңгейі
«С»
деңгейі
VІІ . «Өзіндік мысал»
3 мин
Теңдеу тақырыбына оқушылар өз мысалдарын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz