5-сынып математикасы: Теңдеу - анықтамасы, түбірін табу және теңдеу құрастыру

Қалжанов Бауыржан Аманбекұлы

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы,

№34 Ә. Бердаулетов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Пәні: Математика
Күні:
Сынып: 5
Пәні: Математика: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Теңдеу
Пәні: Математика: Сабақтың мақсаты:
Күні::
  1. Санды теңдік негізінде теңдеу құрастыра білу;
  2. Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәнін түсіну;
  3. Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізу;
  4. Теңдеу құрауыштарын ажырата алу.
Пәні: Математика:

Оқытуда қолданылатын

әдіс - тәсілдер

Күні:: «Лездеме», «Жаңа білімге көпір салу», АКТ пайдалану, «Топтардағы өзара бағалау», «Өзіндік мысал»
Пәні: Математика: Оқыту нәтижесі:
Күні::
  1. Санды теңдік негізінде теңдеу құрастыра білетін болады;
  2. Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәнін түсінетін болады;
  3. Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізеді;
  4. Теңдеу құрауыштарын ажырата алатын болады.
Пәні: Математика: Негізгі идеялар
Күні:: Теңдеу, теңдеу шешу, теңдеудің түбірі, тура теңдік, теңдеу құрауыштары.
Пәні: Математика: Негізгі дерек көздері, көрнекіліктер
Күні::

Математика: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық/ А. Алдамұратова, Е. Байшоланов. -Алматы: Атамұра, 2005.

Электронды оқулық, 5-сынып, Суреттер, плакат, стикер, оқушылардан кеңес алу таратпалары

Пәні: Математика: Сабақтың барысы
Пәні: Математика: Сабақтың кезеңдері
Күні:: Мұғалімнің іс - әрекеті
Сынып: 5: Оқушының іс - әрекеті
Пәні: Математика:

І. Ұйымдастыру

2 мин

Күні::

Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Мұғалім бастап шеңбері бойымен математикалық термин сөздерді айтады.

Топқа бөлу - әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы бөледі.

Оқушыларға бірлесіп топтық жұмыс жасайтындығын айтады.

Сынып: 5:

Оқушылар шеңбер бойымен математикалық термин сөздерді кезектесіп айтады.

Оқушылар шеңбер бойымен айнала отырып ұшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыштарды алып топтарға бөлінеді.

Топ басшысы сайланып, өзге топ мүшелерінің қызметі анықталады.

Пәні: Математика:

ІІ. Өтілген материалды жинақтау, жүйелеу

8 мин

Күні::

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау тақырыбындағы 70-есептің шығарылуын тексеру.

«Лездеме» әдісі арқылы интерактивті тақтаға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, топ мүшелері кезекпен жауап беруі сұралады

10 10 10

20 20 20

30 30 30

Бағалау үшін :

береді.

Сынып: 5:

70-есепке үш топтан бір-бір оқушыдан тақтаға шығып, өрнектің мәнін табады.

  1. 8(2х+5) +4(6+7х), мұндағы х=3;

Жауабы: 196

  1. 12(3х+8) +5(2х-1), мұндағы х=2;

Жауабы: 183

  1. 24(х+2) +6(5х-2), мұндағы х=1;

Жауабы: 90

Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы бағаланады.

Пәні: Математика:

Оқушылар интерактивті тақтадан топқа берілген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді.

10 - үшбұрыштың периметрін ата?

10 - төртбұрыштың периметрін ата?

10 - шаршының периметрін ата?

20 - натурал сандар дегеніміз не?

20-Санды өрнек дегеніміз не?

20 -Әріпті өрнек дегеніміз не ?

30-Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысал келтір.

30-Қосудың терімділік қасиетіне мысал келтір.

30 - Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіне мысал келтір.

Пәні: Математика:

ІІІ. Тұсаукесер.

3 мин

Күні::

«Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастыру. Суретпен жұмыс.

Асқабақтың массасын табыңдар.

Сынып: 5:

Оқушылар сурет бойынша асқабақтың массасын анықтайды.

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Әр топ өз жауаптарын тақтаға іліп, оқиды.

Мадақтау, жылы шырай арқылы

бағалау

Пәні: Математика:

IV. Жаңа материал

10 мин

Күні::

Электрондық оқулық арқылы «теңдеу» ұғымына анықтама беремін.

Жаңа тақырыпты «Топтардағы өзара бағалау» (2-стратегия) арқылы жүргіземін.

І топ: 1-мысал

ІІ топ: 2-мысал

ІІІ топ: 3-мысал

Оқушылар жұмыстарын қорғап болған соң мен өзім ережелерді қайталап түсіндіріп өтемін.

Сынып: 5:

Оқушылар алдымен жеке талдайды, кейін жұппен ақылдасады, қабылданған шешімді топта талқылап, топтық шешім қабылдап топ баяндамашысы постерде қорғайды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушылар критерий арқылы өзге топтың жұмысын бағалайды.

І топ

1-мысал

ІІ топ

2-мысал

ІІІ топ

3-мысал

(45-х) * 3=93

Шешуі:

45-х=93:3

45-х=31

х=45-31

х=14

Теңдеудің түбірі

14-ке тең

(х-13) :7=2

Шешуі:

х-13=2 * 7

х-13=14

х=14+13

х=27

Теңдеудің түбірі

27-ге тең

72:(х+12) =4

Шешуі:

х+12 =72:4

х+12 =18

х=18-12

х=6

Теңдеудің түбірі

6-ға тең

Критерий
балл
І
Амалдардың реті
3
ІІ
Белгісізді табу
3
ІІІ
Тексеру
3
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:

V. Сергіту сәті

1 мин

Күні:: Физминутка «Cute Froggy Dance»
Сынып: 5: Оқушылар би билеу арқылы дене жаттығуын жасап сергиді.
Пәні: Математика:

VІ. Білімді жинақтау және жүйелеу

15

мин

Күні::

«Артық білім кітапта»

Әр топқа оқулықтан деңгейлік тапсырмалар беріледі.

«А» деңгейі

І топ №73 (1, 4)

ІІ топ №74 (2, 5)

ІІІ топ №75 (3, 6)

«В» деңгейі

І топ №83 (1, 2)

ІІ топ №84 (1, 2)

ІІІ топ №85 (1, 2)

«С» деңгейіне мәселе есеп беремін.

Есептің шешімдері 1-қосымшада көрсетілген.

Сынып: 5:

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:

Есеп дұрыс шығарылса - 2 ұпай

Есепте қателіктер жіберілсе - 1 ұпай

Есеп шығарылмаса - 0 ұпай

«А» деңгейі

«В»

деңгейі

«С»

деңгейі

балл
1
2
3
4
5
6
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:
Күні::
Сынып: 5:
Пәні: Математика:

VІІ . «Өзіндік мысал»

3 мин

Күні:: «Өзіндік мысал» әдісі арқылы теңдеу тақырыбына мысал келтіріңдер.
Сынып: 5:

Теңдеу тақырыбына оқушылар өз мысалдарын


Ұқсас жұмыстар
4-сынып математикасы: Есептерді теңдеу құру арқылы шешу
5-сынып математикасы: мазмұнды есептерді теңдеу құру арқылы шешу - ашық сабақ жоспары
4-сынып математикасы: Теңдеу құру арқылы есептер шығару - ашық сабақ жоспары
11-сынып математикасы: теңдеулерді шешу әдістері мен салдар-теңдеу ұғымын енгізу
Виет теоремасы және оның кері теоремасы: келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерін табу және теңдеу құру
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары және есептерді шешу
3-сынып: Есептерді теңдеу құру арқылы шешу
4-сынып математика: есептерді теңдеу құру арқылы шығару - сабақ жоспары
Теңдеу құру және сандық-әріптік өрнектерді есептеу
Квадрат теңдеу және оның түрлері: сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz