Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бала саны
Базалық білім беруде әртүрлі пәндермен кіріктірілген медиабілім
қажеттілігі.
Құрметті педагогикалық кеңеске қатысушылар! Үш тілде білім беретін
мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-гимназия бейіндеу
тәжірибесін базалық білімді әртүрлі пәндермен кіріктіруге бетбұрыс жасау
бағытында жұмыс жасап келеді. Төртінші жыл жұмыс жасап келе жатқан жаңа
типті, инновациялық үлгідегі мектебіміздің мақсаты дарынды балаларды көп
сатылы оқыту және тәрбие көмегімен үздіксіз оқыту қағидасын жүзеге асыру
болып табылады. Бұның астарында кіріктірілген пәндердің басымдықтары
негізінде бейімдендірілген бағдарламалар бойынша оқыту жатыр.
Мектеп – гимназиядағы бейінді кіріктірілген білім модельі:
Бұл білім модельі мемлекеттік стандартта көрсетілген екі жолды ұсынады:
Базалық білім беру және түзету, я болмаса балама нұсқаны нормативтік
қорғау. Біздің жағдайда екінші нұсқа төмендегіні көрсетеді.
|Вариативті бөлік |
|Жеке және топтық кеңестер, |2 |2 |2 |2 |2 |3 |
|белсенді қозғалыс сипатындағы | | | | | | |
|сабақтар | | | | | | |
| Дінтану | | | | |1 | |
|Химия анализ бастамалары | | | | | |1 |
|Пр.курс.русс яз | | |1 |1 |1 | |
|жолда жүру ережесі | | |0,5 |0,5 | | |
|Қызықты математика (ағылшын | | |0,5 |0,5 | | |
|тілнде) | | | | | | |
|ағылшын тілі видео деректерде |0,5 |0,5 | | | | |
|ақыл -ой логикасы | | | | | |1 |
|(математикалық қиын есептерді | | | | | | |
|шығару) | | | | | | |
|жолда жүру ережесі |0,5 |0,5 | | | | |
|Интернет желісі | | | | | |1 |
Яғни базалық білімді игеру барысында, біздің бейінді бөлімінің мазмұны
ашылады.
|Бейінді оқыту кафедрасы |
|Негізгі идеясы: базалық білімді бейінді оқытумен кіріктіру |
|Тұлғаның даму траекториясы: оқушы (өзім үйренемін) – іскерлік (басқалармен жұмыс |
|істеуді үйренемеін) – шебер (жасап шығаруды үйренемін)- маэстро (жұлдызымды |
|жарқыратуға үйренемін) |
|«А» талаптар |«В» талаптар |«С» талаптар |
|Шығармашылық жағынан |Шығармашылық дарындылығы |Білім берудің ең төменгі |
|айрықша дарынды оқушыларды |орташа оқушыларға арналған |мөлшері (Базалық білім) |
|дамытуға арналған | | |
|Қамтамасыз етеді |
|Болашақ мамандықты |Өзін- өзі таныту |Өзін- өзі дамыту әлеуетін |
| |мүмкіндігін | |
Нәтиже:
2009-2010 оқу жылының қорытындысы бойынша «Дарын» сыныптарының білім сапасы
|Сыныптар |Барлық бала саны |Оқу үлгерімі |Білім сапасы |
|5 «а» |28 |100% |89% |
|5 «ә» |26 |100% |100% |
|6 «а» |24 |100% |66% |
|6 «б» |24 |100% |75% |
|7 «в» |29 |100% |89% |
|8 «б» |27 |100% |96% |
|9 «а» |26 |100% |100% |
Шәкәрім атындағы №5 мектеп-гимназия бойынша 2009-2010 оқу жылының
қорытындысы (1-11 сыныптар)
|№ |Кластар|Бала саны |Келесі |Баға |Екінші |Білім |
| | | |сыныпқа | |жылға |сапасы |
| | | |көшірілді| |қалдырылғ| |
| | | | | |андар | |
| |Оқу жылының басында |Оқу жылының аяғында | |5 |4 |3 |2 | | | |1 |1 |95
|99 |99 |61 |30 |8 |- |- |91% | |2 |2 |91 |92 |92 |53 |23 |16 |- |- |82% |
|3 |3 |112 |113 |113 |34 |52 |27 |- |- |76% | |4 |4 |137 |136 |136 |30 |58
|48 |- |- |65% | |5 |1-4 |435 |440 |440 |178 |163 |99 |- |- |78,5% | |6 |5
|103 |105 |105 |37 |54 |14 |- |- |86% | |7 |6 |134 |130 |130 |27 |58 |45 |-
|- |65% | |8 |7 |119 |119 |119 |11 |60 |48 |- |- |60% | |9 |8 |113 |112
|112 |10 |68 |34 |- |- |70% | |10 |9 |134 |130 |130 |19 |57 |54 |- |-
|58,5% | |11 |5-9 |603 |596 |596 |104 |297 |195 |- |- |68% | |12 |10 |79
|78 |78 |2 |45 |31 |- |- |60,2% | |13 |11 |71 |67 |67 |6 |43 |18 |- |- |73%
| |14 |10-11 |150 |145 |145 |8 |78 |49 |- |- |66,6% | |15 |Мектеп бойынша |
1188 |
1181 |
1181 |
282 |
538 |
343 |- |- |
71% | |
Қорытынды: Мұндай модельдің артықшылығы пәндердің жалпы мектеп кеңістігінде
өзара байланыста болып, білімнің кең өрісін таңдау баланың өзін әртүрлі
білім саласында байқап көру мүмкіндігіне жол ашады. Базалық және
прагматикалық компоненттердің медиабілім арқылы ұштасуы жоғары деңгейдегі
әмбебап білім модельін құруға алып келеді.
-----------------------
Білім модельі
Қоғамдық - гуманитарлық
Жаратылыстану - математикалық
Инвариантты бөлік
Түрлі компонеттер
Бейіндік
Бастауыш кәсіби
Вариативті бөлік
қажеттілігі.
Құрметті педагогикалық кеңеске қатысушылар! Үш тілде білім беретін
мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-гимназия бейіндеу
тәжірибесін базалық білімді әртүрлі пәндермен кіріктіруге бетбұрыс жасау
бағытында жұмыс жасап келеді. Төртінші жыл жұмыс жасап келе жатқан жаңа
типті, инновациялық үлгідегі мектебіміздің мақсаты дарынды балаларды көп
сатылы оқыту және тәрбие көмегімен үздіксіз оқыту қағидасын жүзеге асыру
болып табылады. Бұның астарында кіріктірілген пәндердің басымдықтары
негізінде бейімдендірілген бағдарламалар бойынша оқыту жатыр.
Мектеп – гимназиядағы бейінді кіріктірілген білім модельі:
Бұл білім модельі мемлекеттік стандартта көрсетілген екі жолды ұсынады:
Базалық білім беру және түзету, я болмаса балама нұсқаны нормативтік
қорғау. Біздің жағдайда екінші нұсқа төмендегіні көрсетеді.
|Вариативті бөлік |
|Жеке және топтық кеңестер, |2 |2 |2 |2 |2 |3 |
|белсенді қозғалыс сипатындағы | | | | | | |
|сабақтар | | | | | | |
| Дінтану | | | | |1 | |
|Химия анализ бастамалары | | | | | |1 |
|Пр.курс.русс яз | | |1 |1 |1 | |
|жолда жүру ережесі | | |0,5 |0,5 | | |
|Қызықты математика (ағылшын | | |0,5 |0,5 | | |
|тілнде) | | | | | | |
|ағылшын тілі видео деректерде |0,5 |0,5 | | | | |
|ақыл -ой логикасы | | | | | |1 |
|(математикалық қиын есептерді | | | | | | |
|шығару) | | | | | | |
|жолда жүру ережесі |0,5 |0,5 | | | | |
|Интернет желісі | | | | | |1 |
Яғни базалық білімді игеру барысында, біздің бейінді бөлімінің мазмұны
ашылады.
|Бейінді оқыту кафедрасы |
|Негізгі идеясы: базалық білімді бейінді оқытумен кіріктіру |
|Тұлғаның даму траекториясы: оқушы (өзім үйренемін) – іскерлік (басқалармен жұмыс |
|істеуді үйренемеін) – шебер (жасап шығаруды үйренемін)- маэстро (жұлдызымды |
|жарқыратуға үйренемін) |
|«А» талаптар |«В» талаптар |«С» талаптар |
|Шығармашылық жағынан |Шығармашылық дарындылығы |Білім берудің ең төменгі |
|айрықша дарынды оқушыларды |орташа оқушыларға арналған |мөлшері (Базалық білім) |
|дамытуға арналған | | |
|Қамтамасыз етеді |
|Болашақ мамандықты |Өзін- өзі таныту |Өзін- өзі дамыту әлеуетін |
| |мүмкіндігін | |
Нәтиже:
2009-2010 оқу жылының қорытындысы бойынша «Дарын» сыныптарының білім сапасы
|Сыныптар |Барлық бала саны |Оқу үлгерімі |Білім сапасы |
|5 «а» |28 |100% |89% |
|5 «ә» |26 |100% |100% |
|6 «а» |24 |100% |66% |
|6 «б» |24 |100% |75% |
|7 «в» |29 |100% |89% |
|8 «б» |27 |100% |96% |
|9 «а» |26 |100% |100% |
Шәкәрім атындағы №5 мектеп-гимназия бойынша 2009-2010 оқу жылының
қорытындысы (1-11 сыныптар)
|№ |Кластар|Бала саны |Келесі |Баға |Екінші |Білім |
| | | |сыныпқа | |жылға |сапасы |
| | | |көшірілді| |қалдырылғ| |
| | | | | |андар | |
| |Оқу жылының басында |Оқу жылының аяғында | |5 |4 |3 |2 | | | |1 |1 |95
|99 |99 |61 |30 |8 |- |- |91% | |2 |2 |91 |92 |92 |53 |23 |16 |- |- |82% |
|3 |3 |112 |113 |113 |34 |52 |27 |- |- |76% | |4 |4 |137 |136 |136 |30 |58
|48 |- |- |65% | |5 |1-4 |435 |440 |440 |178 |163 |99 |- |- |78,5% | |6 |5
|103 |105 |105 |37 |54 |14 |- |- |86% | |7 |6 |134 |130 |130 |27 |58 |45 |-
|- |65% | |8 |7 |119 |119 |119 |11 |60 |48 |- |- |60% | |9 |8 |113 |112
|112 |10 |68 |34 |- |- |70% | |10 |9 |134 |130 |130 |19 |57 |54 |- |-
|58,5% | |11 |5-9 |603 |596 |596 |104 |297 |195 |- |- |68% | |12 |10 |79
|78 |78 |2 |45 |31 |- |- |60,2% | |13 |11 |71 |67 |67 |6 |43 |18 |- |- |73%
| |14 |10-11 |150 |145 |145 |8 |78 |49 |- |- |66,6% | |15 |Мектеп бойынша |
1188 |
1181 |
1181 |
282 |
538 |
343 |- |- |
71% | |
Қорытынды: Мұндай модельдің артықшылығы пәндердің жалпы мектеп кеңістігінде
өзара байланыста болып, білімнің кең өрісін таңдау баланың өзін әртүрлі
білім саласында байқап көру мүмкіндігіне жол ашады. Базалық және
прагматикалық компоненттердің медиабілім арқылы ұштасуы жоғары деңгейдегі
әмбебап білім модельін құруға алып келеді.
-----------------------
Білім модельі
Қоғамдық - гуманитарлық
Жаратылыстану - математикалық
Инвариантты бөлік
Түрлі компонеттер
Бейіндік
Бастауыш кәсіби
Вариативті бөлік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz