Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалар жұмбақты түзетімдеуші
№5 «Айгөлек» МКҚК
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Бағдаршам»
Өткізген: Бисенова Ж.Ғ.
2011-2012 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: «Бағдаршам»
Сабақтың мақсаты: Баларды жолда жүру ережелеріне сәйке бағдаршамның
атқаратын қызметімен таныстыру.
Ойын арқылы
балаларға жолда жүру ережелерін
үйрету.
Сабақтың міндеттері
білімділік: бағдаршам туралы және
бағдаршамның
атқаратын міндеті туралы білім
беру. Бадаршамның
қызыл түсі жанғанда тоқтау, сары
түсі жанғанда
дайындалу, жасыл түсі жанғанда
жүру керектігін
түсіндіру.
дамытушылық: балалардың есту,
есте сақтау, ойлау
қабілеттерін дамыту. Сабаққа
деген қызығушылық-
тарын арттыру.
тәрбиелік: балаларды жолда
жүргенде сақ болуға,
бағдаршам көздерінің тәртібін
білуге, байқампаздыққа
тәрбиелеу.
Қолданылытын әдіс тәсілдер: түсіндіру, сұрақ жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: бағдаршам, машиналар, жолақты жол, әр түрлі
көліктердің суреті.
|Іс әрекет | Тәрбиешінің іс әрекеттері |Балалардың іс |
|кезеңдері | |әрекеттері |
|Уәждік түрткі | «Жүректен жүрекке» жылулық|Балалар бір біріне |
|болу |шеңберін құру |жылы лебіздерін |
| |Өткен сабақты еске түсіру. |білдіреді. |
| |- Балалар өткен сабақта не | |
| |істеп едік? |- Кино қарадық |
| |- Кино қалай аталады? | |
| | |- Балалық шағымның |
| |- Кино кім туралы екен? |аспаны |
| |- Президентіміз кім болуды |- Президентіміз туралы|
| |армандады? |- Ұшқыш болуды |
| |- Ал сіздер өскенде кім |армандады |
| |болғыларыңыз келеді? |Балалардың жауабы |
|Проблемалық | Балаларға әртүрлі | Балалар сөйлем |
|ізденіс |көліктердің суретін |құрайды. |
| |көрсету. |Балалардың жауабы. |
| |- Балалар, мынау қандай | |
| |көліктер? Қане кім айтады? | |
| |- Иә, адамдар машинамен, | |
| |автобуспен, пойызбен жерде | |
| |жүреді, тікұшақпен, ұшақпен| |
| |аспанда ұшады, кемемен, | |
| |қайықпен суда жүзеді. Бұл | |
| |затты біздер көліктер деп | |
| |атаймыз. | |
| | | |
| |- Балалар, осы көліктердің | |
| |жүрісін реттейтін не екенін| |
| |білесіздер ме? (Бағдаршам | |
| |суретін көрсету) |Балалардың жауабы |
| |- Сіздер қалаға барғанда | |
| |бағдаршамды көргендеріңіз | |
| |бар ма? | |
| |- Машиналар көшеде | |
| |соқтығысып қалмау үшін | |
| |бізге бағдаршам керек. |Балалар қиылып |
| |(Бағдаршам көздерінің |берілген түрлі түсті |
| |қызметімен таныстыру) |қағаздардан бағдаршам |
| |Жапсыру жұмысы: «Бағдаршам»|жапсырмалайды. |
| |Жапсырылып болған | |
| |бағдаршамды жинап, көрсету.| |
| |Сергіту сәті |Балалар білетін |
| |- Балалар кім бағдаршам |тақпақ, жұмбақтарын |
| |туралы тақпақ, жұмбақтар |айтады. |
| |біледі? | |
| |Д.о: «Бағдаршам» |Балалар қызыл дөңгелек|
| |Балаларға бағдаршамның үш |көтергенде тұрады, |
| |көзі көрсетіледі. |сары дөңелекте |
| | |дайындалып, жасыл |
| | |дөңгелек көрсетілгенде|
| | |жолақты жолмен жүреді.|
|Рефлексті |Жұмбақ: |Балалар жұмбақты |
|түзетімдеуші |Бір көзім: кідір дейді, |шешеді. |
| |Бір көзім: жүгір дейді, | |
| |Бір көзім: абайла дейді | |
| |Қарап ал маңайға дейді. | |
| | | |
| |- Бағдаршам бізге не үшін |Балалар қойылған |
| |қажет? |сұрақтарға жуап |
| |- Бағдаршам қайда тұрады? |береді. |
| |- Бағдаршамның неше көзі | |
| |бар? | |
| |- Бағдаршам көздерінің түсі| |
| |қандай? | |
| |- Қызыл көзі жанғанда не | |
| |істеу керек? -Сары көзі ше?| |
| |Ал, жасыл көзі жанғанда не | |
| |істеу керек? |Балалар мұзкәмпиттерін|
| |Балалардың жасаған |алып, мәз болысады. |
| |әрекеттерін айта отырып, | |
| |мұзкәмпитпен марапаттау. | |
Жаңғыртады: бағдаршамның үш: қызыл, сары, жасыл көзі бар екенін, әр
түстің өздерінің міндеттері бар екенін
Түсінеді: бағдаршам көшедегі көліктердің жүрісін реттейтінін, адамдардың
жолда абайлап жүру керектігін
Қолданады: бағдаршамның қызыл, сары түсі жанғанда адамдарға жолдан өтуге
болмайтынын, адамдардың жолақты жолмен жүру керектігін
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Бағдаршам»
Өткізген: Бисенова Ж.Ғ.
2011-2012 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: «Бағдаршам»
Сабақтың мақсаты: Баларды жолда жүру ережелеріне сәйке бағдаршамның
атқаратын қызметімен таныстыру.
Ойын арқылы
балаларға жолда жүру ережелерін
үйрету.
Сабақтың міндеттері
білімділік: бағдаршам туралы және
бағдаршамның
атқаратын міндеті туралы білім
беру. Бадаршамның
қызыл түсі жанғанда тоқтау, сары
түсі жанғанда
дайындалу, жасыл түсі жанғанда
жүру керектігін
түсіндіру.
дамытушылық: балалардың есту,
есте сақтау, ойлау
қабілеттерін дамыту. Сабаққа
деген қызығушылық-
тарын арттыру.
тәрбиелік: балаларды жолда
жүргенде сақ болуға,
бағдаршам көздерінің тәртібін
білуге, байқампаздыққа
тәрбиелеу.
Қолданылытын әдіс тәсілдер: түсіндіру, сұрақ жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: бағдаршам, машиналар, жолақты жол, әр түрлі
көліктердің суреті.
|Іс әрекет | Тәрбиешінің іс әрекеттері |Балалардың іс |
|кезеңдері | |әрекеттері |
|Уәждік түрткі | «Жүректен жүрекке» жылулық|Балалар бір біріне |
|болу |шеңберін құру |жылы лебіздерін |
| |Өткен сабақты еске түсіру. |білдіреді. |
| |- Балалар өткен сабақта не | |
| |істеп едік? |- Кино қарадық |
| |- Кино қалай аталады? | |
| | |- Балалық шағымның |
| |- Кино кім туралы екен? |аспаны |
| |- Президентіміз кім болуды |- Президентіміз туралы|
| |армандады? |- Ұшқыш болуды |
| |- Ал сіздер өскенде кім |армандады |
| |болғыларыңыз келеді? |Балалардың жауабы |
|Проблемалық | Балаларға әртүрлі | Балалар сөйлем |
|ізденіс |көліктердің суретін |құрайды. |
| |көрсету. |Балалардың жауабы. |
| |- Балалар, мынау қандай | |
| |көліктер? Қане кім айтады? | |
| |- Иә, адамдар машинамен, | |
| |автобуспен, пойызбен жерде | |
| |жүреді, тікұшақпен, ұшақпен| |
| |аспанда ұшады, кемемен, | |
| |қайықпен суда жүзеді. Бұл | |
| |затты біздер көліктер деп | |
| |атаймыз. | |
| | | |
| |- Балалар, осы көліктердің | |
| |жүрісін реттейтін не екенін| |
| |білесіздер ме? (Бағдаршам | |
| |суретін көрсету) |Балалардың жауабы |
| |- Сіздер қалаға барғанда | |
| |бағдаршамды көргендеріңіз | |
| |бар ма? | |
| |- Машиналар көшеде | |
| |соқтығысып қалмау үшін | |
| |бізге бағдаршам керек. |Балалар қиылып |
| |(Бағдаршам көздерінің |берілген түрлі түсті |
| |қызметімен таныстыру) |қағаздардан бағдаршам |
| |Жапсыру жұмысы: «Бағдаршам»|жапсырмалайды. |
| |Жапсырылып болған | |
| |бағдаршамды жинап, көрсету.| |
| |Сергіту сәті |Балалар білетін |
| |- Балалар кім бағдаршам |тақпақ, жұмбақтарын |
| |туралы тақпақ, жұмбақтар |айтады. |
| |біледі? | |
| |Д.о: «Бағдаршам» |Балалар қызыл дөңгелек|
| |Балаларға бағдаршамның үш |көтергенде тұрады, |
| |көзі көрсетіледі. |сары дөңелекте |
| | |дайындалып, жасыл |
| | |дөңгелек көрсетілгенде|
| | |жолақты жолмен жүреді.|
|Рефлексті |Жұмбақ: |Балалар жұмбақты |
|түзетімдеуші |Бір көзім: кідір дейді, |шешеді. |
| |Бір көзім: жүгір дейді, | |
| |Бір көзім: абайла дейді | |
| |Қарап ал маңайға дейді. | |
| | | |
| |- Бағдаршам бізге не үшін |Балалар қойылған |
| |қажет? |сұрақтарға жуап |
| |- Бағдаршам қайда тұрады? |береді. |
| |- Бағдаршамның неше көзі | |
| |бар? | |
| |- Бағдаршам көздерінің түсі| |
| |қандай? | |
| |- Қызыл көзі жанғанда не | |
| |істеу керек? -Сары көзі ше?| |
| |Ал, жасыл көзі жанғанда не | |
| |істеу керек? |Балалар мұзкәмпиттерін|
| |Балалардың жасаған |алып, мәз болысады. |
| |әрекеттерін айта отырып, | |
| |мұзкәмпитпен марапаттау. | |
Жаңғыртады: бағдаршамның үш: қызыл, сары, жасыл көзі бар екенін, әр
түстің өздерінің міндеттері бар екенін
Түсінеді: бағдаршам көшедегі көліктердің жүрісін реттейтінін, адамдардың
жолда абайлап жүру керектігін
Қолданады: бағдаршамның қызыл, сары түсі жанғанда адамдарға жолдан өтуге
болмайтынын, адамдардың жолақты жолмен жүру керектігін
Ұқсас жұмыстар
Жапырақтың суретін салу |
Балаларға арналған қызықты тапсырма |
Балалар қызметі |
Піскен алма |
<<түстер әлемі>> |
Саябаққа саяхат |
Жүк мәшинесі |
Аспан әлемі |
Дендерім - байтақ мекенім |
Күзгі ағаш |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz