Нұрғиса Тілендиев шығармашылығы және дирижер мен оркестрдің өзара әрекеті

Сабақтың тақырыбы : Оркестрмен тілдескен дирижер.
Сабақтың мақсаты:
Н. Тілендиевтің творчестволық шығармашылығымен таныстыру эстетикалық қызығушылықтарын арттыру, дүниетанымын кеңейту. Өнер адамын құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі:
Жаңа сабақты меңгерту сабағы.
Сабақтың әдісі
: Баяндау, әңгімелесу, сұрақ-жауап, талдау, өз пікірлерін айту.
Көрнекілігі:Н. Тілендиевтің
портреті, үнтаспа, тапсырмалар.

Жоспар:

І. Психологиялық дайындық.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Қызығушылығын ояту

ІV. Мағынаны тану.

V. Сергіту сәті.

VІ. Күй тыңдау.

VІІ. Ой толғаныс.

VІІІ. Үйге тапсырма.

ІХ. Қорытынды.

Барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі.

-Сәлемдесу.

-Сынып оқушыларын түгендеу.

-Сыныпты сабаққа даярлау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (Сұрақтар арқылы)

  1. Ж. Әубакирова деген кім?
  2. Қазақстандағы фортепианоға арналған алғашқы шығармаларды кімдер жазған?
  3. Кім алғашқы рояль аспабын елімізге алып келген?
  4. Қандай белгілі пианиношыларды білесіздер?

Үйге қандай әнді жаттауға бердім? «Қайнары білімнің»

ІІІ. Қызығушылығын ояту.

(Сұрақтар арқылы мәлімет алу. )

-Дирижер деген кім?

-Кімнің суретін көріп тұрсыңдар?

-Мынаның ішінде дирижер кім?

-Неге дирижерді оркестрмен тілдескен дейміз?

-Н. Тілендиев атындағы оркестр қай қалада?

-Қандай күйлерін білесіңдер?

Енді балалар топтастырайық

Топтастыру

Бірінші топ. Екінші топ. Үшінші топ.

Оркестр деген не? Н. Тілендиев кім? Ол қандай оркестр құрды?

ІV. Дарынды композитор, дирижёр және домбырашы.

Ол фольклорлық-этнографиялық “Отырар сазы” оркестрін құрып, көркемдік жетекшісі және бас дирижёрі болды.

Н. Тілендиев - халыққа кеңінен танымал “Алатау”, “Құстар қайтып барады”, “Әже туралы ән”, “Өз елім”, “Әке туралы жыр”, “Саржайлау”, Абайдың сөзіне жазылған “Жасымда ғылым бар деп ескермедім” ән-романстарының авторы

V. Сергіту сәті.

VІ. Күй тыңдау: (Дәптермен жұмыс)

Балалар енді «Отырар сазы» оркестрдің орындауында «Әлқисса» күйін тыңдайық.

-Бұл күйдің тақырыбы не жайында?

-Н. Тілендиевтің күйлерінің ерекшелігі неде?

-Қандай аспаппен орындалып тұр?

-Екпіні қандай?

VІІ. Ой толғаныс.

Ойын: «Кім жылдам?»

Шарты: Тақтада жазылып тұрған жылдарға үстел үстінен дұрыс жауаптарды тауып, жанына тез орналастыру.

Н. Тілендиевтің өмір сүрген жылдары?

1825-1925 (1925-1998)

Кәзір Отырар сазы оркестрі қалай аталады?

Құрманғазы оркестр (Н. Тіленді оркестрі)

Қай жылы Отырар сазы оркестрі құрылған?

1948ж (1980ж)

Оның репертуарында қандай шығармалар болды?

Жырлар, термелер, (күйлер) .

VІІІ. Үйге тапсырма.

Тақырыпты оқып келу.

ІХ. Қорытынды. Критериалды бағалау бетшелері бойынша, оқушыларды бағалау. Кері байланыс орнату.


Ұқсас жұмыстар
Нұрғиса Тілендиев шығармашылығы: ашық сабақ және мектеп музыкасы сабақтарының жоспарлары
Ашық сабақ: Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев (Музыка, 6-сынып)
6-сынып музыка сабағы: Нұрғиса Атабайұлы Тілендиевтің өмірі мен шығармашылығы
Нұрғиса Тілендиевтің шығармашылығы: 90 жылдығына арналған сабақ
Нұрғиса Тілендиевтің шығармашылығын таныстыру және талдау: музыка пәнінің қайталау сабағы
Сергей Васильевич Рахманиновтың өмірі мен шығармашылығы
Тірі организм ретінде өсімдік мүшелерінің өзара байланысы және қоршаған ортамен өзара әрекеттестігі
Орта факторлары мен тірі ағзалардың өзара әрекеттесуі және бейімделуі
Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы
7-сынып әдебиеті: Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы және Аттандыру өлеңінің талдауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz