Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қысым қызықтары
Күні: 15.05.2013жыл. 7 класс
_______________
Тақырыбы: Қысым қызықтары.
Білімділік: Қысым тарауы бойынша алған білімдерін жинақтау,оқушылардың
белсенділігін арттырып,бір жүйеге келтіру.
Дамытушылық:Осы тарауда нені білді,қандай шамалармен танысты,алған
білімдерін есте сақтау мақсатында оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,ойлау
қабілетін дамыту,алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды тез ойлауға,тез есептеуге,шапшаңдыққа ,жинақтылыққа
тәрбиелеу,пәнге қызығушылығын туғызу.
Сабақтың түрі: Білімді тиянақтау.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі:Тест тақтасы ,интерактивті тақта,анықтамалық
кітапша,экспериментке қажетті құралдар
Пәнаралық байланыс: Математика,информатика,биология.
I.Ұйымдастыру.
II.Үй тапсырмасын тексеру.
III.Бағалау.
Сабақтың барысы:
I. Ой қозғау
II. Тәжірибешілер
III. Кім жүйрік?
IV. Тест тақтасы
V. Топтастыру
VI. Ой қорыту
Блез Паскаль: Француз философы,жазушы,математик және физик.Жазған
еңбектері:”Арифметикалық үшбұрыштар туралы трактат”, “Сұйықтардың тепе-
теңдігі жайында трактат”, “Ауа массасының салмағы туралы трактат” және т.б.
Архимед: Көне грек ғалымы,өнертапқыш.Астроном және математик.Жазған
еңбектері:”Шар және цилиндр”, “Жүзетін денелер туралы” және т.б.
1.Ой қозғау.
1.Қысым дегеніміз не?
2.Паскаль заңының тұжырымдамасы?
3.Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз не?
4.Қысымның негізгі өлшем бірлігі: _Паскаль
5.Сұйықтар мен газдардағы қысымды зерттеген ғалым:___________________
6.Бұл құрал қалай аталады?
7.Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз не?
8.Газдың қысымы қалай пайда болады?
9.Сорғы түрлерін ата?
10. 1 мм.сын.бағ _______Па тең?
11.Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі? _______
12. Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:
1кПа =__________Па ,
1МПа =__________Па,
15000Па =____________Па
2.Тәжірибешілер:
Тәжірибе:
1. Қажетті құралдар: Айран құтысы, піскен жұмыртқа, шырпы, бір тілім
қағаз. Айран құтысына тек қана осы құралдардың көмегімен піскен
жұмыртқаны қалай енгізуге болады?
2. Қажетті құралдар: Ыдыстар (тарелка, стакан), шырпы, тығынға бекітілген
шырпылар, тиын, су. Қолымызды суға малмай тиынды қалай алуға болады?
3.Кім жүйрік.
1.Темір шеге 20Па қысым түсіруі үшін оның басына қандай күшпен әсер ету
керек?Шеге ұшының ауданы 0,5м2 деп есептеңдер?
Бер: Формуласы:
Шешуі:
P=20Па
S= 0,5м2
т/к:F-?
2. 2.Емен ағашының суға толық батырылған кесегіне 9,8Н архимед күші әсер
етеді?Осы ағаштың көлемі қандай?
Бер: Формула:
Шешуі:
F=9.8Н
g=9.8Н/кг
ρ=1000кг/м3
V=?
4.Тест жұмысы.
5.Топтастыру.
1. Ареометр –сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған құрал.
2. Сфигмотанометр-адамның қан айналым жүйесіндегі қысымын өлшейтін құрал.
“сфигмос”-жүрек соғуы.
1.манометр.
2.манжет.
3.үрлеуіш.
3. Манометр-қысым айырымын өлшеу үшін қолданатын құрал.
“манос”-сирек,тығыз емес, “метрео”-өлшеймін.
4. Альтиметр-ұшақтар ұшу биіктігін үнемі қадағалап отыру үшін қолданылатын
құрал
5. Барометр-қысымды өлшеуге арналған құрал.
“Барос”-ауырлық, “метрео”-өлшеймін.
6. Бурдон манометрі-сұйықтың ,газдың немесе будың қысымын өлшейтін құрал.
6.Ой қорыту.
1. Неліктен шаңғысы жоқ балаға қарағанда шаңғы байлаған бала қар үстімен
жеңіл жүреді?
2.Ауа сорғысы қалпағының астына аузы
байлаулы,ішінде аздаған ауасы бар резеңке шар орналасқан.Сорғымен қалпақтың
ішіндегі ауаны сорып шығаратын болсақ,шар торсия бастайды.Осы құбылысты
түсіндіріп беріңдер?
3.
| Қатты |Көлемін, пішін сақтайды, | |қысым бір бағытта |
| |молекулалары белгілі бір | |беріледі |
| |ретпен тербелмелі қозғалады | | |
| Сұйық |Құйылған ыдыстың пішінін | |қысым жан-жаққа |
| |алады, аққыш, көлемін | |бірдей таралады |
| |сақтайды, молекулалары | | |
| |секірмелі қозғалады | | |
| Газ |Көлемін, пішінін сақтамайды, | |қысым жан-жаққа |
| |оңай сығылады, молекулалары | |бірдей таралады |
| |ретсіз, шапшаң қозғалады. | | |
4.Тәжірибені түсіндір.
Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: Тарауды қайталау.Сөзжұмбақ құрастыру.
Нагорный орта мектебі
Ашық сабақ тақырыбы:
7класс
Өткізген физика пәні мұғалімі:
Қойшыбаева Нурша Қамзанқызы
2013жыл.
-----------------------
Қысым қызықтары
_______________
Тақырыбы: Қысым қызықтары.
Білімділік: Қысым тарауы бойынша алған білімдерін жинақтау,оқушылардың
белсенділігін арттырып,бір жүйеге келтіру.
Дамытушылық:Осы тарауда нені білді,қандай шамалармен танысты,алған
білімдерін есте сақтау мақсатында оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,ойлау
қабілетін дамыту,алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды тез ойлауға,тез есептеуге,шапшаңдыққа ,жинақтылыққа
тәрбиелеу,пәнге қызығушылығын туғызу.
Сабақтың түрі: Білімді тиянақтау.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі:Тест тақтасы ,интерактивті тақта,анықтамалық
кітапша,экспериментке қажетті құралдар
Пәнаралық байланыс: Математика,информатика,биология.
I.Ұйымдастыру.
II.Үй тапсырмасын тексеру.
III.Бағалау.
Сабақтың барысы:
I. Ой қозғау
II. Тәжірибешілер
III. Кім жүйрік?
IV. Тест тақтасы
V. Топтастыру
VI. Ой қорыту
Блез Паскаль: Француз философы,жазушы,математик және физик.Жазған
еңбектері:”Арифметикалық үшбұрыштар туралы трактат”, “Сұйықтардың тепе-
теңдігі жайында трактат”, “Ауа массасының салмағы туралы трактат” және т.б.
Архимед: Көне грек ғалымы,өнертапқыш.Астроном және математик.Жазған
еңбектері:”Шар және цилиндр”, “Жүзетін денелер туралы” және т.б.
1.Ой қозғау.
1.Қысым дегеніміз не?
2.Паскаль заңының тұжырымдамасы?
3.Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз не?
4.Қысымның негізгі өлшем бірлігі: _Паскаль
5.Сұйықтар мен газдардағы қысымды зерттеген ғалым:___________________
6.Бұл құрал қалай аталады?
7.Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз не?
8.Газдың қысымы қалай пайда болады?
9.Сорғы түрлерін ата?
10. 1 мм.сын.бағ _______Па тең?
11.Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі? _______
12. Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:
1кПа =__________Па ,
1МПа =__________Па,
15000Па =____________Па
2.Тәжірибешілер:
Тәжірибе:
1. Қажетті құралдар: Айран құтысы, піскен жұмыртқа, шырпы, бір тілім
қағаз. Айран құтысына тек қана осы құралдардың көмегімен піскен
жұмыртқаны қалай енгізуге болады?
2. Қажетті құралдар: Ыдыстар (тарелка, стакан), шырпы, тығынға бекітілген
шырпылар, тиын, су. Қолымызды суға малмай тиынды қалай алуға болады?
3.Кім жүйрік.
1.Темір шеге 20Па қысым түсіруі үшін оның басына қандай күшпен әсер ету
керек?Шеге ұшының ауданы 0,5м2 деп есептеңдер?
Бер: Формуласы:
Шешуі:
P=20Па
S= 0,5м2
т/к:F-?
2. 2.Емен ағашының суға толық батырылған кесегіне 9,8Н архимед күші әсер
етеді?Осы ағаштың көлемі қандай?
Бер: Формула:
Шешуі:
F=9.8Н
g=9.8Н/кг
ρ=1000кг/м3
V=?
4.Тест жұмысы.
5.Топтастыру.
1. Ареометр –сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған құрал.
2. Сфигмотанометр-адамның қан айналым жүйесіндегі қысымын өлшейтін құрал.
“сфигмос”-жүрек соғуы.
1.манометр.
2.манжет.
3.үрлеуіш.
3. Манометр-қысым айырымын өлшеу үшін қолданатын құрал.
“манос”-сирек,тығыз емес, “метрео”-өлшеймін.
4. Альтиметр-ұшақтар ұшу биіктігін үнемі қадағалап отыру үшін қолданылатын
құрал
5. Барометр-қысымды өлшеуге арналған құрал.
“Барос”-ауырлық, “метрео”-өлшеймін.
6. Бурдон манометрі-сұйықтың ,газдың немесе будың қысымын өлшейтін құрал.
6.Ой қорыту.
1. Неліктен шаңғысы жоқ балаға қарағанда шаңғы байлаған бала қар үстімен
жеңіл жүреді?
2.Ауа сорғысы қалпағының астына аузы
байлаулы,ішінде аздаған ауасы бар резеңке шар орналасқан.Сорғымен қалпақтың
ішіндегі ауаны сорып шығаратын болсақ,шар торсия бастайды.Осы құбылысты
түсіндіріп беріңдер?
3.
| Қатты |Көлемін, пішін сақтайды, | |қысым бір бағытта |
| |молекулалары белгілі бір | |беріледі |
| |ретпен тербелмелі қозғалады | | |
| Сұйық |Құйылған ыдыстың пішінін | |қысым жан-жаққа |
| |алады, аққыш, көлемін | |бірдей таралады |
| |сақтайды, молекулалары | | |
| |секірмелі қозғалады | | |
| Газ |Көлемін, пішінін сақтамайды, | |қысым жан-жаққа |
| |оңай сығылады, молекулалары | |бірдей таралады |
| |ретсіз, шапшаң қозғалады. | | |
4.Тәжірибені түсіндір.
Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: Тарауды қайталау.Сөзжұмбақ құрастыру.
Нагорный орта мектебі
Ашық сабақ тақырыбы:
7класс
Өткізген физика пәні мұғалімі:
Қойшыбаева Нурша Қамзанқызы
2013жыл.
-----------------------
Қысым қызықтары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz