Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын қорытындылау
Жамбыл облысы Жуалы ауданы
№29 Александр Герцен атындағы орта мектебінің
математика және информатика пәні мұғалімі
Алиева Күнқияш Абдықайырқызы
Ашық сабақ
Тақырыбы:
«Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын қорытындылау»
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8 «Ә»
Пән мұғалімі: Алиева К.А
2012-2013 оқу жылы
Күні: 21.11.2012ж пәні: алгебра
______________ 2012ж
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын
қорытындылау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу
және
толымсыз квадрат теңдеулерді шеше білу
бейімділіктерін одан
әрі дамыту, алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.
Есептеу дағдысын жетілдіру, танымдық
қызуғышылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, ізденуге, тез ойлап,
тез
қорытуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабактың типі: Жаңа сабақты түсіндіру, бекіту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабактың әдісі: Түсіндірме, сұрақ-жауап, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, есептер жинағы, интерактивті тақта,
формулалар.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі 2 минут
II. Үй жұмысын тексеру 10 минут
III. Сұрақ жауап
IV. Кім жылдам?
V. Өзіндік жұмыс
VI. Қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
VIII. Бағалау
I - топқа
1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз?
Анықтама. ах2 + bx + c = 0
түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.
Мысал келтір.
3х2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. в 0, с0
II –топқа
2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?
в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес
жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.
Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады?
ах2+вх0 (мұндағы с=0);
ах2+с0 (мұндағы в=0);
ах20 (мұндағы в=0, с=0).
мыс 12х-6=0 8х2 + 3 =0
III - топқа
3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге
тең болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.
Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады?
х2 + рх + q = 0
мыс х2+ 7х + 2 = 0
№ 119. Теңдеудің түбірлерін табыңдар
1) 11х2 – 6х - 27 = 8х2 - 6х 2) 26 + 5у -0,5у2 = 2,5у2+26
11х2 –8х2 – 6х + 6х -27 = 0 -0,5у2-
2,5у2+5у+26-26=0
3х2 -27 = 0
3у2+5у=0
3х2 = 27
у(3у+5)=0
х2 = 9 у1=0
х=
3у+5=0
х1=3
3у =-5
х2=-3
у=-
3) -7х2 +13х+9=-19+13х 4) 21z+11=11+17z-5z2
-7х2 +13х-13х+9+19=0 15z2+21z+11-
11=0
-7х2+28=0 5z2+4z=0
-7х2=-28
z(5z+4)=0
х2 =4 z1=0
х=
(5z+4)=0
х1 =-2
5z=-4
х2=2 z2=-
IV. Кім жылдам? 12 минут
Оқулық пен жұмыс тапсырмалар беріледі. Оқушылар тақтаға орындайды.
I – топқа
№117 № 120 (1)
№ 121 (1)
1) 9х2-4=0 (х-5)2+4х-25=0
х2-х-2=0
9х2 =4 х2-10х+25+4х-25=0
х2=х+2
х= х2-6х=0
у=х2 у=х+2
х1= - х(х-6)=0 х-6=0
у1=1 у2=3
х2= х1=0 х2=6
II –топқа
№117 (2) № 120 (2)
№ 121 (2)
5х2 - 20=0 (х+6)(х-7)=-х+7
х2-2х-3=0
5х2=20 х2-7х+6х-42+х-7=0
х2=2х+3
х2=4 х2-49=0
у=х2
х1, 2 = х2=49
у=1
х1=-2 х1,2
у=2х+3
х2 =2 х1=-7
у=5
х2=7
III – топқа
№ 117 (3) № 120 (3)
№ 121 (3)
у2-=0 6х(0,5+3х)-15х2=0
х2-х+1=0
у2 = 3х+18х2-15х2=0
х2=х-1
у = 3х2+3х=0
у=х2
у1 =- 3х(х+1)=0
у1=0
у2 = 3х=0
у=0-1
х1=0 у2=-1
х+1=0
х2 =-1
V. Өзіндік жұмыс 10 минут
(барлық топтарға бір тапсырма беріледі, соңында дұрыстығын
интерактивті тақтадан көрсетіледі.)
1. а=-2, в=3, с= болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар.
-2х2 + 3х + =0
2. (х+4)2 – 6х2 = х(х-7) теңдеуін ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріп,
а, в, с- ның
х2 +8х+16-6х2-х2+7х=0
мәндерін анықта.
6х2+15х+16=0
а=6, в=15, с=16,
3. Теңдеуді шешіңдер
1) 6х2- 24 = 0 2)
2х2-18х=0
6х2=24 2х(х-9)=0
х2=4 2х=0
х1,2 = х=0
х1 =-2 х-9=0
х2=2
х=9
4. а-ның қандай мәнінде 13а2-17 және 26а-17 өрнектерінің мәндері
тең болады.
а =2
13а2-17 және 26а-17
35 = 35
VI. Деңгейлік тапсырма (қима қағаз бен жұмыс) 3-минут
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
VI. Қорытындылау бөлімі 5 минут
1.Квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтамыз?
2.ах2+вх0 теңдеуі қалай аталады?
3.Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
4. Толымды және толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
VII. Үй тапсырма № 123 1 минут
VIII. Бағалау 2минут
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
№29 Александр Герцен атындағы орта мектебінің
математика және информатика пәні мұғалімі
Алиева Күнқияш Абдықайырқызы
Ашық сабақ
Тақырыбы:
«Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын қорытындылау»
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8 «Ә»
Пән мұғалімі: Алиева К.А
2012-2013 оқу жылы
Күні: 21.11.2012ж пәні: алгебра
______________ 2012ж
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын
қорытындылау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу
және
толымсыз квадрат теңдеулерді шеше білу
бейімділіктерін одан
әрі дамыту, алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.
Есептеу дағдысын жетілдіру, танымдық
қызуғышылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, ізденуге, тез ойлап,
тез
қорытуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабактың типі: Жаңа сабақты түсіндіру, бекіту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабактың әдісі: Түсіндірме, сұрақ-жауап, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, есептер жинағы, интерактивті тақта,
формулалар.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі 2 минут
II. Үй жұмысын тексеру 10 минут
III. Сұрақ жауап
IV. Кім жылдам?
V. Өзіндік жұмыс
VI. Қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
VIII. Бағалау
I - топқа
1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз?
Анықтама. ах2 + bx + c = 0
түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.
Мысал келтір.
3х2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады. в 0, с0
II –топқа
2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?
в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес
жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.
Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады?
ах2+вх0 (мұндағы с=0);
ах2+с0 (мұндағы в=0);
ах20 (мұндағы в=0, с=0).
мыс 12х-6=0 8х2 + 3 =0
III - топқа
3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге
тең болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.
Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады?
х2 + рх + q = 0
мыс х2+ 7х + 2 = 0
№ 119. Теңдеудің түбірлерін табыңдар
1) 11х2 – 6х - 27 = 8х2 - 6х 2) 26 + 5у -0,5у2 = 2,5у2+26
11х2 –8х2 – 6х + 6х -27 = 0 -0,5у2-
2,5у2+5у+26-26=0
3х2 -27 = 0
3у2+5у=0
3х2 = 27
у(3у+5)=0
х2 = 9 у1=0
х=
3у+5=0
х1=3
3у =-5
х2=-3
у=-
3) -7х2 +13х+9=-19+13х 4) 21z+11=11+17z-5z2
-7х2 +13х-13х+9+19=0 15z2+21z+11-
11=0
-7х2+28=0 5z2+4z=0
-7х2=-28
z(5z+4)=0
х2 =4 z1=0
х=
(5z+4)=0
х1 =-2
5z=-4
х2=2 z2=-
IV. Кім жылдам? 12 минут
Оқулық пен жұмыс тапсырмалар беріледі. Оқушылар тақтаға орындайды.
I – топқа
№117 № 120 (1)
№ 121 (1)
1) 9х2-4=0 (х-5)2+4х-25=0
х2-х-2=0
9х2 =4 х2-10х+25+4х-25=0
х2=х+2
х= х2-6х=0
у=х2 у=х+2
х1= - х(х-6)=0 х-6=0
у1=1 у2=3
х2= х1=0 х2=6
II –топқа
№117 (2) № 120 (2)
№ 121 (2)
5х2 - 20=0 (х+6)(х-7)=-х+7
х2-2х-3=0
5х2=20 х2-7х+6х-42+х-7=0
х2=2х+3
х2=4 х2-49=0
у=х2
х1, 2 = х2=49
у=1
х1=-2 х1,2
у=2х+3
х2 =2 х1=-7
у=5
х2=7
III – топқа
№ 117 (3) № 120 (3)
№ 121 (3)
у2-=0 6х(0,5+3х)-15х2=0
х2-х+1=0
у2 = 3х+18х2-15х2=0
х2=х-1
у = 3х2+3х=0
у=х2
у1 =- 3х(х+1)=0
у1=0
у2 = 3х=0
у=0-1
х1=0 у2=-1
х+1=0
х2 =-1
V. Өзіндік жұмыс 10 минут
(барлық топтарға бір тапсырма беріледі, соңында дұрыстығын
интерактивті тақтадан көрсетіледі.)
1. а=-2, в=3, с= болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар.
-2х2 + 3х + =0
2. (х+4)2 – 6х2 = х(х-7) теңдеуін ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріп,
а, в, с- ның
х2 +8х+16-6х2-х2+7х=0
мәндерін анықта.
6х2+15х+16=0
а=6, в=15, с=16,
3. Теңдеуді шешіңдер
1) 6х2- 24 = 0 2)
2х2-18х=0
6х2=24 2х(х-9)=0
х2=4 2х=0
х1,2 = х=0
х1 =-2 х-9=0
х2=2
х=9
4. а-ның қандай мәнінде 13а2-17 және 26а-17 өрнектерінің мәндері
тең болады.
а =2
13а2-17 және 26а-17
35 = 35
VI. Деңгейлік тапсырма (қима қағаз бен жұмыс) 3-минут
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
VI. Қорытындылау бөлімі 5 минут
1.Квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтамыз?
2.ах2+вх0 теңдеуі қалай аталады?
3.Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
4. Толымды және толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
VII. Үй тапсырма № 123 1 минут
VIII. Бағалау 2минут
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I – деңгей
Берілген теңдеуді ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II –деңгей
Егер а, в, с –ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0
теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х2 + 2х + 10 =0 а= в= с=
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz