Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Алмаларға сабақты мин
«РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ» ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ
7 СЫНЫП
Темірбулатова Альмира Төлеубекқызы
Математика пәнінің мұғалімі
Ленин жалпы орта білім беру мектебі
Ертіс ауданы, Павлодар облысы
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып
бойынша жинақтау, жүйелеу
Сабақтың түрі: жаңа заманға сай сабақ
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Қайталау – оқу анасы.
|№ |Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уақыт |Ресурс |
| |кезеңдері | | | | |
|А |Мотивация |-Сәлеметсіздерме! |Амандасады.Сұрақтарға | |Қолдан |
| | |Қалдарыңыз қалай? Көгіл |жауап береді. | |жасалған |
| | |күйлеріңіз жақсы ма? | |2 мин |гүлдер, |
| | |-«Көгіл-күй» стратегиясы.|Өз жасаған гүлдерін, | |жапырақтар|
| | |Бастаймыз. |жапырақтарын бір біріне | | |
| | | |сыйлайды. | | |
| |Топқа бөлу |-Қазір мен сіздерге |Карточкадағы есептерді |3 мин |Карточкала|
| | |карточка таратамын, |шығарады, топқа бөлінеді,| |р |
| | |ондағы есептерді ауызша |жайғасып отырады. | | |
| | |шешесіңдер. Бөлу амалан | | | |
| | |орындағандар 1 топ, | | | |
| | |көбейтуді орындағандар-2 | | | |
| | |топ. | | | |
| |Сабақтың |-Қәнеки балалар, кім |Өз пікірлерін, ойларын | | |
| |тақырыбын, |айтады біз бүгін неліктен|айтады. (мүмкін жауап | | |
| |мақсатын |көбейту мен бөлуді |сабағымыздың | | |
| |қою. |орындадық? |тақырыбы-бөлшектерді | | |
| | | |көбейтуді және бөлуді | | |
| | |-Дұрыс бүгінгі сабағымыз |қайталау) | | |
| | |шынындада қайталау | | | |
| | |сабағы. Қайталайтын | | | |
| | |тақырыбымыз «Рационал |-рационал өрнектерді | | |
| | |бөлшектерді көбейту және |түрлендіру, яғни оларға | | |
| | |бөлу». Осы тақырыпқа |көбейту және бөлу |3 мин |Ауызша |
| | |байланысты қандай мақсат |амалдарын қолдануды | | |
| | |ұсына аласыздар? |тиімді тәсілмен шешуді | | |
| | | |үйренуіміз керек. Оның | | |
| | | |бірінші шарты: алған | | |
| | | |білімдеріңді жинақтап, | | |
| | | |орынды қолдануды білу. | | |
| |Үй жұмысын |Үйге сіздерге не берілді?|Қысқаша көбейту | | |
| |тексеру | |формулаларын қайталап | | |
| | |Оны біз «Сәйкестік» |келу | | |
| | |стратегиясы арқылы | | | |
| | |тексереміз | | | |
| | |Сәйкестік тест | | | |
| | |a2-b2= 1. | |4 мин |Интербелсе|
| | |a3-3a2b+3ab2-b3 |Тест орындайды | |нді тақта |
| | |(a-b)2= 2. |Критерийлер: | | |
| | |(a-b)(a+b) |Дұрыс жауап - 5 | | |
| | |(a+b)2= 3. |Бұрыс жауап - 0 | | |
| | |(a-b)(a2+ab+b2) | | | |
| | |(a-b)3= 4. | | | |
| | |a2-2ab+b2 | | | |
| | |(a+b)3= 5. | | | |
| | |a3+3a2b+3ab2+b3 | | | |
| | |a3-b3= 6. | | | |
| | |a2+2ab+b2 | | | |
| | |a3+b3= 7. | | | |
| | |(a+b)(a2-ab+b2) | | | |
|В |Практикада |«Пирамида» стратегиясы |Оқушылардың мүмкін | | |
| |қолдану |Осы стратегияны сіздер |критерийлері: | | |
| |-пирамида |білесіздер. Сондықтан |Дұрыс жауап - 5 |6 мин |Интербелсе|
| | |критерий құрастырайық.. |Бұрыс жауап - 0 | |нді тақта |
| |-оқулықпен |Оқулықтың 128 бетін |Орндарында топпен |5 мин |Оқулық |
| |жұмыс |ашамыз № 553 |орындайды | | |
| |(топпен) |1 топ – 1, 3, 5. |Критерийлер: | | |
| | |2 топ – 2, 4, 6. |3 есеп дұрыс – 5 | | |
| | |Дұрыс жауаптар арқылы |2 есеп дұрыс – 4 |1 мин | |
| | |тексереді |1 есеп дұрыс – 3 | | |
| | |Қайдасыңдар? |«Бармақ» стратегиясы | | |
| |Сергіту сәт|Сіздер шаршаған |билейді |2 мин |Интербелсе|
| | |шығарсыңдар, 2 мин | | |нді тақта |
| | |жұмыстан демалыңыздар. | | | |
| | |«Күн шуағы» атты ән | | | |
|С |Қорытынды |-Жұмыстан демалдық, енді | | | |
| | |жаңа күшпен келесі | | | |
| | |тапсырмаға кошейік. | | | |
| | |-Информатика пәнін |Жауаптары (белгілі бір |1 мин |Ауызша |
| | |есімізге түсірейік. |мақсатқа жету үшін | | |
| | |-Алгоритм мағынасын қалай|орындалатын реттелген | | |
| | |түсінесіздер? |әрекеттер жиыны) | | |
| | |-Ал бұл алгоритм | | | |
| | |математикада заңдылық | | | |
| | |болып есептеледі. Енді |Ватманда алгоритм-схема |5 мин |Ватман, |
| | |біз рационал өрнектерді |арқылы көрсетеді | |маркер, |
| | |түрлендіру алгоритмін | | |стикерлер |
| | |«Интеллект-карта» арқылы | | | |
| | |құрастырайық . | | | |
| | |«Интеллект-картаны» | |1 мин | |
| | |қорғау | | | |
| | |Шағын тест. Нашар |Тест тапсырмаларын | |Бір парақ |
| | |үлгерген оқышылар келіп |орындайды | |қағаз |
| | |тест тапсырмаларын алады | | | |
| | |және өздеріне консультант| | | |
| | |таңдап алады | | | |
| | |ТЕСТ | | | |
| | |1. |Критерийлер: | | |
| | |а) в) |4 есеп дұрыс – 5 ұпай | | |
| | |с) 1 |3 есеп – 4 ұпай |5 мин | |
| | |2. |2 есеп – 3 үпай | | |
| | |а) в) |1 есеп – 1 үпай | | |
| | |с) |Консультанттар тексереді,| | |
| | |3. |үпайларын қояды | | |
| | |а) в) | | | |
| | |с) | | | |
| | |4. а) | | | |
| | | в) | | | |
| | |с) | | | |
| |Рефлексия |«Табыс» ағашын |Алмаларға сабақты |4 мин |Алмалар |
| | |отырғызайық. Ағаш діні |менгердім, қиналамын, | | |
| | |жаңа сабақта өтілген |менгерген жоқпын деп | | |
| | |тақырып, жасыл жилек |жазып жапстырады. | | |
| | |–сыныбымыздағы көңіл-күй,| | | |
| | |ал ағаштың | | | |
| | |жемістері-сіздердің | | | |
| | |білімдеріңіз. | | | |
| | |Жасыл алма: Маған сабақ | | | |
| | |ұнады. Тақырыпты | | | |
| | |меңгердім. | | | |
| | |Сары алма: Тақырыпты | | | |
| | |түсіндім, бірақ есептеген| | | |
| | |кезде қиналдым. | | | |
| | |Қызыл алма: Сабақ маған | | | |
| | |түсініксіз. | | | |
| |Бағалау |Ал енді топтардың лидерін|Топтың лидері өз бағалау |2 мин |Ауызша |
| | |тыңдайық |парығы бойынша бағаларын | | |
| | | |айтады | | |
| |Үй жұмысы |№558, тақырыпқа |Күнделіктерін толтырады, |1 мин | |
| | |байланысты сұрақтар |бағаға әкеледі | | |
| | |дайындап әкелу | | | |
| | |Сауболыңыздар |Сауболыңыз | | |
7 СЫНЫП
Темірбулатова Альмира Төлеубекқызы
Математика пәнінің мұғалімі
Ленин жалпы орта білім беру мектебі
Ертіс ауданы, Павлодар облысы
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып
бойынша жинақтау, жүйелеу
Сабақтың түрі: жаңа заманға сай сабақ
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Қайталау – оқу анасы.
|№ |Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уақыт |Ресурс |
| |кезеңдері | | | | |
|А |Мотивация |-Сәлеметсіздерме! |Амандасады.Сұрақтарға | |Қолдан |
| | |Қалдарыңыз қалай? Көгіл |жауап береді. | |жасалған |
| | |күйлеріңіз жақсы ма? | |2 мин |гүлдер, |
| | |-«Көгіл-күй» стратегиясы.|Өз жасаған гүлдерін, | |жапырақтар|
| | |Бастаймыз. |жапырақтарын бір біріне | | |
| | | |сыйлайды. | | |
| |Топқа бөлу |-Қазір мен сіздерге |Карточкадағы есептерді |3 мин |Карточкала|
| | |карточка таратамын, |шығарады, топқа бөлінеді,| |р |
| | |ондағы есептерді ауызша |жайғасып отырады. | | |
| | |шешесіңдер. Бөлу амалан | | | |
| | |орындағандар 1 топ, | | | |
| | |көбейтуді орындағандар-2 | | | |
| | |топ. | | | |
| |Сабақтың |-Қәнеки балалар, кім |Өз пікірлерін, ойларын | | |
| |тақырыбын, |айтады біз бүгін неліктен|айтады. (мүмкін жауап | | |
| |мақсатын |көбейту мен бөлуді |сабағымыздың | | |
| |қою. |орындадық? |тақырыбы-бөлшектерді | | |
| | | |көбейтуді және бөлуді | | |
| | |-Дұрыс бүгінгі сабағымыз |қайталау) | | |
| | |шынындада қайталау | | | |
| | |сабағы. Қайталайтын | | | |
| | |тақырыбымыз «Рационал |-рационал өрнектерді | | |
| | |бөлшектерді көбейту және |түрлендіру, яғни оларға | | |
| | |бөлу». Осы тақырыпқа |көбейту және бөлу |3 мин |Ауызша |
| | |байланысты қандай мақсат |амалдарын қолдануды | | |
| | |ұсына аласыздар? |тиімді тәсілмен шешуді | | |
| | | |үйренуіміз керек. Оның | | |
| | | |бірінші шарты: алған | | |
| | | |білімдеріңді жинақтап, | | |
| | | |орынды қолдануды білу. | | |
| |Үй жұмысын |Үйге сіздерге не берілді?|Қысқаша көбейту | | |
| |тексеру | |формулаларын қайталап | | |
| | |Оны біз «Сәйкестік» |келу | | |
| | |стратегиясы арқылы | | | |
| | |тексереміз | | | |
| | |Сәйкестік тест | | | |
| | |a2-b2= 1. | |4 мин |Интербелсе|
| | |a3-3a2b+3ab2-b3 |Тест орындайды | |нді тақта |
| | |(a-b)2= 2. |Критерийлер: | | |
| | |(a-b)(a+b) |Дұрыс жауап - 5 | | |
| | |(a+b)2= 3. |Бұрыс жауап - 0 | | |
| | |(a-b)(a2+ab+b2) | | | |
| | |(a-b)3= 4. | | | |
| | |a2-2ab+b2 | | | |
| | |(a+b)3= 5. | | | |
| | |a3+3a2b+3ab2+b3 | | | |
| | |a3-b3= 6. | | | |
| | |a2+2ab+b2 | | | |
| | |a3+b3= 7. | | | |
| | |(a+b)(a2-ab+b2) | | | |
|В |Практикада |«Пирамида» стратегиясы |Оқушылардың мүмкін | | |
| |қолдану |Осы стратегияны сіздер |критерийлері: | | |
| |-пирамида |білесіздер. Сондықтан |Дұрыс жауап - 5 |6 мин |Интербелсе|
| | |критерий құрастырайық.. |Бұрыс жауап - 0 | |нді тақта |
| |-оқулықпен |Оқулықтың 128 бетін |Орндарында топпен |5 мин |Оқулық |
| |жұмыс |ашамыз № 553 |орындайды | | |
| |(топпен) |1 топ – 1, 3, 5. |Критерийлер: | | |
| | |2 топ – 2, 4, 6. |3 есеп дұрыс – 5 | | |
| | |Дұрыс жауаптар арқылы |2 есеп дұрыс – 4 |1 мин | |
| | |тексереді |1 есеп дұрыс – 3 | | |
| | |Қайдасыңдар? |«Бармақ» стратегиясы | | |
| |Сергіту сәт|Сіздер шаршаған |билейді |2 мин |Интербелсе|
| | |шығарсыңдар, 2 мин | | |нді тақта |
| | |жұмыстан демалыңыздар. | | | |
| | |«Күн шуағы» атты ән | | | |
|С |Қорытынды |-Жұмыстан демалдық, енді | | | |
| | |жаңа күшпен келесі | | | |
| | |тапсырмаға кошейік. | | | |
| | |-Информатика пәнін |Жауаптары (белгілі бір |1 мин |Ауызша |
| | |есімізге түсірейік. |мақсатқа жету үшін | | |
| | |-Алгоритм мағынасын қалай|орындалатын реттелген | | |
| | |түсінесіздер? |әрекеттер жиыны) | | |
| | |-Ал бұл алгоритм | | | |
| | |математикада заңдылық | | | |
| | |болып есептеледі. Енді |Ватманда алгоритм-схема |5 мин |Ватман, |
| | |біз рационал өрнектерді |арқылы көрсетеді | |маркер, |
| | |түрлендіру алгоритмін | | |стикерлер |
| | |«Интеллект-карта» арқылы | | | |
| | |құрастырайық . | | | |
| | |«Интеллект-картаны» | |1 мин | |
| | |қорғау | | | |
| | |Шағын тест. Нашар |Тест тапсырмаларын | |Бір парақ |
| | |үлгерген оқышылар келіп |орындайды | |қағаз |
| | |тест тапсырмаларын алады | | | |
| | |және өздеріне консультант| | | |
| | |таңдап алады | | | |
| | |ТЕСТ | | | |
| | |1. |Критерийлер: | | |
| | |а) в) |4 есеп дұрыс – 5 ұпай | | |
| | |с) 1 |3 есеп – 4 ұпай |5 мин | |
| | |2. |2 есеп – 3 үпай | | |
| | |а) в) |1 есеп – 1 үпай | | |
| | |с) |Консультанттар тексереді,| | |
| | |3. |үпайларын қояды | | |
| | |а) в) | | | |
| | |с) | | | |
| | |4. а) | | | |
| | | в) | | | |
| | |с) | | | |
| |Рефлексия |«Табыс» ағашын |Алмаларға сабақты |4 мин |Алмалар |
| | |отырғызайық. Ағаш діні |менгердім, қиналамын, | | |
| | |жаңа сабақта өтілген |менгерген жоқпын деп | | |
| | |тақырып, жасыл жилек |жазып жапстырады. | | |
| | |–сыныбымыздағы көңіл-күй,| | | |
| | |ал ағаштың | | | |
| | |жемістері-сіздердің | | | |
| | |білімдеріңіз. | | | |
| | |Жасыл алма: Маған сабақ | | | |
| | |ұнады. Тақырыпты | | | |
| | |меңгердім. | | | |
| | |Сары алма: Тақырыпты | | | |
| | |түсіндім, бірақ есептеген| | | |
| | |кезде қиналдым. | | | |
| | |Қызыл алма: Сабақ маған | | | |
| | |түсініксіз. | | | |
| |Бағалау |Ал енді топтардың лидерін|Топтың лидері өз бағалау |2 мин |Ауызша |
| | |тыңдайық |парығы бойынша бағаларын | | |
| | | |айтады | | |
| |Үй жұмысы |№558, тақырыпқа |Күнделіктерін толтырады, |1 мин | |
| | |байланысты сұрақтар |бағаға әкеледі | | |
| | |дайындап әкелу | | | |
| | |Сауболыңыздар |Сауболыңыз | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz