Алмаларға сабақты мин

«РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ» ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ

7 СЫНЫП

Темірбулатова Альмира Төлеубекқызы

Математика пәнінің мұғалімі

Ленин жалпы орта білім беру мектебі

Ертіс ауданы, Павлодар облысы

Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып бойынша жинақтау, жүйелеу

Сабақтың түрі: жаңа заманға сай сабақ

Сабақтың типі : қайталау сабағы

Қайталау - оқу анасы .

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыт
Ресурс
№: А
Сабақ кезеңдері: Мотивация
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?

-«Көгіл-күй» стратегиясы. Бастаймыз.

Оқушының іс-әрекеті:

Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.

Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.

Уақыт: 2 мин
Ресурс: Қолдан жасалған гүлдер, жапырақтар
№:
Сабақ кезеңдері: Топқа бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті: -Қазір мен сіздерге карточка таратамын, ондағы есептерді ауызша шешесіңдер. Бөлу амалан орындағандар 1 топ, көбейтуді орындағандар-2 топ.
Оқушының іс-әрекеті: Карточкадағы есептерді шығарады, топқа бөлінеді, жайғасып отырады.
Уақыт: 3 мин
Ресурс: Карточкалар
№:
Сабақ кезеңдері: Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен көбейту мен бөлуді орындадық?

-Дұрыс бүгінгі сабағымыз шынындада қайталау сабағы. Қайталайтын тақырыбымыз «Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу». Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар?

Оқушының іс-әрекеті:

Өз пікірлерін, ойларын айтады. (мүмкін жауап сабағымыздың тақырыбы-бөлшектерді көбейтуді және бөлуді қайталау)

-рационал өрнектерді түрлендіру, яғни оларға көбейту және бөлу амалдарын қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.

Уақыт: 3 мин
Ресурс: Ауызша
№:
Сабақ кезеңдері: Үй жұмысын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге сіздерге не берілді?

Оны біз «Сәйкестік» стратегиясы арқылы тексереміз

Сәйкестік тест

  1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3
  2. (a-b) 2= 2. (a-b) (a+b)
  3. (a+b) 2= 3. (a-b) (a2+ab+b2)
  4. (a-b) 3= 4. a2-2ab+b2
  5. (a+b) 3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3
  6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2
  7. a3+b3= 7. (a+b) (a2-ab+b2)
Оқушының іс-әрекеті:

Қысқаша көбейту формулаларын қайталап келу

Тест орындайды

Критерийлер:

Дұрыс жауап - 5

Бұрыс жауап - 0

Уақыт: 4 мин
Ресурс: Интербелсенді тақта
№: В
Сабақ кезеңдері:

Практикада қолдану

- пирамида

- оқулықпен жұмыс (топпен)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Пирамида» стратегиясы

Осы стратегияны сіздер білесіздер. Сондықтан критерий құрастырайық. .

Оқулықтың 128 бетін ашамыз № 553

1 топ - 1, 3, 5.

2 топ - 2, 4, 6.

Дұрыс жауаптар арқылы тексереді

Қайдасыңдар?

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылардың мүмкін критерийлері:

Дұрыс жауап - 5

Бұрыс жауап - 0

Орндарында топпен орындайды

Критерийлер:

3 есеп дұрыс - 5

2 есеп дұрыс - 4

1 есеп дұрыс - 3

«Бармақ» стратегиясы

Уақыт:

6 мин

5 мин

1 мин

Ресурс:

Интербелсенді тақта

Оқулық

№:
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәт
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сіздер шаршаған шығарсыңдар, 2 мин жұмыстан демалыңыздар. «Күн шуағы» атты ән
Оқушының іс-әрекеті: билейді
Уақыт: 2 мин
Ресурс: Интербелсенді тақта
№: С
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға кошейік.

-Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер?

-Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін «Интеллект-карта» арқылы құрастырайық .

«Интеллект-картаны» қорғау

Оқушының іс-әрекеті:

Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)

Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді

Уақыт:

1 мин

5 мин

1 мин

Ресурс:

Ауызша

Ватман, маркер, стикерлер

№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шағын тест. Нашар үлгерген оқышылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады

ТЕСТ

1.

а) в) с) 1

2.

а) в) с)

3.

а) в) с)

4. а) в) с)

Оқушының іс-әрекеті:

Тест тапсырмаларын орындайды

Критерийлер:

4 есеп дұрыс - 5 ұпай

3 есеп - 4 ұпай

2 есеп - 3 үпай

1 есеп - 1 үпай

Консультанттар тексереді, үпайларын қояды

Уақыт: 5 мин
Ресурс: Бір парақ қағаз
№:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек -сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз.

Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.

Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Оқушының іс-әрекеті: Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапстырады.
Уақыт: 4 мин
Ресурс: Алмалар
№:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ал енді топтардың лидерін тыңдайық
Оқушының іс-әрекеті: Топтың лидері өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады
Уақыт: 2 мин
Ресурс: Ауызша
№:
Сабақ кезеңдері: Үй жұмысы
Мұғалімнің іс-әрекеті: №558, тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындап әкелу
Оқушының іс-әрекеті: Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі
Уақыт: 1 мин
Ресурс:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сауболыңыздар
Оқушының іс-әрекеті: Сауболыңыз
Уақыт:
Ресурс:

Ұқсас жұмыстар
Шағын тест
Санды өрнектер. әріпті өрнектер
Тақырып - Тапқыр достар
«ардақтайымыз ананы», «алтын күз», "жабайы жануарлардың қысқы мекені"
Компьютерлік желілер туралы
Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы
Туындыны табу ережелері
Формула енгізу және көшіру (қысқа мерзімді жоспар)
Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz