Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Алмаларға сабақты мин

«РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ» ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ
7 СЫНЫП

Темірбулатова Альмира Төлеубекқызы
Математика пәнінің мұғалімі
Ленин жалпы орта білім беру мектебі
Ертіс ауданы, Павлодар облысы

Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып
бойынша жинақтау, жүйелеу
Сабақтың түрі: жаңа заманға сай сабақ
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Қайталау – оқу анасы.
|№ |Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уақыт |Ресурс |
| |кезеңдері | | | | |
|А |Мотивация |-Сәлеметсіздерме! |Амандасады.Сұрақтарға | |Қолдан |
| | |Қалдарыңыз қалай? Көгіл |жауап береді. | |жасалған |
| | |күйлеріңіз жақсы ма? | |2 мин |гүлдер, |
| | |-«Көгіл-күй» стратегиясы.|Өз жасаған гүлдерін, | |жапырақтар|
| | |Бастаймыз. |жапырақтарын бір біріне | | |
| | | |сыйлайды. | | |
| |Топқа бөлу |-Қазір мен сіздерге |Карточкадағы есептерді |3 мин |Карточкала|
| | |карточка таратамын, |шығарады, топқа бөлінеді,| |р |
| | |ондағы есептерді ауызша |жайғасып отырады. | | |
| | |шешесіңдер. Бөлу амалан | | | |
| | |орындағандар 1 топ, | | | |
| | |көбейтуді орындағандар-2 | | | |
| | |топ. | | | |
| |Сабақтың |-Қәнеки балалар, кім |Өз пікірлерін, ойларын | | |
| |тақырыбын, |айтады біз бүгін неліктен|айтады. (мүмкін жауап | | |
| |мақсатын |көбейту мен бөлуді |сабағымыздың | | |
| |қою. |орындадық? |тақырыбы-бөлшектерді | | |
| | | |көбейтуді және бөлуді | | |
| | |-Дұрыс бүгінгі сабағымыз |қайталау) | | |
| | |шынындада қайталау | | | |
| | |сабағы. Қайталайтын | | | |
| | |тақырыбымыз «Рационал |-рационал өрнектерді | | |
| | |бөлшектерді көбейту және |түрлендіру, яғни оларға | | |
| | |бөлу». Осы тақырыпқа |көбейту және бөлу |3 мин |Ауызша |
| | |байланысты қандай мақсат |амалдарын қолдануды | | |
| | |ұсына аласыздар? |тиімді тәсілмен шешуді | | |
| | | |үйренуіміз керек. Оның | | |
| | | |бірінші шарты: алған | | |
| | | |білімдеріңді жинақтап, | | |
| | | |орынды қолдануды білу. | | |
| |Үй жұмысын |Үйге сіздерге не берілді?|Қысқаша көбейту | | |
| |тексеру | |формулаларын қайталап | | |
| | |Оны біз «Сәйкестік» |келу | | |
| | |стратегиясы арқылы | | | |
| | |тексереміз | | | |
| | |Сәйкестік тест | | | |
| | |a2-b2= 1. | |4 мин |Интербелсе|
| | |a3-3a2b+3ab2-b3 |Тест орындайды | |нді тақта |
| | |(a-b)2= 2. |Критерийлер: | | |
| | |(a-b)(a+b) |Дұрыс жауап - 5 | | |
| | |(a+b)2= 3. |Бұрыс жауап - 0 | | |
| | |(a-b)(a2+ab+b2) | | | |
| | |(a-b)3= 4. | | | |
| | |a2-2ab+b2 | | | |
| | |(a+b)3= 5. | | | |
| | |a3+3a2b+3ab2+b3 | | | |
| | |a3-b3= 6. | | | |
| | |a2+2ab+b2 | | | |
| | |a3+b3= 7. | | | |
| | |(a+b)(a2-ab+b2) | | | |
|В |Практикада |«Пирамида» стратегиясы |Оқушылардың мүмкін | | |
| |қолдану |Осы стратегияны сіздер |критерийлері: | | |
| |-пирамида |білесіздер. Сондықтан |Дұрыс жауап - 5 |6 мин |Интербелсе|
| | |критерий құрастырайық.. |Бұрыс жауап - 0 | |нді тақта |
| |-оқулықпен |Оқулықтың 128 бетін |Орндарында топпен |5 мин |Оқулық |
| |жұмыс |ашамыз № 553 |орындайды | | |
| |(топпен) |1 топ – 1, 3, 5. |Критерийлер: | | |
| | |2 топ – 2, 4, 6. |3 есеп дұрыс – 5 | | |
| | |Дұрыс жауаптар арқылы |2 есеп дұрыс – 4 |1 мин | |
| | |тексереді |1 есеп дұрыс – 3 | | |
| | |Қайдасыңдар? |«Бармақ» стратегиясы | | |
| |Сергіту сәт|Сіздер шаршаған |билейді |2 мин |Интербелсе|
| | |шығарсыңдар, 2 мин | | |нді тақта |
| | |жұмыстан демалыңыздар. | | | |
| | |«Күн шуағы» атты ән | | | |
|С |Қорытынды |-Жұмыстан демалдық, енді | | | |
| | |жаңа күшпен келесі | | | |
| | |тапсырмаға кошейік. | | | |
| | |-Информатика пәнін |Жауаптары (белгілі бір |1 мин |Ауызша |
| | |есімізге түсірейік. |мақсатқа жету үшін | | |
| | |-Алгоритм мағынасын қалай|орындалатын реттелген | | |
| | |түсінесіздер? |әрекеттер жиыны) | | |
| | |-Ал бұл алгоритм | | | |
| | |математикада заңдылық | | | |
| | |болып есептеледі. Енді |Ватманда алгоритм-схема |5 мин |Ватман, |
| | |біз рационал өрнектерді |арқылы көрсетеді | |маркер, |
| | |түрлендіру алгоритмін | | |стикерлер |
| | |«Интеллект-карта» арқылы | | | |
| | |құрастырайық . | | | |
| | |«Интеллект-картаны» | |1 мин | |
| | |қорғау | | | |
| | |Шағын тест. Нашар |Тест тапсырмаларын | |Бір парақ |
| | |үлгерген оқышылар келіп |орындайды | |қағаз |
| | |тест тапсырмаларын алады | | | |
| | |және өздеріне консультант| | | |
| | |таңдап алады | | | |
| | |ТЕСТ | | | |
| | |1. |Критерийлер: | | |
| | |а) в) |4 есеп дұрыс – 5 ұпай | | |
| | |с) 1 |3 есеп – 4 ұпай |5 мин | |
| | |2. |2 есеп – 3 үпай | | |
| | |а) в) |1 есеп – 1 үпай | | |
| | |с) |Консультанттар тексереді,| | |
| | |3. |үпайларын қояды | | |
| | |а) в) | | | |
| | |с) | | | |
| | |4. а) | | | |
| | | в) | | | |
| | |с) | | | |
| |Рефлексия |«Табыс» ағашын |Алмаларға сабақты |4 мин |Алмалар |
| | |отырғызайық. Ағаш діні |менгердім, қиналамын, | | |
| | |жаңа сабақта өтілген |менгерген жоқпын деп | | |
| | |тақырып, жасыл жилек |жазып жапстырады. | | |
| | |–сыныбымыздағы көңіл-күй,| | | |
| | |ал ағаштың | | | |
| | |жемістері-сіздердің | | | |
| | |білімдеріңіз. | | | |
| | |Жасыл алма: Маған сабақ | | | |
| | |ұнады. Тақырыпты | | | |
| | |меңгердім. | | | |
| | |Сары алма: Тақырыпты | | | |
| | |түсіндім, бірақ есептеген| | | |
| | |кезде қиналдым. | | | |
| | |Қызыл алма: Сабақ маған | | | |
| | |түсініксіз. | | | |
| |Бағалау |Ал енді топтардың лидерін|Топтың лидері өз бағалау |2 мин |Ауызша |
| | |тыңдайық |парығы бойынша бағаларын | | |
| | | |айтады | | |
| |Үй жұмысы |№558, тақырыпқа |Күнделіктерін толтырады, |1 мин | |
| | |байланысты сұрақтар |бағаға әкеледі | | |
| | |дайындап әкелу | | | |
| | |Сауболыңыздар |Сауболыңыз | | |

Ұқсас жұмыстар
Шағын тест
Санды өрнектер. әріпті өрнектер
Тақырып - Тапқыр достар
«ардақтайымыз ананы», «алтын күз», "жабайы жануарлардың қысқы мекені"
Компьютерлік желілер туралы
Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы
Формула енгізу және көшіру (қысқа мерзімді жоспар)
Туындыны табу ережелері
Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Пәндер