Ашық сабақ. Дауыссыз дыбыстар

Қазақстан Республикасы
Білім және Ғылым министрлігі
№26 орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Кім болғым келеді? Дауыссыз дыбыстар.
Өткізген: Асқарова Г. А.
4 «Г» класы
Ақтөбе - 2012
Сабақтың тақырыбы: Л. т. : Кім болғым келеді?
Г. т. : Дауыссыз дыбыстар(ашық сабақ)
Сабақтың мақсаты.
Білімділік - оқушыларға мамандықтар туралы түсінік бере отырып, оларға мамандықты дұрыс таңдай білуге үйрету, білімдерін тереңдету; дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық - оқушының ойлау қабілетін, ой-өрісін кеңейту; сөздік қорын молайту; өзіндік пікір қалыптастыруға дағдыландыру.
Тәрбиелік - білімге қызығушылығын арттыру, әр мамандық иесін қадірлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, жаттығу жұмыстары.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кубик, суреттер, плакат.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) амандасу;
ә) оқушыларды түгелдеу;
б) оқу құралдарын тексеріп, оқушының зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық ( 2-ші слайд ашылады) .
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
3-тапсырма (85-бет) . Өлеңді оқу, жаттау.
Мен дәрігер боламын,
Үлкеннің де, баланың
Қиналғанда қасына
Бірінші боп барамын.
( Т. Молдағалиев)
5-тапсырма (85-бет) . Сөйлем құрап жаз.
Үлгі: сатушы дүкенде жұмыс істейді.
ІІІ. Өткен сабақты бекіту.
Интерактивті тақтадан 3-ші слайд ашылады.
«Кубизм» стратегиясы бойынша өткен сабақтың жаңа сөздерін еске түсіру:
- Молодой, пожилой, дружный - жас, кәрі, тату;
- Видел, позвал, приду - көрді, шақырды, келемін;
- Поёт, танцует, шьёт - ән айтады, билейді, тігеді;
- Жители, профессия, нужно - тұрғындар, мамандық, керек;
- Зубной врач, пекарь - тіс дәрігері, наубайшы;
- Жарит, пекут, ценить - қуырады, пісіреді, қадірлеу.
ІV. Жаңа сабақ.
Интерактивті тақтадан 4-5-6 слайдтар көрсетіледі.
Жаңа тақырыпты түсіндірместен бұрын, төмендегі сұрақтар қойылады:
- Осы уақытқа дейін қандай мамандықтармен таныс болдыңдар?
- Олардың негізгі жұмысы қандай?
-Жарайсыңдар, балалар! Мамандықтардың біраз түрін танып, білген екенсіңдер! Ендеше бүгін біз қосымша тағы да жаңа мамандықтармен таныс болайық!
Ұшқыш - лётчик
Ғарышкер - космонавт
Ғалым - учёный
7-слайдтан «Артық болмас білгенің . . . » айдары көрсетіледі.
V. Жаңа сабақты игерту тапсырмалары.
8-слайд көрсетіледі.
- 1 - тапсырма. Мәтінді оқы, аудар.
Ең алдымен өзім мәнерлеп оқимын. Содан соң кезекпе - кезек оқушылар оқып, аударады.
Мамандық
Мамандық өте көп. Мен мектепте жақсы оқимын. Математика сабағын өте жақсы көремін. Компьютерде есептер шығарамын. Мұғалім маған көп есеп береді. Менің ғалым болғым келеді.
- Жұптық жұмыс.
Әр партаға 2 оқушыдан әр түрлі мамандық иелерінің суреттері бар парақ таратылады. 1-ші оқушы «Бұл кім?», 2-ші оқушы «Ол не істейді?» деген сұраққа жауап беруі керек (9-слайд ) .
Құрылысшы. Құрылысшы үй салады.
Аспазшы. Аспазшы тамақ пісіреді.
Шаштараз. Шаштараз шаш қияды.
Етікші. Етікші етік тігеді.
Кітапханашы. Кітапханашы кітап береді.
Тігінші. Тігінші киім тігеді.
Дәрігер. Дәрігер сырқаттанған адамдарды емдейді.
- Дәптермен жұмыс.
10- слайд көрсетіледі.
- 3-тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып жаз.
Менің шеше. . М. . - дәрігер.
Сенің шеше. . Ң. . - сатушы.
Менің әке. . М. . - құрылысшы.
Сенің әке. . Ң. . - ұшқыш.
Менің аға. . М. . - студент.
Сенің аға. . Ң. . - оқушы.
VI. Сергіту сәті.
11- слайд көрсетіледі.
Ал, балалар, тұрайық
Алақанды ұрайық
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп,
Бір отырып, бір тұрып
Бір тынығып алайық!
- Тақтамен жұмыс (дауыссыз дыбыстарға арналған тапсырма) .
Тақтаға 2 оқушы етікші және балықшы деген сөздеріне фонетикалық талдау жасайды.
Етікші - 3 буын; 1, 3 - ашық буын; 2 - бітеу буын.
Е - дауысты, жіңішке, езулік, ашық.
Т - дауыссыз, қатаң.
І - дауысты, жіңішке, езулік, қысаң.
К - дауыссыз, қатаң.
Ш - дауыссыз, қатаң.
І - дауысты, жіңішке, езулік, қысаң.
Сөзде 6 әріп, 6 дыбыс бар.
Балықшы - 3 буын; 1, 3 - ашық буын; 2 - бітеу буын.
Б - дауыссыз, ұяң.
А - дауысты, жуан, езулік, ашық.
Л - дауыссыз, үнді.
Ы - дауысты, жуан, езулік, қысаң.
Қ - дауыссыз, қатаң.
Ш - дауыссыз, қатаң.
Ы - дауысты, жуан, езулік, қысаң.
Сөзде 7 әріп, 7 дыбыс бар.
VIІ. Сабақты қорытындылау.
Сабақты қорытындылау мақсатында төмендегі сөзжұмбақ беріледі. Сұрақтың жауабы әріптерді дұрыс қосу арқылы табады.
- Дәмді тамақтар пісіретін адамды қалай атаймыз? (аспаз)
- Азық-түлік дүкенінде сататын адамды қалай атаймыз? (сатушы)
- Тоқтар Әубәкіров кім? (ұшқыш)
- Ғылыммен айналысатын адамды қалай атаймыз? (ғалым)
- Роза Рымбаева кім? (әнші)
VIII. Үйге тапсырма.
12-слайд көрсетіледі.
- Сөздік жаттау;
- «Кім болғым келеді?» тақырыбында шағын шығарма жазу.
ІX. Бағалау.
Оқушыларды деңгейлеріне қарай бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz