Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білімді бекіту

Тақырыбы : Калькулятор бағдарламасы.

Мақсаты:
Білімділігі: Ақпарат және ақпараттық технологияға байланысты оқушылардың
алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып,
қорытындылау.
Тәрбиелігі: Оқушылар өз ойларын тиянақты жете айта біліп, өздерін сабырлы,
әрі тәртіпті ұстауды ескерту.
Дамытушылығы: Оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру,
оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру,
шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: ой – қозғау, өзіндік жұмыс, пікірлеу.
Түрі: Бекіту сабағы, оқушылардың білімін саралау.
Пәнаралық байланыс: математика, физика, ағылшын тілі, спорт.
Көрнекілігі: Компьютер, калькулятор, интерактивті тақта.

С а б а қ ж о с п а р ы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Сәлемдесу.
2) Оқушыларды сабаққа дайындау.
ІІ. Үйге тапсырманы сұрау.
1) Есепті шығару.
2) Сұрақ-жауап.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1) Компьютерлік білімді ашу.
2) Білімді қалыптастыру.
3) Білімді толықтыру.
4) Психологик жаттығу.
5) Білімді жүйелеу.
6) Математикалық жаттығу.
7) Білімді бекіту.
IV. Үйге тапсырма беру.
V. Оқушыларды бағалау.
VI. Сабақты қорытындылау.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабаққа дайындығын ұйымдастыру.
2. Оқулықтары мен дәптерлерін дайындау.

ІІ. Үйге тапсырманы сұрау.
1. Үйге тапсырманы тексеру.
а) 36+(20+35)*15 ж: 861
ә) ((25+15)/4 + 5)*15 ж: 225
в) (х+1)(х+3)(х+5) , х=-3,62 ж: 263,637528

2. Қарапайым және инженерлік калькуляторлардың қызметін айтып беру.

2.Сұрақтарға жауап беру.
1. Суретті қағазға басу үшін қандай команда орындалады ?

(Суретті қағазға басу үшін ФАЙЛ---ПЕЧАТЬ командасы орындалады. Бұл
кезде баспа диалогтік терезесі шығады. ПЕЧАТАТЬ бөлімінде принтерге
қандай парақтар шығатындығын көрсетіп, ЧИСЛО КОПИЙ алаңында қажетті
дана санын енгізіп болған соң, ОК батырмасын шертеді.)

2. WordPad редакторында құжат жасау үшін қандай негізгі сатыларды орындау
қажет ? (WordPad редакторында құжат жасау үшін төмендегі негізгі
сатыларды орындау қажет:

1. Харіп және оның өлшемін таңдау.

2. Мәтінді енгізу, оны түзету-редакциялау.

3. Мәтінді форматтау.

4. Құжатты сақтау және ашу.

5. Баспаға беру. (басу).

3. Қандай процесті ақпаратты процесс дейді ?

( Адам ақпаратты сақтай алады, өңдейді және шығарып бере алады. Бұл
жағдайда адам қалайда бір амалдар орындайды, оны ақпараттық процесс
дейді.)

4. Компьютердің программалық жабдықтарына нелер енеді ?

(Компьютердің программалық жабдықтарын программалық қамту деп те
атайды. Оларға төмендегілер енеді:

--- жүйелік программалар, олар компьютердің барлық құрылғыларының
жұмыстарын басқаруға, программалық қорларды реттеуге, деректерді
өңдеуге пайдаланылады;

--- қолданбалы программалар, олар берілгендерді өңдеуге, әр түрлі
есептерді шешуге арналған.

--- программалаушы жүйелер, олар басқа программаларды өңдеуге,
түзетуге пайдаланылады.)

5. Интерфейс деген не ?

( Адам мен компьютер арасындағы қатынасты ИНТЕРФЕЙС деп атайды. Ол
қатынас командалық және терезелік деп екіге бөлінеді)

6. Бірінші ЭЕМ қалай аталған ?

(Бірінші ЭЕМ 1946 жылы АҚШ-тың Пенсильван университетінде жасалды, оны
ENIAC деп атады. Электронды шамдар негізінде жасалған)

7. Пернетақтаның блоктарын атаңыз.

( Пернетақта (клавиатура)- компьютерге ақпарат енгізуге арналған
құрылғы. Ондағы әріпті және цифрлі пернелер арқылы компьютерге кез
келген ақпаратты енгізуге болады. Пернелер бірнеше блокқа бөлінеді:

1. Символдық пернелер.

2. Функционалдық пернелер.

3. Меңзерді басқару пернелері.

4. Цифрлық пернелер. )

8. Компьютерге енетін негізгі құрылғыларды атаңыз.

( жүйелік блок, монитор, пернетақта, маус, принтер, сканер,
модем)

9. Файл деген не ?

(Файл белгілі бір атпен магнит дискте сақталған программа немесе
құжат. Ол екі түрде болуы мүмкін: файл-программа және файл-құжат.)

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Компьютерлік білімді ашу.

Клавиатуралық тринажер.

2. Білімді қалыптастыру.
Калькулятордан пайдаланып есепте.

| | | | |
| |І-деңгей. |ІІ-деңгей. |ІІІ-деңгей. |
|1 |4 алмада неше 1/3 |Сыныпта 28 оқушы бар. |Түлкі әрбір 6 секундта 4|
| |үлес бар? |Олардың 16-сы “4” және |рет секіреді. Ол 10 рет |
| |4*1/3 ж: 1,3333 |“5” бағаларға оқиды. |секіру үшін қанша секунд|
| | |Сыныптың сапа |керек? |
| | |көрсеткішін табыңыз. |6*10:4 ж: 15 секунд |
| | |16*100:28 ж: | |
| | |57 % | |
|2 |71,33 - 16,8 / (3,080|(-0,3 * 2,9 / (-0,1) + |(0,62 + 0,56 – 0,29) * |
| |+ 1,12) = 67,33 |10,25 ) / (-0,5) = -37,9|(8,44 – 5,34)= 2,759 |
| | | | |

3.Білімді толықтыру.

| | | | |
| |І-деңгей. |ІІ-деңгей |ІІІ-деңгей. |
| | |. | |
|1 |Сыныптағы 28 оқушының|Мен 1110 жастамын. |Кітапханада 35000 кітап |
| |75 %-і спортпен |Мектеп табалдырығын 110 |бар. Оның 22% -і әдеби |
| |айналысуды ұнатады. |жасымда аттадым. Мен А. |кітаптар. Кітапханадағы |
| |Сыныптағы оқушылардың|Югнаки атындағы |әдеби кітаптардың саны |
| |нешеуі спортпен |мектептің 111 сыныбында |қанша ? |
| |айналысуды ұнатады ? |оқимын. Біздің сыныпта | |
| |28 * 75 % |барлығы 11100 оқушы. |35000 * 22 % ж:7700.|
| |ж: 21оқушы. |Менің арманым келешекте | |
| | |атақты компьютер маманы | |
| | |болу. | |
| | | | |
| | |Дұрыс жауабы: | |
| | |11102 =1410 | |
| | |1102=610 | |
| | |1112=710 | |
| | |111002=2810 | |

4.Психологик жаттығу.

Информатикалық терминдерді дұрыс айту.

Shift (шифт)—
Delete (дилит)—
Enter (энтер)--
Caps Lock (кэпслук) -
Num Lock (намлук)-
BackSpaсe (бекспейс)—
Windows (виндовс)—
Paint.(пэинт)—
WordPad (вордпад)—

5.Білімді жүйелеу.

| | | | |
| |І-деңгей. |ІІ-деңгей |ІІІ-деңгей. |
| | |. | |
|1 |Тік төртбұрыштың |Atabek has 500 tenge. |Ұзындығы 240м пойыз бір |
| |ұзындығы 27см, ені |Atabek buy a book for |қалыпты қозғала отырып, |
| |ұзындығының 1/3 |200 tenge, a pen for 10 |көпірді 2 минутта өтті. |
| |бөлігін құрайды. Тік |tenge, a paper for 5 |Егер көпірдің ұзындығы |
| |төртбұрыштың ауданын |tenge, a note-book for |360м болса, пойыздың |
| |тап. |15 tenge, a ruler for 30|жылдамдығы қандай ? |
| | |tenge in the shop. And | |
| | |how much tenge has | |
| | |Atabek ? | |
| | | | |
| | | | |

І-деңгей.
Тік төртбұрыштың ұзындығы 27см, ені ұзындығының 1/3 бөлігін құрайды. Тік
төртбұрыштың ауданын тап.
S=ab
S=(27*1/3)*27=243см2

ІІ-деңгей.
Атабекте 500 те бар. Атабек дукеннен 200 тенгеге кітап, 10 тенгеге ручка, 5
тенгеге қағаз, 15 тенгесіне дәптер, 30 тенгесіне сызғыш сатып алды.
Атабекте неше тенге қалды ?
500-(200+10+5+15+30)=240 ж: 240 тенге.

ІІІ-деңгей.

Ұзындығы 240м пойыз бір қалыпты қозғала отырып, көпірді 2 минутта
өтті. Егер көпірдің ұзындығы 360м болса, пойыздың жылдамдығы қандай ?
Берілуі: Есептеу:

6. Математикалық жаттығу.
«Футбол" ойыны.

7.Білімді бекіту.
Блиц-тест тапсырмаларын орындау арқылы өтілген сабақты пысықтаймыз.

1-вариант.
1. Мына батырмалардың “СЕ” және “С” қандай айырмашылығы бар?
А) “СЕ” батырмасы соңғы ендірілген санды өшіреді, ал “С” батырмасы тек
жарықтанып тұрған санды өшіреді.
Б) “СЕ” батырмасы тек жарықтанып тұрған санды өшіреді, ал “С”
батырмасы барлық ақпаратты өшіріп калькуляторды жаңа жұмысқа
дайындайды.
C) “СЕ” батырмасы мен “С” батырмасының айырмашылығы жоқ.

2. Қарапайым калькуляторды инженерлік калкуляторға қалай ауыстырамыз?
А)Вид→Обычный командаларын орындаймыз
В)Правка→ Инженерный командаларын орындаймыз
С)Вид→Инженерный командаларын орындаймыз

3. Калькуляторда ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне қалай өтуге
болады?
А) Oct(Bin
В) Dec(Bin
С) Bin(Dec

4. Калькуляторда есептелу ретін сәйкестентіріңіз
А) 52(5,x^2
В) (81,Sqrt
С)153(15,x^3
Д) 186(18,x^y,6

2-вариант.
1. Калькулятордың ішкі жадында белгілі бір мән барын қалай анықтаймыз?
А)Егер ішкі жадта сан болса калькулятордың индикация өрісіне сан
ендірілмей қалады.
В)Егер ішкі жадта сан болса индикация өрісінің астындағы сол жақ
терезеде “М” белгісі жанып тұрады.
С)Ішкі жадта санның бар екенін анықтай алмаймыз.

2. Калькулятордың ішкі жадына санды ендіру үшін қандай батырма қолданылады?
А)MS
В)MC
С)M+

3. Калькуляторда қай батырма индикаторда көрсетіліп тұрған санды жады
ұяшығына сақталған санға ауыстырады?
А)MS
В)MR
С)M+

4. Калькуляторда есептелу ретін сәйкестентіріңіз
А) 72(7,x^2
В) (144,Sqrt
С)166(16,x^y,6
Д) 153(15,x^3

3-вариант.
1. Cтатистикалық есептеулер жүргізуге арналған функционалдық батырма:
А) Sta
В) MR
С) Sin

2. Калькулятордың ішкі жады не үшін керек?
А) Есептеу нәтижелерін сақтап қою үшін.
В) Мәтіндік ақпаратты ендіріп қою үшін.
С) Калькулятордың ішкі жады болмайды.

3. Калькулятордың қандай түрлерін білесің?
А) Статистикалық, тригонометриялық
В) Қарапайым, инженерлік
С) Мәтіндік, сандық

4. Меню командаларының орындалу тәртібін сәйкестентіріңіз
А) Файл--Создать
В) Правка ----Отменить
С) Вставка ---Объект
Д) Формат---Шрифт

4-вариант.
1. Калькулятордың ішкі жадында белгілі бір мән барын қалай анықтаймыз?
А)Егер ішкі жадта сан болса калькулятордың индикация өрісіне сан
ендірілмей қалады.
В)Егер ішкі жадта сан болса индикация өрісінің астындағы сол жақ
терезеде “М” белгісі жанып тұрады.
С)Ішкі жадта санның бар екенін анықтай алмаймыз.

2. Калькулятордың ішкі жадындағы санға индикатордағы санды қосу үшін
қолданылатын батырма.
А)MR
В)MC
С)M+

3. Калькулятордың ішкі жадын тазалау үшін қандай батырма қолданылады?
А)MR
В)MC
С)M+
4. Редакторлардың кеңейткіштерін сәйкестентіріңіз
А) Paint(bmp
В) WordPad(doc
С) Excel(xls
D) Блокнот (txt

ІV. Үйге тапсырма беру.
Статистикалық сипаттамаларды анықтауға арналған есептерге мысалдар
жазып келу.

V. Оқушыларды бағалау
(бағалау парағы арқылы бағаланады).
Қарапайым және инженерлік калькуляторды пайдаланып есептер шығару
барысында оқушыларды бағалау парағы
|

Оқушының аты-жөні

|Компьютерлік білімді ашу.
|Білімді қалыптастыру |Білімді толықтыру. |Психологиялық жаттығу |Білімді
жүйелеу. |Математикалық жаттығу.
|Білімді бекіту.
|Қорытынды баға | |1 | Исматуллаев Ибрат | | | | | | | | | |2
|Исматиллаева | | | | | | | | | |3 |Мухлиса | | | | | | | | | |4 | Нодир |
| | | | | | | | |5 |Уғилой | | | | | | | | | |6 |Набиев | | | | | | | | |
|7 |Рахимов Неъмат | | | | | | | | | |8 |Сапиева | | | | | | | | | |9
|Сулайманова Мадина | | | | | | | | | |10 |Сайдазимов Шохзод | | | | | | |
| | |11 |Ғайбуллаева Умида | | | | | | | | | |12 |Ғазманова | | | | | | |
| | |

VІ. Сабақты қорытындылау.
Демек, біз бүгінгі сабағымызда калькулятор бағдарламасы арқылы математик
есептерді шығаруды көрдік. Бұнда біз калькулятордың қарапайым және
инженерлік түрлерінен пайдаландық.

-----------------------


Ұқсас жұмыстар
Дигибридті будандастыру және белгілердің тәуелсіз ажырау заңдылығы
Дәстүрлі сабақтың түрлері
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы ақпарат
Дүниетану- 3сынып
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы
Ондық бөлшектерді қосу. 5-сынып
Сызықтық теңсіздіктер 6-сынып
Сөйлем мүшелеріне талдау
Екі таңбалы санды қосу және азайту әдістерін қайталау
Пәндер