Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ барысын
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп Бітік ОЖББМ Мерзiм 23 11________ № 11 Тақырып: Ашу - дұшпан
,ақыл-дос
Құндылық: Тыныштық Қасиеттер: сабырлылық,ұстамдылық,төзімділік.
Мұғалiм: Мирманова Толғанай Класс 4 Оқушылар саны_12__
|Сабақ мақсаты: |Ресурстар:(құралдар,|
|Оқушыларға сабырлылық пен ұстамдылық қасиеттерін түсіндіре |мәлiметтер) |
|отырып, бұл қасиеттер адамның ішкі тыныштығын сезіне білуге| |
|ықпал ететінін түсіндіру. | |
| | |
|Міндеттері: Оқушыларға «сабырлылық» пен «ұстамдылық» | |
|қасиеттерін ұғындыру. | |
|Оқушылардың «ұстамдылық» пен «сабырлылық» қасиеттерін | |
|дамыту | |
|Оқушыларды шыдамдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. |талдау: |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|Оқулықтағы 11 сабақ. 58 бет Ж.Дәуренбековтың «Сурет»| |
|әңгімесін оқып, талдау. | |
| | |
|1. Саматқа Азамат неліктен ренжіді деп ойлайсыңдар ? | |
|2. Азаматтың ашуының басылуына не себеп болы? | |
|3. Мұғалім неліктен Азаматтың суретін мақтады? | |
|Дәйексөз. | |
|Ақыл – адам көрігі, | |
|ақылдың сабыр серігі . | |
|М.Әуезов | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар есте | |
|сақтап қалу үшін үш рет қайталаймыз? Дәптерлеріне | |
|дәйексөзді жазып аламыз. | |
|Әңгiмелеу. | |
|Сабыр суы | |
|аңыз әңгіме | |
|Бір адамның басынан мынадай оқиға өтіпті.Ол сол ауылдың | |
|ақсақалына жылап келіп, шағым айтады: маған әрдайым | |
|көршілерім тиіседі, біздер ұрысып қала береміз. | |
|Көршілермен сөйлесуден қалдым. Мен әбден шаршап, өзіңізден | |
|ақыл-кеңес, көмек сұрап келіп отырмын. | |
|-Не амал етсем екен?. | |
|Ақсақал ойланып отырып, келген адамға бірнеше сұрақ қояды.| |
|Содан соң бір құты су береді. | |
|«Осы су саған көмектесуі тиіс, — дейді. | |
|Күнде көршілерің жұмыстан келген кезде осы суды ұрттап | |
|ал. Бірақ оны бірден жұтып жібермей, аузыңда біраз уақыт | |
|ұстауың керек». Арада бірталай уақыт өткенде, әлгі адам | |
|ақсақалға тағы жылап келеді. | |
|«Сірә, бірдеңе қосып берген болсаңыз керек, Сіз берген | |
|судың көмегі тиген еді. Мен деген көршілеріммен жақсы | |
|қарым-қатынас орнатып қалған едім. Бәрі де жақсы болып келе| |
|жатыр еді. Менің көңілім көтеріліп, тыныштығым орнап қалған| |
|еді. Бірақ ол су таусылып қалды. Таусылғалы бері көршілерім| |
|баяғы «жырын» қайта бастады. Менің ішкі тыныштығым | |
|бұзылды. Сіздің көмегіңізсіз болмайтын болды» — деп, тағы | |
|да су беруін сұрайды. Сонда ақсақал күліп: «Айналайын, ол | |
|судың басқа ешқандай қасиеті жоқ, күнде өзің пайдаланып | |
|жүрген, кәдімгі су. Оның саған көмегі — көршілерің | |
|жұмыстан шаршап келген кезде не болса соны айтуға аузыңның | |
|бос болмағаны, үндемей қарсы алуға мәжбүр болғаның. | |
|Ендеше, өзіңді-өзің қолға алып, шыдамдылыққа, сабырлылыққа | |
|үйренсең, өзіңді-өзің тізгіндей алсаң, бұл жағдайда саған | |
|басқаның көмегі керек еместігін түсінген шығарсың» — дейді.| |
| | |
| | |
|Ақсақалға не үшін келді? | |
|2. Ақсақал қандай ақыл-кеңес берді? | |
|3. Ақсақал не үшін суды ұсынды? | |
|4. Ақсақал неліктен суды бірден жұтып жібермей, аузыңда | |
|біраз уақыт ұстауың керек деп айтты? | |
|5. Неліктен көршінің тыныштығы бұзылып, мазасыздана берді? | |
|6. Сіздер үшін сабырлы адам кім? | |
|7. Сабырлы адамды ең бақытты адам деп айтуға болады ма? | |
|8. Сонда сабырсыз адам бақытсыз адам болғаны ма? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|1. (әуен жайлап қосылып тұрады) | |
|Оқушыларды 4 топқа бөліп өлең құрастырылу беріледі | |
|(үздік құрастырған топтың өлеңі сабақтың соңында айтылады) | |
|«Көңілді күн» | |
|1. Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол | |
|................. ..........шыдамды бол | |
|Сабырлы да ұстамды бола білу | |
|.................................................... | |
|Қ-сы | |
|................................... | |
|Шыдамдымыз, төзімдіміз | |
|Жарасымды , тартымды, ұстамдымыз | |
|.............................................. | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Біз үйде де, аулада сабырлымыз» | |
|1. Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол | |
|Қызбалыққа салынбай шыдамды бол | |
|Сабырлы да, ұстамды бола білу | |
|Сезіндірді жүрекке тыныштықты | |
| | |
|Қ-сы | |
|Біз үйде де,аула да сабырлымыз | |
|Шыдамдымыз,төзімдіміз | |
|Жарасымды, тартымды,ұстамдымыз | |
|Ұстамдымыз әрқашан! | |
|Үй тапсырмасы. | |
|12 сабақ 62 беттегі В.А.Сухомлинскийдің «Балалардың көз | |
|қуанышы» әңгімесін оқып, талдау. | |
|Дәптердегі 11 сабақтағы тапсырма берілді. | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Ыңғайланып отырыңыздар,көздеріңізді жұмыңыздар. | |
|Бүгінгі сабақта не үйренгендеріңізді іштеріңізден | |
|қайталаңыздар. | |
|«Мен сабырлымын , ұстамдымын. Мен үйде де, аулада да, | |
|мектепте де өзімді сабырлы ұстаймын, еш нәрсеге | |
|ренжімеймін.Маған сабырлы, ұстамды болған өте ұнайды» деп | |
|қайталаңыздар. Әуен дауысы бәсеңдегеннен кейін көздеріңізді| |
|ашуларыңызға болады. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! | |
| | |
Мектеп Бітік ОЖББМ Мерзiм 23 11________ № 11 Тақырып: Ашу - дұшпан
,ақыл-дос
Құндылық: Тыныштық Қасиеттер: сабырлылық,ұстамдылық,төзімділік.
Мұғалiм: Мирманова Толғанай Класс 4 Оқушылар саны_12__
|Сабақ мақсаты: |Ресурстар:(құралдар,|
|Оқушыларға сабырлылық пен ұстамдылық қасиеттерін түсіндіре |мәлiметтер) |
|отырып, бұл қасиеттер адамның ішкі тыныштығын сезіне білуге| |
|ықпал ететінін түсіндіру. | |
| | |
|Міндеттері: Оқушыларға «сабырлылық» пен «ұстамдылық» | |
|қасиеттерін ұғындыру. | |
|Оқушылардың «ұстамдылық» пен «сабырлылық» қасиеттерін | |
|дамыту | |
|Оқушыларды шыдамдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. |талдау: |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру. | |
| | |
|Оқулықтағы 11 сабақ. 58 бет Ж.Дәуренбековтың «Сурет»| |
|әңгімесін оқып, талдау. | |
| | |
|1. Саматқа Азамат неліктен ренжіді деп ойлайсыңдар ? | |
|2. Азаматтың ашуының басылуына не себеп болы? | |
|3. Мұғалім неліктен Азаматтың суретін мақтады? | |
|Дәйексөз. | |
|Ақыл – адам көрігі, | |
|ақылдың сабыр серігі . | |
|М.Әуезов | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар есте | |
|сақтап қалу үшін үш рет қайталаймыз? Дәптерлеріне | |
|дәйексөзді жазып аламыз. | |
|Әңгiмелеу. | |
|Сабыр суы | |
|аңыз әңгіме | |
|Бір адамның басынан мынадай оқиға өтіпті.Ол сол ауылдың | |
|ақсақалына жылап келіп, шағым айтады: маған әрдайым | |
|көршілерім тиіседі, біздер ұрысып қала береміз. | |
|Көршілермен сөйлесуден қалдым. Мен әбден шаршап, өзіңізден | |
|ақыл-кеңес, көмек сұрап келіп отырмын. | |
|-Не амал етсем екен?. | |
|Ақсақал ойланып отырып, келген адамға бірнеше сұрақ қояды.| |
|Содан соң бір құты су береді. | |
|«Осы су саған көмектесуі тиіс, — дейді. | |
|Күнде көршілерің жұмыстан келген кезде осы суды ұрттап | |
|ал. Бірақ оны бірден жұтып жібермей, аузыңда біраз уақыт | |
|ұстауың керек». Арада бірталай уақыт өткенде, әлгі адам | |
|ақсақалға тағы жылап келеді. | |
|«Сірә, бірдеңе қосып берген болсаңыз керек, Сіз берген | |
|судың көмегі тиген еді. Мен деген көршілеріммен жақсы | |
|қарым-қатынас орнатып қалған едім. Бәрі де жақсы болып келе| |
|жатыр еді. Менің көңілім көтеріліп, тыныштығым орнап қалған| |
|еді. Бірақ ол су таусылып қалды. Таусылғалы бері көршілерім| |
|баяғы «жырын» қайта бастады. Менің ішкі тыныштығым | |
|бұзылды. Сіздің көмегіңізсіз болмайтын болды» — деп, тағы | |
|да су беруін сұрайды. Сонда ақсақал күліп: «Айналайын, ол | |
|судың басқа ешқандай қасиеті жоқ, күнде өзің пайдаланып | |
|жүрген, кәдімгі су. Оның саған көмегі — көршілерің | |
|жұмыстан шаршап келген кезде не болса соны айтуға аузыңның | |
|бос болмағаны, үндемей қарсы алуға мәжбүр болғаның. | |
|Ендеше, өзіңді-өзің қолға алып, шыдамдылыққа, сабырлылыққа | |
|үйренсең, өзіңді-өзің тізгіндей алсаң, бұл жағдайда саған | |
|басқаның көмегі керек еместігін түсінген шығарсың» — дейді.| |
| | |
| | |
|Ақсақалға не үшін келді? | |
|2. Ақсақал қандай ақыл-кеңес берді? | |
|3. Ақсақал не үшін суды ұсынды? | |
|4. Ақсақал неліктен суды бірден жұтып жібермей, аузыңда | |
|біраз уақыт ұстауың керек деп айтты? | |
|5. Неліктен көршінің тыныштығы бұзылып, мазасыздана берді? | |
|6. Сіздер үшін сабырлы адам кім? | |
|7. Сабырлы адамды ең бақытты адам деп айтуға болады ма? | |
|8. Сонда сабырсыз адам бақытсыз адам болғаны ма? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|1. (әуен жайлап қосылып тұрады) | |
|Оқушыларды 4 топқа бөліп өлең құрастырылу беріледі | |
|(үздік құрастырған топтың өлеңі сабақтың соңында айтылады) | |
|«Көңілді күн» | |
|1. Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол | |
|................. ..........шыдамды бол | |
|Сабырлы да ұстамды бола білу | |
|.................................................... | |
|Қ-сы | |
|................................... | |
|Шыдамдымыз, төзімдіміз | |
|Жарасымды , тартымды, ұстамдымыз | |
|.............................................. | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Біз үйде де, аулада сабырлымыз» | |
|1. Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол | |
|Қызбалыққа салынбай шыдамды бол | |
|Сабырлы да, ұстамды бола білу | |
|Сезіндірді жүрекке тыныштықты | |
| | |
|Қ-сы | |
|Біз үйде де,аула да сабырлымыз | |
|Шыдамдымыз,төзімдіміз | |
|Жарасымды, тартымды,ұстамдымыз | |
|Ұстамдымыз әрқашан! | |
|Үй тапсырмасы. | |
|12 сабақ 62 беттегі В.А.Сухомлинскийдің «Балалардың көз | |
|қуанышы» әңгімесін оқып, талдау. | |
|Дәптердегі 11 сабақтағы тапсырма берілді. | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Ыңғайланып отырыңыздар,көздеріңізді жұмыңыздар. | |
|Бүгінгі сабақта не үйренгендеріңізді іштеріңізден | |
|қайталаңыздар. | |
|«Мен сабырлымын , ұстамдымын. Мен үйде де, аулада да, | |
|мектепте де өзімді сабырлы ұстаймын, еш нәрсеге | |
|ренжімеймін.Маған сабырлы, ұстамды болған өте ұнайды» деп | |
|қайталаңыздар. Әуен дауысы бәсеңдегеннен кейін көздеріңізді| |
|ашуларыңызға болады. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz