Ашық сабақ. Сабақ тақырыбы

Ашық сабақ.
Сабақ тақырыбы: 8 саны және цифры.
Сабақ мақсаты: а) Білімділігі: Оқушыларды 8саны мен және цифрымен таныстыру.
8 санының құрамын анықтау. Өрнек құра білуге үйрету.
ә) Дамытушылығы: Оқушылардың танымдық қабілетін ойлау деңгейін және белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілік құрал:Плакат, сандар, үлестірме қағаздар, ноутбук.
Сабақ барысы.
- Ұйымдастыру.
а) Шаттық шеңбері.
ә) Оқушылар назарын сабаққа аудару.
- Үй тапсырмасын сұрау, пысықтау. (үй тапсырмасы сұралады. )
Ендеше балалар өткен сабақтар бойынша қаншалықты білетінімізді еске түсірейік.
а) 7ге дейінгі сандарды тура және кері санау.
ә) 7 санына байланысты не білеміз.
б) Мына сандарды салыстыр.
4*2 3 * 5 7 * 5 4 * 6.
в) Қосу мен азайтудың компоненттерін айту.
Сергіту сәті.
Топқа бөлу.
- Жаңа сабақ.
-Енді балалар көңілімізді тақтаға аударайық.
Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?
Алма . Нешеу?7еу
Ал оған 1 алманы қосқанда неше алма болады?
8 алма болады.
Ендеше 7 санына 1 санын қоссақ 8 саны шығады.
Сандар қатарына 7-ден кейін қандай сан келеді?
8 саны. (Бірнеше мысалдар келтіру. )
8 санының баспа және жазба түрлерін көрсету.
-Ендеше бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты 8 санының қалай шығатынын, қалай жазылатынын үйрену болатын
Ендеше бізге тапсырмалар берілген соны орындайық.
1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Теңдіктер құрастыру. .
ч + = 8 + = 8 + = 8 + = 8
+ =8 + = 8 + = 8 8 - =
8 - = 8 - = 8 - =
8 - = 8 - = 8 - =
2- тапсырма Өзіндік жұмыс Сандардың көршілерін жаз
5 6 7 2
3-тапсырма. Логикалық сұрақ
- Он асықтаң екеуін досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады.
- Үстелдің төрт бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастасаң неше бұрыш қалады?
- Бір килограмм темір ауырма, бір килограмм мақта ауырма?
4-тапсырма Тақтамен жұмыс
№5 есеп
7+1=8 5см+2см=7см
3+0=3 7см-3см=4см
2+4=6 4см+ 4см=8см
5-тапсырм Қорытынды Жоғалған санды тап.
Саянда болды 8 алма
Сайранға берді 4 алма
Ойланып, кәне көрейік
Саянда қалды қанша алма?
8-4=4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі
5 +2=7
Айманда болды 5 алмұрт
Әселге берді 2 алмұрт
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?
5-2=3
Далада жүр 3 түйе
Қосылды тағы 1 түйе
Жалпы саны түйелердің
Болды неше? Есепте 3+1=4
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан
5 қиярды алғанды
Қанша қалды пакетте
8-5=3
Мадақтау
Үйге тапсырма №5есеп 2 бағаны.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz