Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ашық сабақ. Сабақ тақырыбы
Ашық сабақ.
Сабақ тақырыбы: 8 саны және цифры.
Сабақ мақсаты: а)Білімділігі: Оқушыларды 8саны мен және цифрымен
таныстыру.
8 санының құрамын анықтау. Өрнек құра білуге үйрету.
ә) Дамытушылығы: Оқушылардың танымдық қабілетін ойлау деңгейін және
белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, саналылыққа, тапқырлыққа,
шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру.
Көрнекілік құрал:Плакат, сандар, үлестірме қағаздар, ноутбук.
Сабақ барысы.
Ұйымдастыру.
а) Шаттық шеңбері.
ә) Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын сұрау, пысықтау.(үй тапсырмасы сұралады.)
Ендеше балалар өткен сабақтар бойынша қаншалықты білетінімізді еске
түсірейік.
а) 7ге дейінгі сандарды тура және кері санау.
ә) 7 санына байланысты не білеміз.
б) Мына сандарды салыстыр.
4*2 3 * 5 7 * 5 4 * 6.
в) Қосу мен азайтудың компоненттерін айту.
Сергіту сәті.
Топқа бөлу.
Жаңа сабақ.
-Енді балалар көңілімізді тақтаға аударайық.
Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?
Алма . Нешеу?7еу
Ал оған 1 алманы қосқанда неше алма болады?
8 алма болады.
Ендеше 7 санына 1 санын қоссақ 8 саны шығады.
Сандар қатарына 7-ден кейін қандай сан келеді?
8 саны. (Бірнеше мысалдар келтіру.)
8 санының баспа және жазба түрлерін көрсету.
-Ендеше бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты 8 санының қалай шығатынын,
қалай жазылатынын үйрену болатын
Ендеше бізге тапсырмалар берілген соны орындайық.
1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Теңдіктер құрастыру..
ч + = 8 + = 8 + = 8
+ = 8
+ =8 + = 8 + = 8
8 - =
8 - = 8 - = 8 -
=
8 - = 8 - = 8 -
=
2- тапсырма Өзіндік жұмыс Сандардың көршілерін жаз
5 6 7 2
3-тапсырма. Логикалық сұрақ
Он асықтаң екеуін досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады.
Үстелдің төрт бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастасаң неше бұрыш қалады?
Бір килограмм темір ауырма, бір килограмм мақта ауырма?
4-тапсырма Тақтамен жұмыс
№5 есеп
7+1=8 5см+2см=7см
3+0=3 7см-3см=4см
2+4=6 4см+ 4см=8см
5-тапсырм Қорытынды Жоғалған санды тап.
Саянда болды 8 алма
Сайранға берді 4 алма
Ойланып, кәне көрейік
Саянда қалды қанша алма?
8-4=4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі
5 +2=7
Айманда болды 5 алмұрт
Әселге берді 2 алмұрт
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?
5-2=3
Далада жүр 3 түйе
Қосылды тағы 1 түйе
Жалпы саны түйелердің
Болды неше? Есепте 3+1=4
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан
5 қиярды алғанды
Қанша қалды пакетте
8-5=3
Мадақтау
Үйге тапсырма №5есеп 2 бағаны.
Сабақ тақырыбы: 8 саны және цифры.
Сабақ мақсаты: а)Білімділігі: Оқушыларды 8саны мен және цифрымен
таныстыру.
8 санының құрамын анықтау. Өрнек құра білуге үйрету.
ә) Дамытушылығы: Оқушылардың танымдық қабілетін ойлау деңгейін және
белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, саналылыққа, тапқырлыққа,
шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру.
Көрнекілік құрал:Плакат, сандар, үлестірме қағаздар, ноутбук.
Сабақ барысы.
Ұйымдастыру.
а) Шаттық шеңбері.
ә) Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын сұрау, пысықтау.(үй тапсырмасы сұралады.)
Ендеше балалар өткен сабақтар бойынша қаншалықты білетінімізді еске
түсірейік.
а) 7ге дейінгі сандарды тура және кері санау.
ә) 7 санына байланысты не білеміз.
б) Мына сандарды салыстыр.
4*2 3 * 5 7 * 5 4 * 6.
в) Қосу мен азайтудың компоненттерін айту.
Сергіту сәті.
Топқа бөлу.
Жаңа сабақ.
-Енді балалар көңілімізді тақтаға аударайық.
Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?
Алма . Нешеу?7еу
Ал оған 1 алманы қосқанда неше алма болады?
8 алма болады.
Ендеше 7 санына 1 санын қоссақ 8 саны шығады.
Сандар қатарына 7-ден кейін қандай сан келеді?
8 саны. (Бірнеше мысалдар келтіру.)
8 санының баспа және жазба түрлерін көрсету.
-Ендеше бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты 8 санының қалай шығатынын,
қалай жазылатынын үйрену болатын
Ендеше бізге тапсырмалар берілген соны орындайық.
1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Теңдіктер құрастыру..
ч + = 8 + = 8 + = 8
+ = 8
+ =8 + = 8 + = 8
8 - =
8 - = 8 - = 8 -
=
8 - = 8 - = 8 -
=
2- тапсырма Өзіндік жұмыс Сандардың көршілерін жаз
5 6 7 2
3-тапсырма. Логикалық сұрақ
Он асықтаң екеуін досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады.
Үстелдің төрт бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастасаң неше бұрыш қалады?
Бір килограмм темір ауырма, бір килограмм мақта ауырма?
4-тапсырма Тақтамен жұмыс
№5 есеп
7+1=8 5см+2см=7см
3+0=3 7см-3см=4см
2+4=6 4см+ 4см=8см
5-тапсырм Қорытынды Жоғалған санды тап.
Саянда болды 8 алма
Сайранға берді 4 алма
Ойланып, кәне көрейік
Саянда қалды қанша алма?
8-4=4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі
5 +2=7
Айманда болды 5 алмұрт
Әселге берді 2 алмұрт
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?
5-2=3
Далада жүр 3 түйе
Қосылды тағы 1 түйе
Жалпы саны түйелердің
Болды неше? Есепте 3+1=4
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан
5 қиярды алғанды
Қанша қалды пакетте
8-5=3
Мадақтау
Үйге тапсырма №5есеп 2 бағаны.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz