Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ребус шешу
Қазақ тілі
6-сынып
Сабақтың тақырыбы: Аңшылықтың түрлері
Сабақтың мақсаты: Білімділік оқушылардың аңшылық туралы түсініктерін
тереңдету, сын есімнің шырайларын қайталау. Дамытушылық: Сөздік қорын
байытып,қабілеттерін көркем әдеби тілде
дамыта түсу. Тәрбиелік: Оқушыларға аңшылық,атакәсіпті үйренуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Көрнекілігі: Тірек сызба, «Қан сонарда бүркітші шығады аңға»слайд, «Бүркіт
салу жолдары» видео, интерактивті тақта, флипчарт.
Әдісі: Түсіндіру,талдау,сұрақ-жауап,ребус шешу
Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру,сыныпты тексеру амандасу
Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!
II.Үй тапсырмасын тексеру:
Деңгейлік тапсырмаларды ауызша оқыту арқылы сын
есімнің шырайларын табу,ереже сұрау.
III. Жаңа сабақ Ой шақыру, жұмбақтарды шешу
флипчарт арқылы
ЖҰМБАҚТАР
Көлеңкесінен қорқып безгектейді Аузы бейне,шалғы орақ
Ал оның баласын көжек дейді. Шөп емес малды орады
Қара ала тоны бар Қалдырмай баласын бір елі
Ол аңдардың қыраны Қалтаға салып ап жүреді
Жатқанын көп көрмейміз
Серейіп көп тұрады.
Ребус шешу
Ребус шешуінде «Аңшылық»сөз шығады,тақтамен жұмыс,жаңа сабақ түсіндіріледі
| Аңшылық |
|(Жануарларды,аңдарды аулау кәсібі) |
|Кәсіптік |Спорттық-әуесқойлық |Ғылыми |
|(профессиональный) |(спортивный) |(Научный) |
|Аңдар мен құстардан |Аңдар мен құстарды |Аң шаруашылығында |
|өнімдер алу |белгілі тәртіппен аулау|аңдар мен құстардың |
| | |биологиялық |
| | |ерекшеліктерін зерттеу|
Сөздік
Аңшылық- охотоведение
Әуесқойлық-увлечение
Ерекшеліктер-особенности
Абай слайд «Қан сонарда бүркітші шығады аңға»
Тақтамен жұмыс.
Көп нүктенің орнына тиісті сын есімдерді тауып,шырай түрін анықтаңдар.
Балалар жылы киім киіп, қысқы орманға барды.Орман
табиғаты................
Қарағай мен шыршалар..................,қар..................,қысқы
ауа.......................Олар шана мен шаңғы тепті.Балалар уақытты қызықты
өткізіп,үйлеріне көңілді қайтты.
Керекті сөздер: өте көркем,таза,аппақ,жап-жасыл.
Суретпен жұмыс.Сурет бойынша аңдарды сипаттау
Сергіту сәті.Ойлан тап. Жасырынған суреттің жалғасын тап.
Бекіту: Балалар сендердің ойларыңша,аңшылық дәстүрі бүгінгі күнде қоғамға
қажет пе?Неге?
Видео көрсету «Бүркіт салу жолдары», «Қазағымның дәстүрлері-ай»
Үйге тапсырма: «Аңшылық –өнер ой толғау жазу»
Бағалау.
6-сынып
Сабақтың тақырыбы: Аңшылықтың түрлері
Сабақтың мақсаты: Білімділік оқушылардың аңшылық туралы түсініктерін
тереңдету, сын есімнің шырайларын қайталау. Дамытушылық: Сөздік қорын
байытып,қабілеттерін көркем әдеби тілде
дамыта түсу. Тәрбиелік: Оқушыларға аңшылық,атакәсіпті үйренуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Көрнекілігі: Тірек сызба, «Қан сонарда бүркітші шығады аңға»слайд, «Бүркіт
салу жолдары» видео, интерактивті тақта, флипчарт.
Әдісі: Түсіндіру,талдау,сұрақ-жауап,ребус шешу
Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру,сыныпты тексеру амандасу
Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!
II.Үй тапсырмасын тексеру:
Деңгейлік тапсырмаларды ауызша оқыту арқылы сын
есімнің шырайларын табу,ереже сұрау.
III. Жаңа сабақ Ой шақыру, жұмбақтарды шешу
флипчарт арқылы
ЖҰМБАҚТАР
Көлеңкесінен қорқып безгектейді Аузы бейне,шалғы орақ
Ал оның баласын көжек дейді. Шөп емес малды орады
Қара ала тоны бар Қалдырмай баласын бір елі
Ол аңдардың қыраны Қалтаға салып ап жүреді
Жатқанын көп көрмейміз
Серейіп көп тұрады.
Ребус шешу
Ребус шешуінде «Аңшылық»сөз шығады,тақтамен жұмыс,жаңа сабақ түсіндіріледі
| Аңшылық |
|(Жануарларды,аңдарды аулау кәсібі) |
|Кәсіптік |Спорттық-әуесқойлық |Ғылыми |
|(профессиональный) |(спортивный) |(Научный) |
|Аңдар мен құстардан |Аңдар мен құстарды |Аң шаруашылығында |
|өнімдер алу |белгілі тәртіппен аулау|аңдар мен құстардың |
| | |биологиялық |
| | |ерекшеліктерін зерттеу|
Сөздік
Аңшылық- охотоведение
Әуесқойлық-увлечение
Ерекшеліктер-особенности
Абай слайд «Қан сонарда бүркітші шығады аңға»
Тақтамен жұмыс.
Көп нүктенің орнына тиісті сын есімдерді тауып,шырай түрін анықтаңдар.
Балалар жылы киім киіп, қысқы орманға барды.Орман
табиғаты................
Қарағай мен шыршалар..................,қар..................,қысқы
ауа.......................Олар шана мен шаңғы тепті.Балалар уақытты қызықты
өткізіп,үйлеріне көңілді қайтты.
Керекті сөздер: өте көркем,таза,аппақ,жап-жасыл.
Суретпен жұмыс.Сурет бойынша аңдарды сипаттау
Сергіту сәті.Ойлан тап. Жасырынған суреттің жалғасын тап.
Бекіту: Балалар сендердің ойларыңша,аңшылық дәстүрі бүгінгі күнде қоғамға
қажет пе?Неге?
Видео көрсету «Бүркіт салу жолдары», «Қазағымның дәстүрлері-ай»
Үйге тапсырма: «Аңшылық –өнер ой толғау жазу»
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz