Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Заманауи оқулықтардағы прогрессиялар
Павлодар облысы Ертіс ауданы
«Ленин жалпы орта білім беру мектебі» ММ
Павлодарская область Иртышский район
ГУ «Ленинская средняя общеобразовательная школа»
Ғылыми жобаның тақырыбы:
ПРОГРЕССИЯЛАРДЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕ АЛАТЫН ОРНЫ
жобаның авторы: Кожымова Дариға
8 сынып оқушысы
жетекші: Темірбулатова А.Т.
математика пәнінің мұғалімі
Ленин ауылы, 2013 жыл
Аннотация
«Прогрессиялар» ғылыми жобасында, «Тізбек ұғымы қашан пайда болды,
неліктен?», «Біздің күнделікті өмірімізде алатын орны қандай?» – деген
сұрақтарға толық жауап берілген. Зерттеу барысында сан қатарларының
шығу тарихынан мәліметтер берілген.
Ғылыми әдебиеттерге шолу тарауында:Архимедтің еңбектерінде (б.э.д. 287-
212жж) прогрессиялар, Пифагор зерттеген, геометриялық фигуралар мен
байланысты тізбектер,Фиббоначчи қатары, Ертедегі Индия аңызы, Заманауи
оқулықтардағы прогрессиялар жөніндегі мәліметтер бар.
Аннотация
В работе дается ответ на вопрос: когда и в связи с чем появляется
понятие, действительно ли прогрессии играют большую роль в повседневной
жизни? Для этого сделан анализ учебников по алгебре разных авторов, в
которых найдены задачи на прогрессии. Сделан исторический экскурс для
установления авторства теории о прогрессиях. Приведены примеры применения
прогрессий в различных отраслях хозяйства. Сделан анализ влияния
размножения живых организмов в геометрической прогрессии на жизнь на Земле.
Annotation
The scientific reasurch project is called the arithmetical and
geometrical progression in the environment. When was used the mean of
“sequence”? Why? What find of place in our really life? That question was
fall answered. In this scientific project the numbers dividend sings were
investigated duper. It gives the information from the development history
of the number arts. The pupils project was divided into 3 parts. The
dividend numbers formula was written by Arhimed’s work. How did Arhimed
measure the square of circle? , all the information‘s was given for pupils.
Pifagor was reasurched the geometrical figures and the dividend numbers and
Fibbonachi’s number dividend rows.
Пікір
«Ленин жалпы орта білім беру мектеп» мемлекеттік мекемесінің 8 сынып
оқушысы Кожымова Дариға Есембайқызы «Прогрессиялар» атты ғылыми жобаны
жазу барысында көп еңбектенді. Мектептегі кітапханада ұзақ
уақыттар жұмыс жасады. Жобаны дайындау кезінде Сан қатарлары,
тізбектері ұғымын, сандардың орналасу заңдылықтарын толық зерттеді.
Архимедтің еңбектерінде (б.э.д. 287-212жж) прогрессиялар жөніндегі алғашқы
мәліметтер жарияланғанын, Архимед дөңгелектің ауданын қалай есептеген т.с.с
оқушылар үшін тың мәліметтер берген. Пифагор зерттеген, геометриялық
фигуралар мен байланысты тізбектерді, Фиббоначчи қатарын зерттеген.
Заманауи оқулықтардағы прогрессиялар тарауында, қазіргі заманғы оқулықтарды
қолдану арқылы, көптеген есептерге талдау жасаған.
Прогрессиялардың қолданыс аясы тарауының материалдары, негізінен
ғаламтордан алынған аясын кеңінен қарастырған. Дариға өзінің табындылығы
мен білімділігінің арқасында, арифметикалық және геометриялық прогрессияны
толық меңгеріп, қиындығы жоғары есептерді еркін шығаруға жетісті. Жобада
тек қана оқушылар емес, мектеп мұғалімдеріне де қажетті көптеген
мағлұматтар бере білді.
Дариға өмірде де, өте талапты ізденімпаз қыз. Сыныпта сыйлы,
кез келген іске жауапкершлікпен қарайды. Дариға болашағынан
ұстаздары зор үміт күтеді.
Ғылыми жетекшісі: Темірбулатова Альмира Төлеубекқызы
Мазмұны:
Кіріспе……………………………………………………………….…………..3-4
1тарау. Ғылыми әдебиеттерге шолу
1.1. Архимед еңбектеріндегі прогрессиялар.………………………………...…5
1.2. Геометриялық фигуралар мен байланысты
тізбектер.................…………..6
1.3. Фиббоначчи қатары…………………............……………………………..6-8
1.4.Ертедегі Индия аңызы……………………………………...........…………8-9
2 тарау. Заманауи оқулықтардағы прогрессиялар
2.1. Арифметикалық прогрессия………………………………….....………10-11
2.2. Геометриялық прогрессия…………………………………………........11-12
3 тарау. Прогрессиялардың қолданыс аясы.
3.1. Геометриялық есептерді шешуде қолданылады……....………………13-16
3.2. Өнеркәсіптегі прогрессия……………………………..........………………17
3.3. Биологиядағы прогрессиялар………………………….........…………..17-19
3.4. Прогрессияның банктердегі есептеулерде қолданылуы…............………19
3.5. Қиял ғажайып есебіндегі прогрессия……………………..........………….19
3.6.Орыс әдебиетіндегі прогрессия……………………….......…………….19-20
Қорытынды…………………………………………………………............……21
Пайдаланылған әдебиеттер……………………………..……………………….22
«Ленин жалпы орта білім беру мектебі» ММ
Павлодарская область Иртышский район
ГУ «Ленинская средняя общеобразовательная школа»
Ғылыми жобаның тақырыбы:
ПРОГРЕССИЯЛАРДЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕ АЛАТЫН ОРНЫ
жобаның авторы: Кожымова Дариға
8 сынып оқушысы
жетекші: Темірбулатова А.Т.
математика пәнінің мұғалімі
Ленин ауылы, 2013 жыл
Аннотация
«Прогрессиялар» ғылыми жобасында, «Тізбек ұғымы қашан пайда болды,
неліктен?», «Біздің күнделікті өмірімізде алатын орны қандай?» – деген
сұрақтарға толық жауап берілген. Зерттеу барысында сан қатарларының
шығу тарихынан мәліметтер берілген.
Ғылыми әдебиеттерге шолу тарауында:Архимедтің еңбектерінде (б.э.д. 287-
212жж) прогрессиялар, Пифагор зерттеген, геометриялық фигуралар мен
байланысты тізбектер,Фиббоначчи қатары, Ертедегі Индия аңызы, Заманауи
оқулықтардағы прогрессиялар жөніндегі мәліметтер бар.
Аннотация
В работе дается ответ на вопрос: когда и в связи с чем появляется
понятие, действительно ли прогрессии играют большую роль в повседневной
жизни? Для этого сделан анализ учебников по алгебре разных авторов, в
которых найдены задачи на прогрессии. Сделан исторический экскурс для
установления авторства теории о прогрессиях. Приведены примеры применения
прогрессий в различных отраслях хозяйства. Сделан анализ влияния
размножения живых организмов в геометрической прогрессии на жизнь на Земле.
Annotation
The scientific reasurch project is called the arithmetical and
geometrical progression in the environment. When was used the mean of
“sequence”? Why? What find of place in our really life? That question was
fall answered. In this scientific project the numbers dividend sings were
investigated duper. It gives the information from the development history
of the number arts. The pupils project was divided into 3 parts. The
dividend numbers formula was written by Arhimed’s work. How did Arhimed
measure the square of circle? , all the information‘s was given for pupils.
Pifagor was reasurched the geometrical figures and the dividend numbers and
Fibbonachi’s number dividend rows.
Пікір
«Ленин жалпы орта білім беру мектеп» мемлекеттік мекемесінің 8 сынып
оқушысы Кожымова Дариға Есембайқызы «Прогрессиялар» атты ғылыми жобаны
жазу барысында көп еңбектенді. Мектептегі кітапханада ұзақ
уақыттар жұмыс жасады. Жобаны дайындау кезінде Сан қатарлары,
тізбектері ұғымын, сандардың орналасу заңдылықтарын толық зерттеді.
Архимедтің еңбектерінде (б.э.д. 287-212жж) прогрессиялар жөніндегі алғашқы
мәліметтер жарияланғанын, Архимед дөңгелектің ауданын қалай есептеген т.с.с
оқушылар үшін тың мәліметтер берген. Пифагор зерттеген, геометриялық
фигуралар мен байланысты тізбектерді, Фиббоначчи қатарын зерттеген.
Заманауи оқулықтардағы прогрессиялар тарауында, қазіргі заманғы оқулықтарды
қолдану арқылы, көптеген есептерге талдау жасаған.
Прогрессиялардың қолданыс аясы тарауының материалдары, негізінен
ғаламтордан алынған аясын кеңінен қарастырған. Дариға өзінің табындылығы
мен білімділігінің арқасында, арифметикалық және геометриялық прогрессияны
толық меңгеріп, қиындығы жоғары есептерді еркін шығаруға жетісті. Жобада
тек қана оқушылар емес, мектеп мұғалімдеріне де қажетті көптеген
мағлұматтар бере білді.
Дариға өмірде де, өте талапты ізденімпаз қыз. Сыныпта сыйлы,
кез келген іске жауапкершлікпен қарайды. Дариға болашағынан
ұстаздары зор үміт күтеді.
Ғылыми жетекшісі: Темірбулатова Альмира Төлеубекқызы
Мазмұны:
Кіріспе……………………………………………………………….…………..3-4
1тарау. Ғылыми әдебиеттерге шолу
1.1. Архимед еңбектеріндегі прогрессиялар.………………………………...…5
1.2. Геометриялық фигуралар мен байланысты
тізбектер.................…………..6
1.3. Фиббоначчи қатары…………………............……………………………..6-8
1.4.Ертедегі Индия аңызы……………………………………...........…………8-9
2 тарау. Заманауи оқулықтардағы прогрессиялар
2.1. Арифметикалық прогрессия………………………………….....………10-11
2.2. Геометриялық прогрессия…………………………………………........11-12
3 тарау. Прогрессиялардың қолданыс аясы.
3.1. Геометриялық есептерді шешуде қолданылады……....………………13-16
3.2. Өнеркәсіптегі прогрессия……………………………..........………………17
3.3. Биологиядағы прогрессиялар………………………….........…………..17-19
3.4. Прогрессияның банктердегі есептеулерде қолданылуы…............………19
3.5. Қиял ғажайып есебіндегі прогрессия……………………..........………….19
3.6.Орыс әдебиетіндегі прогрессия……………………….......…………….19-20
Қорытынды…………………………………………………………............……21
Пайдаланылған әдебиеттер……………………………..……………………….22
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz