Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Иррационал теңдеулерді шешу тәсілдері

Алгебра және анализ бастамалары

Сабақтың тақырыбы : Иррационал теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты : 1. Оқушыларға иррационал теңдеулер туралы
түсіндіру .
2. Иррационал теңдеулерді
шешу тәсілдерін үйрету .
3. Бөгде түбірлерді анықтау
тәсілін үйрету .
Дамытушылығы : Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыруға
ықпал жасау
және де өз бетінше
шығармашылықпен жұмыс жасау

дағдыларын қалыптастыруға
ықпал ету .
Тәрбиелік мәні : Оқушылар бойында азаматтық қасиеттерді
қалыптастыру .
Сабақтың көрнекілігі: Формулалар жазылған көрнекі кестелер .
Интерактивтік
тақтадағы слайдтар .
Сабақтың түрі : Дәстүрлі сабақ
1. Сұрақ –жауап
2. Баяндау
3. Білімді бекіту
Сабақтың барысы : І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа қатысуын
тексеріп , психологиялық
дайындығын қалыптастырамын.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ Негізгі бөлім
Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін алдымен өтілген тақырыптармен
байланыстыру жағын қарастырамын .
Ол үшін оқушылардан мына төмендегі сұрақтарға жауап алуға әрекет
етемін .
1. Нақты санның n ші дәрежелі түбір дегеніміз не ?
А санының n –ші дәрежелі түбірі деп n-ші дәрежесі а санына тең болатын
в санын айтады . ; мұндағы

2. n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін ата.


3. Рационал сандар дегеніміз не
Бүтін , бөлшек натурал сандар қиынынан құралған сандарды айтамыз .
4. Иррационал сан дегеніміз не
Мысалы , т.с.с

5. Иррационал теңдеу деп

6. Иррационал теңдеулерді шешу тәсілдері
А) Дәрежеге шығару әдісі.

Ә) Жаңа айнымалы енгізу әдісі.

Б) Бөгде түбірді анықтау.
түріне келтіру

ІІ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ
1. Өтілген жаңа тақырып түсінікті болу үшін мына төмендегі
есептерді оқулық бойынша жазу тақтасына көрсетемін
А – деңгейі бойынша № 120 (1), № 121 (1), №
122 (1)
В – деңгейі бойынша №122 (1), № 123 (1),
№ 124(1), №126(1)
тапсырмаларды көрсетемін.

А. № 120 1)
Х = 9
Шығару тәсілі – дәрежеге шғару тәсілі
тексереміз
Х = 9

№ 121 1) Тексереміз
Х + 2 = 27
Х = 25

№122 1)
х2-12х + 36 = х
Х1 = 3 х2 = 9
Тексеру арқылы бөгде түбірді анықтаймыз. Жауабы: х = 9
№ 123 1)

Жаңа айнымалы енгізу арқылы шешеміз деп алсақ , сонда
теңдеу мына түрге келеді а2 + а – 6 = 0
а1= - 3: а2=2
а – ның табылған мәндерін бастапқы түрлендірген орынға қойсақ,
тексерсек,

Жауабы x= 16

В) №125 1) < = >




Тексереміз 1) X=0

2) X=3

6 = 6
Жауабы x= 3

Сайыс кезеңі
1 .Оқушыларға осы көрсетілген есептердің қалған бөліктерін
шығарту барысында , өтілген тақырыпты қандай деңгейде
меңгергендіктерін байқау үшін «Кім жылдам» атты жарыс сабағын
ұйымдастырамын.
Сонымен қатар, оқушылардан шығару тәсілі туралы да сұрап білуге
әрекет етемін.
2. Сабақты қорытындылау.
3. Оқушылар білімін бағалау.
4. Үйге тапсырма: 123, (б)
124 (в)
125 (в)
шығарып келу

Ұқсас жұмыстар
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Иррационал теңдеулерді шешу
Ұбтға дайындық математика
Иррационал теңдеулерді, олардың жүйелерін және иррационал теңсіздіктерді шешу
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Иррационал теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Иррационал теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу. 11 сынып
Модуль таңбасы бар тригонометриялық теңдеулерді шешу
Теңдеулер, теңдеудің түрлері, түбірлері
Пәндер