Қоғамдағы ақпараттық үдерістерге мысалдар

Тақырыбы: «Ақпараттық үдерістер»

- Ақпараттық үдерістер тсінігін еңгізу;

- Ақпараттық үдерістердің түрлі мысалдарын қарастыру;

- Ақпараттық технология түсінігін еңгізу

Мұғалімнің атқаратын жұмысы:

- «Ақпараттық үдеріс» түсінігін анықтау;

- Қоғамдағы ақпараттық үдерістерге қатысты мысалдарды қарастыру;

- Табиғаттағы және техникалық құралдардағы ақпараттық үдерістерге қатысты мысалдарды қарастыру;

- «технология» түсінігін анықтау;

- «ақпараттық технология» түсінігін анықтау;

- ақпараттық технология құралдарын ерекшелеу

Сабақтың жоспары:

  1. Үйымадстыру кезеңі
  2. Жаңа сабақты түсіндіру
  3. Қорытыны
  4. Үй тапсырмасы

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Жаңа сабаты түсіндіру.

- «ақпараттық үдеріс» түсінігінің анықталуы

Мұғалім: «Үдеріс» сөзіне қатысты оқушылардың өз ойларын айтуын сұрау және бұл сөзді немен байланыстыратынын білу.

Оқушылар: Тамақ дайындау үдерісі, тарихи үдеріс, өзен және көл суының мұзға айналу үдерісі, емделу үдерісі.

Мұғалім: Тамақтың дайындалуы - бұл төмендегі өнімдердің қайта өндірілу үдерісі (ұн, тұз, су, ет, сәбіз, пияз, картоп) соңында айда болатын өнім (тамақ) .

Құлдық дәуірден феодалдық дәуірге өту - бұл тарихи үдеріс. Бұл үдеріс қоғамның эканомикалық және қоғамдық өзгерісі ретінде қарастырылады.

Өзендегі және көлдегі судың мұзға айналу - физикалық үдеріс. Ол уақыттың өзгеруіне байланысты судың жағдайының өзгеруін түсіндіреді.

Мұғалімнің оқушыларға сабақтан мәтін жаздыруы - бұл үдеріс ақпараттың ауызша түрден жазбаша түре айналуы. Бұл үдеріс кезінде жазылып отырған мәтіннің келесі өлшемдері өзгереді: көлемі, формасы, мазмұны. Бұл үдерісті ақпараттық үдеріс деп айтуға болады.

Үдерістердің мінездемесі

Үдеріс
Өлшемдерің атауы
Үдеріс: Тамақтың дайындалуы
Өлшемдерің атауы: Түсі, дәмі, өнімдердің концепциясы
Үдеріс: Дәуірлердің өзгеруі
Өлшемдерің атауы: Эканомикалық өлшемдер, қоғамдық өзгерістердің өзгеруі
Үдеріс: Судың қатуы
Өлшемдерің атауы: Температура, агрегаттық жағдайы
Үдеріс: Мұғалімнің оушылар сабаты жаздыруы
Өлшемдерің атауы: Көлем, мазмұны, форма

Кез келген үдерістің негізі объектке әсер еткеннен кейін оның жағдайының өзгеруі.

- Қоғамдағы ақпараттық үдерістерге мысалдар.

Ақпараттық үдерістер - бұл ақпаратты іздеумен, жинаумен, сақтаумен, өңдеумен, кодтаумен және қайта жіберумен байланысты үдеріс.

Егер ақпараттық үдеріс болмаған кезде қоғам қалай болар еді?

Оқушылар: Қоғам дамымай қалар еді. Адам үшін ақпараттың болмау және ақпараттық үдерістердің болмауы қарсылыққа көп кезіктіреді. Адам қоршаған орта жайлы ақпаратты тоқтамастан қабылдайды, және оны қайта өңдеуді, қайта бағыттауді қажетсінеді.

Мүғалім: Қоғамдағы ақпараттық үдерсітерге мысалдар келтіріңдер.

Оқушылар: Кітап оқу, телефонда сөйлесу, көрініс көру, табиғи құбылыстарды үйрену.

Коммуникация - ақпаратты қайта бағыттау үдерсі.

Коммуникациалық орта -ақпараттармен алмасатын шарттар жиынтығы.

- Табиғаттағы және техникалық құралдардағы ақпараттық үдерістерге мысалдар.

Мұғалім: Тірі табиғат аясындағы ақпараттық үдеріске мысалдар келтіріңіздер.

Оқушылар: Аңдардың бір-бірімен қарым-қатынас жасауы, адаммен, сыртқы факторлардың әсерінен өсімдіктердің клеталарында биохимиялық үдерістердің болуы.

Мұғалім: Ақпараттық үдеріс тірі емес табиғат аясындағы нысандарда кездесеме? Ученики: Ия, тек қана техникаға қатысты. Мысал, түрлі автоматтар, телефондар, банкоматтар және т. б.

Мұғалім: Ақпараттық үдеріс адам қолымен жасалған құрылғыларда тоғысады.

Қоршаған орта заңдарын пайдалана отырып, адамзат өздері басқарып отырған құрылғыларды құрастырады, бұл құрылғылар адамның көптеген қажеттіліктерін қамтамасыз етуде. Адамзат жүріп тұруымыздың оңай болуы үшін автомашиналарды құрды, бұл құрылғылар адамзаттан жұмыс кезінде қозғалыс бағыты жайлы ақпараттарды алып, командаларды орындаумен шектеледі. Теңіздердің құпияларын білу үшін батискафтар құрастырылды, Айды зерттеу үшін - луноход құрастырылды; бұлардың барлығы адамдар бұйырған командаларды орындайды.

Мұғалім: Өздеріңіз үшін техникалық құралдарды істетуде танымал болған ақпараттық үдерістерді мысал ретінде келтіріңіздер.

Оқушылар: Бағдарламалық басқару арқылы станоктарды басқару, микротолқынды пештердің жұмысы.

- Ақпараттық технологиялар

Технология сөзі грек тілінен аударылғанда, өнер, шеберлілік, дағды дегенді білдіреді.

Технологиялық үдерістерге мысалдар:

Үдерістің аты
Қолданылатын өнімдер
Соңғы өнім
Құралдар
Үдерістің аты: Жеміс шырынын алу
Қолданылатын өнімдер: Жеміс, шекер
Соңғы өнім: Шырын
Құралдар: Соковыжималка
Үдерістің аты: Киімнің дайындалуы
Қолданылатын өнімдер: Мата, жіптер, түймелер
Соңғы өнім: пальто
Құралдар: Инелер, түйрегіштер, тігу машинкасы, утік
Үдерістің аты: Метал шығары
Қолданылатын өнімдер: Руда
Соңғы өнім: Металл
Құралдар: Домна пештер
Үдерістің аты: Әсел өндіру
Қолданылатын өнімдер: Нектар, араның тозаңы
Соңғы өнім: Әсел
Құралдар: Араның ағзасы

Нәтижесінде: кез-келген материалдық технологиялық үдеріс кезінде жаңа материал өнім пайда болады.

Технология - дайын өнім жасаудың әдістерімен тәсілдері.

- «ақпараттық технология» үдерісінің анықталуы

Қоғамдағы және техникадағы ақпараттық үдерістер «ақпараттық технология» түсінігімен тығыз байланысты.

Мұғалім: Көркем шығарма жазуға арналған технология барма?

Оқушылар: Ия, көркем шығарма туралы мағлұмат бар деген сөз - шығарманың тақырыбы және шығарманың жазу ережесі бар дегенді білдіреді. Нәтижесінде берілген тақырыптың мәнін ашатын әңгіме пайда болуы керек.

Мұғалім: Осылайша біз кітаптың жазылуы, газет, журналдардың шығуы, телепередачалар технологиясы жайлы айтуымызға болады яғни ақпараттық өнімді ақпараттық технологияны пайдаланып алуға болатынын айтуға болады. ақпаратты технологияда қандай да бір құралдар қолданылама?

Оқушылар: Ия, мысалы: ручка, жазу машинкасы, компьютер, кинокамера, диктофон, магнитофон.

Ақпараттық технология - ақпараттық үдеріс, нәтижесінде ақпараттық өнімнің пайда болауы.

- ақпараттық технология құралдары

Ақпараттық технология құралдарының даму кезеңдері

Кезеңдер
Түрі
Мақсаты
Құралдары
№: I
Кезеңдер: ХIX ғасырдың екінші жартысына дейін
Түрі: «Қол еңбегі»
Мақсаты: Ақпараттың керекті формада көрініс табуы
Құралдары: Тас, саздан жасалған тақталар, қабаттар, пергамент, қағаз, перо.
№: II
Кезеңдер: XIX ғасырдың соңы - XX ғасыр басы
Түрі: «Механикалық технология»
Мақсаты: Ақпараттың берілуіне және сақталуына байланысты ыңғайлы формада көрініс табуы
Құралдары: Жазу машинкасы, арифмометр, телефон, телеграф, телекөрсетілім, радиобайланыс
№: III
Кезеңдер: ХХ ғасырдың 40-60 жылдары
Түрі: «Электрлі технология»
Мақсаты: Ақпараттың берілуіне және сақталуына байланысты ыңғайлы формада көрініс табуы
Құралдары: Үлкен компьютерлер, электрлі жазу машинкасы, магнитофондар, көшірме аппараттары
№: IV
Кезеңдер: ХХ ғасырдың 70-і жылдарының басынан 80-і жылдардың ортасына дейін
Түрі: «Электрондық технология»
Мақсаты: Мәлімет берудің жетілдірген формасы
Құралдары: Үлкен компьютерлер
№: V
Кезеңдер: ХХ ғасырдың 80-і жылдарының ортасынан бастап
Түрі: «Компьютерная технология»
Мақсаты:

Представление информации в форме, удобной для хранения, поиска, обработки, передачи

Ақпараттың берілуіне, сақталуына, қайта өңделуіне, іздеп табуға байланысты ыңғайлы формада көрініс табуы

Құралдары: Дербес компьютерлер және компьютерлік желілер.

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың барысы. Сабақ кезеңі
Интерактивті тақта, стикерлер
Топпен мин
Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік
Тау түзілу үдерісі
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ОҚУШЫНЫҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТА ОТЫРЫП, СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Қолданбалы курс
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Экономика пәнінде сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың тиімділігі
Мәтімді пішімдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz