Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалімдер нұсқаулық

«Мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана білемін бе?»
тақырыбы бойынша ІІ деңгей мұғалімі Арықбаева Асылкүлдің коучинг
жоспары

|5.12.2014 |ІІ тоқсан |5-күн |
|Сабақ тақырыбы: |Мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды |
| |пайдалана білемін бе? |
|Жалпы мақсат: |Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануы |
| |туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал |
| |жасау;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол |
| |жеткізуге ықпалдастық ету. |
| |Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау негізінде түрлі |
| |амал-тәсілдерді пайдалануды үйрету; |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110-116 б |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі | Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды |
| |күрделенірек пайдалана алады, іс-тәжірибесіне енгізуді |
| |үйренеді;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол |
| |жеткізеді. |
| |Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау барысында түрлі |
| |амал-тәсілдерді пайдаланады; |
|Түйінді идеялар:|Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге |
| |қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;|
| |Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
| |Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде |
| |оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған |
| |білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, компьютер , |
|қолданылатын |қалам, 3 түрлі жалаушалар. |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқуды бағалау |1. Диалог |
| |АКТ |2. Жеке жұмыс |
| |Сыни тұрғыдан ойлауға|4. Топтық жұмыс |
| |үйрету | |
|Дерек көздері: |Интернет материалдары |
|Тапсырмалар: |AutoCollage программасында суреттер жасау, PowerPoint |
| |слайдтар жасау, бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және |
| |қорғау, рефлексия |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық.110-116беттер |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|психологиялық | | |
|ахуал туғызу | | |
| |«Фигура құрастыру әдісі » | Мұғалімдер фигуралардың |
|(1 мин) |бойынша жұбын тауып, шағын |сыңарын тауып құрастыру |
| |топқа бөлу. |бойынша екі-екіден топқа |
| |Ой шақыру |бөлінеді. |
| |«Біз ақпараттық - |Мұғалімдер қойылған түрткі|
| |коммуникациялық |сұраққа жауап беру арқылы |
| |технологияларды пайдалана |бүгінгі коучингтің |
| |білеміз бе?» |тақырыбын ашады. |
|(5 мин) |Әр жұпқа тапсырмалар жазылған |Әрбір компьютерде |
|Мұғалімдердерге |соны интернеттен жүктеп |жүктелген PowerPoint |
|интернеттен |рабочий столға көшіріп қою |программасында жазылған |
|жүктеуге тапсырма |керек. Ескерту интернеттен |«Жаңашыл ұстаз болғыңыз |
|беріледі |көшірілген суреттер 7-еу |келе ме?» атты бүгінгі |
| |болуы керек. |коучингтің бағдарламасын |
| |№1 компьютер, №2 фотоаппарат, |ашады. Әр топ интернеттен|
| |№3 сотовый телефон, №4 |ақпараттарға қол жеткізуге|
| |адамдардың бейнелері, №5 |ұмтылады. |
| |табиғат әлеміндегі | |
| |өсімдіктердің суреттерін | |
| |интернеттен жүктеу керек. | |
|(10 мин) |Бағдарламада көрсетілгендей |Мұғалімдер нұсқаулық |
|AutoCollage |компьютерге жүктелген |бойынша жұмыс істейді, |
|үйрету арқылы |AutoCollage программасы |суреттерді түрлендіріп |
|оқуға ынтасын |бойынша нұсқаулық арқылы |сақтайды, қайта ашып |
|арттыру, нәтижеге|жұмыстанады. |көрсетеді. |
|жетуіне | |Экран бетіне топтың |
|мүмкіншілік жасау,| |атымен сақтайды. |
|жауапкершілікті | | |
|сезіндіру. | | |
|Қызығушылығын | | |
|ояту. | | |
|(15 мин) |Слайд 2-беттен гиперссылка | Мұғалімдер PowerPoint |
|PowerPoint |арқылы жасалу керек. |программасында жұмыс |
|программасында |Суреттердің аттары әрбіреуінің|істейді. Топтардың алдында|
|жаңағы өздері |артында гиперссылка арқылы |жасыл, қызыл, сары |
|құрастырған |шығуы керек. |стикерлер тұрады. Тапсырма|
|суреттермен , | |қиындығына байланысты |
|шаблондармен слайд| |алдарына стикерлерді |
|жасау. | |қояды. |
|Сергіту сәті |Жұбымен вальс билейді. |Жақсы көңіл күй орнайды, |
| | |демалады. |
|Топтар бірін бірі |Сағат тілінің бағытымен №1 |Әр топ жасаған |
|бағалайды |компьютерден бастап |слайдтарына ат қойып |
| |жұмыстарын бағалайды. |интерактивті тақтада |
| |Екі жұлдыз бір тілек арқылы |жұмыстарын қорғайды. |
| |бағалау. | |
|Орындалған 5 |№1 компьютер, №2 фотоаппарат, |Мұғалімдер сыни тұрғыдан |
|жұмыстың аттарын |№3 сотовый телефон, №4 |ойланады. Оймен |
|пайдаланып шағын |адамдардың бейнелері, №5 |жұмыстанады. |
|эссе жазу. |табиғат әлеміндегі | |
|(5 мин) |өсімдіктердің суреттерін | |
| |байланыстырып эссе жазу | |
| |ұсынылады. | |
|Рефлексия |Коучингтен алған әсерлерін |Стикерге өз көңіл-күйлерін|
|(3 мин ) |жазады. |бейнелейді және сабақтан |
| | |алған әсері туралы пікірін|
| | |жазады. |
|Кері байланыс |Коучингтен алған әсерлерін |Стикерге өз көңіл-күйлерін|
|(3мин) |жазады. |бейнелейді және сабақтан |
| | |алған әсері туралы пікірін|
| | |жазады. |

Коучинг кезінде әріптестерімнің үйренгілері келіп берілген
тапсырмаларды бар ынтасымен орындап, үлкен қызығушылықпен қатысқан кезде
кабинетте өзара байланыс жақсы орнады. Шын жүректерінен бағалап, рахмет
айтқан сәтте текке оқымағанымды түсіндім. Ұстаздар бәрін білгісі
,үйренгісі келетін халық қой. Бірақ қазіргі кезде жұмыстары өте көп.
Коучингтер өткізіп , үйренгенімізді ортаға салып әріптестермен бөлісіп
отыру өте керек жұмыстар деп бағалаймын.

Ұқсас жұмыстар
"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
Діни экстремизмнің таралу қаупі
«талантты және дарынды балаларды оқыту» коучинг жоспары
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? (рефлексивті есеп)
Пәндер