Оқушыларды түгел

Орта мерзімді жоспар жөніндегі жазбалар

Мен өз тәжірибемді Мәртөк ауданы, Нагорный орта мектебінің 9-класында химия пәнінен өттім. Бұл класты алу себебім, біріншіден - өзім сабақ беретін кластардың ішінен оқушы контигенті бойынша, екіншіден - класта әр түрлі деңгейдегі балалар оқитындығы менің тәжірибеме зерттеу жүргізу үшін ыңғайлы болды. «Карбон қышқылдары», «Көмірсулар», «Майлар» және «Нәруыздар» тақырыбында өткізген төрт сабағымның жалпы мақсаты: топтасып жұмыс жасау арқылы органикалық заттардың қасиеттерін, қолданылуын өз беттерінше меңгерту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді үйрену, АКТ-ны қолдану арқылы зертханалық жұмыс жасауды, сыни ойлауға, бағалай білуді үйрену. Қиын пәндердің бірі есептелетін химия пәнін үйретудің оңай жолдары бар ма? Кембридж бағдарламасының 7 модулін химия пәніне қалай енгізсем, оны сабақта қалай қолдануға болар еді сұрақтары мені жиі мазалады. Сабақ жоспарын құру барысында мен жеті модулді ықпалдастырып сабағыма енгіздім. Алхимиктер алғашқы жеті элементті жеті аспан денесіне теңесе, мен де жеті модульді жеті аспан денесіне теңеуге тырыстым. Алхимиктер алтынды күнге теңесе, мен оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерге теңедім. Күмісті айға теңесе, мен сыни тұрғыдан ойлауға, сынапты меркуриге теңесе, мен оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалауға, мысты шолпанға теңесе, мен оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалануға, қалайыны сатурнға теңесе мен талантты және дарынды балаларды оқытуға, қорғасынды юпитерге теңесе, мен оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуға, ал темірді марсқа теңесе мен оқытуды басқару мен көшбасшылыққа теңедім. Сабақта ынтымақтастық атмосферасын арттыру мақсатында жүретін жаттығуларды, топқа бөлу тәсілдерін тақырыпқа сай және сыни ойлау арқылы тақырып мағынасы ашылатындай етіп өткізуге тырыстым. Химия - эксперименттік пән болғандықтан, мен өз сабағымда зертханалық жұмыстарды жүргізу арқылы оқушыларды сыни ойлауға жетеледім. Өз сабақтарымда ең қолайлысы - «Сыни тұрғыдан ойлау», «Диалогті оқыту» болды. Бұл жаңа тәсілдер оқушылардың ойын ашық, еркін айтуға, белсенділігін арттыруға, бір-бірінің пікірін тыңдай білуге өте қолайлы екендігіне көзім жетті.

Химия пәнінен «Карбон қышқылдары» және «Көмірсулар» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар.

9-класс

2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары мен нәтижелері, түйінді идеялар
3. Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, тапсырмалар

4. Оқып үйренудің

нәтижесі

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
6. Бәрін қоса есептегенде (әртүрлі деңгейдегі балалармен жұмыс)
7. Негізгі дереккөздер
2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары мен нәтижелері, түйінді идеялар:

1. Тақырыбы: Карбон қышқылдары

Мақсаты: Органикалық қышқылдар жөніндегі түсінік қалыптастыру. Карбон қышқылдарының қарапайым өкілдері құмырсқа және сірке қышқылдарымен, карбон қышқылдарының химиялық қасиеттері және қолданылуы-мен оқушыларды таныстыру, топпен жұмыс жасау және мәтінді өз беттерінше игеру дағдыларын қалыптастыру.

Түйінді идеясы: Карбон қышқылдары тұрмыста.

3. Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, тапсырмалар:

1. «Амандасу» жаттығуы лимон арқылы бір-біріне сәттілік тілейді

2. Топқа бөлу . «Төрт түлік» арқылы бөлінеді.

3. «Ассоциация» әдісі.

4 түліктің бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар? сұрағына жауап алу

4. . «Джигсо» әдісімен оқыту

5. Зертханалық жұмыс. Органикалық қышқылдардың индикаторға әсері, металдар және металл оксидтеріне әсерін зерттеу.

6. Еркін жазу немесе эссе жазу

7. ББҮ кестесімен сабақты қорытындылау

8. «Ғажайып ағаш»

4. Оқып үйренудіңнәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

Топқа бөліну арқылы өздігінен реттеледі

Сыни ойлау арқылы сабақтың тақырыбы ашылады

Мәтінді жұпта және топта талдау арқылы диалогкке түсті, тақырыпты өз бетерінше меңгереді

Сыни ойлау арқылы органикалық қышқыл мен бейорганикалық қышқыл арасындағы ұқсастықты таба біледі.

Тақырып бойынша өз көзқарастарын шығармашылық тұрғыдан көрсете алады.

Сабақтан алған білімін сараптап, болашақта не білгісі келетіндерін ақ парақ бетіне түсіреді.

Сабақ бойынша алған білімдерін

алма түрлері арқылы макетке іледі.

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Үш шапалақ Смайликтер жапсыру арқылы көңіл күйлерін экранға белгілеу.

Екі жұлдыз, бір тілек

От шашу арқылы үздік эссе марапатталады

Сабақ бойы меңгерген білімдерін өз-өздерін алма арқылы бағалайды«Көк алма» - барлығы түсінікті, «Сары алма»-түсіну деңгейі орташа, «Қызыл алма - ештеңе түсінбедім»

6. Бәрін қоса есептегенде (әртүрлі деңгейдегі балалармен жұмыс):

Барлық оқушылар қатысады

Топтасу арқылы ынтымақтаса жұмыс жасауы артады

Тапсырманы барлық оқушы-лар орындау кезінде үнсіз оқушылар сурет салу барысында әр түрлі қырынан ашылады

Зертханалық жұмысты барлық деңгейдегі оқушылар орындай отырып, дарынды оқушылардың орташа деңгейдегі оқушыға көмегі анықталады

Жас ерекшеліктері әр түрлі оқушылар арасынан дарынды балалар анықталады.

ББҮ кестесі арқылы әр түрлі деңгейдегі оқушылардың не білетіндігін анықталады және дарынды балаларды анықтау

7. Негізгі дереккөздер:

Лимон суреті

көңіл -күй экраны

4 түлік (түйе, жылқы, сиыр, ешкі) суреттері

РРТ таныстырылымы

«Карбон қышқылдары»

Оқулық,

химия 9 класс

Виртуалдық зертхана

және сірке қышқылының эссенциясы, индикаторлар.

«Ғажайып ағаш» макеті ілінеді

2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары мен нәтижелері, түйінді идеялар:

2. Тақырыбы: Көмірсулар

Мақсаты: Моносахарид, дисахарид және полисахаридтер жөнінде мәліметтер беру, олардың жеке өкілдерімен таныстыру, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, әлеуметтік белсенділігін, өзіне және өзгелердің ісіне талдау жасап, баға беру дағдыларының дамуына жол ашу.

Түйінді идеясы: Көмірсулар - тірі организмдегі энергия қоры

3. Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, тапсырмалар:

1. «Күн сәулесін төгеді» жаттығуы арқылы сәлемдесу

2. Топқа бөлу.

«Үш түсті конфет-

тер» арқылы топтасады.

3. Тұжырымдама-лық кесте сызбасы.

Топтық жұмыс

1-топ: Моносахаридтер

2-топ: Дисахаридтер

3-топ: Полисахаридтер

4. Топқа бөліну

Мч табу (162, 180, 342) арқылы топтасады.

1-топ глюкоза

2-топ сахароза

3-топ крахмал

5. Зертханалық жұмыс

«Крахмалға сапалық реакция»

6. «Синкуейн» әдісімен сабақты қорытындылау.

Топ атына байланысты 5 жол өлең құрастыру

4. Оқып үйренудіңнәтижесі:

Осы жаттығу нәтижесінде оқушылар бойында қуаныш сезімі қалыптасады және сыни ойлау арқылы сабақ тақырыбы ашылады (фотосинтез нәтижесінде глюкоза түзіледі)

Моносахарид,

дисахарид,

полисахарид деп 3 топқа бөлінеді.

Тапсырмалар бойынша нақты

мәліметтер жинақталып кестеге толтырылады және топ болып постер қорғайды

Сыни ойлау арқылы глюкоза, сахароза және крахмалдың Мч салмағын біледі

Күріштің, наның, картоптың құрамында крахмалдың бар екендігін йод ерітіндісі арқылы анықтайды.

Әр топтың ең үздік өлеңі оқылады

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

От шашу

Топ мүшелері бір-бірін критерий бойынша 5 балдық жүйемен бағалайды.

«Синкуейн» тапсырмасы конфеттер арқылы бағаланады және бір-бірін сабақ бойы бақылау нәтижесінде жетондар арқылы белсенділік рейтенгіне бағасы ілінеді.

6. Бәрін қоса есептегенде (әртүрлі деңгейдегі балалармен жұмыс):

Сыни ойлату арқылы дарынды оқушылар анықталады.

Топқа бөліну кезінде неліктен конфеттерді қолданғанғаны-мызды сұрау арқылы дарынды оқушы анықталады

Тапсырма барысында жұптасып және топтасып жұмыс жасау арқылы және сурет салу барысында үнсіз оқушылар ашылады

Зертханалық жұмысты барлық оқушылар орындай отырып, әр түрлі деңгейдегі оқушылардың сабаққа қызы-ғушылығын арттыру

Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың шығармашылық қабілетін анықтау

7. Негізгі дереккөздер:

АКТ

Әр түсті конфеттер

Химия оқулығы,

интернеттен алған ақпарат, электрон-дық оқулық.

Д. И. Менделеевтің периодтық кестесі

Йод ерітіндісі, картоп, нан, күріш

Виртуалды зертхана

Конфеттер

Белсенділік рейтингі

2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары мен нәтижелері, түйінді идеялар:

Тақырыбы: Майлар

Мақсаты: Майлардың құрамы, қасиеттері және биологиялық маңызы

жөніндегі білімдерін дамыту, сұраққа нақты дұрыс жауап беру дағдыларын, тақырып бойынша өз көзқарастарын шығармашылық тұрғыдан көрсете білу білігін арттыру

Түйінді идеясы:

Май - маңызды қоректік зат

3. Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, тапсырмалар:

1. «Амандасу» жаттығуы

Бір-біріне күнбағыс гүлін сыйлау арқылы тілек айту

2. Топқа бөлу

1-топ: Сары май

2-топ: Жануар текті май

3-топ: Сұйық май

қима қағаздары арқылы топтастыру

3. РАФТ әдісі арқылы мәтінді меңгеру

4 . Топқа бөліну.

Мозайка қрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.

5. «Ғажайып жетілік». Майға байланысты сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты бекіту.

6. Кері байланыс

4. Оқып үйренудіңнәтижесі:

Оқушыларды түгел қатыстыру арқылы психологиялықжағымды ахуал қалыптастыру

Топқа бөліну арқылы оқушылар өздігінен реттеледі

Әр топ роль, аудитория, форма және топ аттарын сай тақырыпта көрініс көрсету арқылы тақырыпты меңгереді

Сыни ойлау арқылы тақырып ашылады,

түрткі сұрақтар қою арқылы диалогқа түседі. Жылқы,

балық және мақта майының маңызы және пайдаланылуы жөнінде ой бөліседі.

Жоғарғы және төменгі дәрежелі

сұрақтарға жауап беру арқылы тақырып бойынша білімдерін жетілдіреді.

Сабақтан алған әсерлерін, түсініксіз сұрақтарын жазып қалдырады

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Жақсы!

Жарайсыңдар!

От шашу

Критериалды бағалау

Кері байланыс арқылы бағалау

6. Бәрін қоса есептегенде (әртүрлі деңгейдегі балалармен жұмыс):

Әр түрлі деңгейдегі балалар түрлі рөлдерге кіре отырып қабілеттері ашылады.

Күнделікті өмірден мысалдар келтіру арқылы

әр түрлі оқушылардың ашылуы

Әр түрлі деңгейдегі


Ұқсас жұмыстар
Бағалау және оның түрлері
Көңілді эстафета
Қаппен жүгіру
Тыйым сөздер
Кермеде тартылу және шалқалап жатып денені көтеру
Отынның меншікті жану жылуы
Баспен тұру, күшпен қолға көтерілу. ағашаттан секіру
Гимнастика "акробатикалық жаттығулар". 4-сынып
Омж әдебиет. 6-сынып
Кім қырағы, кім шапшаң
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz