Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бөлшекті қысқартыңдар
Құдабаева Шынар Әубәкірқызы
№ 54 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Жай бөлшектерді қосу, азйту және көбейтуге, санның бөлігін табуға берілген
жаттығуларды дұрыс орындай білу дағдыларын қалыптастыру, білім-біліктерін
тексеру, бағалау.
Дамытушылық:
Оқушылардың тез ойлау қабілетін дамыту, әртүрлі есептер шығару арқылы ой-
өрістерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:
Сабақ барысында ойын арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жігерін
арттыру, намысын қорғауға баулу.
Сабақтың типі: Ойын сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, флипчарттар, активод-тестік
жүйесі, карточкалар.
Сабақтың барысы:
1. Оқушылардың сабаққа әзірлігін анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру.
2. Қайталау сұрақтарына жауап алу.
1. Жай бөлшектердің негізгі қасиеті?
2. Дұрыс бөлшек және бұрыс бөлшек деп қандай бөлшек терді атаймыз?
3. Аралас сандар деп қандай сандарды айтамыз?
4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
5. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту қалай орындалады?
6. Жай бөлшекті жай бөлшекке қалай көбейтеміз?
7. Аралас сандарды қалай көбейтеміз?
8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды айтамыз?
9. Санның бөлігін табу үшін не істейміз?
3. Активод- тестік жүйе әдісімен тест алу.
1-нұсқа
1.Бөлшекті қысқартыңдар: А) ; В); С);
D)
2. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: =
A)1; B)5 ; C)2; D)4;
3. бөлшегін аралас санға айналдырыңдар A)2; B)2;
C)3; D)3;
4. 19 санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A) ; B) ;
C) ; D)
5. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар
:,,,.
A)= =; B) =; C) =;
D) = =;
6. Есептеңдер: 5-3 A)1 ; B) 2; C) 2; D)8
7. 1 санына кері сан: А)1; B) ; C) ; D)
8. Қабырғасы дм квадраттың ауданы: A) дм; B)
дм; C) дм; D) дм.
9. Есептеңдер: ∙. A)1; B) ; C) 2; D).
10. Есептеңдер: 2∙1 A); B)4; C)3;
D)1.
2-нұсқа
1.Бөлшекті қысқартыңдар: A); B) ; C);
D).
2. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: = A)36;
B) 13; C)32; D)5;
3. бөлшегін аралас санға айналдырыңдар. A)2; B)3;
C)3; D)3
4. 17 санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A);
B); C); D)
5. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар
:,,,,.
A) =; B) =;= ; C)
==; D) тең бөлшек жоқ..
6. Есептеңдер: 3-1. A)2; B)2;
C)1; D)4.
7. 2 санына кері сан: A)1; B); C);
D).
8. Қабырғасы см квадраттың ауданы: A)1см; B) см;
C); см D). см
9. Есептеңдер: ∙ A); B)1; C);
D).
10. Есептеңдер: 1∙2 A)3;
B); C); D)1
4. Тақтада есеп шығару, амалдап. Есеп дұрыс орындалған жағдайда «Азиада
алауы» деген сөз жазылу керек.
1)
2)
5. «Азиада алауы» сөзі жазылып болған соң қыстық ойындарды бастаймыз.
1. Конькимен жүгіру.
2. Мәнерлеп сырғанау.
3. Шайбалы хоккей.
4. Шаңғы жарыстары.
5. Биатлон.
Спорт ойындарының әр түріне қатысушы өзіне тиесілі есептерді шығару
арқылы өзінің жетістіктерін көрсетеді. Осы спорт түрлеріне қатысушыларға
берілетін есептер:
№1
№2
Оқулықтан №839
№3
Оқулықтан №914
№4
Оқулықтан №835
№5
Бағбаншы базарға 260 кг алма әкелді. Ол барлық алманың ¾ бөлігін бағасы
100 теңгеден, ал қалғанын 80 теңгеден сатты. Бағбаншы базарға әкелген
барлық алманы неше теңгеге сатты.
5. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға қосымша карточкалар таратылып,
қосымша сұрақтар қойылады. Сұрақты оқушылардың өздері әртүрлі газет-
журналдан келген тілшілер ретінде немесе телехабар жүргізушілері
ретінде қояды.
6. Сабақ соңында оқушылардың жауаптары қорытындыланып, бағаланады.
«Азиада алауы» гимні орындалып, азиада алауының ашылу салтанатына
қатысатын сынып оқушысы өз өнерін көрсетіп, би орындайды.
№ 54 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Жай бөлшектерді қосу, азйту және көбейтуге, санның бөлігін табуға берілген
жаттығуларды дұрыс орындай білу дағдыларын қалыптастыру, білім-біліктерін
тексеру, бағалау.
Дамытушылық:
Оқушылардың тез ойлау қабілетін дамыту, әртүрлі есептер шығару арқылы ой-
өрістерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:
Сабақ барысында ойын арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жігерін
арттыру, намысын қорғауға баулу.
Сабақтың типі: Ойын сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, флипчарттар, активод-тестік
жүйесі, карточкалар.
Сабақтың барысы:
1. Оқушылардың сабаққа әзірлігін анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру.
2. Қайталау сұрақтарына жауап алу.
1. Жай бөлшектердің негізгі қасиеті?
2. Дұрыс бөлшек және бұрыс бөлшек деп қандай бөлшек терді атаймыз?
3. Аралас сандар деп қандай сандарды айтамыз?
4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
5. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту қалай орындалады?
6. Жай бөлшекті жай бөлшекке қалай көбейтеміз?
7. Аралас сандарды қалай көбейтеміз?
8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды айтамыз?
9. Санның бөлігін табу үшін не істейміз?
3. Активод- тестік жүйе әдісімен тест алу.
1-нұсқа
1.Бөлшекті қысқартыңдар: А) ; В); С);
D)
2. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: =
A)1; B)5 ; C)2; D)4;
3. бөлшегін аралас санға айналдырыңдар A)2; B)2;
C)3; D)3;
4. 19 санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A) ; B) ;
C) ; D)
5. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар
:,,,.
A)= =; B) =; C) =;
D) = =;
6. Есептеңдер: 5-3 A)1 ; B) 2; C) 2; D)8
7. 1 санына кері сан: А)1; B) ; C) ; D)
8. Қабырғасы дм квадраттың ауданы: A) дм; B)
дм; C) дм; D) дм.
9. Есептеңдер: ∙. A)1; B) ; C) 2; D).
10. Есептеңдер: 2∙1 A); B)4; C)3;
D)1.
2-нұсқа
1.Бөлшекті қысқартыңдар: A); B) ; C);
D).
2. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: = A)36;
B) 13; C)32; D)5;
3. бөлшегін аралас санға айналдырыңдар. A)2; B)3;
C)3; D)3
4. 17 санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A);
B); C); D)
5. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар
:,,,,.
A) =; B) =;= ; C)
==; D) тең бөлшек жоқ..
6. Есептеңдер: 3-1. A)2; B)2;
C)1; D)4.
7. 2 санына кері сан: A)1; B); C);
D).
8. Қабырғасы см квадраттың ауданы: A)1см; B) см;
C); см D). см
9. Есептеңдер: ∙ A); B)1; C);
D).
10. Есептеңдер: 1∙2 A)3;
B); C); D)1
4. Тақтада есеп шығару, амалдап. Есеп дұрыс орындалған жағдайда «Азиада
алауы» деген сөз жазылу керек.
1)
2)
5. «Азиада алауы» сөзі жазылып болған соң қыстық ойындарды бастаймыз.
1. Конькимен жүгіру.
2. Мәнерлеп сырғанау.
3. Шайбалы хоккей.
4. Шаңғы жарыстары.
5. Биатлон.
Спорт ойындарының әр түріне қатысушы өзіне тиесілі есептерді шығару
арқылы өзінің жетістіктерін көрсетеді. Осы спорт түрлеріне қатысушыларға
берілетін есептер:
№1
№2
Оқулықтан №839
№3
Оқулықтан №914
№4
Оқулықтан №835
№5
Бағбаншы базарға 260 кг алма әкелді. Ол барлық алманың ¾ бөлігін бағасы
100 теңгеден, ал қалғанын 80 теңгеден сатты. Бағбаншы базарға әкелген
барлық алманы неше теңгеге сатты.
5. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға қосымша карточкалар таратылып,
қосымша сұрақтар қойылады. Сұрақты оқушылардың өздері әртүрлі газет-
журналдан келген тілшілер ретінде немесе телехабар жүргізушілері
ретінде қояды.
6. Сабақ соңында оқушылардың жауаптары қорытындыланып, бағаланады.
«Азиада алауы» гимні орындалып, азиада алауының ашылу салтанатына
қатысатын сынып оқушысы өз өнерін көрсетіп, би орындайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz