Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Хабарлау белгілері түрлері
«Бекітемін»
______________ ______________
Мектеп директоры
1. Сабақтың тақырыбы: Азаматтық қорғаныстың хабарлау белгілері және
әрекет ету тәртібі
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға азаматтық қорғаныстың негізгі міндеттері
мен мақсаттарын ұғындыру.
3. Уақыты: 45 мин.
4. Өткізілетін орны: 11 сынып, БӘД бөлмесі.
5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, интербелсенді
тақта,плакаттар,маркерлер,доп,таратпа материалдар
6. Сабақтың түрі: аралас
7. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі – 3 мин.
1)Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді,
амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.
2) Сөздер арқылы 2 - топқа бөлу (химиялық және биологиялық қарулар)
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру ( «Сұрақты ұстап ал» әдісімен)
Сұрақтар:
1. Эвакуация деген не?,2. Эвакуация сөзінің мағынасы?,3. Эвакуация
жүргізуге жауаптылар?,4. Халықты эвакуациялау тәсілдері?,5. Жарым-жартылай
эвакуация деген не?,6. Эвакуацияланатын халыкты бір облыстың қауіпсіз
аудандарына толық орналастыру мүмкін болмаған жағдайдағы әрекет,7.
Бытыраңқы орналастыру деген не?,8. Осы заманғы зақымдау кұралдарын қолдану
қауіпі төнген кездегі әрекет,9. Эвакуацияланған барлық халықты не
істейміз?,10. Халықты эвакуациялау үшін жасалатын әрекет?,11. Өрт кезінде
зардап шеккендерді іздеу және эвакуациялау жұмыстары қалай жүргізілуі
тиіс?,12. Эвакуация жаяу ретпен жүзеге асырылған жағдайдағы қозғалыс
жылдамдығы?,13. Эвакуацияға өзімен бірге алынатын тамақ өнімдері,14.
Эвакуацияда заттардың ең қажеттілері,15. Медициналық эвакуация деген
не?,16. Эвакуацияның ойдағыдай болуы?.
ІІІ.Үй тапсырмасын бекіту (бағалау парағына баға қойылады)
ІҮ. Жаңа тақырып
(Екі топқа жаңа сабақтың оқу сұрақтары мен мәтіні таратылады, топ мүшелері
мәтінді оқып постер қорғайды)
Оқу сұрақтары:
1.Хабарлау белгілерінің тарихы.
2. Хабарлау жүйесі туралы түсінік,хабарлама мазмұны.
3.Хабарлау белгілерінің түрлері,қызметі
4.Бейіт ,соғыс уақытындағы хабарлау жүйесі
5.Улану аймақтарындағы халықтың іс-әрекеті
Ү.Жаңа тақырыпты бекіту (ББҮ кестесі бойынша және ВЕНН диаграммасы)
(бағалау парағына баға қойылады) Хабарлау сигналдарына көрініс
ҮІ. Қорытындылау,бағалау
ҮІІ. Үйге тапсырма. Зерттеу жұмысы:
1-ТОПҚА 1.Хабарлау белгілері түрлері
2-ТОПҚА 2.Хабарлау белгілерін қабылдаған соңғы іс-әрекет
-
______________ ______________
Мектеп директоры
1. Сабақтың тақырыбы: Азаматтық қорғаныстың хабарлау белгілері және
әрекет ету тәртібі
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға азаматтық қорғаныстың негізгі міндеттері
мен мақсаттарын ұғындыру.
3. Уақыты: 45 мин.
4. Өткізілетін орны: 11 сынып, БӘД бөлмесі.
5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, интербелсенді
тақта,плакаттар,маркерлер,доп,таратпа материалдар
6. Сабақтың түрі: аралас
7. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі – 3 мин.
1)Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді,
амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.
2) Сөздер арқылы 2 - топқа бөлу (химиялық және биологиялық қарулар)
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру ( «Сұрақты ұстап ал» әдісімен)
Сұрақтар:
1. Эвакуация деген не?,2. Эвакуация сөзінің мағынасы?,3. Эвакуация
жүргізуге жауаптылар?,4. Халықты эвакуациялау тәсілдері?,5. Жарым-жартылай
эвакуация деген не?,6. Эвакуацияланатын халыкты бір облыстың қауіпсіз
аудандарына толық орналастыру мүмкін болмаған жағдайдағы әрекет,7.
Бытыраңқы орналастыру деген не?,8. Осы заманғы зақымдау кұралдарын қолдану
қауіпі төнген кездегі әрекет,9. Эвакуацияланған барлық халықты не
істейміз?,10. Халықты эвакуациялау үшін жасалатын әрекет?,11. Өрт кезінде
зардап шеккендерді іздеу және эвакуациялау жұмыстары қалай жүргізілуі
тиіс?,12. Эвакуация жаяу ретпен жүзеге асырылған жағдайдағы қозғалыс
жылдамдығы?,13. Эвакуацияға өзімен бірге алынатын тамақ өнімдері,14.
Эвакуацияда заттардың ең қажеттілері,15. Медициналық эвакуация деген
не?,16. Эвакуацияның ойдағыдай болуы?.
ІІІ.Үй тапсырмасын бекіту (бағалау парағына баға қойылады)
ІҮ. Жаңа тақырып
(Екі топқа жаңа сабақтың оқу сұрақтары мен мәтіні таратылады, топ мүшелері
мәтінді оқып постер қорғайды)
Оқу сұрақтары:
1.Хабарлау белгілерінің тарихы.
2. Хабарлау жүйесі туралы түсінік,хабарлама мазмұны.
3.Хабарлау белгілерінің түрлері,қызметі
4.Бейіт ,соғыс уақытындағы хабарлау жүйесі
5.Улану аймақтарындағы халықтың іс-әрекеті
Ү.Жаңа тақырыпты бекіту (ББҮ кестесі бойынша және ВЕНН диаграммасы)
(бағалау парағына баға қойылады) Хабарлау сигналдарына көрініс
ҮІ. Қорытындылау,бағалау
ҮІІ. Үйге тапсырма. Зерттеу жұмысы:
1-ТОПҚА 1.Хабарлау белгілері түрлері
2-ТОПҚА 2.Хабарлау белгілерін қабылдаған соңғы іс-әрекет
-
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz