Оқушыларға арналған құқықтық тәрбие сағаты: балалардың құқықтары, қылмыс және жауапкершілік

Тәртіп - тәрбие бастауы, тәртіпсіздік - өміріңнің қас жауы.

Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушыларға қылмыс жасағын адамның заңды түрде жауапқа тартылатындығы, біруедің затын ұрлауға, біреуді балағаттап, ар- намысына тиюге болмайтындығы туралы толық жан-жақты түсіндіріп талқылау.

Оқушыларға құқықтық тәрбие жөнінде толығырақ мәлімет беру.

Тәрбие сағатының әдісі: пікірталас.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, Балалар құқығы конвенциясы.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі.

ІІ. Сұрақтар

  1. Құқық дегенді қалай түсінесіңдер?
  2. Бала болып кімдер саналады?
  3. Қазақстан Республикасының «Балаға құқығы туралы» Заңы қай уақытта қабылданды?

Осы сұрақтарға жауап алынады. Енді сабағымызды әрмен қарай өрбіту үшін оқушылар өз қалаулары бойынша «Адамзат», «Құқық» деген екі топ болып бөлінеді. Сынып оқушылары топ аттарын қорғайды.

ІІІ. Топтық тапсырма «Адамзат» тобына : «Қылмыс неден туындайды?»

«Құқық» тобына: « Қылмыстың болдырмау жолдары» деген тапсырмаларға жауап беру.

ІV. Әр топқа семантикалық карта беріледі. Құқық тобына:

Р/с

Сұрақтар

Жауаптар үлгісі

ҚР-дағы мемлекеттік басқару түрі
Заң шығара алады
Үкіметті құрады(яғни өзіне мин, истірлер командасын жинайды)
Аудан әкімін тағайындайды
Р/с: 1
СұрақтарЖауаптар үлгісі: Парламент
ҚР-дағы мемлекеттік басқару түрі:
Заң шығара алады: +
Үкіметті құрады(яғни өзіне мин, истірлер командасын жинайды):
Аудан әкімін тағайындайды:
Р/с: 2
СұрақтарЖауаптар үлгісі: Президерттік
ҚР-дағы мемлекеттік басқару түрі: +
Заң шығара алады:
Үкіметті құрады(яғни өзіне мин, истірлер командасын жинайды):
Аудан әкімін тағайындайды:
Р/с: 3
СұрақтарЖауаптар үлгісі: Премьер-министр
ҚР-дағы мемлекеттік басқару түрі:
Заң шығара алады:
Үкіметті құрады(яғни өзіне мин, истірлер командасын жинайды): +
Аудан әкімін тағайындайды:
Р/с: 4
СұрақтарЖауаптар үлгісі: Облыс әкімі
ҚР-дағы мемлекеттік басқару түрі:
Заң шығара алады:
Үкіметті құрады(яғни өзіне мин, истірлер командасын жинайды):
Аудан әкімін тағайындайды: +

Адамзат тобы:

Р/с

Хандар

Заңдар

Қасым хан
Есім хан
Шыңғыс хан
Тәуке хан
Р/с: 1
ХандарЗаңдар: «Ескі жол»
Қасым хан:
Есім хан: +
Шыңғыс хан:
Тәуке хан:
Р/с: 2
ХандарЗаңдар: «Жеті жарғы»
Қасым хан:
Есім хан:
Шыңғыс хан:
Тәуке хан: +
Р/с: 3
ХандарЗаңдар: «Қасқа жол»
Қасым хан: +
Есім хан:
Шыңғыс хан:
Тәуке хан:
Р/с: 4
ХандарЗаңдар: «Ясы»
Қасым хан:
Есім хан:
Шыңғыс хан: +
Тәуке хан:

V. Ситуациялық сұрақтар:

1. 8- сынып оқушысы көшеде келе жатқан өзінен кіші балаға әлімжеттік танытып, велосипедін тартып алады. Сіздер не істер едіңіздер?

2. Қазіргі кезде үлкенді сыйлау, әдептілік сақтау сияқты адамгершілік қасиеттерді атап өтіп, жасы үлкенге бей- берекетсіз ұрыну, тіл тигізу, ұр да жық мінезімен қол ала жүгіру достарының, сыныптастарының, жастардың арасында кездесіп отырады. Сендердің сыныптастарыңда осындай мінезді оқушы бар дейік. Сіздер не істер едіңіздер?

VI Қорытынды.


Ұқсас жұмыстар
Менің құқығым: оқушыларға арналған құқықтық тәрбие және баланың құқықтары
Құқықтық мемлекет пен балалар құқықтары: оқушыларға арналған сабақ жоспары
Мен және менің құқығым: балалардың құқықтары мен міндеттері туралы тәрбие сағаты
9-сыныпқа арналған ашық сабақ: Қылмыс және қылмыстық жауапкершілік
Баланың құқықтары, заң және мемлекет: құқықтық сауаттылық пен азаматтық тәрбие
Құқықтық сана және заңдық жауапкершілік: тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары
Адам және баланың құқықтары бойынша сыныпаралық құқықтық тәрбие сайысы
Бала құқықтары мен адам құқығы: тәрбие сағаты
Балалар құқықтары және құқықтық тәрбие: Конвенция мен ҚР Конституциясының негіздері
Бала құқықтары: халықаралық негіздер мен Қазақстандағы құқықтық тәрбие
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz