Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қасым хан
Тәртіп – тәрбие бастауы, тәртіпсіздік - өміріңнің қас жауы.
Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушыларға қылмыс жасағын адамның заңды түрде
жауапқа тартылатындығы, біруедің затын ұрлауға, біреуді балағаттап, ар-
намысына тиюге болмайтындығы туралы толық жан-жақты түсіндіріп талқылау.
Оқушыларға құқықтық тәрбие жөнінде толығырақ мәлімет беру.
Тәрбие сағатының әдісі: пікірталас.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, Балалар құқығы конвенциясы.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Сұрақтар
1. Құқық дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Бала болып кімдер саналады?
3. Қазақстан Республикасының «Балаға құқығы туралы» Заңы қай уақытта
қабылданды?
Осы сұрақтарға жауап алынады.Енді сабағымызды әрмен қарай өрбіту үшін
оқушылар өз қалаулары бойынша «Адамзат», «Құқық» деген екі топ болып
бөлінеді.Сынып оқушылары топ аттарын қорғайды.
ІІІ. Топтық тапсырма «Адамзат» тобына : «Қылмыс неден туындайды?»
«Құқық» тобына: «Қылмыстың болдырмау жолдары» деген тапсырмаларға жауап
беру.
ІV. Әр топқа семантикалық карта беріледі. Құқық тобына:
|Р/с |Сұрақтар |ҚР-дағы |Заң шығара |Үкіметті |Аудан әкімін |
| | |мемлекеттік |алады |құрады(яғни |тағайындайды |
| | |басқару түрі| |өзіне | |
| | | | |мин,истірлер | |
| |Жауаптар үлгісі | | |командасын | |
| | | | |жинайды) | |
|1 |Парламент | |+ | | |
|2 |Президерттік |+ | | | |
|3 |Премьер-министр | | |+ | |
|4 |Облыс әкімі | | | |+ |
Адамзат тобы:
|Р/с |Хандар |Қасым хан |Есім хан |Шыңғыс хан |Тәуке хан |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Заңдар | | | | |
|1 |«Ескі жол» | |+ | | |
|2 |«Жеті жарғы» | | | |+ |
|3 |«Қасқа жол» |+ | | | |
|4 |«Ясы» | | |+ | |
V.Ситуациялық сұрақтар:
1. 8- сынып оқушысы көшеде келе жатқан өзінен кіші балаға әлімжеттік
танытып, велосипедін тартып алады. Сіздер не істер едіңіздер?
2. Қазіргі кезде үлкенді сыйлау, әдептілік сақтау сияқты адамгершілік
қасиеттерді атап өтіп, жасы үлкенге бей- берекетсіз ұрыну, тіл тигізу,
ұр да жық мінезімен қол ала жүгіру достарының ,сыныптастарының,
жастардың арасында кездесіп отырады. Сендердің сыныптастарыңда осындай
мінезді оқушы бар дейік. Сіздер не істер едіңіздер?
VI Қорытынды.
Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушыларға қылмыс жасағын адамның заңды түрде
жауапқа тартылатындығы, біруедің затын ұрлауға, біреуді балағаттап, ар-
намысына тиюге болмайтындығы туралы толық жан-жақты түсіндіріп талқылау.
Оқушыларға құқықтық тәрбие жөнінде толығырақ мәлімет беру.
Тәрбие сағатының әдісі: пікірталас.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, Балалар құқығы конвенциясы.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Сұрақтар
1. Құқық дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Бала болып кімдер саналады?
3. Қазақстан Республикасының «Балаға құқығы туралы» Заңы қай уақытта
қабылданды?
Осы сұрақтарға жауап алынады.Енді сабағымызды әрмен қарай өрбіту үшін
оқушылар өз қалаулары бойынша «Адамзат», «Құқық» деген екі топ болып
бөлінеді.Сынып оқушылары топ аттарын қорғайды.
ІІІ. Топтық тапсырма «Адамзат» тобына : «Қылмыс неден туындайды?»
«Құқық» тобына: «Қылмыстың болдырмау жолдары» деген тапсырмаларға жауап
беру.
ІV. Әр топқа семантикалық карта беріледі. Құқық тобына:
|Р/с |Сұрақтар |ҚР-дағы |Заң шығара |Үкіметті |Аудан әкімін |
| | |мемлекеттік |алады |құрады(яғни |тағайындайды |
| | |басқару түрі| |өзіне | |
| | | | |мин,истірлер | |
| |Жауаптар үлгісі | | |командасын | |
| | | | |жинайды) | |
|1 |Парламент | |+ | | |
|2 |Президерттік |+ | | | |
|3 |Премьер-министр | | |+ | |
|4 |Облыс әкімі | | | |+ |
Адамзат тобы:
|Р/с |Хандар |Қасым хан |Есім хан |Шыңғыс хан |Тәуке хан |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Заңдар | | | | |
|1 |«Ескі жол» | |+ | | |
|2 |«Жеті жарғы» | | | |+ |
|3 |«Қасқа жол» |+ | | | |
|4 |«Ясы» | | |+ | |
V.Ситуациялық сұрақтар:
1. 8- сынып оқушысы көшеде келе жатқан өзінен кіші балаға әлімжеттік
танытып, велосипедін тартып алады. Сіздер не істер едіңіздер?
2. Қазіргі кезде үлкенді сыйлау, әдептілік сақтау сияқты адамгершілік
қасиеттерді атап өтіп, жасы үлкенге бей- берекетсіз ұрыну, тіл тигізу,
ұр да жық мінезімен қол ала жүгіру достарының ,сыныптастарының,
жастардың арасында кездесіп отырады. Сендердің сыныптастарыңда осындай
мінезді оқушы бар дейік. Сіздер не істер едіңіздер?
VI Қорытынды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz