Етістіктің жасалуы

Батыс Қазақстан облысы Ақжайық ауданы

"Ағылшын тілі грамматикасы"

(Ағылшын тілі пәнінен тереңдетілген 8-сынып

факультатив сабағының бағдарламасы,

тақырыптық - күнтізбелік жоспары)

№1 орта жалпы білім беретін мектептің

ағылшын тілі пәні мұғалімі

Усахова Айгүл Нұрлыбекқызының іс-тәжірибесінен

Чапаев, 2013 жыл

№1 орта жалпы білім беретін мектептің шет тілі пәндер бірлестігі отырысында қаралып, аудандық білім бөліміне ұсынылды.

Хаттама № 1 29. 08. 2013жыл

Құрастырушы:

Усахова А. Н. - №1 орта жалпы білім беретін

мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі

Рецензет :

Даркенова Т. А. - №1 орта жалпы білім беретін

мектептің бірінші санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі.

Ұсынылған бағдарлама “English” 8-сынып оқулығының авторлары: Т. Д. Кузнецова, П. Г Козлов. Басылым «Алматы кітап», 2012ж, негізінде құрылған.

Кіріспе сөз

« Қазақстан бүкіл әлемдегі халқы үш тілді пайдаланатын,

мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс.

Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық

қатынас тілі, ағылшын тілі-жаhандық экономикаға

ойдағыдай кірігу тілі»

Н. Ә. Назарбаев

Түсінік хат.

Ағылшын тілі - XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың ағылшын тілін білуі - уақыт талабы. Шетел тілі қазіргі кезде заман талабына сай көптеген мектептерде тереңдетіп оқытылуда. жүргізілуде. Бұл оқушы бойында ерте кезеңнен бастап ұлтаралық, мәдениетаралық бірлестікке дайындықтың қалыптасуына тікелей ықпал етеді. Әлемдік өркениетке ілесе біздің мемлекетіміздің халықаралық деңгейде әр салада түбегейлі өзгерістер енгізуі, достық, ынтымақтастық қатынастар орнатуы шет тілінің маңыздылығын арттырып отыр. Шетел тілін үйрене отырып оқушы өз білімін шыңдайды, басқа ел туралы кең көлемде мағлұматтар алады, салт -дәстүрін, мәдениетін таниды Шетел тілін бастауыш мектептен бастап оқытудың артықшылығы әрбір балаға психологиялық ойлауына, шет тілі сөзіне көңіл аударуына, түсінуіне оң әсер ететіндігі, содан соң негізгі мектепте білімін берік нығайтуын, білім сапасын арттыруға мүмкіндік беретіндігінде.

Бағдарламаның басты мақсаты - тереңдетілген сынып оқушыларын ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету, сөздік қорын дамыту, ағылшын тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап, түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге, диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету. Бастауыш мектеп деңгейінде меңгерілген грамматикалық құрылымдарды қайталау және жаңа грамматикалық құрылымдарды меңгеру жалғастырылады. Сауатты жазып сауатты сөйлеу үшін оқушыға тек қана сөздік қорды молайту жеткіліксіз, сонымен қатар оқушы грамматикалық сауатты болуы шарт. Ағылшын тілінде грамматиканы жақсы үйрену тілді жақсы үйренудің негізгі шарты. Грамматика - тілдің құрылымдық ерекшелігі. Грамматика жоқ жерде тіл туралы айтуға болмайды. Сондықтан грамматиканы жақсы меңгерту - тілдің құрылымдық ерекшеліктерін танымдық жақтан дәл анық түсіндіру. Осы орайда ағылшын тілін тереңдетілген бағытта оқитын сынып оқушыларының базалық білім деңгейін тереңдетіп оқыту мақсатында негізгі стандартқа сәйкес келетін

авторлық бағдарлама құрылды. Бұл бағдарламалық курстың оқушыға пайдасы зор. Бағдарламада берілген грамматикалық тақырыптарды меңгере отырып оқушы оны іс жүзінде көрсетіп, жеке тапсырмалар арқылы бекітеді.

Мақсат міндеттер:

  1. Тереңдетілген сынып оқушыларын ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету, ағылшын тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап, түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге, диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету.
  2. Сөздік қорын дамыту
  3. Грамматикалық тақырыптарды меңгерту: етістікке қарап

сөйлемдегі шақты, жұрнақ, жалғауды ажырата білу.

Есімдіктерді дұрыс қолдана білуін үйрету.

  1. Ел тану қабілетін жетілдіре отырып, сол елдің салт- дәстүрі мен

әдет -ғұрыптарын терең меңгерту.

Күтілетін нәтижелер :

  • Белгілі бір шақтарға байланысты сөйлемдерді қатесіз сауатты жазу.
  • Фразалық етістіктерді, демеуліктерді, есептік, реттік сан есімдерді,
  • сын есімнің шырайларын дұрыс қолдана білу.
  • Сөйлемде түбірді, үстеуді ажырата білу
  • Төл сөз бен автор сөзінде шақтарды дұрыс байланыстыра білу
  • Ағылшын мақал- мәтелдерінің қазақша баламасын меңгеру
  • Оқытылып отырған ел бойынша ұлттық нақыштары мен сол елдің

рәміздерін салт-дәстүрін, мерекелерін, басқару органдарын білу.

8 сыныпта, бастауыш мектеп деңгейінде меңгерілген

грамматикалық құрылымдарды қайталау және жаңа грамматикалық

құрылымдарды меңгеру жалғастырылады. Бұл жаңа грамматикалық

құрылымдар мыналардан тұрады: Present Continuous Passive, Past

Continuous Passive Tense, Past Future Perfect Continuous Active,

Could+ Perfect Infinitive, Should+ Perfect Infinitive, Need+ Perfect

Infinitive; Second Conditional; Participle One, төл сөз бен төлеу сөз;

есім сөздер that, which. where, when ; If only, I wish.

Ағылшын тілін тереңдетілген бағытта оқыту бағдарламасымен

оқытылатын сыныпта факультатив сабақтар аптасына 2 сағат,

жылына 68 сағатқа бөлінген. Аталған сынып оқушыларына

ағылшын тілінің негізгі екі сағатта өтілген грамматикасының

бөлімдерін сол уақытқа сәйкес келген факультатив сабақтарында

тереңдетіп оқытылады.

1. Созылыңқы осы шақ, жасалу жолы « ing» жалғауының

қолданылуы. Болымды, болымсыз, сұраулы сөйлемде қолданылуы.

2. Зат есім. Саналатын, саналмайтын зат есімдер. Жекеше, көпше түрі.

Жіктелуі. Созылыңқы өткен шақты меңгерту сөйлем құрылымы,

жасалу жолы.

3. Келер шақтың қолдану ерекшеліктері «to be going to do

something» құрылымы мен оның ерекшеліктері.

4. Зат есімнің тәуелдік жалғаулары.

5. Өткенді қайталау. Оқушы білімін тексеру . Тест жұмысын алу.

6. Артикльдер. Белгілі және белгісіздік артикльдері. Ел, жер,

су аттарына байланысты қолдану ерекшеліктері.

7. Төл сөз және. Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдары.

8-9. Артикльдердің қолданылмайтын кездері. “tell”, “say”

етістіктері.

10. Артикльдерді қайталауға тесттер.

11. Шартты райдың қолданылуы туралы, түрлері.

12. Есімдіктер. Жекеше және көпше түрі. Жіктелуі.

13. Шартты райлар туралы мағлұмат меңгерту, жасалуы.

14 . Жіктеу және тәуелдік есімдіктері. Шақтардың қиылысуы.

15. Should +Perfect Infinitive туралы меңгерту, жасалу жолдары.

16. Сілтеу және белгісіздік есімдіктері.

17 Грамматиканы қайталау.

18. Болымсыздық есімдігі. Модальді етістік should

19. Етістіктер. Бұрыс етістіктер. Сын есім.

Сын есімнің шырайлары. Жай, салыстырмалы, күшейтпелі

шырайлар. Дұрыс және бұрыс сын есімдердің жасалу жолдары.

20-21. Модальді етістіктер. Ырықсыз етіс.

22-23. Сөзжасам. Суффикстер. Жасалу жолдары.

24-25. Шақтардың қиылысуы. Сын есімнің шырайлары.

Жай, салыстырмалы,

26. Шартты райдың орындалмайтын кездері туралы меңгерту.

27. So/ too/ either/ neither көмекші сөздері туралы меңгерту.

Ырықты, Ызықсыз етіс. Айырмашылықтары, жасалу жолдары.

Ырықсыз етісте қолданылмайтын етістіктер.

28. Төлеу сөз туралы мағлұмат беру, қолданылуы.

29. Нақ осы шақтың қоданылуы.

30. Етістік жасаушы жұрнақтар туралы меңгерту, жасалуы.

31. Грамматикаға тесттер. Артикльдерді қайталау.

32. Грамматикадан оқып үйренгендерін қайталау.

33. Жалпы осы шақтың (күнделікті, әрқашан, әдетте, жиі, сирек

т. б. ) болымды, болымсыз, сұраулы сөйлемдерде қолданылуы

34. Аяқталған осы шақ туралы мағлұмат беру. Болымды,

болымсыз, сұраулы сөйлемдердің жасалу жолы. Never, just, ever

үстеулерінің сөйлемде қолдану ерекшеліктері.

35. Ырықсыз етістің созылмалы түрлері.

36. Аяқталған өткен шақты меңгерту, жаттығу жұмыстары.

37. Модальді етістік should, shouldn’t.

38. Ырықты, Ырықсыз етіс. Айырмашылықтары, жасалу

Жолдары. Ырықсыз етісте қолданылмайтын етістіктер.

39. Сан есім. Есептік және реттік сан есімдер. Реттік сан есім

жасайтын жұрнақтар. Ережеге бағынбайтын реттік сан есімдер.

Сағат айтуды меңгерту.

40. Шартты райды қайталау. Сын есім. Сын есімнің шырайлары.

Жай, салыстырмалы, күшейтпелі шырайлар.

Дұрыс және бұрыс сын есімдердің жасалу жолдары.

41. Демеуліктер туралы мағлұмат. Сөйлем және сөз

тіркестерімен қолдану ерекшеліктері.

42. Шартты райлар туралы мағлұматтар беру, түрлері, жасалу жолдары.

43. Үстеулер туралы мағлұмат беру. Түрлері, қолданылуы.

44-45. Шақтарды қайталау. Келер шақ түрлері. Жай келер шақ,

жасалу жолдары, қолданылуы.

46. Модальді етістік Could + Perfect Infinitive, жасалуы, қолданылуы.

47. Can, May, Must, have to модальды етістіктерінің қолдану ерекшеліктері.

48. Mодальді етістік:Should + Perfect Infinitive, жасалуы, қолданылуы

49. Should, ought to, had better модальді етістіктері, қолданылуы.

50. Қайталауға арналған тесттер арқылы білім тексеру.

51. Синтаксис. Лексикаа туралы мағлұмат беру, қолданылуы.

52. Used to, конструкциялар туралы мағлұмат беру, түрлері.

53. Фонетика туралы мағлұмат беру, қоданылуы, түрлері.

54. Фразалық етістіктер туралы мағлұмат беру, жасалуы

55. Need + Perfect Infinitive туралы, жасалуы, қоданылуы.

56. Төл сөздің төлеу сөзге айналуында сілтеу есімдіктерінің шағы

мен орнының өзгеру ережесі туралы мағлұматтар беру.

57. Грамматикалық шақтар туралы қайталау.

58. Аяқталған негізгі есімше туралы мағлұмат беру, жасалуы.

59. Синонимдер мен антонимдер туралы мағлұматтар беру.

60. Сөз жасам. Зат есімнің жасалуы, зат есім тудырушы префикстер.

Сын есімнің жасалуы, префикстер, жұрнақтар. Етістіктің жасалуы.

61. Келер шақты қайталауға тесттер орындау.

62. Модальді етістіктерді қайталауға тесттер орындау.

63. Шартты райды қайталауға тапсырмалар орындату.

64. Жалпы келер шақ туралы қайталауға тапсырмалар орындату.

65. Жалпы осы және келер шақтарды қайталауға тапсырмалар орындату.

66. Ел тану бағытында мағлұматтар беру, мәтіндермен жұмыс жасау.

67. Американдық және Британдық ағылшын тілінің айырмашылығы

жөнінде мағлұмат беру, мысалдар келтіру.

68. Ел тану бағытындағы мағлұматтарды қайталауға тесттер орындату.

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар үлгісі

The theme
Hours
Date
Home task
№: 1
The theme: The Present Continuous tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 2p41
№: 2
The theme: The Noun. The Past Continuous tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 4p10-11
№: 3
The theme: The Future Continuous tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex3p54-55
№: 4
The theme: The Case
Hours: 1
Date:
Home task: To learn the rules
№: 5
The theme: Revision of learnt material. Tests.
Hours: 1
Date:
Home task: tests for revision.
№: 6
The theme: The Article
Hours: 1
Date:
Home task: To do exercises
№: 7
The theme: Reported speech
Hours: 1
Date:
Home task: To learn rules
№: 8
The theme: The Zero article
Hours: 1
Date:
Home task: Ex. 9
№: 9
The theme: Verbs “tell”, “say”.
Hours: 1
Date:
Home task: To do tasks
№: 10
The theme: Tests on articles. Participle I.
Hours: 1
Date:
Home task: To do exercises
№: 11
The theme: Real condition.
Hours: 1
Date:
Home task: To read and retell
№: 12
The theme: The Pronoun
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 1 p 19
№: 13
The theme: Unreal condition.
Hours: 1
Date:
Home task: To learn rules
№: 14
The theme: Personal and progressive pronouns. Sequence of tenses
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2 p 19
№: 15
The theme: Should +Perfect Infinitive.
Hours: 1
Date:
Home task: To learn rules, ex7
№: 16
The theme: Demonstrative and indefinite pronouns. The Subjunctive Mood
Hours: 1
Date:
Home task: Review, ex3 p20
№: 17
The theme: Revision of grammar
Hours: 1
Date:
Home task: revise grammar
№: 18
The theme: No and negative pronouns. The modal verb “should”
Hours: 1
Date:
Home task: Ex4 to retell. Revision
№: 19
The theme: Verbs. Irregular verbs
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 4p41
№: 20
The theme: Modal verbs.
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 3-4p60-61
№: 21
The theme: Passive voice
Hours: 1
Date:
Home task: Ex4-5 p64-65
№: 22
The theme: Future in the Past. Word formation. Suffixes of verb - en, ify, suffixes of nouns
Hours: 1
Date:
Home task: Test-17 at p171-173
№: 23
The theme: Conditionals with “would”
Hours: 1
Date:
Home task: Ex3p83
№: 24
The theme: Sequences of tenses. Degrees of adjectives.
Hours: 1
Date:
Home task: Tests for tenses
№: 25
The theme: Unreal conditional
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 2p83
№: 26
The theme: Unreal conditional
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 27
The theme: So/ too/ either/ neither
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 28
The theme: Indirect speech
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2p70-71
№: 29
The theme: Perfect continuous tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex3-4p41
№: 30
The theme: Suffixes of verbs
Hours: 1
Date:
Home task: Rules on p210
№: 31
The theme: Tests on grammar. Revision of Articles
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 32
The theme: Revision of learnt grammar materials
Hours: 1
Date:
Home task: Review grammar
№: 33
The theme: The Present Simple tenses
Hours: 1
Date:
Home task: Ex1p41
№: 34
The theme: The Present Perfect Continuous tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2p41
№: 35
The theme: Continuous forms of the Passive voice
Hours: 1
Date:
Home task: Ex 2p64-65
№: 36
The theme: The Past Perfect Continuous tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2, 3p48-49
№: 37
The theme: Should, shouldn’t
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 38
The theme: Voices
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 39
The theme: Numerals
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 40
The theme: Revision of Real Conditional. Adjectives
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 41
The theme: Prepositions
Hours: 1
Date:
Home task: Tests and ex1p94
№: 42
The theme: Conditionals
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 43
The theme: Adverbs.
Hours: 1
Date:
Home task: Tests, ex5p27-28
№: 44
The theme: Revision of tenses
Hours: 1
Date:
Home task: Tests for tenses
№: 45
The theme: Future forms: Future Simple tense
Hours: 1
Date:
Home task: Ex1p53-54 tests
№: 46
The theme: Modal verb: Could + Perfect Infinitive
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 47
The theme: Can, may, must, have to, be to.
Hours: 1
Date:
Home task: Tests at p61-62
№: 48
The theme: Modal verb: Should + Perfect Infinitive
Hours: 1
Date:
Home task: Rules
№: 49
The theme: Modal verbs: Should, ought to, had better
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 50
The theme: Tests for revision
Hours: 1
Date:
Home task: Revision of modal
№: 51
The theme: The Syntax. Lexicology
Hours: 1
Date:
Home task: Ex3p89, proverbs
№: 52
The theme: Used to. Constructions.
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2p86
№: 53
The theme: The Phonetic. .
Hours: 1
Date:
Home task: Rules
№: 54
The theme: Phrasal verbs
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2p104, tests
№: 55
The theme: Need + Perfect Infinitive
Hours: 1
Date:
Home task: Tasks
№: 56
The theme: Changing Imperative sentences and Interrogative sentence from Direct and Indirect speech
Hours: 1
Date:
Home task: Ex2p70-71
№: 57
The theme: Grammar tenses
Hours: 1
Date:
Home task: Tests on tenses
№: 58
The theme: Participle II
Hours: 1
Date:
Home task: Tests on revision
№: 59
The theme: Synonyms. Antonyms.
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 60
The theme: Word building.
Hours: 1
Date:
Home task: P97-98
№: 61
The theme: Future in the Past
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 62
The theme: Tests for revision of modal verbs
Hours: 1
Date:
Home task: Revision tests
№: 63
The theme: Real Conditional
Hours: 1
Date:
Home task: Tasks
№: 64
The theme: Future Simple tense
Hours: 1
Date:
Home task: Tasks
№: 65
The theme: Present Simple, Future Simple tenses
Hours: 1
Date:
Home task: Tests tenses
№: 66
The theme: Country study
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 67
The theme: The difference between British and American English
Hours: 1
Date:
Home task: Tests
№: 68
The theme: Tests for revision of country study
Hours: 1
Date:
Home task: Revision tests

Ұқсас жұмыстар
Етістіктің шақтарын қайталау
Тұйық етістіктің емлесі
Қазақ тілінен бақылау жұмыс дәптері
Есімшенің жасалуы мен түрлері
Көсемшенің жасалу жолдары
Етістіктің шақтары
Тақырып Етістікті қайталау
Етістіктің шақтары туралы түсінік
Етістікті қайталау, бекіту сабағы
Етістік. 7-сынып. тиси технологиясы бойынша сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz