Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бекітпені бекітпе жақтауына қосу
Автоматты (пулеметті) бөлектеу және жинақтау
Сүлейменов Рыскелді
Абжаппарұлы,
№247 орта мектебінің АӘД пәнінің
оқытушы-ұйымдастырушысы,
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Бесарық бекеті.
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік мақсаты: Автоматтың, пулеметтің түрлерімен, құрлысымен
таныстыру.
2) Дамыту мақсаты: Автоматтың, пулеметтің құрлыстарын үйрету, оның
дұрыс қолдану қабілеттілігімен және ұқыпты қолданылуын арттыру және
дамыту.
3) Тәрбиелік мақсаты: Елін, жерін сүюге, Отанын қорғауға
табандылықпен нық тұруға, өз отанының патриоты болуға , Қазақстан
Республикасының Қарулы Күштеріне деген құрметке, батылдыққа тәрбиелеуге.
Сабақтың түрі: Жаңа ұғымды меңгерту
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап
Берілген уақыты: 45 минут
Сабақтың өтілетін орны: АӘД кабинеті.
Қолданылған әдебиеттер: АӘД оқулық кітабы, газет, журналдар
Көрнекілігі: Плакаттар, АК-74 М Оқулық қаруы
Сабақтың барысы:
І. кіріспе (3 минут)
Взвод командирінен рапорт қабылдау,сәлемдесу, әскери форма киуін қадағалау,
сабақ барысында қарумен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін сақтауды еске
түсіру, техника қауіпсіздігі журналына қол қойдыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 минут)
Автоматқа пулеметке күтім жасау, оны сақтау және күтіп ұстау. Оқушылардың
үй тапсырмасына дайындығын білу үшін мынадай кестедегі сұрақтар арқылы
анықтаймыз.
|Автоматқа (пулеметке) күтім жасау |
|Автоматты тазалау және |Автоматты тазалау |Тазалауға дайындалған |
|майлау үшін |тәртібі |автоматтың керек жарағы |
| | | |
| | | |
| | | |
|Автоматты (пулеметті) сақтау және күтіп ұстау |
|Автоматқа (пулеметке) күтім жасау |Патрондарды сақтау және күтім жасау |
| | |
| | |
| | |
Автоматты тазалау мен майлау бөлім командирінің тікелей басшылығымен
жүргізіледі казармада немесе далада орналасу кезінде автоматты тазалау
арнайы жасақталған столдарда, ұрыс даласында жаттығу кезінде таза төсеніш
үстінде жүргізіледі.
ІІІ . Жаңа сабақ:
Автоматты (пулеметті) бөлшектеу және жинақтау (30 минут).
Автоматты (пулеметті) бөлектеу толық және толық емес болуы мүмкін: толық
емес бөлшектеу- автоматты (пулеметті) тазалау, майлау және тексеру үшін;
толық бөлектеу-жаңбыр мен қар астында қалғанда немесе жөндеу кезінде
автоматты (пулеметті) қатты ластанудан тазалаудан жүргізіледі.
Автоматты (пулеметті) жинақтау кезінде оның бөлімдеріндегінөмірлерді
салыстыру керек; әр автоматтың (пулеметтің) ұңғы қорабындағы нөмірі газ
құбырындағы, бекітпе ергенегіндегі, бекітпедегі, ұңғы қорабы қақпағындағы
және басқа бөліктеріндегі нөмірге сәйкес келуі керек.
Автоматты (пулеметті) толық емес бөліктеу тәртібі:
1) Оқжатарды бөлектеу.
2) Жабдықтар пеналмен дүм ұясынан шығарып алу.
3) Сүмбіні алу.
4) Автоматтан-ұңғылық тежеуіш-конпенсаторын, пулеметтен-жалын
сөндіргішін бөліп алу.
5) Ұңғы қорабшасының қақпағын бөлектеу.
6) Қайтармалы механизімді бөліп алу.
7) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу
8) Бекітпені бекітпе жақтауынан алу
9) Ұңғылық бастырмамен газ түтігін босатып алу
Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеуден
кейін жинастыру реті.
1) Газ түтікшесін ұңғылық бастырмасымен қосу.
2) Бекітпені бекітпе жақтауына қосу.
3) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын ұңғы қорабына қосу.
4) Қайтармалы механизмді қосу.
5) Ұңғылық қорабының қақпағын қосу.
6) Шүріппені ұрыстың қайырмасынанм босатып, сақтандырғышқа қою.
7) Автоматқа ұңғылы тежеуіш-компенсаторды, пулеметке жалын сөндіргішті
қосу.
8) Сүмбіні қосу
9) Пеналды дүм ұясына салу
10) Оқжатарды автоматқа қосу.
ІV. Сабақты бекіту.
Сұрақтар беру арқылы жаңа сабақтың оқушылар қаншалықты меңгергенін анықтау.
1) Автоматты (пулметті) бөлектеудің неше түрі бар?
2) Автоматты (пулметті) толық емес бөлшектеу не үшін жүргізіледі?
3) Автоматты (пулметті) толық емес бөлшектеуді атап беріңдер? (3 минут)
V. Қорытынды. Мұғалімнің талдауы (2 минут)
Сүлейменов Рыскелді
Абжаппарұлы,
№247 орта мектебінің АӘД пәнінің
оқытушы-ұйымдастырушысы,
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Бесарық бекеті.
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік мақсаты: Автоматтың, пулеметтің түрлерімен, құрлысымен
таныстыру.
2) Дамыту мақсаты: Автоматтың, пулеметтің құрлыстарын үйрету, оның
дұрыс қолдану қабілеттілігімен және ұқыпты қолданылуын арттыру және
дамыту.
3) Тәрбиелік мақсаты: Елін, жерін сүюге, Отанын қорғауға
табандылықпен нық тұруға, өз отанының патриоты болуға , Қазақстан
Республикасының Қарулы Күштеріне деген құрметке, батылдыққа тәрбиелеуге.
Сабақтың түрі: Жаңа ұғымды меңгерту
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап
Берілген уақыты: 45 минут
Сабақтың өтілетін орны: АӘД кабинеті.
Қолданылған әдебиеттер: АӘД оқулық кітабы, газет, журналдар
Көрнекілігі: Плакаттар, АК-74 М Оқулық қаруы
Сабақтың барысы:
І. кіріспе (3 минут)
Взвод командирінен рапорт қабылдау,сәлемдесу, әскери форма киуін қадағалау,
сабақ барысында қарумен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін сақтауды еске
түсіру, техника қауіпсіздігі журналына қол қойдыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 минут)
Автоматқа пулеметке күтім жасау, оны сақтау және күтіп ұстау. Оқушылардың
үй тапсырмасына дайындығын білу үшін мынадай кестедегі сұрақтар арқылы
анықтаймыз.
|Автоматқа (пулеметке) күтім жасау |
|Автоматты тазалау және |Автоматты тазалау |Тазалауға дайындалған |
|майлау үшін |тәртібі |автоматтың керек жарағы |
| | | |
| | | |
| | | |
|Автоматты (пулеметті) сақтау және күтіп ұстау |
|Автоматқа (пулеметке) күтім жасау |Патрондарды сақтау және күтім жасау |
| | |
| | |
| | |
Автоматты тазалау мен майлау бөлім командирінің тікелей басшылығымен
жүргізіледі казармада немесе далада орналасу кезінде автоматты тазалау
арнайы жасақталған столдарда, ұрыс даласында жаттығу кезінде таза төсеніш
үстінде жүргізіледі.
ІІІ . Жаңа сабақ:
Автоматты (пулеметті) бөлшектеу және жинақтау (30 минут).
Автоматты (пулеметті) бөлектеу толық және толық емес болуы мүмкін: толық
емес бөлшектеу- автоматты (пулеметті) тазалау, майлау және тексеру үшін;
толық бөлектеу-жаңбыр мен қар астында қалғанда немесе жөндеу кезінде
автоматты (пулеметті) қатты ластанудан тазалаудан жүргізіледі.
Автоматты (пулеметті) жинақтау кезінде оның бөлімдеріндегінөмірлерді
салыстыру керек; әр автоматтың (пулеметтің) ұңғы қорабындағы нөмірі газ
құбырындағы, бекітпе ергенегіндегі, бекітпедегі, ұңғы қорабы қақпағындағы
және басқа бөліктеріндегі нөмірге сәйкес келуі керек.
Автоматты (пулеметті) толық емес бөліктеу тәртібі:
1) Оқжатарды бөлектеу.
2) Жабдықтар пеналмен дүм ұясынан шығарып алу.
3) Сүмбіні алу.
4) Автоматтан-ұңғылық тежеуіш-конпенсаторын, пулеметтен-жалын
сөндіргішін бөліп алу.
5) Ұңғы қорабшасының қақпағын бөлектеу.
6) Қайтармалы механизімді бөліп алу.
7) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу
8) Бекітпені бекітпе жақтауынан алу
9) Ұңғылық бастырмамен газ түтігін босатып алу
Автоматты (пулеметті) толық емес бөлшектеуден
кейін жинастыру реті.
1) Газ түтікшесін ұңғылық бастырмасымен қосу.
2) Бекітпені бекітпе жақтауына қосу.
3) Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын ұңғы қорабына қосу.
4) Қайтармалы механизмді қосу.
5) Ұңғылық қорабының қақпағын қосу.
6) Шүріппені ұрыстың қайырмасынанм босатып, сақтандырғышқа қою.
7) Автоматқа ұңғылы тежеуіш-компенсаторды, пулеметке жалын сөндіргішті
қосу.
8) Сүмбіні қосу
9) Пеналды дүм ұясына салу
10) Оқжатарды автоматқа қосу.
ІV. Сабақты бекіту.
Сұрақтар беру арқылы жаңа сабақтың оқушылар қаншалықты меңгергенін анықтау.
1) Автоматты (пулметті) бөлектеудің неше түрі бар?
2) Автоматты (пулметті) толық емес бөлшектеу не үшін жүргізіледі?
3) Автоматты (пулметті) толық емес бөлшектеуді атап беріңдер? (3 минут)
V. Қорытынды. Мұғалімнің талдауы (2 минут)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz